Am si eu o problema cu semnalizare. Acum cateva zile am vazut ca releul de semnalizare nu mai functioneaza cum trebuie, lucra la o cadenta muult mai mare decat cea normala si datorita inertiei termice a filamentului din bec practic becurile nu se mai stingeau. Am schimbat releul cu unul nou fabricat de Metaplast, acesta nou are 5 contacte spre deosebire de cel vechi care avea 4. Totul e bine si frumos, problema este ca martorul din bord nu se aprinde deloc, nici la semnalizare(stanga/dreapta) nici la avarie. Mentionez ca la releul vechi se aprindea constant in cazul avariei, iar cand era vorba de semnalizare se aprindea o singura data, apoi, desi semnalizare continua sa functioneze martorul ramanea stins. Intrebarea mea este: cum trebuie legat acest releu cu 5 contacte pentru ca totul sa functioneze ca la carte. Astept raspunsurile voastre.
Cel vechi are 4 contacte si isi lua masa fiind prins de caroserie. Daca il miscai riscai sa nu mai mearga din cauza ca nu mai facea contact si nu mai avea masa.
Cel nou are 5 contacte iar al 5-lea adaugat nou e masa ( - ) E mult mai sigur si nu trebuie prins neaparat pe caroserie.
Acum care e nr 5 (masa -) nu stiu.