Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme de electrica
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
tro5
Am o probleme cu incarcarea in timpul mersului.
Mai exact cand merg cu viteze ce depasesc peste 110km/h se simte o diminuare a intensitatii becurilor din bord si usor a farurilor + scaderea acului catre minus a indicatorului de incarcare din bord. Cum scad viteza la mai putin de 110km/h totul revine la normal.

De unde sa fie problema??
Cum incep verificarile avand un multimetru???
Ce valori trebuie sa dea alternatorul la diferite turatii???


Am o dacie break pe injectie din 2003.
Multumesc.
$$ilvviu
Nu cred ca problema tine de viteza, ci de turatia motorului.
Probabil pe la 2800? ture incepe sa faca pe nebunu.
Eu as da vina pe carbuni sau pe releu.
Cu multimetru e simpla treaba. Il conectezi la borne, aprinzi farurile si incepi sa o turezi. Observa daca scade tensiunea de la o anumita turatie in sus. In mod normal ar trebui sa ai 14V.
tro5
QUOTE($$ilvviu @ 2 Dec 2007, 22:59)
Nu cred ca problema tine de viteza, ci de turatia motorului.
Probabil pe la 2800? ture incepe sa faca pe nebunu.
Eu as da vina pe carbuni sau pe releu.
Cu multimetru e simpla treaba. Il conectezi la borne, aprinzi farurile si incepi sa o turezi. Observa daca scade tensiunea de la o anumita turatie in sus. In mod normal ar trebui sa ai 14V.
*




Motorul este pe injectie si pt verificarea alternatorului eu stiu ca se verifica la diferite turatii. Adica la turatia xxx trebuie sa am yyy V si tot asa la diferite turatii de test. Unde gasesc aceste valori????
bygy007
indiferent de turatia motorului tensiunea trebuie sa fie intre 13,8 si 14,4 este posibil la turatii mai mici de 1000 ture la cuplarea consumatorilor tensiunea sa fie mai mica
posibile probleme la releul de incarcare (care la modelul tau cred ca este pe alternator ) sau diferente (caderi )de tensiune intre + baterie si +alimentare releu


http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=103488
tro5
Am efectuat urmatoarele masuratori:

Bateria fara motorul pornit = OK
Bateria cu motorul pornit fara niciun consumator = 14,4V
Alternator la relanti fara consumatori = 14,4V
Alternator cu faza scurta pornita = 13,8V
Alternator cu faza scurta pornita + aeroterma maxim + degivrare luneta la relanti= 12,3V. In aceleasi conditii bateria avea 12,3V
Alternator cu faza scurta pornita + aeroterma maxim + degivrare luneta la 2500 rotatii= 12,8V. In aceleasi conditii bateria avea 12,8V


Este alternatorul de vina??? Se poate repara sau sa-l inlocuiesc????

djasu82
Schimba fulia cu una mai mica si ai sa vezi rezultatele cica fuliile de olcit sunt bune.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.