Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme motor papuc 1.9D
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mayeradam
Am o problema foarte mare. Masina mea are 90.000 km, si pana aici nu a avut nici o problema. Filtrul de motorina, bateria, uleiul, bujiile incaldascente recent schimbate. La o schimbare de viteza, motorul s-a oprit, si nu a mai vrut sa porneasca. am incercat sa tragem, a pornit, dar ciocneste motorul, si dupa ce se raceste numai porneste de pe cheie. Am gandit ca cureaua de distributie s-o dus. Am desfacut, am reglat distributia din nou, si tot nu porneste. am verificat toate sigurantele, contacte, mufe, filtrul de aer. aveti vreo idee, ca ce e cu el???
$$ilvviu
Bujiile incandescente sunt alimentate? Adica primesc curent, functioneaza releul?
mayeradam
Sunt alimentate. Am verificat. Alta idee? Ma tem ca problema sa fie cu computerul sau cu pompa

15 Nov 2007, 20:04:
Sunt alimentate. Am verificat. Alta idee? Ma tem ca problema ii cu computerul sau cu pompa
dacia_gpg
pompa de injectie
mayeradam
oare? nu se poate verifica cumva? n-as vrea sa ma duc la service fara sa stiu ca ce e problema, ca deja am patit cu ei de cativa ori...
$$ilvviu
Senzor de turatie defect?
Mi-e greu totusi sa cred ca pompa de injectie te lasa brusc, in mers.
In cel mai rau caz as da vina pe calculator. Nu a curs apa pe el?
mayeradam
nici urma de apa...sunt agent comercial... fac distributie cu masina. in ziua respectiva am facut vreo 300 de km cu el. ma intorceam acasa, si la un viraj am schimbat inapoi in a treia si s-a oprit. atata stiu. amu pornesc cu el la service. tineti pumnii ca sa nu-mi scoate prea mult din buzunar.

16 Nov 2007, 10:48:
amu vin de la service. mi-au linistit. am fost cu ei pana au desfacut. problema e mai mare decat comuterul sau pompa. s-a rupt o bucata din cureaua de la alternator, s-a bagat sub cureaua de distributie, a sarit cureaua, s-au indoit supapele... mi-au linistit cu 15-20 de mil. forte fain. oricum mersi de idei. daca e gata, mai scriu. v-am pupat
$$ilvviu
Pai la sarit distributia ma gandeam si eu cand spuneai ca ciocaneste motorul, dar spuneai in primul post ca ai desfacut, ai reglat distributia..... ma rog....
mayeradam
da...am reglat, dar n-am luat in seama, ca s-o rupt stiftu ala de aluminiu de la arbore de distributie....mnoah....puteam regla pana ma oboseam....

16 Nov 2007, 15:20:
nu ricep chiar asa, ca sa desfac distributia pana la supape....shi noah...asta era problema.... amu sper sa nu-mi scoate prea multe bani din buzunar.... o sa vad luni...pana atunci ramane trafficu' lui tata din 87....ii cam harb, da' merge
roland
Am si eu o intrebare...
Cureaua de la alternator (adica cea de accesorii) e la vedere.
Cureaua de distributie este, de obicei, mascata de un capac (capacul distributiei).
Nu stiu cum e la Papuc 1.9D, nu am vazut, dar la berlina 1300 lantul era mascat, la Logan/Renault cureaua de distributie e sub un capac, la Renault 11 e sub capac,...
Cum a ajuns bucatica din cureaua de accesorii pe cea de distributie? Nu ai un capac acolo?
mayeradam
am capacul de distributie, dar o parte din cureaua de accesorii se afla sub capacul aia...constructie proasta.... mi-au zis la service, ca nu sunt primul, cu care s-a intamplat... mai erau acolo inca doua papuci cu robleme la fel...
hytchkock
sal bajeti...am si io o problema...am o dacie papuc diesel 2006 ...imi merge in continuu ventilatorul si nu se mai opreste. si nu se stinge din bord becul de la bujii cu toate k bujiile is verificate si schimbate. pls help
CriSTI68
eram cam sigur din primele posturi pentru ca am patit-o cu supape rupte sad.gif

posibil de la computer sa fie problema
iar la ventilator posibil termocupla

acum am eu o intrebare, in legatura cu papucaru meu dizal, merge bine, cu o exceptie directie foarteee grea, stiu sigur ca are cuplajul la pamant, acum datorita multor km efectuati in asa conditii, exista sansa sa se mai fi stricat ceva la el ? ce sa verific mai exact ? a si sa nu uit cand plec de pe loc (1.9D 4x4 doar spatele cuplat) de la ce se aude o bataie de fier pe fier ? posibil cardanul sa fie pe duca ?
Manuelos
Si eu am patit ceva asemanator.
Pe vremea cand aveam Solenza Diesel.
Mergeam linistit cu 50 km/ora si deodata se aude un zgomot si imediat se opreste motorul. Nu mai pornea defel. Am dus-o pe trailer pana la Dacia.
Baietii s-au chinuit nitel dar tot au gasit la final.
Distributie sarita 2 dinti. Am inteles ca o bucata din cureaua de la alternator a fost cauza. Daca sarea mai mult trebuia chiulasa noua.
Am scapat doar cu alta curea de distributie.

@roland
Si la Solenza avea capac distributie si totusi. Ce sa mai......
Bon
Salut Domnilor, am si eu o problema cu un papuc 1.9 diesel din 2005, masina are 44000km si are niste simptome foarte ciudate, dupa ce am dat cheie si am pornit masina , aceasta incepe sa tremure in fiecare viteza mai putin in viteza 5-a . Incepand in viteza 1 pina la viteza a 5 in toate tremura motorul. Doar in cazul in care accelerez mai mult decat normal atunci merge ok. Mentionez ca recent am schimbat simeringurile din cutia de viteza, dar si inainte tot la fel facea ( + ca acceleram si mergea in gol, dar acesta era din cauza simeringurilor rupte in cutia de viteza ). Aceasta simptoma a inceputo cam de 6-7 luni si este cand face urat de tot, abia pot sa pornesc dar este cand merge ok. Exista cumva o solutie, a-ti intalnit cumva acest lucru la masina voastra? Sincer sunt unpic disperat pentru ca pina acum am fost deja in 3 locuri si nu si-au dat seama de problema, iar de baietii de la Dacia Service nu sunt multumit deloc pentru ca de cate ori am ajuns la ei mi-au oferit doar variante scumpe pe cand problema am reusit sa o rezolv altfel la sfert de pret.
Astept raspuns si va multumesc anticipat

31 Dec 2009, 12:45:
Scuzati-ma scred ca m-am exprimat gresit, masina in fiecare viteza la accelerare incepe sa scuture " si nu tremura smile.gif" , dar daca ai dau talpa mai mare atunci prinde si merge ok.
didosdoru
Poate ai vre-un cauciuc patrat (ovalizat) ,la viteze mici bate iar la mari nu mai simti bataia din cauciuc. la motor singura problema poate fi valva EGR blocata pe deschis, dar ar trebui ca motorul sa porneasca greu.
Lucian MC
Pai tu ori schimbi la 1400 ture treptele si cand ai schimbat treapta ajunge la 800 ture si chiar daca e diesel face misto de tine....ori ai vreo roata cu boalfa ....
Am patit eu asa cu papucul lui varul meu la YXL iasi ca schimbat dupa ureche cam prost ca masina nu are turometru....si mia aratat ca motorul trebuie accelerat inainte sa schimbi intro treapta superioara nu trebuie omorat....
sobolan
QUOTE(CriSTI68 @ 6 Nov 2008, 21:18)
eram cam sigur din primele posturi pentru ca am patit-o cu supape rupte sad.gif

posibil de la computer sa fie problema
iar la ventilator posibil termocupla

a si sa nu uit cand plec de pe loc (1.9D 4x4 doar spatele cuplat) de la ce se aude o bataie de fier pe fier ? posibil cardanul sa fie pe duca ?
*



crucea cardanica...posibil ca-s duse acele wink.gif
VL 06 JRO
da papucul diesel este cea mai buna masina fabricata pana acum in romania il am din 2005 se pare ca la 100 mii km cade injectia
Papucu
Papucul tau !!! sad.gif mda Dacia Papuc 1,9 4x4 Diesel.Da asa este, cea mai buna masina, te lasa cind ti-e lumea mai draga, wink.gif sau poate ca asa am patit numai eu, de pe forumul asta cam toti avem probleme ,A mea este ca dupa o perioada in care nu i-am mai dat cheie,de o saptamina ,nu mai vrea deloc,deci exista o explicatie...............verificat bujii incandescente ,motorina buna, in bord nici o eroare ,ma refer la beculete martori......... ca nu se aprind aiurea,sa semnalizeze ceva neobisnuit ,asa ca nu porneste,sa-i dau foc maine dimineta ca alceva................
Pote exista o explicatie buba, rana ,defectiunea, la simptomele pe care le are, demarorul duce bine doua baterii noi invirte de zboara,injectoare noi de 2 luni puse,ce sa fie mellow.gif ce sa fie ...........clar ca daca s sti as spune repede ..............rog moderatorii sa posteze acest mesaj.
viorel777
va zic eu ce este e dusa pompa de injectie este senzorul dintre tevi de esire dar are si electromotorul care ii da contracurenti si deruteaza calculatorul dati electromotorul jos ca is dusi carbuni si daca acesta merge inseamna ca e pompa de injectie dusa ea se strica la 90,000-11000 de km
VL 06 JRO
QUOTE(viorel777 @ 17 Mar 2011, 16:00)
va zic eu ce este  e dusa pompa de injectie este senzorul dintre tevi de esire dar are si electromotorul care ii da contracurenti si deruteaza calculatorul dati electromotorul jos ca is dusi carbuni si daca acesta merge inseamna ca e pompa de injectie dusa ea se strica la 90,000-11000 de km
*



se poate pune alta pompa clasica am schimbat si eo are acelasi consum 5,5-6 asa au fost fabricate ce sa faci is fiare romanesti dar sunt multumit pana acum
maho
Vad ca pe topicul asta se "vorbeste" ca in Ardeal, la cateva luni (nimic rau in asta), dar exista o alta sectiune, pt. "injectie".
ghitza
acolo este sectiune DACIE BERLINA INJETCIE aici e vba de dieselu 1.9 de la papuc smile.gif
maho
QUOTE
cezarbg     
post 8 Nov 2004, 23:43
Post #1

Moderator edit:

Daca nu-i suficient de clar, topicul acesta se refera DOAR la sistemul de injectie sistemul de injectie BOSCH MA1.7 specific daciilor post 1999 si novelor.

Franele, directia, alternatorul sau mai stiu eu ce, sunt identice cu restul daciilor, si sunt tratate in destule alte topic-uri, pe care sunteti invitati sa le folositi.

This post has been edited by bucatzel: Yesterday, 13:17


Daca am gresit, mea culpa, dar am inteles ca INJECTIA e tratata separat.
bucatzel
Da, exista doua motoare. Unul e cel folosit de dacia berlina/break/nova. Ala are topicul lui.

Celalat e motorul tractorist, F7P (parca) de la reno. Pus in acelasi timp si pe solenza, si daca nu ma insel, pe kangoo.

Motoare total diferite. pura existenta a termenului injectie langa amandoua nu le face instant rude.
Danut 88
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu schema distributiei de la Motorul de papuc diesel. Am achizitionat de curand unul si vreau sa-i schimb distributia.va rog mult.
marcel gr
salut am si eu o intrebare.am dat jos un motor 1,9 diesel de la un papuc si lam pus pe altu si surpriza acum nu mai porneste.am luat si instalatia elect,calculator,cip cheie,releu bujii,tot si tot nu vrea.ce poate sa aiba?pana sal dau jos mergea
hathazy
stiti ce nu inteleg eu!!!eu am un megane 1.9d exact ca si motorul de pe papuc, numai ca eu nu am nici un fel de calculator de injectie, iar am deja peste 400000 km cu ea si singura problema odata a trebuit schimbata chiuloasa ca sa rupt distributia din cauza unui mecanic, iar dupa cum vad eu pe forum mai toti au probleme cu pompa de inalta dephi, eu am boch pe a mea mecanica singura chestie electrica este electrovalva pe ea, dc nu incercati sa puneti o astfel de pompa pe papuc?costa undeva la 150 euro second si te tine o viata!
kiki90
am si eu o prb asemanatoare ....cand da frigu nu mai porneste ...decat trasa...ce sa fie ?o pornesc trasa o tin un miut pornita ....o opresc si o ia la sfert ...pompita aia de motorina e mai mereu moale ...sa nu se mai amorseze?am duso si la mecanic si a spus ca a sarit de la punct ...a puso la punct si tot asa...apoi a spus ca e de la pompa am trimiso la brasov ....canci
4x4
iti intra aer in instalatia de motorina
kiki90
pe unde intra cel mai prb?sa stiu sa ma uit?
bv-08-fgm
Nu e bine sa tragi masina atata timp cat distributia e pe curea.

Asa am un var care o tragea poate si de 2-3 ori pe zi (asc muzica si ramanea fara baterie) si la 15 mii de cand schimbase distributia s-a rupt cureaua.
Bon1978
Buna Domnilor, am si eu o problema la papucul meu diesel din 2005 cu motor 1.9. Problema persista de la 40000km si acum am 53000 pe el. Problema consta in faptul ca acesta indiferent in ce viteza este si daca se accelereaza normal scutura "de il ia naiba", mai putin daca il accelerez la maxim atunci se pare ca acesta ia avans bun. Masina a stat la service destul de mult din aceasta cauza si a fost dus in cateva locuri inclusiv Dacia service dar nu i-a fost gasita problema, pina acuma ce a fost schimbat pe el sunt urmatoarele : placa ambreiaj s-au pus 3 fabricatii diferite inclusiv de renault, cruce cardan, pompa injectie, volanta, ... cu toate astea schimbate si testate masina tot scutura in toate vitezele posibile. Am avut problema clasica si la pornire cu a doua cheie si acela s-a rezolvat de niste baieti ingineri din Pitesti. Mentionez ca pina la 40000 masina mergea frumos fara astfel de ghinioane. Acest lucru i inceput deodata lent doar in anumite viteze. Poate ma ajuta cineva cu un sfat bun.

Va multumesc

20 Jul 2012, 20:25:
Inca ceva, am schimbat si sonda EGR si inainte cu si fara sonda tot la fel mergea la fel si acum, nu exista nici o diferenta. Poate sa fie din cauza catalizatorului in care de vreo 4 ani s-a spart ceramica, Aceste bucati de ceramica au fost scoase din teava si resudat fara. Poate fi din aceasta cauza? Nu mai stiu ce poate fi, ma dispera masina asta. sad.gif sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.