Smailey
19 Dec 2007, 21:23
Salut am si eu o problema mi-a scazut presiunea la ulei si cand mam uitat sa vad daca mai trebuie adaugat ulei am descoperit ca am in jur de 3 litri de benzina in ulei nu stiu care este cauza si nici cum sa o remediez am o dacia 1300 cu elemente de 1310 pompa de benzina cu retur . Cea ce pot spune este ca cu 2 zile in urma mi-a cazut Cama sau cum se cheama aia de la pompa de benzina Help plzzz sad.gif sad.gifsad.gifsad.gifsad.gif
vali vtk
19 Dec 2007, 22:23
Cred ca ai membrana de la pompa de benzina sparta si de aceea s-a intamplat beleaua.Trebuie sa dai corpul pompei jos din alea 6 suruburi ,schimbi membrana ,montezi corpul la loc si schimbi si uleiul obligatoriu.
Adrian_Boy
19 Dec 2007, 22:36
Cred ca pe la pompa de benzina sa fie, prin tija aceea care intra in motor sa fie cauza.
La mine se era umpluta cu ceva ulei, nu stiu de cand nu a mai fost curatata dar o sa mai verific
djasu82
19 Dec 2007, 23:16
Schimba pompa de benzina si garnitura de sub pompa . Bine ar fi sa gasesti pompa turnata in plastic nu mai ai treaba . Dupa aceea treci si schimbi uleiul fiindca vei loa foc pana la urma si calezi si motorul . Faci rost de efl competiotion semisintetic e in jur de 70 lei filtru mann 15lei si garnitura la busonul de ulei si gata te va duce in jur de 180 de lei totul fara manopera ca speram ca ati bagi tu degetele.
@Djasu_82
Pompa benzina de Scornicesti 45-50 ron(garantie 18 luni,) ,nu mai stiu exact , ,garnitura pompa 1 ron, 10W-40 Elf in jur de 75 ronla 4 L,filtru ulei Champion 13 ron ,garnitura Cu buson ulei , si dupa un calcul scurt da in jur de 140 ron si in nici un caz 250 lei
Eventual cu dobanzi si comisioane babane
djasu82
20 Dec 2007, 07:41
Ce ma intepi tu la tot pasul
. Ati spun eu tie o pompa de benzina f buna costa mult mai mult.
slaiciprian
20 Dec 2007, 21:45
am mers putin cu socul tras si m-am trezit cu 1 litru de benzina in ulei. a disparut in 3 zile, in care nu am folosit socul nici dimineata. nu e cazul la tine? de unde stii ca sunt 3 litri?
Tiberiu-Andrei
22 Dec 2007, 17:35
Pai si tu Cipriane de unde stii ca aveai 1L?AI dat uleiul jos sau ai demontat baia?
Smailey
7 Jan 2008, 21:09
multumesc de ajutor baieti am rezolvato am schimbat pompa de benzina uleiul si filtrul si nu mai am probleme cu asta scuze ca am raspuns asa de greu acum am alta belea pe acam am postat un topic nou ms oricum
nelutzu'
1 Mar 2009, 19:57
salut,am aceeasi problema asa ca nu mai deschid alt topic degeaba.problema sta in felul urmator: se tot sparge membrana de la pompa de benzina.Am schimbat de 2 ori membrana la pompa veche(tin sa precizez ca a fost montata corect),dupaia am pus alta pompa la care i-am schimbat si corpu inferior crezand ca este ceva la cama interioara Iarasi s-a spart membrana.De cateva luni am montat o pompa frantuzeasca Sofabex care are o membrana mult mai groasa si azi cand am verificat nivelu la ulei si este cu 1 centimetru peste maxim.Nu mai stiu ce sa ii fac ca am schimbat atatea pompe si membrane si tot am benzina in ulei.Cine are idei cum o pot scoate la capat?
Masina este o dacie 1410 din '88.
Mr_Devil83
1 Mar 2009, 23:10
crapa pompa ? adica antimoniul din care e facuta?
Ia o pompa noua, de origine si pune-o in locul celei vechi.
diaconuliviu
2 Mar 2009, 14:45
QUOTE(nelutzu' @ 1 Mar 2009, 19:57)
[...]se tot sparge membrana de la pompa de benzina.[...]
Dar intre pompa si bloc ai cele 3 piese? Adica garnitura, cala de vreo 5-6 mm, iarasi garnitura. Daca lipseste cala, membrana sta prea "tensionata" si crapa rapid.
nelutzu'
2 Mar 2009, 15:43
Nu pompa crapa,membrana se sparge.De data asta o sa schimb pompa cu una noua si sper sa se rezolve.Cu toate acestea calitatea membranelor noi este foarte proasta spre deosebire de cele mai vechi care par dintr-un cauciuc mai bun.
diaconuliviu
3 Mar 2009, 07:38
Nici n-am afirmat ca ar crapa pompele ("membrana sta prea "tensionata" si crapa rapid")...adica ma refeream la membrana. Eu te intrebam daca ai acea cala distantier. Tu ai raspuns ce ti-a convenit. "Succesuri"
nelutzu'
3 Mar 2009, 14:05
eu i-am raspuns lui Mr_Devil83.Plasticul din membrana l-am pus tot timpul.diaconuliviu, Imi cer scuze pentru neintelegere
diaconuliviu
3 Mar 2009, 16:01
OK, dar nu la cala dintre membrane ma refeream.
Cind scoti pompa de pe bloc, intre ea si bloc ar trebui sa mai fie doua garnituri si o cala distantier de vreo 5-6 mm. Daca aia nu e, pirghia pompei va trage prea mult membrana, asta va lucra tensionata si se va rupe.
E o cala cam de forma zonei de asezare a pompei, cu un locas aprox dreptunghiular in ea, pe unde trece pirghia...de grosimea calei dintre membrane.
Adrian_Boy
3 Mar 2009, 16:51
Atentie mare si la acele garnituri care vin montate intre blocul motorului si corpul pompei de benzina, din cate stiu eu sunt 3 la numar, 2 subtirele si una destul de groasa dintr-un plastic tare, iar cele doua sunt din chingherit
Eu zic sa mai probezi si cum se "pupa" coada de la pompa cu cama din motor, adica vezi cat de mult apasa pe ea, probezi prin datul la manual cu coarba, sau misti de paletele ventilatorului, sa-ti faci o idee
nelutzu'
3 Mar 2009, 20:03
cala dintre bloc si pompa exista.Acestea se gasesc dimensiuni diferite?
ydaniel
4 Mar 2009, 11:45
deci:bloc-garnitura-cala izolanta-garnitura-pompa benzina.asta e ordinea.
Cum pot sa stiu daca am sau nu benzina in ulei ?
Eu am reusit sa schimb singur uleiul la masina (e prima data). Scoate un fum cam mare cred pe teava de esapamen e albicios. Sa fie ulei ?
krapcarasu
4 Mar 2009, 15:14
miroase joja, creste nivelu, ies vapori de benzina din capac
motanpaul
8 Apr 2009, 20:27
Salutare.Am o problema(
) din nou la dacia mea, cred ca este printre cele mai nereusite masini.Duminica am mers pe la piata, si cand am ajuns acasa deschid capota sa ma uit la cureaua de ventilator.Si observ la pompa de benzina umezeala, unde se imbina corpu de sus cu cel de jos era benzina.Si am luat surubelnita si am observat ca din cauza vibratilor motorului suruburile sau destrans.Suruburile nu aveau saibe deloc.Le-am strans dar tot curge benzina, si parca miroase un pic uleiul a benzina.
Am cautat azi o membrana de pompa de benzina, dar numa de arcomp.Si arcomp nu as pune pentru ca is f proaste.
Sincer nu stiu ce sa fac.
Am auzit de pompa de benzina turnata din plastic, ce e cu pompa aia?
Mersi
Nu stiu daca exista si pompa de plastic cu retur ,eu nu am vazut. La nova am asa ceva numai ca e cu 2 stuturi ,si uite cum arata:
gabriel_74
8 Apr 2009, 22:49
vezi surubul din capul pompei pe acolo mai da benzina...si ai senzatia ca e pe la membrana
giani.cosmin
9 Apr 2009, 06:42
E si ala e o cauza, eu incerc chestia asta cu o bucata de servetel sau hartie igienica de culoare frez. cam in general pe la toate imbinarile.
Bafta!
QUOTE(motanpaul @ 8 Apr 2009, 21:27)
Suruburile nu aveau
saibe deloc.Le-am strans dar tot curge benzina, si parca miroase un pic uleiul a benzina.
Am cautat azi o membrana de pompa de benzina, dar numa de arcomp.Si arcomp nu as pune pentru ca is f proaste.
Sincer nu stiu ce sa fac.
Am auzit de pompa de benzina turnata din plastic, ce e cu pompa aia?
Mersi
Mai acolo , sunt niste saibe elastice grower ,tocmai pt a impiedica destrangerea suruburilor !
Si de Arcomp , am eu montat pe masina de cate luni , si multumesc lui D-zeu , nu am treaba , cel putin pt moment ....
motanpaul
9 Apr 2009, 08:25
Gata am gasit membrana de pompa de benzina de Pulsor Scornicesti la 15 Ron.O data am muscato cu Arcompu, si nu mai vreau sa iau teapa.Noroc ca mai acasa vreo 2 pompe de benzina deoarece sunt cam stricate filetele la pompa de pe masina.Si ii schimb corpu de jos.Sa vad ce reusesc
parpanel
9 Apr 2009, 09:02
Mare grija daca demontati capacul "clopot" cand schimbati sita sa nu il strangeti mai tare si sa stricati filetul din pompa. In general, cam scapa benzina pe acolo dupa ce se umbla si tendinta e de e strange mai tare surubul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.