Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aditivi etansare
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
adumitrachy
De cand am masina noua, imi piede pe dedesupt ulei. Am ajuns de i-am schimbat pana si baia de ulei, am fost pe ma n meseriasi, dar, tot nu au reusit sa-mi faca masina sa nu mai piarda ulei. Acu care e problema: vazand ca imi pierde pe dedesupt ulei, ma hotarasesm sa iau un aditiv de etansare, care vazusem ca e 350k. Dar, surpriza:azi, cand am intrat intr-un petrom vad acelasi aditiv cu 75.000. Scot pe loc 150k si iau doua, sa am si unul de rezerva wink.gif . Toate bune si frumoase, merg cu masina dupa asta vre-o 300km cu 100-110km/h si las masina jos in parcare. Dupa vre-o 2 ore cand sa plec iar cu masina, dupa ce am pornit-o am observat ca la motor se aude un zgomot ciudat(ca atunci cand schimb un semering si inca e nou). Motorul merge perfect, dar zgomotul se aude pana pe la 1500 de turatii, dupa care cred ca e acoperit de zgomotul motorului. Ce ar putea fi?Sa fie oare din cauza aditivului, sau e alta cauza?
adumitrachy
Sorry. Am postat unde nu trebe'. Rog administratorii sa mute topicul la probleme tehnice. :"> :"> :">
bodel
Poate nu ai bagat ceea ce trbuia in motor si ai bagat praf pentru etansarera sistemului de racire huh.gif zic treaba asta datorita diferentei prea mari de pret
AC
QUOTE
bodel Posted 22 Nov 2004, 13:46
Poate nu ai bagat ceea ce trbuia in motor si ai bagat praf pentru etansarera sistemului de racire  zic treaba asta datorita diferentei prea mari de pret

Aoleu! Pai asta ar insemna ca adumitrachy a pus-o de mamaliga! blink.gif
adumitrachy
NU.Nu e praf pt racire. De ala vroia sa-mi dea nenea ala prima data. E sigur pt etansarea uleiului. Azi am mai mers cu masina si se aude in continuare. Parca se aude la capacul de la curbutori. Sa imi bata vre-un curbutor? sad.gif
bodel
Daca zici ca se aude la ramapa de culbutori poate dracia aia de ai turnat tu in motor care are rolul de a astupa orificiile prin care pierde ulei ti-a astupat si orificiile din culbutori niste gaurele cu diametru de aprox.1mm prin care pisa ulei pe supape. Verifica si tu cu motorul pornit scoate busonul de umplere cu ulei si accelereaza putin, normal ar trebuie sa arunce stropi de ulei daca nu e clar ... popa.gif
adumitrachy
Maine dimineata la prima ora asta fac.
dex lada
QUOTE(adumitrachy @ 22 Nov 2004, 17:34)
NU.Nu e praf pt racire. De ala vroia sa-mi dea nenea ala prima data. E sigur pt etansarea uleiului. Azi am mai mers cu masina si se aude in continuare. Parca se aude la capacul de la curbutori. Sa imi bata vre-un curbutor? sad.gif
*



Exista asa ceva praf pt etasare ulei ?
Ce scrie pe cutie cum ii zice ?

Im primul rand ai aflat de unde curge ulei ?
poate nu e de la baie si e de la cutie !


Asta trebuie sa afli intai. Nu sa bagi cine stie ce praf /solutie.
Poate tu ai bagat aditiv de ulei care are alt rol nici decum de etasare .

bodel
Adumitrachy cred ai dat cu vodo dupa mine; sambata am dat motorul jos ca imi pierdea grav ulei pe la palier duminica l-am pus la loc, ieri nu am iesit cu masina si azi mi-a dat fatala mergeam incet si am vazut ca s-a incalzit motorul (in limite normale) si zic hai sa-i dau talpa si-i dau 5-6 mii de ture in vit 1 2 3 de odata scade grav presiunea de ulei ma uit in oglinda sai vad o mare urma de ulei; ma bag in garaj sa vad ce draq are cenzura-m-as pe ele de piese de cacao fabricate cu mandrie in romania lu cenzurat masii ca m-am saturat de toate shit-urile astea ca numai la dacie se poate intampla asa mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif
adumitrachy
Azi am verificat la curbutori, iar motorul da ulei pe dinafara.


Pe tubul de aditif scrie in felul urmator:



ENGINE OIL
Stop Leak

Va traduc ce scrie in engleza: "Opreste scurgerile din baia de ulei. Instructiuni de folosire: ...... Made in USA"


Zgomotul ala ciduat se mai aude in continuare:cred ca am deja circa 500 km si se aude totusi. sad.gif((
dantes
Cred ca e acelasi tip de aditiv pe care l-am pus si eu...

Problema la mine se pare ca e de la semeringuri...dar de cand l-am pus, sta nivelul la ulei pe joja unde trebuie...Este adevarat, ca presiunea uleiului parca e cu max 0.5 mai mica...adica la cald si relanti in loc de 3 sta acum pe la 2,5..Oricum tot e bine...

Eu aud o bataie de genu' tacheti sau cum mama lor s-or numi doar la rece...dar stiu ca trebuie sa schimb unu dintre ei...In rest nu am probleme...

Aditivul asta cred ca iti subtiaza uleiul mai mult, iar din cate am inteles nu are prafuri ci nu stiu cum umfla garniturile de la semeringuri...si asta se pare ca a facut...

Acuma nu stiu daca la urmatorul schimb de ulei trebuie sa bag din nou aditiv d-asta....o sa vad...
goad
Stati linistiti!!!! cool.gif
Aditivii de genul asta nu astupa orificii si alte alea...!
Actioneaza numai asupra garniturilor si simeringurilor din cauciuc, in sensul ca le "intinereste" pe alea care sunt invechite si contractate (pe acolo se pierde ulei ...nu?!).
Sunt multe firme care fac aditivi de genul asta ,dar cred ca voi vorbiti de firma STP .
STP are in compozitie si un aditiv care micsoreaza uzura motorului(pe baza de un compus al zincului...),pe linga aditivul de intinerire al simeringurilor( asta e pe baza de acetona sau ceva asemanator,care inmoaie cauciucul si ii reda supletea...si deci nu mai curge simeringul !).
Deci zgomotul de care vorbiti nu e de la ADITIV!!! cool.gif
goad
Daca vreti aditivi adevarati uitati-va la www.xado.ro si www.revitalizant.com !
Sunt aditivi ceramici f. buni care tin 100.000 km !
Oricum ,va recomand Gel Revitalizant pt. motoare in doi timpi ca e mai ieftin(5Euro) si e acelasi lucru cu ala pt. 4 timpi!

wink.gif
adumitrachy
Firma care l-a facut se cheama SNAP, iar flaconul este de culoare maro.
OCEBE
QUOTE(adumitrachy @ 22 Nov 2004, 18:34)
NU.Nu e praf pt racire. De ala vroia sa-mi dea nenea ala prima data. E sigur pt etansarea uleiului. Azi am mai mers cu masina si se aude in continuare. Parca se aude la capacul de la curbutori. Sa imi bata vre-un curbutor? sad.gif
*



Sigur nu-ti mai ajunge ulei in rampa; daca problema e localizata mai sus de axul cu came e relativ usor de rezolvat; altminteri trebuie demontat motorul si desfundate si curatate toate canalizatiile de ungere; nu incerca solutii minune de desfundat/ etansat ca nu merg si, ce eventual repari pe o parte, strici pe alta; nu amana ptr ca poti distruge multe in motor; crede-ma, stiu ce spun ptr. ca-s Stan Patitu'. Oricum, da afara uleiul ala!!!!!
adumitrachy
Dar ulei imi arunca pe sus cand scot capacul de la curbutori. wink.gif Arunca chiar bine. Oare mai trebe sa dau jos rampa si sa o curat? sad.gif
OCEBE
alimentarea rampei se face (parca) prin doua locuri;
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.