SebyAvrig
21 Nov 2007, 21:23
sal baieti!tot mai am problema asta...
de merge in socuri sau "da in nas",cum se mai zice.
Acum intrebarea mea este daca stie cineva sa imi zica,cum trebe sa dea jetul de benzina ciocul de papagal?io mam uitat in carburatoru meu si cand o accelerez usor si tin clapeta acceleratiei in aceiasi pozitie se vede un jet continu,neintrerupt,cand dau sa accelerez mai tare masina se tureaza bine la auz,dar jetul se intrerupe,apar picaturi de benzina si cand accelerez si mai tare zici ca nu mai da benzina deloc pe acolo
sau o da asa de repede ca nu se vede...jetu asta tre sa fie neintrerupt indiferent de turatia motorului???
djasu82
21 Nov 2007, 21:33
Se pare ca iti intra econstantul in functiune economizorul exces de benzina . Degeaba acelerezi pe loc in sarcina se schimba problema e bine daca iti da jet continuu ar trebui si la 5000 de ture sa ai la fel jetul . Verifica pompa de repriza .
sefu_alx
21 Nov 2007, 21:49
schimba membrana de la pompa de sprit
Nu e obligatoriu sa fie numai membrana de la pompa de reprize. La mine mai era si jiglorul cu bila (supap de aspiratie cu bila) din interiorul camerei de nivel constant (nu mai etansa biluta si nu sprituia cum trebuie).
diaconuliviu
22 Nov 2007, 11:44
1. Econostatul la Carfil este de fapt un imbogatitor autocomandat, prin depresiune. Adica, din cauza diferentei de nivel mari intre CNC si debuseul sau, el va intra NUMAI la SARCINI si TURATII MARI, cind depresiunea in galerie creste mult. Ca urmare, el NU FUNCTIONEAZA pina la turatii si sarcini mari.
2. Verifica nivelul in CNC, posibil scazut si pompa de repriza. De asemenea, ce emulsor si ce jiclor de aer ai?
3. Totusi, afirmi ca la ciocul de papagat ai jet continuu. e corect ce spui? Acolo trebuie sa fie jet continuu pe perioada deplasarii clapetei, in rest nu. Daca la tine curge continuu, verifica si supapele pompei de repriza. Ai marit cumva gaurica din cioc?
SebyAvrig
22 Nov 2007, 20:41
io nu am umblat deloc in carburator ca habar nam de asa ceva.cert ii ca masina face sheme,sa iti zic cum se comporta:de ex merg cu 80 la ora,mers constant si din cand in cand,deci nu regulat,smuceste si vibratia se simte pana in schimbatoru de viteze...smuceste cand nu te astepti.la fel face si in celelalte trepte,da bineinteles ca se simte mai violent,deoarece viteza este mai mica.aprinderea ii pusa la punct,si avansu.cineva mio zis ca trebe dat carburatoru jos si spalat in decarburor.ca sar putea sa aiba impuritati in el si asta sa fie cauza...
djasu82
22 Nov 2007, 21:00
Verifica si cum se prezinta bujiile fiindca ele iti spune cel mai bine ce se intampla cu carburatorul tau de pe motor.
diaconuliviu
23 Nov 2007, 07:56
cauta "curatare carburator" filtrat dupa userul dodobird. O sa gasesti metoda buna de spalat carburatoare.
Cind are acele rateuri de care spui, are si ceva salturi bruste pe turometru?
SebyAvrig
23 Nov 2007, 10:36
imi pare rau da nu am turometru...
da la auz nu pare sa scada turatia...bujiile leam verificat si lucreza bine.mersi pt raspunsuri!!!!
diaconuliviu
23 Nov 2007, 10:57
Nici nu pare sa scada turatia, doar topaie turometrul, se aud oarece rateuri in toba si masina zgiltiie inainte-inapoi. De aia ziceam ca era bun turometrul. Daca era asa, platina sau circuitul primar al aprinderii (contacte imperfecte).
Daca acelasi fenomen apare fara topaiala de turometru, secundar aprindere sau carburatie sau, vezi si supapele.
Mai intii fa "supa de carburator" de care ziceam.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.