Chupacabra
26 Nov 2007, 22:15
Nu imi merge ceasul (sta tot timpul pe zero), si martorul nu se aprinde.
Va rog sa imi dati cateva hinturi de unde ar putea fi problema.
Si sa imi spuneti si niste preturi pt eventualele repere care ar trebui schimbate.
Ca sa testez ledul de la martor trebuie sa desfac bordul, sa scot ceasurile?
As vrea macar una din cele doua instrumente sa imi mearga
.
CriSTI68
26 Nov 2007, 22:23
verifica sonda eventual ceasul sa vezi care este cu bubca si/sau firele (eu unul cred ca este de la papucul de la sonda care se mai oxideaza din cand in cand)
bygy007
26 Nov 2007, 22:37
desfa mufa care se duce la sonda de la rezervor cu contactul pus pui pe rind firele la masa cu o sirma una este becul si celalalt este ceasul cind pui firul de bec la masa se aprinde iar cel de ceas la masa se duce spre plin
Adrian_Boy
27 Nov 2007, 12:38
Chupacabra
1 Dec 2007, 18:48
Am pus la masa (la tabla rezervorului) ambele firului, si nici o miscare pe bord.
Ma gandesc sa testez firele sa vad daca au continuitate. Un capat il am: la rezervor, dar unde e celalat capat?unde intra in bord? Am acces la el? sau trebuie desfacut tot.?
Poate gasesc la dezmembrari un ceas de benzina si sa il prind pe bord pe undeva si sa trag eu un fir separat de la rezervor. Daca nici asa nu merge inseamna ca e sonda de vina. Si cum e cam ruginit in zona sondei, mi-e si frica sa o desfac, poate raman cu o mare gaura
.
Capatul celalalt al bordului intra in tabloul de bord nu fix prin ceas, ci printr-un port mixt al cadranului 3, adica printr-o mufa cu papuci tata, ce cumuleaza toate firele cu legatura la cadranul 3, si in care se infige o sumedenie de pini iesiti din bord, cu rol de papuci-mama. Nu ai acces acolo prea usor, decat daca demontezi tabloul de bord si il dai jos cumva, e inghesuit rau prin spate. Si ca sa identifici care e, ar trebui sa stii codul culorilor firelor (asta cred ca se gaseste pe forum oricum).
Teorema cu ceasul de benzina pe bord e cam aiurea, nici nu stiu daca merge si daca are rost sa te apuci de asa ceva in primul rand..., pentru ca ceasul de benzina e normat prin fabrica sa stea in bord. Nici macar protectie, sticla, ceva, n-are. Si decat sa iei alt ceas, sa ii faci protectie, carcasa (si sa-ti arate ca dracu'pe bord) si dupa aia la primul moment de neatentie sa ii tuflesti un cot si sa se indoaie acul, mai degraba te duci la un electrician, iti face verificarea circuitului si a cadranului si la nevoie iti in locuieste ceasul in tablou (de pe la dezmembrari ceva...). Daca n-ai bord cu turometru, iti iei tablou complet de la dezmembrari cu vreo 200-300 k si raman si piese de rezerva. ala cu turometru e ceva mai scump, 600-700k.