Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: o problema
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
br17rfg
de la ce ar putea fi?atunci cand calc pedala de ambreiaj tacanitul de la culbutori devine mai intens(se aude mai tare)cand dau drumu pedalei revine la normal nu se mai aude.lamuritima si pe mine de la ce ar putea fi.
C a t a l i n
Nu cred că la culbutori se aude... placa de presiune / rulmentul face așa...
br17rfg
pai placa este noua deasemenea si rulmentu

22 Nov 2007, 00:19:
culbutorii au fost reglati(sunetu devine intens cand calc ambreiaju)
Brainie
Dacă nu ești un caz mai special atunci ambreiajul e de vină. La mine așa a făcut din primul moment (mașina nou -nouță) până când am vândut-o (7 ani) Nici mai tare, nici mai încet. Nu se repară. Dar nici nu se strică din cauza asta. Se încadrează perfect la "așa face toate". Cu corolarul "it is not a defect, it's a feature".
br17rfg
ambreiajul l-am schimbat acum o luna.chestia este ca ea a inceput sa faca asa de vreo 3 luni sa zic.cineva mia zis ca ar putea fi bucsa din cap de la vilbrochen.acum nu stiu ce sa zic.oricum zgomotu este enervant.
Gheorghedracu
Cred ca ai o problema in cutia de viteze. Ceva freaca pe acolo, din care cauza cind ai ambreiajul apasat, dispare aceasta mica sarcina si motorul se invirte mai liber (ai constatat o mica crestere de turatie inteleg din descrierea ta). daca nu e asa, atuncea n-ai suficient ulei la distributie probabil undeva in rampa sau pe parcurs, ceva opreste uleiul sa ajunga cu presiunea corespunzatoare sus, sau poate chiar pompa de ulei nu da presiunea normala, motiv pentru care tacanitul se aude mai tare. Oricum trebuie sa verifici jocul culbutorilor.
br17rfg
dupa cum am zis culbutorii au fost reglati acum max o luna.tacanitul se aude mai tare doar cand calc pedala de ambreiaj

22 Nov 2007, 12:44:
a da si cutia am luat-o dupa o alta masina cu care eu am mers si mergea beton(si la mine merge bine)deci cutia a fost schimbata da nu luata de la dezmembrari ci de la cineva.
nelu_1985
si eu am aceeasi problema, cand calc ambreiajul provoaca zgomot ceva. acuma la mine nu e nou ambreiajul si ma gandeam ca din cauza asta, da dar merge foarte bine , nu patineaza nu nimic........inca o chestie.....pedala de ambreiaj sta foarte jos si are cursa mica, dar m-am uitat si am vazut ca mai sus nu ar avea unde sa se ridice; la cate masini m-am mai uitat pedala de amb. era mult mai sus decat cea de frana , la mine e invers. ........ si ziceti ca zgomotu ala poate fi si din cauza bucsei de palier? parte cu presiunea la ulei chiar am s-o verific si oricum banuiam eu pompa de ulei dinainte, presiune la pornire am 4,5 la rece, iar dupa ce se incalzeste am 2 la relanti,la relanti e bine la cald, dar in schimb nu e bine la rece zic eu; cu ocazia asta o sa vizitez si distributia ca trebuie schimbat semeringul ca, curge putin ulei.
DoubleG
Exista o piedica la pedala, daca imi amintesc bine e reglabila (sper sa nu ma insel). Multi am vazut ca scot piedica aia ca sa mareasca putin cursa pedalei si atunci pedala vine sus... Nu prea inteleg de ce pentru ca oricum are cursa destula si e nasol sa "iti dai cu genunchiul in barba" daca ai nevoie sa calci rapid pedala. Am auzit si teorii cum ca "e mai bine pentru ca rulmentul sigur nu va sta actionat". Exista o regula de aliniere a pedalelor dar sincer nu o cunosc nici eu. Oricum cred trebuie sa vina putin mai sus decat frana (daca macar aia e reglata corect). Nu cred ca e normal sa vina mai jos, asa cum zici ca se intampla la tine.
nelu_1985
......deci ma bag sub polita sa vad care e treaba cu piedica.
Alex 23
Zgomotul acela il am si eu la masina! Seamana cu zgomotul de culbutori dar nu este ala! La mine nu creste relantiul cand calc ambreiajul ci doar se aude zgomotul acela, care daca nu ai muzica in masina se aude cam naspa. Si mie mi-a aparut cam de un an de zile, dar asa a ramas nu s-a intensificat! Masina merge foarte bine doar ca face zgomtul la apasarea pedalei, ori rulmentu e de vine, ori arcurile acelea de la disc!
Rover
si la mine se aude si m-am tot intrebat de la ce poate fi sad.gif
la mine se aude atunci cand calc pedala la fund, iar zgomotul este o tonalitate mai ridicata decat ca atunci cand nu e pedala calcata. Este aproape ca si cand cu pedaala ridicata ar cupla un pic motorul, iar atunci cand o apas decupleaza de tot
nelu_1985
zgomotu ca zgomotu, da la mine sta pedala mai jos ca aia de frana si nustiu de ce........
djasu82
Iti sta ca ai arcul rupt , s-au daca nu desfa capota la motor si arunca o privire la furca de la ambreaj cu siguranta ai suruburile de la cablul de ambreaj lejere . Mai stangele si tu cu doua chei de 10.

24 Nov 2007, 00:16:
QUOTE(Alex 23 @ 23 Nov 2007, 22:50)
Zgomotul acela il am si eu la masina! Seamana cu zgomotul de culbutori dar nu este ala! La mine nu creste relantiul cand calc ambreiajul ci doar se aude zgomotul acela, care daca nu ai muzica in masina se aude cam naspa. Si mie mi-a aparut cam de un an de zile, dar asa a ramas nu s-a intensificat! Masina merge foarte bine doar ca face zgomtul la apasarea pedalei, ori rulmentu e de vine, ori arcurile acelea de la disc!
*


Probleme la rulment si la placa de presiune iti va pica pina la urma punetiva placa de presiune de 200 ambreaj de 200 si va va tine mult mai mult daca stiti si cum sa mergeti cu masina.
br17rfg
acum intrebare daca pui de 200 trb sa schimbi si volanta ca un "mare"mecanic cica asa mia zis.
p.s.placa si discul sunt noi.
maseax
problema de care zici tu s-ar putea sa fie de la bucsa din capul arborelui cotit. Cand calci ambreajul se inclina un pic Arberele primar al CV si iti atinge pe carcasa si se aude ca un carait de obicei.
Parerea mea.
djasu82
Nu va mai dai cu parerea daca ai acees la cutie poti loa inca un amic sa calce ambreajul si tu sa te uiti pe fereastra jos la cutie invarti de elice calca ambreajul la maxim si vezi cum se deformeaza soarele .Daca nu se deformeaza pe toata suprafata lui fiindca se observa sigur ai soarele distrus si trebuie sa-l schimbi fiindca pierzi din din putere si te va lasa pana la urma . Asadar o noua placa de presiune , numai daca observi in acea ferestruica jos la cutie pe partea dreapta .
br17rfg
QUOTE(djasu82 @ 24 Nov 2007, 08:18)
Nu va mai dai cu parerea daca ai acees la cutie poti loa inca un amic sa calce ambreajul si tu sa te uiti pe fereastra jos la cutie invarti de elice calca ambreajul la maxim si vezi cum se deformeaza soarele .Daca nu se deformeaza pe toata suprafata lui fiindca se observa sigur ai soarele distrus si trebuie sa-l schimbi fiindca pierzi din din putere si te va lasa pana la urma . Asadar o noua placa de presiune , numai daca observi in acea ferestruica jos la cutie pe partea dreapta .
*


multumesc de informatie chiar maine o sa ma uit sa vad.
br17rfg
mda se pare ca azi mi sa dus discul de ambreiaj si al naibii avea doar 3 luni asta e cu piesele facute pe vapor.deci alti bani alta distractie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.