Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Merge in suturi
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Mytilus
Salut am o Dacia berlina 1410.
Zilele trecute a inceput din senin sa trepideze foarte puternic, trebuia sa schimb in inferioara ca sa mai pot merge, asta pana cand mi se opreste motorul. Ce poate fi? Mi s-a zis ca sunt bujiile; le-am curatat, erau afumate.Acuma face la fel, ba chiar motorul sta pornit doar daca este turata masina, cum am luat piciorul de pe acceleratie se opreste.
brigada_diverse
cu socul tras ramane pornita?
regleaza avansul, curata jiglorul de relanti, curata iar bujiile, dupa problema ata cred ca ar fi bine sa le schimbi....
Mytilus
Nu prea ramane pornita cu soclu tras.Jiglerul si celelalte sunt curate si reglate bine.Pana ieri cand a inceput sa tremure mergea bine, pornea din prima chiar daca era frig afara.
Merced
Stii sa cureti carburatorul cu palma? biggrin.gif Scoti capacul care leaga carburatorul de filtrul de aer, pui pe cineva sa-ti porneasca masina iar tu preiei acceleratia direct de la carburator, o tii accelerata si pui mana pe capatul sau astfel incat sa simti cum e absorbit aerul. O accelerezi bine si pui mana de tot pe carburator cateva fractiuni de secunda, apoi o iei, repeti chestia asta de mai multe ori avand grija sa nu ti se opreasca motorul. E ca si cum te-ai juca cu palma pe furtunul unui aspirator, lasi sa absoarba putin apoi te eliberezi, dar nu ridicand toata mana odata, ci ridicand-o in lateral. Mereu mi-e greu sa explic in cuvinte chestia asta, cert e ca daca nu intelegi gasesti un mosulet care sa-ti faca treaba asta.
Cand am avut ultima oara simptomele astea pe mie chestia asta m-a scos din rahat. Si dupa ce faci asta-s sanse mari ca gunoiul sa ajunga in jiclorul de relanti, d-aia e bine sa-l mai cureti si p-ala pana sa vezi daca merge sau nu merge masina.
Radu85
Aceasi problema am si eu ma da in nas. Am o dacie 1310 model 1998 si ma da in nas intre 2000 si 3000 de ture,am umblat la sita de la carburator dar tot prost merge, nu ca inainte dar tot in suturi, in plus masina nu sta la relanti la o turatie constanta, are oscilatii de ture creste de la 900 la 1100 si scade inapoi la 900.Aveti idee ce as putea sa-i fac. In plus ca am facut si curatarea cu palma a carburatorului dar nimic.....
djasu82
Curata carburatorul de la A la Z bagal in decarburor si tinel o zi in acea solutie dupa aceea cu aer comprimat elimina toate impuritatile foloseste o mica siringa si baga solutie de carburor prin toate gaurile carburatorului. Il asamblezi introduci benzina in CNC pui capacul de la carburator impreuna cu garnitura ,verifici tragand un pic de clapeta de aceleratie daca scuipa benzina prin ciocul de papagal . Dupa aceea regleaza din surubul de aceleratie clapeta in asa fel clapeta de aceleratie in mod mort sa stea paralel pe ultima gaurica de progresiune wink.gif Monteazal pe rabla si dai drumu la motor 10 minute pentru incalzire regleaza amestecul in asa fel turatia sa fie maxima dupa aceea delcoul spre dreapta in asa fel turatia sa fie maxim si fara rateuri . Daca vrei si viteza tureaza motorul la 3000 de ture si tinel citeva momente si reglezi delcoul in asa fel la turatia aceasta sa nu ai rateuri si GATA.
Merced
Eu am scapat cu palma, totusi carburatorul era pus de cateva mii de km pe masina, era nou cand l-am pus. Mi-a fost un pic frica ca eram si la 1000km de casa si ma gandeam ca o fi span in el de la fabricatie si nu era taman bine, ca eram destul de putin experimentat pe partea tehnica in acea perioada. Acum de cand frunzaresc forumul am inceput sa-mi bag si eu nasul, cel putin cu teoria stau mult mai bine, ca cu masinuta am avut norocul sa n-am belele mari de cand o utilizez zilnic. icon_mrgreen.gif
Mytilus
Am curatat carburatorul; sitele ssunt curate la fel si jiglerul.
sddragos
Incearca sa schimbi capacul de delcou.
Al meu era fisurat (si nu mi-am dat seama initial) si cum incercam sa demarez se ingatuia si mergea in suturi de credeam ca-mi zboara cutia de pe masina. Cum am schimbat capacul la delcou s-a rezolvat.
tgg2k
Mytilus, schimba furtunul ala ce merge de la T-ul de carb la galerie si duza aia mica din el
Merced
Si sa pui duza buna, ca eu aveam o panarama cu orificiu' mult mai mare decat trebuia si toata vara nu-mi pornea decat cu soc tras maxim cand motorul era rece, pana am vazut care e faza. De cand am pus furtun si duza noua s-a lasat si iarna, dar chiar si acum nu trag socul decat la prima pornire si in 20 de secunde e inapoi tot. happy.gif
horiabogdan
schimba si condensatorul de pe delcou, poate merge mai bine
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.