gino73
26 Nov 2007, 22:30
La rece porneste masina mea cu socul tras la sfert de cheie, dar............. imediat dupa se opreste. Cu socul tras nu sta la relanti neam. Ce dracu sa aibe?
Tija este reglata bine
Alexu7
26 Nov 2007, 22:33
il tii tras pana la capat? incearca la jumate de cursa chiar mai putin
CriSTI68
26 Nov 2007, 22:34
incearca sa o tii cu socul sub/la 1000 rpm nu la 2000 cat duce socul
gino73
26 Nov 2007, 22:42
Nu merge, ce credeti ca n-am incercat. Cum il trag putin..... .gata si motorul.
CriSTI68
26 Nov 2007, 22:43
aprindere si carburator cum sunt reglate ? ai aprindere electronica sa pe condesator ?
bygy007
27 Nov 2007, 00:04
cind tragi socul se accelereaza? poate nu se accelereaza suficient la mine acea sirma intre soc si acceleratie este dreapta , si nu mai ma chinui sa o tin din acceleratiea il trag si il reglez asa fel incit sa stea la 1000 cind creste (incalzeste motorul)la 1500 il mai imping putin pina se incalzeste motorul
gino73
27 Nov 2007, 08:42
Am aprindere electronica cu senzor. Carburatorul l-am spalat si curatat acum o luna, dar nici inainte nici acum cu socul tras nu sta la relanti.
ionutctn
27 Nov 2007, 10:00
La mine face in felul urmator: porneste numai ca in momentul in care trag socul in loc sa se tureze motorul, da in nas si tinde sa moara si trebuie sa il mai imping la loc si sa o tin din acceleratie. Nu merge cu socul tras. Unde trebuie umblat (reglat) sa mearga cu socul tras la pornirea la rece iarna? Nu de alta dar nu sunt prea tehnic si sa nu ma chinui de pomana fara nici un efect. Asteptam sfaturi.
EU nu mai folosesc socul de ani buni, decat 1 secunda cand dau la cheie, ca dupa moare imediat, nu m-am stresat prea tare cu problema.
apollo
27 Nov 2007, 10:23
din cate stiu, acea tija care actioneaza acceleratia de la soc trebuie sa fie intr-un anumit fel unghi.
eu am luat-o usor cu patentul pana i-am gasit o pozitie.
acum is facute in asa fel incat mai intai se inchide clapeta de la soc, deci ramane fara aer si dupa aia tija actioneaza acceleratia.
e un sincrom intre astea 2, dar care e cel bun?
cosminus
27 Nov 2007, 16:58
Daca mai tin bine minte cand tragi socul dapa 0.5 cm incepe sa si accelereze. Daca nu accelereaza sau o face mai tarziu, masina merge inecata. Eu la masina veche nu aveam probleme cu pornirea. Pornea la prima cheie, chiar si la -15 grade. Apasam de 2-3 ori pe acceleratie, trageam soc in functie de cat era de frifg afara si dadeam la cheie. Porneam si vara cu soc, dar nu il trageam asa mult si il impingeam mai repede inapoi.
QUOTE(djasu82 @ 27 Nov 2007, 18:11)
Oare voi cum porniti motorul doar cu piciorul ambreaj??? De obicei se tine aceleratia apasat la maxim si piciorul pe ambreaj se scoate cutia din viteza si se da la cheie. ...
Nu cred ca e un obicei bun...
ursachemihai
27 Nov 2007, 19:55
aceeasi problema o am si eu
...cind trag socul mai tare...moare motorul....in rest totul merge ca ceasul....
apollo
27 Nov 2007, 20:10
QUOTE(ursachemihai @ 27 Nov 2007, 19:55)
aceeasi problema o am si eu
...cind trag socul mai tare...moare motorul....in rest totul merge ca ceasul....
cred ca problema asta o avem toti.chiar acum 5 minute am schimbat platina si am reverificat carburatorul sa vad daca mai curge(erau duse bucsele de la ax).
pana acum socul o tura la 1500RPM, am mai indreptat putin acea tija cu patentu si se tureaza in 2500.
totul e din reglaje.nimic din ce se mai fabrica acum, nu mai sunt asa cum au fost ele de prima data.
nu cred ca se mai tin cont de niste standarde in ziua de azi.fac acel produs ca sa se potriveasca(nu mereu) dar ceea ce trebuia sa faca, nu mai face
djasu82
27 Nov 2007, 20:15
Apolo de ce ti se duc bucsele ??? ai arcul prea tapan prea tensionat ...acela care ati tine aceleratia inchisa.
apollo
27 Nov 2007, 20:20
QUOTE(djasu82 @ 27 Nov 2007, 20:15)
Apolo de ce ti se duc bucsele ??? ai arcul prea tapan prea tensionat ...acela care ati tine aceleratia inchisa.
acele bucse aveau un an de zile de cand era carburatorul la mine, dar cine stie de cat timp e carburatorul luat de pe 1310.
sa zicem asa, are vreo 10 ani.nu stiu in ce conditii a fost utilizat pe acea masina.
@Sorin_18, surubul de amestec.il strangi pana da motorul sa moara, dupa care il slabesti pana cand auzi motorul ca merge rotund.
djasu82
27 Nov 2007, 20:23
Apolo ne alergam de pe un topic pe altu .
Unde gasesc si eu sa cumpar o tija din aia de metal care accelereaza cand trag socul?
apollo
28 Nov 2007, 11:17
la piese auto?
diaconuliviu
28 Nov 2007, 15:16
1. Ca sa nu va intrebati cine si cum: EU am sters toate postarile cu sh, tz, k, d, c, si alte IRCisme.
2. Scrie pe undeva si e si poza postata de mine cum se regleaza socul: cu el tras la maxim, deschiderea pozitiva a clapetei sa fie 1,25 mm.
3. Daca socul tine motorul pornit numai actionat maxim, cind motorul se tureaza la 2000, in schimb pe la 1500 moare, cautati reglajul sau sau AERUL FALS (bucse carburator, duza marita, furtun cu duza crapat (cazul duzei pe furtun, cu stut in galerie. In zona stutului sint temperaturi mari, furtunul se "coace", devine casant, se sparge.
deci cu socul tras la maxim, clapeta trebuie sa fie deschisa putin? la mine e inchisa complet..
diaconuliviu
28 Nov 2007, 15:23
Da, nu stiu exact valorile, daca nu ma inseala memoria la IRM deschiderea e 1,2 mm, la IRMA si IRM2xx e 1,25-1,30.
Sa zicem ca abateri de o zecime nu creaza probleme mari dar daca diferentele fata de ce scriam is mari, deja e o problema undeva.
Merced
28 Nov 2007, 15:35
Cu furtunul care are duza in el am rezolvat si eu, ca pateam sa mi se opreasca motorul(cand era rece, normal) daca nu era socul tras la maxim. L-am schimbat, am pus duza noua si acum nu mai am probleme. Pornesc cu el tras la maxim si il imping in cateva secunde, apoi o mai tin in functie de cat de rece e un pic accelerata pana se stabilizeaza un relanti si nu mai da in nas si plec la drum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.