Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Relani Dacia 1410
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bybystrocel
Salut.
Nu stiu daca s-a mai discutat asta, dar eu sunt incepator pe forum, asa ca incerc si eu marea cu degetul.
Am Dacia 1410 si la pornire relantiul e pew la 800 iar dupa ce se incalzeste motorul ajunge si la 1200, si chiar nu stiu ce sa-i fac.
Daca-l dau mai jos nu mai porneste bine, si pe deasupra se opresate.
Stie careva care-i treaba
Dyda
Turatia de relati ( de altfel si celelalte reglajese) se obtine cu motorul cald -temperatura peste 80 grade, dimineata ptr a nu se opri motorul tragi socul 1/4,1/2;1/3,1/1 din cursa in functie de cum cere motorul
bybystrocel
merci mult pt sfat, am sa vad ce pot face
shaq_rose
QUOTE(bybystrocel @ 18 Nov 2004, 18:28)
merci mult pt sfat, am sa vad ce pot face
*


am si eu o intrebare, dimineata acum ca e rece, nu prea imi porneste in ce sens: dau cheie, electromotorul pleaca, dar nimic, daca dau cateva pedale la rece, pe la a 3-a , a-4 a cheie reusesc sa pornesc, sa fie oare pompa de benzina? rezervorul e cam cu 2-3 litri, sa fie si asta o cauza?
bybystrocel
QUOTE(shaq_rose @ 20 Nov 2004, 18:12)
am si eu o intrebare, dimineata acum ca e rece, nu prea imi porneste in ce sens: dau cheie, electromotorul pleaca, dar nimic, daca dau cateva pedale la rece, pe la a 3-a , a-4 a cheie reusesc sa pornesc, sa fie oare pompa de benzina? rezervorul e cam cu 2-3 litri, sa fie si asta o cauza?
*


pune si tu mai multa benzina biggrin.gif
Dar nu asta e problema, nu ai benzina destula in carburator, sau nu tragi si tu socul.
incearca asfel: dai prima cheie sa rupi uleiul, apoi tragi socul (tot sau 1/2 in functie cat e de frig, sau in functie de masina ta) si dai la cheie. Dupa ce porneste in functie de cat este tras, impingi socul dupa 10-15 sec la jumatate din cat era si apoi progresiv pana la capat dupa 1 min, sau poti sa pleci cu socul usor tras cat sa ai 1200 ture si dupa ce se incalzeste un picut sa-l impingi de tot.
Eu asa fac si merge la pornity fara probleme.
sosta
Mah ... la carte zice asa: "la pornirea la rece se dau 2 pana la 4 sprituri (apasari la rece a pedalei de acceleratie), dupa care se trage socul la maxim si se actioneaza demarorul. Dupa circa 10-15 secunde de functionare, deschiderea clapetei de soc de reduce la jumatate (se impinge maneta de soc)".
La faza cu socul tras la maxim nu prea sunt de acord ... pentru ca motorul pleaca din prima cu o turatie destul de ridicata ... si daca ai ceva uzura la linie (cazul meu) atunci aceasta se accentueaza, dar la faza cu spriturile ... e critica ... pentru ca la rece, traiectul benzinei este uscat (se evapora pana la racirea motorului) ... si atunci trebuie sa dai ceva la automat pana ce motorul reuseste sa traga ceva benzina din carburator.
Daca insa dai 2-3 sprituri si tot nu porneste ... atunci verifica nivelul de benzina din carb. sau pompa de benzina.
Cib
QUOTE(sosta @ 3 Jan 2005, 13:02)
Mah ... la carte zice asa: "la pornirea la rece se dau 2 pana la 4 sprituri (apasari la rece a pedalei de acceleratie), dupa care se trage socul la maxim si se actioneaza demarorul. Dupa circa 10-15 secunde de functionare, deschiderea clapetei de soc de reduce la jumatate (se impinge maneta de soc)".
La faza cu socul tras la maxim nu prea sunt de acord ... pentru ca motorul pleaca din prima cu o turatie destul de ridicata ... si daca ai ceva uzura la linie (cazul meu) atunci aceasta se accentueaza, dar la faza cu spriturile ... e critica ... pentru ca la rece, traiectul benzinei este uscat (se evapora pana la racirea motorului) ... si atunci trebuie sa dai ceva la automat pana ce motorul reuseste sa traga ceva benzina din carburator.
Daca insa dai 2-3 sprituri si tot nu porneste ... atunci verifica nivelul de benzina din carb. sau pompa de benzina.
*


verifica pompa de sprit si membrana la pompa de alimentare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.