Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Motor cu probleme
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dreher
Salut baieti!
Iar am venit cu eterna mea problema :Dacia
Pe scurt..am reparat-o dupa accident (unii dintre voi cred ca stiti) si acum am aceleasi probleme cu pornirea ca si dinainte de accident.
Simptome :1 Dimineata pleaca si la a doua cheie (pana da motoru peste cap) da moare imediat (ca si cum nu ar mai avea benzina)
2 In sfarsit daca reusesc sa plec nu pot sa apas aprea brusc pe aacceleratie ca da sa moara (motoru') si tre sa accelerez usor ,progresiv pana depaseste oanumita turatie dupa aia mere bine adica trage motoru de nu mai zici ca este el
3 Curios da pleaca mai bine cand este mai rece afara wacko.gif
4 Are momente cand da "in nas" si dupa aia imediat zboara nu alta(chiar ma surprinde
Cineva zicea intr-un post asemanator ca este pompa de sprit
Altul de apa in carburator
Altcineva ca este A.E...
Stiu ca este mai greu prin corespondenta dar sper ca din mai multe idei sa iasa ceva bun
Multumesc anticipat!
einstein1984
Din 2 si 4 zic ca de vina e pompa de repriza, cand da in nas nu are benzina. Verifica membrana si jetul "ciocului de papagal".
djasu82
Ai probleme la carburator!!! Verifica ciocul de papagal din carburator sigur iti arunca prost benzina sau chiar e infundat.
dreher
Baieti va multumesc pentru sfaturi da cum dau de ciocul asta de papagal (va rog o descriere sumara).Inca odata va multumesc
mayeradam
desfaci carburatorul laugh.gif
liviu_blm
Verifica toate jigloarele din carburator, le desfaci pe fiecare si le cureti.
O alta problema ar putea fi apa din rezervor. Si, cum spuneau si alti forumisti verifica pompa de benzina si sufla cu pompa conductele de tur si retur.
djasu82
Ciocul de papagal ....... verifica lincul user posted image
dreher
mayeradam sunt ferm convins ca nu are ce cauta in portbagaj ori in faruri(ciocul de papapgal) biggrin.gif
djasu82 multumesc pentru idee .sper sa reusesc smile.gif
sddragos
Nu poate fi si avansul de vina, atunci cand da in nas?
mirceas
ciocul de papagal il vezi usor. dai jos cagula aia care vine de la filtru, trage o data de pargia de accelaratie si vezi ca e ca un cioc prin care iese un jet de benzina.

sddragos a zis bine, poate fi avansul.
djasu82
Cred ca am vorbit de n ori cum se regleaza avansul si carburatorul . De dat in nas nu poate fi de la avans ori trage motorul ori nu trege . Daca la relanti turatiea nu e stabila avansul e dereglat si surubul de amestec de la carburator e dereglat.
dreher
alaltaieri dupa ce am tinut-o numai in smucituri motorul si-a dat obstescul sfarsit.
am desfundat toate jiglerele inclusiv ciocul de papagal ,nu mai vrea sa porneasca de nici o culoare.Scanteie am dar este cam anemica ,bujiile apar ca fiind ude (deci benzina este),nu stiu ce sa mai fac .....Help me pls!! sad.gif
djasu82
Ai reglat prost avansul imposibil sa nu porneasca daca avansul e mic porneste greu daca e prea mare la fel wink.gif
Kinetix
Verifica inchiderea benzinei de catre cuiul poantou: scoti capacul carburatorului, il intorci cu plutitorul in sus si sufli pe stutul de alimentare cu benzina (ar trebui sa nu treaca aerul), sau tragi aerul pe acolo si astupi cu varful limbii si vezi daca tine vacuumul. Daca nu, atunci scoti cuiul poantou si il examinezi: sa aiba varful curat si strunjirea sa fie bine centrata (uneori strungarul prinde piesa incorect si o prelucreaza ca atare). De asemenea, verifica sa nu ai pierderi datorita faptului ca nu e strans bine "scaunul" cuiului poantou (piesa de alama in care intra el).
Verifica si nivelul benzinei: tii capacul carburatorului vertical cu stutul in sus si masori cu un burghiu sau creion de diametru cunoscut distanta intre capac si plutitor (trebuie sa fie de 7mm).
O alta problema ar putea fi tocmai acea scanteie "anemica" ce nu poate aprinde un amestec imbogatit (cand socul e tras, sau apesi acceleratia brusc) si de aceea bujiile raman "ude". Poate trebuie inlocuita bobina de inductie.
Succes!
dreher
A poooooooornittttt!!!!!!!!!!!!! laugh.gif
Deci :
1 am impins 5 insi la ea de ne-a iesit ochii (bateria murise demult )
2 un baiat destept care se ocupa si cu asa ceva a zis sa schimb bujiile(am luat sinterom)
3 impins iar de ne-a iesit si pe nas
4 nu a vrut nici asa sa porneasca (parca vroia da se cam codea )
5 reglat distanta intre platini la ochiometru rezultat ,pornire din prima
6 sa mai reglat avansul si trage de nu se poate
acum pe seara dupa ce am stationat cam vreo 1/2 ora si pe o ceata laptosa si densa
am pornit-o (din prima ) dat are aceeasi tendinta de dat in nas ,apoi se accelereaza brusc de zici ca-i avion
o sa incerc sa schimb si bobina de inductie sa vedem daca se schimba ceva
a vroiam sa va intreb este posibil ca in delcou sa se adune apa care sa condenseze pe capac (interior)pe timp rece si sa puna scanteia la masa?ca ma gandeam sa bag uscatorul de par in functie sad.gif
Revin cu informatii noi
Cu aceasta masina m-am chinuit ceva luni caci avaem probleme cu pornirea
Dupa schimbarea bujiilor,capac delcou,reglat distanta intre platini ,desfundat toate jiglerele din carb,pus A.E de Tg mures nnu mai i-mi recunosc masina .
Azi dimineata (masina era acoperita cu gheata) ,tras socul la 1/2 bagat cheia pornit din prima ...merge beton.
Multumesc celor care au avut rabdare cu mine si m-au ajutat! smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.