sleek80
7 Dec 2007, 14:05
salutare voua ! sunt fericitul posesor al unei dacii 1310 L din 2003 .
acum doua saptamani nu mai vroia sa plece de pe loc , murea la accelerare. Garnitura la chiuloasa a fost impuscata undeva , am schimbat-o . Am schimbat si semering , supape evacuare , termostat , mai multe . Au curatat injectoarele ,au verificat pompa de benzina , presiunea etc. Acum nu sta la relanti deloc moare instantaneu . Au desfacut baietii aia tot motorul . nu ii dau de cap . Bun.
Daca, catalizatorul este infundat ce reactii adverse are ? E posibil sa fie din cauza asta (catalizator infundat )? pls super help . Multumesc enorm ptr orice sfat !
da
7 Dec 2007, 20:01:verifica si catalizatorul...
CriSTI68
7 Dec 2007, 19:10
ce sintome minunate imi aduci aminde de saptamana trecuta cand cica sa spart blocul motor
brigada_diverse
7 Dec 2007, 19:47
benzina e de calitate? se tura bine? filtrul de benzina infundat? cu un alt comp de injectie au incercat? senzorii?
Pune-i carburator.
Acum vorbind serios, incearca in alt service unde chiar stiu oamenii aia ce sa faca, pentru ca unde ai fost tu in mod clar sunt incompetenti. Cu injectia nu e chiar asa usor ca si cu carburatia, nu prea putem sa ne dam cu parerea, poate sa fie o problema electronica care nu se diagnosticheaza pe un forum.
DIN ECONOMIE DE TOPICURI, postez aici pentru o alta problema la acelasi "organ"
Faza nasoala: scotand o bujie cretina care nu voia deloc sa iasa, am fortat ca melteanu' si nu mi-a dat nimic de banuit faptul ca am scos-o IMPOSIBIL DE GREU pana la ultima rotatie... nimic de banuit pana cand a fost prea tarziu. Dupa ce-am vazut ce-am facut, mi-am dat seama si de ce a iesit asa greu: AM SCOS BUJIA CU TOT CU FILETUL CHIULASEI
S-a tocit filetul, chiulasa fiind de aluminiu, iar bujia din otel...
Ca sa nu cumpar alta chiulasa, ce solutii de compromis exista pentru a reface filetul? Exista asa-numita "bucsa dubla" pentru chiulase cu filetul tocit? (Am inteles ca problema mea nu e singulara).
Se pun niste reductii ceva, are vara-meu pe janghina lui de Dacie, dar bujia aia n-a mai schimbat-o de cand are masina(vreo 4 ani cred
).
Pacat de chiuloasa.
sleek80
7 Dec 2007, 20:20
benzina e de calitate? se tura bine? filtrul de benzina infundat? cu un alt comp de injectie au incercat? senzorii?
benzina e de 98 FP , nu se tura deloc
, filtru de benzina nu-i infundat, si cu alt comp de injectie au incercat , si senzorul de roatie . au luat toate astea ale mele si le-au pus pe o dacie identica si functiona , mai bina
! offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
brigada_diverse
7 Dec 2007, 20:25
nu sta la relanti...dar turata sta?
daca nu incurc...are si ea un senzor de aer(ceva de genu?)
filtru de aer infundat? bobina buna?
djasu82
7 Dec 2007, 20:28
QUOTE(sleek80 @ 7 Dec 2007, 16:05)
salutare voua ! sunt fericitul posesor al unei dacii 1310 L din 2003 .
acum doua saptamani nu mai vroia sa plece de pe loc , murea la accelerare. Garnitura la chiuloasa a fost impuscata undeva , am schimbat-o . Am schimbat si semering , supape evacuare , termostat , mai multe . Au curatat injectoarele ,au verificat pompa de benzina , presiunea etc. Acum nu sta la relanti deloc moare instantaneu . Au desfacut baietii aia tot motorul . nu ii dau de cap . Bun.
Daca, catalizatorul este infundat ce reactii adverse are ? E posibil sa fie din cauza asta (catalizator infundat )? pls super help . Multumesc enorm ptr orice sfat !
Da jos catalizatorul si vezi daca ati sta la relantii , scantee ai pe toate bujiile ???? Daca pana la urma nu-i dai de cap singur te duci la servisul nesty de pe langa IMGB si ati baga computerul la probe poate sa fie bube din el. La tine nu se alimenteaza cum trebuie injectoarele.
sleek80
7 Dec 2007, 20:31
nu sta la relanti...dar turata sta?
daca nu incurc...are si ea un senzor de aer(ceva de genu?)
filtru de aer infundat? bobina buna?
abia porneste si nu sta deloc , moare imediat, filtru de aer e bun cica , bobina buna . am schimbat de la o masina la alta toate astea si nimik
(((((((((((
7 Dec 2007, 20:34:injectoarele au fost curatate , pulverizeaza bine . bujiile sunt noi .
djasu82
7 Dec 2007, 20:34
Dai jos catalizatorul bagate sub ea si dal jos , daca ai dat cu catalizatorul de borduri sau daca ai intrat cu el prin balti mari ati face probleme.
sleek80
7 Dec 2007, 20:37
catalizatorul e lovit , adica foarte indoit are multe dungi pe el adanci
, ce ar putea cauza el ?
djasu82
7 Dec 2007, 20:53
da-l jos si gata bagi o teava si cand te vei apropia de revizie iei altu si gata .
sleek80
7 Dec 2007, 20:54
dap . asa voi face !
djasu82
7 Dec 2007, 21:02
Ce stiu mecanici
sti de ce ati face aceste probleme fiindca sonda lambda citeste ca ai prea multi compusi de carbon si actioneaza in asa fe lde ati opreste motorul . Da-i tu jos catalizatorul si te vei convinge.
sleek80
7 Dec 2007, 21:07
azi am fost la ei si le-am zis chestia asta cu lambda ! ca citeste altceva ! le-am zis sa o scoata si sa porneasca motorul. In locul ei ramane o gaura de vreo 2-3 cm diametru , ar trebui sa faca precum o drujba ! sa vedem maine ! MERSI MULT
djasu82
7 Dec 2007, 21:41
Sa nu scoti sonda lambda dai jos catalizatorul si gata bagi o teava de legatura cu teava care duce la toba de evacuare.
eu la un break din 2003 nu aveam catalizatorul si nici atat sonda.
consecinte.... consum de 25%
7 Dec 2007, 21:53:QUOTE(sleek80 @ 7 Dec 2007, 20:31)
nu sta la relanti...dar turata sta?
<span class='edit'>7 Dec 2007, 20:34:</span>
injectoarele au fost curatate , pulverizeaza bine . bujiile sunt noi .
injectoarele?stai ca nu inteleg.nu e monopunct?
QUOTE(Merced @ 7 Dec 2007, 20:07)
Asa-i. In tot motorul, e cea mai curata piesa, nu pot sa pricep cum tocmai chiulasa ramane curata si nu se jegareste deloc... O mica intrebare: toate chiulasele de Dacie sunt din aluminiu? Totusi... inteleg, weight reduction kits, NFS, alea, alea... da' pistoane de aluminiu de ce n-au bagat?
Ai dreaq sportivi astia de la Pitesti, fonta e grea si daca faceau si chiulasa din fonta, cum mai puteam eu sa prind suta in 0 secunde?
Toate-s de aluminiu. Am facut si eu prostia sa dau jos bujiile cu motorul cald cand nu-mi mergea bine masina din disparare si lipsa de informare si de atunci nici n-am mai umblat acolo. Sper sa nu intampin problema asta. Daca patesc nici nu mai desurubez, o las moarta, merg cu ea asa pana crapa bujiile si gata.
CriSTI68
7 Dec 2007, 23:48
daca sa dus garnitura la chiuloasa si iti fierbea apa ai planat chiuloasa ?
sleek80
8 Dec 2007, 15:13
multumesc tuturor ! catalizatorul infundat cu antigel datorita arderi chiuloasei ! R.A.R. here i come
Culmea, la mine asta s-a intamplat cu motorul rece...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.