Salut am si eu o problema cu care nu m-am mai confruntat pana acuma . Si anume dimineata cand plec pe racoare rotile nu stiu care din ele merg infranate ca si cum as avea o pana pe o roata . Deci pur si simplu ma infraneaza . Apoi dupa vreo 1,5 -2 km merge normal . Ce poate avea ?
Merced
27 Nov 2007, 13:05
Pai vezi intai care din ele. Probabil ca pe fata ai o problema cu unul din pistonase, in sensul ca preseaza pe placute si cand nu e frana pusa.
pai dupa ceva timp nu mai merge infranata . Mentionez ca frana este buna nu e moale !
hitman
27 Nov 2007, 13:40
Folosesti frana de mana cand parchezi masina ???
de la asta ar putea sa fie.
cand este frig, din cate stiu nu este recomandat sa folosesti frana de mana, se blocheaza, pana se dezgheata .
nu folosesc frana de mana . Ce as putea verifica ?
Merced
27 Nov 2007, 14:33
Ce sa verifici, ridici rotile pe rand pe cric si vezi care nu se invarte cum trebuie. Apoi in functie de roata(fata sau spate) verifici sistemul de franare.
sorin1983
27 Nov 2007, 14:52
sau cel mai simplu vezi care se incinge...
si cred ca hitman se referea daca tragi frana de mana dupa ce ai oprit masina nu daca intri in parcare cu frana de mana ca in filme...asa ca nu vad ce e de ras
maryus_83
27 Nov 2007, 18:05
De ce nu e recomandat sa folosesti frana de mana iarna? Nu aruncati cu piertre...intreb si eu pt ca nu am mai auzit pana acum.
apollo
27 Nov 2007, 18:07
de exemplu:
mergi pe umezeala sau cand ploua sau cand ninge.sub masina apa iti intra in conductele pe unde vin cablurile de la frana de mana si tu o duci in parcare si ai tras frana de mana.
a 2 a zi crezi ca o mai poti elibera daca apa aceea a inghetat?nu cred.va trebui sa stai langa ea sa se dezghete.de asta nu e recomandat.
nu folosesc frana de mana nici sa ma intorc , nici in parcare . Stiu cum e cu daciana pe frig ! Nasol e ca n-am timp nici sa inspectez , nici sa ma apuc eu asa ca maine dimineata o sa dau o fuga la mecanic sa vada el ce si cum rpd
djasu82
27 Nov 2007, 20:35
Doamne cate relati aveti cu mecanici dati si spaga???? vorbiti deschis eu nu cunosc nici unul in acest bucuresti mare . Doar doi prieteni unu e coleg de servici fost meacanic de motoare si cel de-al doilea la fel a lucrat in servisul dacia. Am cu cine vorbi discuta repara. Cel mai bine ati repari masina in fata blocului.
apollo
27 Nov 2007, 20:38
cunosc si eu multi mecanici.am unul singur la care o duc pentru probleme grave, dar pentru nimicuri, la altii, ca-s mai ieftini.
scuze de off
ideea e ca nu am timp si depind de masina ca altfel as fi lasat-o balta demult si o lasam sa rugineasca ! Sau o dadeam de pomana daca aveam bani de o straineza
up.
si eu ma confrunt cu aceeasi problema acum.
plec dimineata, merg 100 de metri apoi roata dreapta fata se infraneaza pana miroase foarte tare e ferodou incins. Face asa cam 2 km, apoi isi da drumu nu se mai infraneaza, si am frana normala. Daca stationez mai mult timp ( mai mult de 1-2 ore sa zicem ) problema reapare.
Am schimbat garniturile de la pistonas, desfacut - curatat. Problema a reaparut dupa cca. 3 saptamani de la reparatie.
Ce as mai putea verifica?
sa schimbi pistonasul cu totul, nu-i asa ca nu era oglinda? si sa nu pui garnituri din comert ca oricum nu se gasesc, decat niste chestii care imita garniturile si tin 2 zile.
ydaniel
19 Mar 2009, 10:31
ia cilindru receptor nou:)
de uzina;)
problema e ca nu intyeleg de ce face asa doar "la rece". De ce dupa 2 km nu mai are nimic?
pistonasul nu avea rugina, as putea zice ca era "oglinda" dupa ce s-a curatat.
ma gandeam poate e vre-un racord din ala flexibil defect...pe alea le-am schimbat anul trecut..
CandyMan13
19 Mar 2009, 13:15
nu face la "RECE"...face deoarece tu cand opresti calci FRANA sa o opresti
,apoi opresti motorul si te duci in treaba ta.Cred ca ai inteles ce zic.Face cand franezi(pana blochezi rotile,le opresti iar pistonasul nu se mai retrage).
Mr_Devil83
19 Mar 2009, 16:57
Auzi....ce ulei ai in cutia de viteze?
Aia 1,5 - 2km cam sunt distanta la care ajunge motorul la temperatura optima de functionare. Si cam tot pe atunci se incalzeste si cutia de viteze decent.
uleiul e castrol, schimbat in iarna.
repet, problema e doar la roata dreapta-fata, si miroase a forodou incins.
deci nu cred sa aiba legatura cu cutia de viteze
brigada_diverse
21 Mar 2009, 13:15
QUOTE(ydaniel @ 19 Mar 2009, 10:31)
ia cilindru receptor nou:)
de uzina;)
aici intr-un final sunt de acord..singurii care am luat si eu de uzina....
cand ai sa ridici masina rece pe cric, pe fata sa nu te astepti sa se miste cine stie ce usor intrucat vei misca diferentialul din cutie care va opune rezistenta..sa nu te pacalesti cu el...fata daca e infranata se testeaza la un drum mai lung fara opriri(in oras rotile de pe fata sunt calde oricum)
PH-06-BOA
21 Mar 2009, 19:20
Oare credeti ca nu e capabil sa faca diferenta intre o roata franata si marsul greoi de la ulei? Mai ales ca e numai pe o parte.
Ai placutele uzate corect? Adica uzura ferodoului, sa fie paralele cu suportul de tabla? Daca nu, la franare, pistonul se inclina dupa uzura trapezoidala a placutei, si ramane calat . Dupa multe cotorogeli, poate sa-si dea drumul, pana la urmatoarea apasare.
Discul are fetele paralele? La centru se uzeaza mai putin, la exterior se subtiaza mai mult, cand lucreaza anormal. Pistonul are buza dreapta ?
Lichidul de frana, umfla garnitura si nu mai permite pistonului sa se retraga.
Mai sunt, dar verifica-le p-astea.
mar10may
21 Mar 2009, 20:56
si eu am aceasta problema la papucul de la serviciu cu infranatul unei roti dimineata.dupa ce plec de pe loc si merg cativa zeci de metri si ajung la prima intersectie daca o scot din viteze si o las sa mearga singura trage intr o parte.daca apas pedala de frana nu mai trage.dar in maxim 3 minute isi revine.in momentul in care se elibereaza roata se simte destul de mult in demaraj.
eu am schimbat ieri furtunul acela flexibil de la roata dreapta fata.
a verificat fin nou psitonasul si garniturile, erau ok.
acum merge bine, nu se mai infraneaza. sa vedem pt cat timp
am si uitat de topicul asta . Eu am rezolvat problema schimband pompa de frana .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.