Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Kit XENON H4
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4
unEL
Ideia acestui topic mi-a venit cind am hotarat sa-mi montez xenoane pe Logan
Vad ca preturile difera de la site la site.
Garantiile sint diferite.
Blasterele sint de nu stiu cate feluri.
Au nu stiu cate mii de kelvin.
Cine ma poate ajuta cu explicatii si argumente in alegerea unui kit xenon.
Ce este mai bun, ce caracteristici trebuie sa aibe un astfel de kitt.
Cei care le au pe masina ... impresii modele sursa de unde au cumparat si eventual preturi.
Multumesc anticipat


sofer1.gif
2dor
In primul rand depinde de ce vrei tu de la acel kit xenon, daca vrei sa spuna lumea "Moamaaaaa are xenon" atunci iti iei de la 6000k in sus, de la 6000k deja se vede nuanta de bleu specifica xenonului. Daca vrei sa vezi cel mai bine iti iei un kit intre 4000k si 5000k, nu ca la 6000k nu vezi, insa ideea este ca pe masura ce cresti temperatura de culoare, scade luminozitatea. Asta inseamna ca poti sa iti pui un kit de 12000 care deja e cu nunanta violeta insa este mai slab ca luminozitate decat un kit de 6000 care e doar bleu. Kiturile mai toate sunt chinezesti, cele in jurul sumei de 500 RON, exista am vazut si kituri americane, japoneze, sau nemtesti(HELLA), insa mult mai scumpe. Eu personal am ales sa cumpar de pe ebay un kit direct din China si m-a scos la 370 RON cu tot cu transport, este evident H4 Bi-xenon. Kitul de 3000k este bun la proiectoare ca are lumina galbena.

Culorile sunt:

3000k - Intense Yellow - 3200 lumeni
4300k - Extreme White - 3100 lumeni
6000k - Diamond White - 2900 lumeni
8000k - Iceberg Blue - 2500 lumeni
10000k - Briliant Blue - 2300 lumeni
12000k - Violet Purple - 2000 lumeni
speed_fane
Salut,
Te pot ajuta eu deoarece mi-am montat si stiu despre ce e vorba.

1.In primul rand tipul instalatiei trebuie sa fie h4-bixenon (adica xenon si pe faza scurta si pe faza lunga).
2.Temperatura culorii optima este 6000k adica nu este nici galbuie nici albastrul acela intens,(cu cat este temperatura <6000k sau mai mare de 6000k te indepartezi de raportul optim intensitate luminoasa respectiv distanta la care bate lumina)
3.Cauta sa cumperi o instalatie de tip plug&play care nu necesita taierea firelor sau alte artificii de functionare!

4. pentru a te lamuri mai exact citeste topicul initiat de mine la urmatoarea adresa:

http://www.daciaclub.ro/Probleme-cu-o-inst...non-t90069.html



Sper sa gasesti aici raspunsurile la intrebarile tale:D

Numai bine...
GIC
Pentru cei care si-au pus xenon - scrie undeva pe cutie sau instructiuni ca au UV protection?
speed_fane
da
Steve From Oradea
Speed_fane te contrazic.Nu e obligatoriu sa-si cumpara xenon h4 bixenon deoarece bixenon e mai scump si poate omului e suficient xenon pe faza scurta.Dar bine-nteles se poate bi-xenon (si eu personal tot bixenon am) dar ideea este ca nu-i obligatoriu,deci exista si bi-xenon h4 si xenon h4 (adica xenon pe faza scurta si halogen pe faza lunga). In rest de acord cu fane in punctul 2 si 3
speed_fane
diferenta de pret e de 20 ron ...de ce nu.
Pentru ce sa se mai complice cu xenon pe scurta si halogen pe lunga
?

eu unul recomand bixenon
Miky 48
Eu as recomanda H4 bi-xenon dual, dar la 1100 ron + tva mi se pare scump deocamdata, mai astept poate o sa se mai ieftineasca.
speed_fane
QUOTE
Eu as recomanda H4 bi-xenon dual, dar la 1100 ron + tva mi se pare scump deocamdata


Ce intelegi tu prin "BIXENON -DUAL" si de ce sa dau 11 mil pe el?


Eu am h4 bixenon (adica atat pe scurta cat si pe lunga),firma nu o zic deoarece se considera reclama si m-a costat 550 ron , functioneaza exceptional si este de calitate.



xenon - doar pentru o faza
bixenon - pe ambele faze

bixenon dual - adica?

de ce sa astept sa dau 11 milioane cand pot lua acelasi lucru , aceeasi calitate la un pret mai mic.In fond pe tine te intereseaza calitatea cea mai buna la cel mai mic pret
Miky 48
Bixenon dual are 4 balasturi si 2 bulbi/bec, cind folosesti faza lunga faza scurta ramine aprinsa, nu are acuator sau electromagnet care sa modifice fazele. Am gasit asa ceva doar intr-un singur loc, de aceea astept sa apara mai multe firme poate o sa mai scada pretul.
Nu este reclama, poate cineva este interesat : http://www.xenonauto.ro/
unEL
Am auzit de la "niste baieti" ca nu e bine sa dai flashuri cu xenoanele ca se ard.
Cat e de adevarat ??
Cam care este durata de viata a xenoanelor ?
Daca se arde becul de la kitul cumparat poate fi schimbat cu alt bec de la alt producator ?

Daca 2dor ma poate ajuta la 370 ron + o cafea m-as baga acum pe loc.
Ce zici ?

La 500 ron deja incep sa am pretentii, sa vreau factura si garantie.

Va multumesc la toti.

Pana acum m-am hotarat ca trebuie sa fie de 4300 sau 6000 de K.
Cum e cu blasterele ?

Uitati ce am gasit
http://www.gt-hid.com/
http://www.kitxenon.ro/index.php
Ce parere aveti ?
speed_fane
ATENTIE din ce am citit pe site-ul de mai sus xenonauto...... kitul bixenon dual este o porcarie (parerea mea) deoarece avand balast independent pt fiecare faza = cand dai faza lunga astepti sa se incalzeasca vreo cateva secunde pana sa ajunga la intensitatea normala de functionare si nu este indicat sa dai flash cu ele.....deci nu se merita, iar pretul este pe masura.

Pe cand cele bixenon au doar un singur bec si un electromagnet, iar in momentul cand ai deja faza scurta aprinsa si ai nevoie de lunga cand comuti pe faza lunga electromagnetul isi face datoria si instant ai faza lunga.

Deci dupapa parerea mea nu se compara, avand un avantaj bixenonul.

Si apropo eu am primit si factura si garantie pentru kitul cumparat!

Dar alegerea iti apartine.

p.s. eu am optat pt 6000k este dupa parerea mea cel mai bun raport


p.s. poti sa dai flash cu xenonul dar dai flash mai lung adica tii apasat 2 secunde
p.s.2 eu merg in permanenta cu luminile aprinse si nu am nici un stres cand vine vorba de flashuri, adica fiind deja aprins dau flashuri exact ca inainte
unEL
speed fane ... da-mi un link ceva de acolo de unde ti-ai luat tu.
speed_fane
QUOTE

speed fane ... da-mi un link ceva de acolo de unde ti-ai luat tu.



www.kiturixenon.ro
bobo77
Daca vrei sa pui link,foloseste copy-paste si addreply nu fastreply, am obsevat chestia asta la mai multi.
octav83
Mai dar kiturile astea Xenon de vi le puneti voi sunt legale?

Este adevarat ca daca sunt montate cum trebuie si farurile reglate corect nu orbesti partenerii de trafic de pe contrasens?
balky
normal ca nu sunt legale , dar ce mai conteaza . nu conteaza ca alea probabil nu sunt cele mai bune , ca nu au instalatie de spalat si ca poate la un moment dat incurca pe cineva , si ca la o adica poti sa-ti iei o amenda destul de frumusica. important e sa fie.
speed_fane
QUOTE
ca nu au instalatie de spalat
mad.gif

Deci eu nu va inteleg. Ce legatura are xenonul cu spatatorul de far? Voi ganditi cand scrieti? Chiar daca farul e murdar nu lumineaza aiurea.


Deci nu e singurul topic unde intalnesc prostia asta ca daca nu are spalator nu e bun,,,, e pe dracu...nu are absolut nici o legatura si daca vrei exemple cu masini cu xenon din fabrica care nici macar la optionale nu au spalator far sa-mi spui si-ti zic cate vrei.


DECI: Nu are nici o legatura spalatorul de far cu xenonul.

Nu le mai confundati iar daca nu cunoasteti cazul concret sau nu stiti cu ce se mananc mai bine abtineti-va.

p.s. apropo ca-s cele mai bune sau nu asta ramane la atitudinea fiecaruia ca daca unu gaseste acelasi produs la 2 preturi diferite e normal ca o sa-l cumpar pe ala la pretul mai mic.Dar nu domne sunt unii care desi cumpara acelasi lucru prefera sa dea 8 milioane in loc de 6 ca de domne e mai bun.Inainte sa postati ganditi-va ce scrieti ca nu toti suntem ratati, mai sunt unii care stiu cu ce se mananca.
Dsign
amice, ia rogu-te pune matale un link catre articolul acela de lege care spune ca nu am voie cu Xenon.

In cartea de identitate a masinii nu scrie nimic de faruri. Trebuia sa omologhez rotile, le-am omologat, acum sunt in legalitate, daca e nevoie, imi trec si becurile xenon in talon, dar asta doar daca estre necesar prin efectul legii.

Nu mai fii matale lupul moralist ca n-are rost aici si acum. Atit timp cit reglajul e facut bine, nu vad de ce sa nu beneficiez de vizibilitate mai buna pe sosea, noaptea.

speed_fane
radmasa.gif lasa ma ca daca nu are spalator " nu e bune" ce naiba. radmasa.gif
Dsign
Mai, adevarul e ca membrii daewooclub sunt foarte precauti. Mereu au fost asa, ii inteleg deoarece sunt mai trecuti prin viata decit noi. Insa te-as ruga prietene Balky sa-i intrebi pe onorabilii membri ai acelei comunitati cine este Bogdan in discutia despre Xenon... (indiciu: vine mereu la intilnirile de joi)
alexgame
Dsign te ajut eu ca am dat examen auto acum o luna.Este o lege in care scrie ca este interzis sa montezi pe masina lumini(faruri stopuri semnale etc) de alta culoare si cu alta intensitate fata cele cu care este masina dotata din fabrica.Deci...daca vrea politistul tot te arde daca ai xenoane si nu sunt din fabrica.wink.gif
robbie_ro
Daca imi permiteti, in talon, unde scrie nuanta de alb a farurilor si intensitatea acestora pentru ca politistul sa ma amendeze? Eu personal nu am auzit de nici un caz in care politistul sa il amendeze pe vreun conducator de Dacia 1300 cu becuri galbene la faruri (dintr-alea de ceata).
Inteleg sa te amendeze daca ai faruri cu lumina rosie sau verde de exemplu sau semnalizare albastra in loc de portocaliu.


Scuze daca interventia mea a fost inoportuna...
micu
SALUTARE !! saptamana trecuta am stat de vorba cu un prieten de la registru auto roman despre xenoane si zicea ca aceste xenoane se vad mai bine pe farurile cu lupa tip d2r sau d2s, si nu a zis nimic de omologare ... poate ca era el de RAR,
catala2k
QUOTE(alexgame @ 30 Nov 2007, 12:29)
Dsign te ajut eu ca am dat examen auto acum o luna.Este o lege in care scrie ca este interzis sa montezi pe masina lumini(faruri stopuri semnale etc) de alta culoare si cu alta intensitate fata cele cu care este masina dotata din fabrica.Deci...daca vrea politistul tot te arde daca ai xenoane si nu sunt din fabrica.wink.gif
*



din cate-mi aduc aminte era ceva de genu cu intensitate mai mare decat cele de fabrica, dar xenoanele parca sunt de 35w, iar becul la loganu' de fabrica e 55/60w scrie in specificatii, nu? sau ma insel?
alexgame
Nush nu ma pricep la intensitati ale becurilor sau alde chestii si nici nu ma intereseaza eu doar am vrut sai arat lu Dsign ca exista o lege care vorbeste despre schimbarea becurilor.Numai bine!
balky
Art. 237. - (1) Certificatul de inmatriculare sau de inregistrare al autovehiculelor si tramvaielor se retine in urmatoarele situatii:

f) dispozitivele de iluminare si semnalizare luminoase, mijloacele fluorescent-reflectorizante, prevazute in normele tehnice in vigoare, sunt defecte sau lipsa, farurile nu sunt reglate sau sunt montate alte dispozitive decat cele omologate;


Uite ca nu vorbesc prostii. Omul a intrebat doar daca sunt legale , si conform regulamentului nu sunt . Ca " merge domne si asa ca n-are nimic " e treaba fiecaruia.

Eu nu contest ca aceste dispozitive nu-si fac treaba. Doar ca exista posibilitatea ca neavand o certificare din partea RAR in prealabil , sa deranjeze/enerveze/disturbe alti participanti la trafic.

Bejenaru Ionut
Mai fratilor lamuriti-ma si pe mine ca am citit postul asta si celelelate posturi despre xenoane si tot nu am reusit sa inteleg ceva.
Cum pielea mea monteaza aceste xenoane?Dat fiind faptul ca ele sunt h4 sa inteleg ca se scoate becu si se pune in locul lui celalat bec fara a se schimba farul cu totul?
Eu pot spune ca sunt obsedat de cateva chestii la o masina: sa aiba caldura ca nu vreau sa inghet iarna cu mainile pe volan, stergatoarele sa stearga o suprafata cat mai mare si bineinteles farurile sa fie reglate bine.Si din cate am reusit eu sa inteleg din toata povestea cu xenoanele, ele fac lumina mai mult decat un bec cu halogen asa-i sau nu ? Ca daca este asa m-as baga si eu la niste d'astea.
octav83
Bun ... deci legea nu permite dispozitive luminoase neomologate. Ce inseamna omologate? Din moment ce unele masini vin din fabrica cu asa ceva inseamna ca exista faruri cu xenon omologate. Intrebarea mea se transforma acum: daca pun xenoane pe logan, xenoane cu lumina foarte asemanatoare cu cea din fabrica, omologate si am farurile reglate calumea intru sau nu sub incidenta acelui articol de lege?

Sau altfel spus ... ce vrea sa spuna prin omologate? omologate ptr logan? sau xenoanele sunt omologate in general?
speed_fane
hai ca sunt curios ce raspunde. apoi ma bag si eu in seama si va lamuresc....apropo "daca nu are spalator nu e bune" - (vai ce m-am enervat pe chestia asta)


Exemplu concret: frate-miu a avut 2 passaturi, acelasi model, aceeasi motorizare , acelasi tip de faruri prevazute cu lupa pe faza scurta diferenta fiind ca unul avea halogen si altul xenon, halogenu 50w parca pe scurta si xenonul de 35w 6000k(kit HID-Xenon).

L-a oprit politia de n'spe mii de ori si de fiecare data in afara de acte la control nu au verificat altceva, iar apropo rarul l-a trecut cu brio(ma refer la cel cu xenon) reglat calumea si nu au avut nimic de obiectat.

Bun deci masina care nu avea xenon din fabrica, pus ulterior si totul ok.

E intamplator si eu am fost cu masina tatalui meu la rar cu xenoane montate ulterior(pe logan 1.6mpi) si au verificat aia din bara in bara, ce crezi ca au zis, felicitari domne eshty printre putinii care si-au schimbat becurile, de la halogen la xenon, care le are bine reglate si sunt ok. Aia de la rar nu sunt prosti si nici nu-si risca pielea pentru nimica toata.

Concluzia: daca pana si la rar nu au existat probleme totul functionad ok si totul reglat ca la carte de ce trebuie sa GASIM MOTIVE AIUREA pt a descuraja si pe altii sa-si puna.Una dintre cele mai penibile chestii de pe acest forum e ca daca farul nu are spalator nush ce dracu se intampla si xenonul nush ce nu face.

REPET: ca poate unii nu au inteles, functionarea becului halogen,xenon,ce natie de bec vrei sa fie, nu are absolut nici o legatura cu spalatorul de far. A daca masina are din fabrica si aceasta functie(optionala in 99% din cazuri)atunci da e ok, ai o chestie utila in plus.
Ce legatura are daca eu in loc de bec halogen pun xenon si e reglat ca la carte?Iti zic eu vizibilitate mai buna, intesitate luminoasa mai mare si ca drept urmare confera si o siguranta sporita,putand sa observi de la distanta mai mare anumite obstacole.
balky
Omologate de Rar.
cristi_xp
QUOTE(balky @ 30 Nov 2007, 20:03)
Art. 237. - (1) Certificatul de inmatriculare sau de inregistrare al autovehiculelor si tramvaielor se retine in urmatoarele situatii:

f) dispozitivele de iluminare si semnalizare luminoase, mijloacele fluorescent-reflectorizante, prevazute in normele tehnice in vigoare, sunt defecte sau lipsa, farurile nu sunt reglate sau sunt montate alte dispozitive decat cele omologate;

*


ca bine zici...altele decat cele omologate ! eu banuiesc ca astia care fabrica becurile au o omologare,din tara in care provin.Atata timp cat nu sunt facute pe vapor,nu cred ca vor fi probleme
Amedeus
Daca le cumperi din magazin si pe ambalaj au eticheta RAR totul e OK, Dar nu cred sa gasesti asa ceva.

Un citat de la nemti:
"Nur wenig Auswahl hat man hingegen, wenn man sein Fahrzeug auf Xenon-Leuchten umrüsten möchte. Das Gesetz schreibt in diesem Fall nicht nur eine Scheinwerfer-Waschanlage vor, auch eine automatische Leuchtweitenregulierung muss vorhanden sein."
...unde spune clar ca legea prevede, pe langa obligativitatea existentei instalatiei de spalare si a unei instalatii de reglare automata pe inaltime. Titlul articolului e super: "Nu tot ce straluceste e aur " smile.gif
O instalatie pentru reglajul automat costa aprox 240 € (Hella), dar nu am auzit pe nimeni sa se agite sa cumpere asa ceva.

[attachmentid=1627421522]
alexgame
Cand se zice omologate se refera la cele cu care vine masina echipata din fabrica si sunt omologate de producator.Spre exemplu acea instalatie xenon care ti-o monteaza aia de la Dacia daca te duci si care te costa 20 milioane.Si nu cred ca conteaza ca aia de la RAR te felicita ca ti-ai pus xenoane cand te opreste politistu si daca vrea sa iti dea amenda pe motiv ca ti-ai schimbat instalatia de iluminare nu stiu daca te ajuta cu ceva cand ii spui ca aia de la RAR te-au felicitat.
speed_fane
aici nu era vb de ce zic nemtii si suedezii sau mai stiu eu ce alte natii.

politistul nu are motiv sa te amendeze daca ai farurile bine reglate si nuanta de culoare adecvata (6000k aa daca vrei sa suferi sa arati ca eshty ciumeg sau mai stiu eu ce iti iei xenoane de 20.000k albastrul ala foarte puternic si ramai si fara permis garantat)

iar aia cu spalatorul e frectie la picior de lemn

"unii" aveti un stil de ai descuraja pe cei care sunt incepatori sau care sunt nedecisi in alegerea facuta.

EXPLICA DOMNE CLAR:
-vrei xenoane?
-Da.
-ee atunci trebuie sa stii ca loganul are bec h4.
-si trebuie sa iau xenon cu bex h4?
-da iti trebuie h4 bixenon(adica si faza scurta si lunga) cu instalatia aferenta de tip lug&play
-si temperatura culorii?
-recomandat 6000k maxim(cel mai bun raport culoare-intensitate luminoasa)
-altceva?
-NEAPARAT trebuie reglate din nou farurile


-de mentionat ca instalatii xenon se gasesc cu tonele la diverse preturi si calitati.
trebuie sa fii prost sa cumperi acelasi produs dar mai scump pe motiv ca este superior din punct de vedere calitativ.
-instalatia de spalat faruri nu este obligatorie, dar nu strica la cei care au(de obicei la masini mai de soi)

cat despre faptul ca te opreste politia si bla bla.....iti zic eu si nu sunt singurul, in talon si inc artea masinii nu este mentionat nimic de culoarea becurilor ci doar de putere 55/60w iar daca tu iti iei xenon de 35 care e problema?!



nu mai fiti carcotasi gasind n'spee mii de motive, explicatii omului exact ce vrea sa auda, nu ca in alta tara nu ca ala nu ca altu....traim in ROMANIA
Amedeus
Tu nu iesi cu masina din tara ? Pe la nemti s-ar putea sa ti-o incarce pe platforma daca ai xenoane din alea "omologate" in China.
speed_fane
sau nu, tinand cont ca nici la nemti nici la bulgari nici la unguri in afara de filtre obisnuite (acte la control) nimeni nu a avut nimic cu mine.


Este vreo problema ca nu mi-au dat amenda sau ceva?
Iti zic eu ca nu pt ca am avut bunul simt si mi-am reglat(nu eu ci la un service adevarat) farurile astfel neavand nici un motiv pt a se lua de persoana mea.IAr nemtii nu sunt chiar atat de exigenti precum par.
octav83
Fane merci pentru reply-ul pertinent. Din ce spui tu inteleg ca e de bine alegerea xenoanelor 6000k intrucat au tenta cea mai apropiata de halogenurile din fabrica.

Inca o chestie, mentiunea din talon de care pomenesti: 55/60w este cu caracter de limitare? Adica pot pune becuri de maxim 60 w? Sau trebuie sa pun NUMAI 55 ori 60?

klaus
Si daca nu exista obligativitatea acestei reglari automate pe inaltime, de ce producatorii de masini o instaleaza? ca e un cost suplimentar.
Aceeasi intrebare cred ca s-ar potrivi si la instalatia de spalat faruri.
speed_fane
QUOTE
Fane merci pentru reply-ul pertinent. Din ce spui tu inteleg ca e de bine alegerea xenoanelor 6000k intrucat au tenta cea mai apropiata de halogenurile din fabrica.

Inca o chestie, mentiunea din talon de care pomenesti: 55/60w este cu caracter de limitare? Adica pot pune becuri de maxim 60 w? Sau trebuie sa pun NUMAI 55 ori 60?


cu placere!

-nu e in talon aceasta mentiune!
-ci in cartea masinii si nu este cu scop de limitare ci iti spune ca pentru acest tip de far este indicat sa folosesti becurii de 55/60w( faza scurta , respectiv faza lunga) ca ma gandesc ca aceste faruri or fi fost si ele calculate sa reziste la cantitatea de caldura emanata de bec in anumite conditii, la anumite socuri, in anumite conditii meteo....etc..

ai dreptate klaus, dar de traim in romania si cum poti sa nu te enervezi zilnic pe diverse motive?
micu
salutare ! deci in primul rand omologare a produsului inseamna ca producatorul are licentiere de a fabrica si comercializa ceva de gen iso 9000, si omologare pe masina inseamna ca producatorul autoturismului isi da acceptu ca pe masina lui sa se poata monta dispozitivul respectiv. acum cei de rar stiu treaba asta cu ce dispozitive sunt omologate de catre ( in cazul nostru dacia ) producator si nu fac gat, dar la o razie daca te trage pe dreapta si o purica iti scoate lista si iti arata ca instalatia xenon de care o fi el nu este omologata pe masina respectiva de catra PRODUCATORUL EI . iar la faza cu passat-urile sunt modele care vin din fabrica echipate cu bec normal si doar la cererea cumparatorului i se monteaza xenoane pe faruri dar se schimba tot farul care e o chestie mai complexa decat ce gasim noi pe piata , tot farul arata altfel .nu cred ca cel de pasat avea xenon din fabrica si nu avea lupe pe faza pe care erau montate.



de ce stiu asta ???? pai e simplu . sunt marius si lucrez la Meteor auto . importator de piese de import . firma pe care o sa o vedeti in toate orasele mari din tara si ca sigla pe casete luminoase (- reclame) a distribuitorilor

va tzuc- sarbatori fericite
klaus
Te tzuc si eu pe mata, dar mai zisesi niste chestii pe al http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1126918 si le-ai cam lasat in aer cand fuse vorba de argumentare...
micu
pai am zis ca o sa vina !! daca nu am pus nimic inseamna ca nu am programul ca nu vine usor pe gratis !!!! si de bani e cam mult !! si nu am chef $$$ sa ma joc pe timpu meu
speed_fane
nenea micu, mersy de reply dar eu ma joc pe timpul meu apropo de asta iar la capitolul passat te contrazic. cauta si tu pe net.

ceea ce ai zis tu este adevarat doar pana la un punct. te las sa te documentezi apoi iti voi da un link pentru a te dumeri exact.

eu nu te contrazic in sensul ca nu stii ce vorbesti, doamne fereste, ci te contrazic pentru ca exista acea varianta la passat.(atentie nu la cele noi 2004-2007)
csocso
pe situl www.kitxenon.ro am gasit kit-ul urmator
H4 Hi/Low Bi Xenon 6000K(Pure White) mi se are la 500 RON cu montare cu tot!!, ce ziceti cum e, merita banii?
bobo77
Nu, este scump...
csocso
buna, dar d eunde pot face rost mai ieftin si ceva calitate totusi?

<span class='edit'>28 Jan 2008, 11:44:</span>
mi-au scris unii de la o firma care s eocupa de kituri xenon si imi ziceau ca au doar ca este low-beam, si asta inseamna ca este doar pe faza scurta??costa 600 RON sad.gifsad.gif

<span class='edit'>28 Jan 2008, 12:21:</span>
ce ziceti de asta?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HID-CONVERS...bayphotohosting

pt 2dor

Intrebarea este daca ai luat prin e-bay si din China nu ai platit vama pt asta??
speed_fane
de acolo am luat si eu kitul
cam la acelasi pret cu tot cu montare, doar ca tipicar din fire a doua zi l-am dat jos si l-am pus eu, ca voiam sa fie pus de mana mea




p.s. gresit eu l-am luat de la www.kiturixenon.ro biggrin.gif
csocso
QUOTE(speed_fane @ 29 Jan 2008, 12:30)
de acolo am luat si eu kitul
cam la acelasi pret cu tot cu montare, doar ca tipicar din fire a doua zi l-am dat jos si l-am pus eu, ca voiam sa fie pus de mana mea
p.s. gresit eu l-am luat de la www.kiturixenon.ro biggrin.gif
*





dar sunt si pe faza lunga si scurta??esti multumit??

http://www.booster.ro/tuning-accesorii/ins...h-low-1970.html

am gasit asta aici, ce parere ai?astea sunt doar pt faza scurta, nu pt amandoua!
2dor
QUOTE(csocso @ 27 Jan 2008, 22:32)
buna, dar d eunde pot face rost mai ieftin si ceva calitate totusi?

<span class='edit'>28 Jan 2008, 11:44:</span>
mi-au scris unii de la o firma care s eocupa de kituri xenon si imi ziceau ca au doar ca este low-beam, si asta inseamna ca este doar pe faza scurta??costa 600 RON sad.gifsad.gif

<span class='edit'>28 Jan 2008, 12:21:</span>
ce ziceti de asta?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HID-CONVERS...bayphotohosting

pt 2dor

Intrebarea este daca ai luat prin e-bay si din China nu ai platit vama pt asta??
*



Nu am platit nici un leu la posta, nu mai spun de vama.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.