Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Prima revizie (1 An sau 15.000 km)
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40
mushu^dog
Salut!
Sunt proaspat posesor de Logan. Spre surpinderea mea mi-a zis dealerul sa vin cu el in revizie la 15000 km sau un an.
Pai uleiul stiam ca trebuie schimbat dupa prima 1000 km. Sau cel putin la Matiz asa era...si prima revizie gratis.

Cum credeti ca trebuie facute schimburile de ulei? Ei zic ca din 15k in 15 k si scrie undeva ca e recomandat la 7500 km. Si astea cu ulei Dacia? Personal nu prea am incredere !

Cred ca e foarte important acest aspect pt viata motorului. As dori sa isi spuna fiecare parerea (argumentata).

P.s. Am cautat pe forum dar nu am gasit ceva exclusiv pe tema asta. Daca credeti ca nu e necesar se poate sterge topicu'
klaus
Pai sa-ti repet ce a zis dealer-ul: Prima revizie la 15.000 km sau un an de zile (cat e garantat uleiul)

Acum, recomandarea mea: 7.500 km sau un an de zile pentru schimbat uleiul
alx
recomandarea mea dupa ce am vorbit cu un sef de garantii: pt linistea ta sufleteasca, schimba la 5000, apoi la 15000 si dup-aia din 15 in 15.
logdan
Pai eu de la dealer am inteles ca primul ulei, care e asa mai de inceput, se schimba dupa 500 km, apoi urmeaza reviziile... Mai intreb si maine inca odata cand ridic masina, dar eu personal de-abia astept sa-l schimb cu un Castrol 10W-40 Magnatec dupa 500 km... Sper sa fie asa si sa ma lase sa ma duc cu uleiul meu (mai intreb odata maine)!
Lucian123
QUOTE(logdan @ 19 Nov 2004, 18:53)
Pai eu de la dealer am inteles ca primul ulei, care e asa mai de inceput, se schimba dupa 500 km, apoi urmeaza reviziile... Mai intreb si maine inca odata cand ridic masina, dar eu personal de-abia astept sa-l schimb cu un Castrol 10W-40 Magnatec dupa 500 km... Sper sa fie asa si sa ma lase sa ma duc cu uleiul meu (mai intreb odata maine)!
*




Vezi ca daca cumva vei avea probleme vreodata cu motorul si vor gasi maimutele alt ulei decat cel recomandat de ei nu vor repara pe garantie.

Uleiul de schimba, conform manualului, la 15000 km exceptie facand daca se circula mai mult in oras, cand se schimba la 7500. Mie mi-a recomandat sa schimb indiferent de ceea ce scrie in manual, adica la 7500 km.
logdan
Multumesc mult pentru raspuns! Atunci inseamna ca voi respecta intocmai "litera legii"! Asta e... Sper ca nu-si sape groapa singuri recomandandu-ne un ulei prost! Sau poate ne-o sapa noua? Ca pana la urma si daca se strica tot NOI stam fara masina 1-7 zile si daca ne mai gaseste vreun motiv poate ca tot NOI o sa platim si piesa/piesele necesare + consumabilele (adica uleiul sau antigelul sau... dupa caz altele) + manopera!
CristiZ
QUOTE(logdan @ 19 Nov 2004, 17:53)
Pai eu de la dealer am inteles ca primul ulei, care e asa mai de inceput, se schimba dupa 500 km, apoi urmeaza reviziile... Mai intreb si maine inca odata cand ridic masina, dar eu personal de-abia astept sa-l schimb cu un Castrol 10W-40 Magnatec dupa 500 km... Sper sa fie asa si sa ma lase sa ma duc cu uleiul meu (mai intreb odata maine)!
*



Primul schimb nu cred ca strica daca il faci mai devreme.. nu are cum!

Se poate pune problema si asa:

Chiar si cu uleiul lor, daca se schimba la timp, nu cred ca poti reusi sa strici motorul in 100.000 km. Sau chiar daca o sa consume putin ulei vor zice ca asa e normal cum am auzit si la case mai mari, nu dau nume. Dar, dupa acesti km cand masina iese din garantie, oare cat ne mai tine motorul? Poate atinge 3-400.000 km cum poate ar face-o cu ulei sintetic bun? Sa nu fi ales acest tip de ulei numai pt faptul ca sa ne scoata ochii ca intretinerea e ieftina!

mushu^dog
Multumesc pt raspunsuri!
Am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta...intre timp am facut 1000 km si cred ca voi merge sa schimb totusi uleiul.


Si eu am impresia ca cei dela Dacia sunt cam stupizi cu recomandarile astea...scria in manual ca nici nu trebuie sa incalzesti motorul ca mai bine mergi cu viteza mica pana se incalzeste.
Dealerul da tot felul de recomandari de 2 lei...adevarul e ca trebuie sa traiasca si ei si din piese...nu vad insa de ce nu ma lasa sa pun un ulei care sigur e mai bun....


MoneyTalks
Schimbati voi des uleiul si o sa vedeti ca NU este ieftina intretinerea la Logan... tongue.gif In ritmul asta va fi mai ieftina intretinerea la BMW laugh.gif

In ideea intretinerii ieftine, cei de la Dacia s-au gindit la schimbatul uleiului la 15,000km. Daca voi schimbati uleiul de 2, 3, 4 etc. ori in timpul celor 15,000km, atunci intretinerea creste de 2, 3, 4 etc. ori.

QUOTE(mushu^dog @ 22 Nov 2004, 08:31)
Si eu am impresia ca cei dela Dacia sunt cam stupizi cu recomandarile astea...scria in manual ca nici nu trebuie sa incalzesti motorul ca mai bine mergi cu viteza mica pana se incalzeste.


Nu sint deloc stupizi. La orice masina care se respecta, constructorul recomanda acelasi lucru, pornirea imediat, fara sa incalzesti motorul. Iar in vest TOATA lumea face asa.
mushu^dog
Nici nu ma mira lucrul asta. Fara a vrea sa intru in polemica cu nimeni...cei din vest isi permit sa isi schimbe masina la 2-3 ani si apoi se gaseste un roman care sa o cumpere din autohaus sa vina sa se dea rotund prin tara cu audi-ul cel nou.

Spre deosebire de ei , eu mai am de platit 7 ani la ea si ma preocupa intretinerea pe termen lung ca sa nu am probleme mai tarziu.
Deci comparatia cu vestul pica...noi traim in romania unde .....
klaus
Referitor la uleiul pe care puteti sa*l puneti in logan, eu cred ca ar trebui sa va mai uitati pe documentele (caietul de garantii, de intretinere).
Mie mi s-a parut ca nu mai exista obligativitatea schimbarii cu Dacia Oil.
BOGDAN DSN
plus ca dacia oil costa mai mult decat elf competition dacia 262.000 litru;elf 187.000 litru;si la filtre este o diferenta un pret in service(mai mare) si alt pret in magazine.
Sith
Cine este producatorul Dacia Oil ?
dragOn
Mai nou, cică Elf!
Lucian123
TEXACO.
klaus
Elf va fi in viitorul foarte apropiat. Deocamdata este Texaco, produs in Bulgaria
ionutzp
si cum o sa-si dea seama aia de la service ca e alt ulei decat dacia oil?
LucVer
alx

Era vorba de primul schimb de ulei, ulei care se poate uza mai repede din cauza frecarilor mai mari din motorul nou! Dupa primul schimb, nu cred ca mai e nevoie de schimburi mai dese decat la 15000 km!
Lucian123
"In caz de utilizare in anumite conditii deosebit de dificile:
din aproape in aproape permanent,
utilizare in majoritate urbana,
mici trasee repetate, motor rece la temperatura joasa etc.
DACIA recomanda sa realizati un schimb de ulei la fiecare 7500 km."

citat din pagina 16, carnet de intretinere Dacia.

Asta inseamna ca tot timpul nu numai la primul chimb.
alx
mey, de stricat nu are cum sa strice dar NU E OBLIGATORIU!
daca vrei sa tii masina vreo 500000 de km ar trebui sa schimbi chiar la 5000. si mai e un aspect: daca iti permiti fa-o...
@LucVer: exact asta am spus si eu, primul schimb la 5000, apoi la 15000 la service (ca asta e obligatoriu) si apoi din 15 in 15. eu unul asa o sa fac.
stefan19
Tocmai mi-am schimbat uleiul la loganelul meu, pe la 7800 km, acum am 9200 si parca a mai scazut putin zgomotul produs de motor la turatii ridicate.
In service mi-au pus MOBIL Super S 10w40, mai era disponibil ulei DACIA, si daca vroiam uleiul de pe megane, cred ca ELF.
Parerea unui sofer de meserie ( are un espero coreean cu 800.000 km la bord ), orice ulei pana in 400.000 lei litrul isi cam pierde din proprietati peste 7-8000 km.
In principiu nu vreau sa-mi tin masina peste 100.000 km, fapt pentru care am decis sa schimb prima data la 7500 iar apoi din 15 in 15, dar cred ca voi pune ELF.
Costuri 4l x 315.000, filtru 150.000, manopera 300.000.
radu logan
Loganul meu se aproipe de prima revizie .. la 12500 ... la ce as trebui sa fiu atent ...fiind prima mea masina..si nu am mai fost niciodata la o astfel de revizie !!! cand o urca pe elevator ...ce sai amintesc sa verifice ?? ... astept raspunsuri !!!
trebuie pus si DuraLub la schimbul de ulei ?
RIon
dura lube smile.gif se cam pune la motoare cu 100 000km in sus mai frate...
sa fii atent la tot, mai ales ce scrie in cartea de revizii
radu logan
daca pun dura lube..strica cu ceva ? tatal meu a pus la clio 1.5dci al lui dura lube cu 30 de mii km in bord si se se simte diferenta !!
RIon
eu zic sa citesti ce scrie pe prospect, si apoi sa faci ce considei cu aia 1.5 mil lei
Hentiu
Nu stiu de ce mi se pare mie ca prima revizie nu e la 12.500 km cum zici tu, ci la 15.000 Km sau 1 an...
Tu ce zici ?
radu logan
eu vreau sa o fac mai repede !! avand in vedere ca fac cam 100 de km pe zi ..si vreau ca totul sa fie in regula cu masina
KNIGHT_C
Revizia se poate face oricand pana in 15.000 km, ca dovada ca mie mi-au facut-o la vreo 9.400 km. cand m-am dus sa schimb uleiul si sa rezolv treaba cu cricul.
Important e sa ai grija de schimbul de ulei si sa le faci inainte de limita maxima (15.000 sau 1 an, 30.000 sau 2 ani etc.).
asarban
Pune si tu dura lube DUPA ce iesi din garantie...asta ca sa nu ai belele daca Doamne Fereste patesti ceva si vad aia piesele "rosietice" iti dau cu setul in cap si scuipi 50 bulioane sa ti-l faci!
Lucian123
QUOTE(asarban @ 13 Mar 2005, 19:39)
Pune si tu dura lube DUPA ce iesi din garantie...asta ca sa nu ai belele daca Doamne Fereste patesti ceva si vad aia piesele "rosietice" iti dau cu setul in cap si scuipi 50 bulioane sa ti-l faci!
*




Mai exact cu tot motorul, pentru ca nu are camasi. Cilindri la Logan sunt alezati direct in blocul motor.



"FTC Charges Motor Oil Additive Marketers;
Ads for Dura Lube Were False and Unsubstantiated, Agency Says

In the latest law enforcement initiative targeting ads that use deceptive performance claims to tout motor oil additives, the Federal Trade Commission has charged the marketers of Dura Lube Super Engine Treatment and Dura Lube Advanced Engine Treatment with making false and unsubstantiated advertising claims, in violation of federal law. Herman S. Howard, Scott Howard and six corporations they control that manufacture and market Dura Lube face administrative trial.

Dura Lube is one of the largest engine treatment companies in the country and the fifth to be charged by the FTC with making false or unsubstantiated claims. The FTC has previously halted allegedly deceptive ads for Valvoline Engine Treatment, Slick 50 Engine Treatment and STP Engine Treatment. Motor Up Corporation, which was sued by the FTC on April 14, 1999, is awaiting administrative trial on charges that its ads were unsubstantiated.

The FTC alleges that packaging, labeling, print ads and infomercials for Dura Lube claim that compared to motor oil alone, or motor oil treated with any other product, using Dura Lube:

reduces engine wear by more than 50percent;
prolongs engine life and reduces emissions;
reduces the risk of serious engine damage when oil pressure is lost; and
improves gas mileage by up to 35 percent.
The FTC alleges Dura Lube did not have a reasonable basis to substantiate these claims.

The FTC also alleges that the advertising represents that tests establish that compared to motor oil alone, using Dura Lube:

reduces engine wear by more than 50 percent and prolongs engine life;
improves gas mileage by up to 35 percent and reduces emissions;
reduces the risk of serious engine damage when oil pressure is lost; and
one treatment continues to protect the engine for up to 50,000 miles.
However, tests do not prove that Dura Lube provides these benefits and therefore the representation that tests prove that consumers will realize these benefits is false and misleading. In addition, Dura Lube ads claimed that its product does not contain chlorinated compounds and that it has been tested by the U.S. Environmental Protection Agency. According to the FTC, these claims are false because Dura Lube contains chlorinated paraffin, a chlorinated compound, and Dura Lube has not been tested by the U.S. Environmental Protection Agency.

The Dura Lube infomercials featured a demonstration of an automobile engine running after the oil treated with Dura Lube had been drained out to prove Dura Lube reduces the risk of serious engine damage when oil pressure is lost. Another demonstration showed the response of untreated oil to heat compared to the response of oil with Dura Lube to prove that without Dura Lube, motor oil fails to protect automobile engines under hot running conditions. In fact, the FTC alleges, the demonstrations don't prove the claims made.

Finally, infomercial and print ads with a former NASA astronaut represent that he has expertise in the evaluation and testing of automobile engine lubrication and endorses Dura Lube on the basis of an independent, objective and valid evaluation or generally accepted tests. In fact, the FTC alleges, the former astronaut does not have expertise in evaluation and testing of auto engine lubrication and hasn't endorsed Dura Lube based on an independent, objective or valid evaluation or testing.

In addition to Herman Howard and Scott Howard, of Stamford, Connecticut, the FTC complaint names Stamford-based Dura Lube Corporation, which coordinates all of Dura Lube's business; Howe Laboratories, Inc., distributor of Dura Lube; The Media Group and National Communications Corporation, which provide advertising services. Also named are American Direct Marketing, Inc., based in Nashville, Tennessee, which directs marketing for the product and Crescent Manufacturing, Inc., headquartered in Eden, New York, which manufactures and packages Dura Lube.

The Commission vote to file the complaint was 4-0.

In an administrative trial, the FTC will seek to bar unsubstantiated performance claims about Dura Lube or any other product used in a motor vehicle. It will also seek to prohibit misrepresentations about tests or studies; deceptive demonstrations; misleading endorsements; and misrepresentations about whether a product contains a chlorinated compound or has been tested by EPA or meets the standards of any standard-setting organization.


--------------------------------------------------------------------------------

NOTE: The Commission issues a complaint when it has "reason to believe" that the law has been or is being violated, and it appears to the Commission that a proceeding is in the public interest. The complaint is not a finding or ruling that the respondents have actually violated the law. The case will be decided by an administrative law judge.

Copies of the complaint are available from the FTC's web site at http://www.ftc.gov and also from the FTC's Consumer Response Center, Room 130, 600 Pennsylvania Avenue, N.W., Washington, D.C. 20580; 202-FTC-HELP (202-382-4357); TDD for the hearing impaired 1-866-653-4261. Consent agreements subject to public comment also are available by calling 202-326-3627. To find out the latest news as it is announced, call the FTC NewsPhone recording at 202-326-2710.

MEDIA CONTACT:
Claudia Bourne Farrell
Office of Public Affairs
202-326-2181
"
stefan19
Dura Lube se pune cand ai cel putin un 50.000 km, nu se pune intr-un motor nou.
Dacia cred ca te obliga sa faci schimb de ulei ( revizie ) din 15.000 in 15.000 de km , indiferent daca tu mai faci si alte schimburi, garantia ti-o acorda daca ai in carte toate schimburile facute la timp. Nu prea vad rostul sa schimbi uleiul la 12.500 ca apoi sa faci revizia la 15, doar decat daca te hotarasti sa faci toate schimburile din 12.500 in 12.500 si sa "rezolvi" in service sa ai stampilele corect puse in carte. wink.gif
Suna cam aiurea ! blink.gif
Lucian123
Intr-un motor nu se pune Dura Lube, mai ales intr-un motor nou.
Sunt acuzati de frauda si reclama mincinoasa si au pierdut ceva procese cu consumatorii inselati.
Nu mai credeti toate minciunile unor comercianti/fabricanti lihniti de foame.
razvanescu
QUOTE(klaus @ 23 Nov 2004, 10:38)
Elf va fi in viitorul foarte apropiat. Deocamdata este Texaco, produs in Bulgaria

Este PRISTA OIL produs in Bulgaria la RUSE. Firma Texaco detine 20% din actiuni , dar asta nu inseamna ca ala e ulei Texaco. Cunosc pe cineva care a participat la licitatia Dacia pentru uleiuri si pretul oferit a fost asa de mic, incat nu s-a putut apropia nici o firma ca lumea si au castigat cu pretul cel mai mic evident bulgarii cu Prista OIL. Concluzia care se poate trage este ca acest ulei ar trebuie schimbat cat mai repede, ca e pacat de motor...
bassfreak
Am schimbat uleiul la 7500km, am pus Aral 10W40 (sticle albastre de 1L, 270.000Lei/1Litru). Dacia Oil era 350.000Lei/1Litru si nustiu daca este mai bun decat Aral..
bassfreak
Odata cu schimbul de ulei, s-a verificat si daca masina trebuia chemata la revizie, pentru ca scrisoare nu am primit... bla, bla, bla... tongue.gif

Acest subiect este tratat in alt topic, deci TOT ce era legat de el a fost sters!
collinro2
@bassfreak: spune-mi daca ai venit tu cu uleiul tau sau ai luat de la dealer, din gama expusa la el. Ca am auzit ca nu primesc alte uleiuri, pentru ca cica pierzi garantia la motor.
G.R.
QUOTE(bassfreak @ 14 Mar 2005, 21:41)
Am schimbat uleiul la 7500km, am pus Aral 10W40 (sticle albastre de 1L, 270.000Lei/1Litru). Dacia Oil era 350.000Lei/1Litru si nustiu daca este mai bun decat Aral..
*



Banuiam eu ca servisurile nu vor da ieftin uleiul. Si eu am ochit ARAL pt. primul schimb de ulei. Dar pretul mentionat de tine este foarte avantajos. Unde l-ai gasit, ne spui si noua? La Selgros Brasov am vazut cu 198.000 Lei/litru. Sau poate ai luat un bidon de 4 litri si asa e mai ieftin.
G.R.
QUOTE(collinro2 @ 15 Mar 2005, 06:56)
@bassfreak: spune-mi daca ai venit tu cu uleiul tau sau ai luat de la dealer, din gama expusa la el. Ca am auzit ca nu primesc alte uleiuri, pentru ca cica pierzi garantia la motor.
*



Sunt de parere ca nu te poate obliga sa iei ce-ti impun ei. In carte scrie ca se recomanda folosirea uleiului Dacia. Dar nu scrie ca exclusiv sau numai. Important este sa fie macar 10W40 si clasificare ACEA minim SJ.
bassfreak
QUOTE
@bassfreak: spune-mi daca ai venit tu cu uleiul tau sau ai luat de la dealer, din gama expusa la el. Ca am auzit ca nu primesc alte uleiuri, pentru ca cica pierzi garantia la motor.

am cumparat uleiul din alta parte.

QUOTE
Banuiam eu ca servisurile nu vor da ieftin uleiul. Si eu am ochit ARAL pt. primul schimb de ulei. Dar pretul mentionat de tine este foarte avantajos. Unde l-ai gasit, ne spui si noua? La Selgros Brasov am vazut cu 198.000 Lei/litru. Sau poate ai luat un bidon de 4 litri si asa e mai ieftin.


Eu am dat 270.000Lei/ 1 Litru, deci mai mult decat ai gasit tu 198.000Lei/litru. Am luat 3 bidoane de 1 Litru. Deci 3x270.000 = 810.000Lei (3 Litrii).
Filtrul de ulei l-am luat de la Dacia, pentru ca era mai ieftin decat de unde am luat uleiul.

FLEX
Cit ulei inghite Logan? nu-s cam putini 3 litri?
KNIGHT_C
3l baia de ulei
0,325 l filtrul de ulei
andreic
La 7500km schimb si eu uleiul si oscilez intre Elf 5W40 si Aral 5W40. Poate aveti voi vreo recomandare?? Oricum ulei sintetic sa fie.
rdesign
QUOTE(andreic @ 15 Mar 2005, 23:18)
La 7500km schimb si eu uleiul si oscilez intre Elf 5W40 si Aral 5W40. Poate aveti voi vreo recomandare?? Oricum ulei sintetic sa fie.
*


Mobil 1 5w50 in perioada rece si Castrol RS 10w60 in canicula. Amandoua sunt fully synthetics din gama SL. Schimbul la 5000 km.
Astea sunt optiunile mele dupa multa barcaiala pe site-urile altora despre renault.
Apropos, Stiti ca la Renault in Asia reviziile sunt la 5000.
KNIGHT_C
Mai mult ca sigur, au avut in vedere conditiile de exploatare, conditiile climaterice si cine mai stie cate detalii de au stabilit revizii atat de dese.

Ar fi absurd ca acolo sa zica 5.000 si aici sa riste revizii de 3 ori mai rare.
mariusstancu
QUOTE(andreic @ 16 Mar 2005, 01:18)
La 7500km schimb si eu uleiul si oscilez intre Elf 5W40 si Aral 5W40. Poate aveti voi vreo recomandare?? Oricum ulei sintetic sa fie.
*



Mai jos ai postul meu de la Diverse Toate Modelele :

"Eu folosesc Aral 5W50 si il schimb la 10 mii . Este excelent. Full syntetic si ambalat in Germania. (SuperNova 38 de miide Km si nu consuma nici macar o picatura de ulei).

Atasez informatii utile. Cititi cu atentie si veti observa ca un ulei este cu atat mai bun cu cat prima cifra (inainte de W) este mai mica(se ingroasa la temperaturi mai mici cu cat cifra tinde spre ''0'' ) si a doua cifra (de dupa W ) este mai mare. Prima cifra ne da punctul de curgere (congelarea, ingrosarea ) a uleiului la temperaturi scazute, iar a doua comportarea la cald. Cu cat a doua cifra este mai mare cu atat el isi pastreaza viscozitatea mai bine cu temperatura( ramane mai mare). Deci un ulei este cu atat mai bun cu cat prima cifra este mai mica iar cea de a doua mai mare. (asta rezulta din comparatia mai multor clase de viscozitate - vezi atasarile)

Si literele conteaza. Cu cat litera de dupa S (clasificarea API SJ ..SL ) este mai spre sfarsitul alfabetului, cu atat gradul de aditivare este mai mare si uleiul are o stabilitate la oxidare mai mare, deci perioade de schimb mai mari. Va sfatuiesc sa tineti cont de conditiile de trafic (praf , stationari la semafoare, care nu se inregistreaza ca nr. de Km dar motorul functioneaza), si sa schimbati uleiul mai repede decat recomanda producatorul uleiului/al masinii, daca tineti la masina.(ei nu au praf ca noi si probabil fac drumuri si mai lungi, nu ca noi)

Sa auzim de bine.

PS: Si eu voi fi proprietar de Logan in februarie."

Deja sun proprietar
Vishanty
Salutare ! Sunt nou in clubul Dacia, insa am urmarit activitatea sa de ceva timp. Am sa incep cu o intrebare/nedumerire. Am sunat la DacoServ sa ma programez la un schimb de ulei (am 5000 km, dar vreau sa il schimb) si am aflat (cu stupoare) de la nenea de la service ca in motorul meu de Logan (si la restul) exista ulei Elf SINTETIC 5W40. Din toate discutiile pe aceasta tema de pana acum (si din motive traditionale) nu prea cred ca e Elf si cu atat mai putin sintetic. Voi ce ziceti ?

PS: Bine v-am gasit si sa le stapanim sanatosi !!! valuri.gif
tonyX
QUOTE(andreic @ 16 Mar 2005, 03:18)
La 7500km schimb si eu uleiul si oscilez intre Elf 5W40 si Aral 5W40. Poate aveti voi vreo recomandare?? Oricum ulei sintetic sa fie.
*


Eu la Berlina am folosit numai HEXOL ( ceva canadian ). La Logan ma gindesc sa ramin fidel marcii deoarece nu am avut probleme cu uleiul asta ( am facut cu berlina vreo 8000 km si inca nu i-am schimbat uleiul ). smile.gif I-am cedat berlina socrului meu si spune ca , dupa culoarea pe care o are uleiul acum, mai poate circula linistit vreo 500-1000 km.
G.R.
QUOTE(Vishanty @ 17 Mar 2005, 12:54)
Salutare ! Sunt nou in clubul Dacia, insa am urmarit activitatea sa de ceva timp. Am sa incep cu o intrebare/nedumerire. Am sunat la DacoServ sa ma programez la un schimb de ulei (am 5000 km, dar vreau sa il schimb) si am aflat (cu stupoare) de la nenea de la service ca in motorul meu de Logan (si la restul) exista ulei Elf SINTETIC 5W40. Din toate discutiile pe aceasta tema de pana acum (si din motive traditionale) nu prea cred ca e Elf si cu atat mai putin sintetic. Voi ce ziceti ?

PS: Bine v-am gasit si sa le stapanim sanatosi !!!  valuri.gif
*



Nu cred ca are ELF. Ei pun ulei Dacia care era candva Texaco, acum se spune pe aici ca este Prista. Va fi ELF daca cumperi de la Selgros sau Metro unde este mult mai ieftin decat la orice servis.
andreic
Vishanty
Salut este Dacia Oil 10w40 Conform spuselor celor de la serviceuri inclusiv Dacoserv, despre care ap o parere fff. proasta apropo de stiinta mecanicilor lor.
Slider
In perioada de garantie este voie sa pui ce ulei iti trece prin cap in masina? Nu este obligatoriu un anumit tip de ulei agreat de producator?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.