pana la sincroane si toate cele verifica intai de toate nivelul uleiului
si apoi, daca intra greu in viteze in mers sau pe loc, tot timpul sau aleator, cu motorul oprit ai incercat?
daca intra cum trebuie cu motorul oprit, inseamna ca ai probleme cu ambreiajul (placa sau discul)
sau, pt vitezele 1, 2 si AR, mai poate fi de vina placuta de reglaj de sub schimbator (sub podea)
apoi mai poate fi bieleta de legatura dintre schimbator si timoneria cv, daca a capatat joc pe la diferite bucsi
apoi, de verificat starea de fixare a elementelor care concura la realizarea unghiurilor corecte pt schimbarea vitezelor (ce exprimare "academica", este ?
)
am un prieten care a avut un break din '79 si care la un moment dat imi zice ca nu mai intra k lumea in viteze...ne uitam noi pe la bucsi, jocuri, etc. toate par in ordine. cand "aprofundam", constatam ca se retezase podeaua in jurul schimbatorului (partea de jos, cu bila) si asta se mai tinea doar in partea din spate, unde este drept. atunci cand incerca sa bage in viteza, schimbatorul se misca cu tot cu "postament", de trebuia sa ajungi cu maneta sub polita ca sa intre in vit 1 si 3. deh, tac-su avea mana grea si nu se uita la asemenea "amanunte".
dar aici nu cred ca este cazul de asa ceva
eu cand am avut probleme cu cv, nu intra bine in viteza 1, dar aleator, cand intra, cand ma rugam de ea. si cand a fost desfacuta cv, s-a constatat ca arculetul de la sincronul vitezei 1 era rupt. a fost schimbat si gata, s-a rezolvat