Salutare si Sarbatori Fericite
astazi de dimineata a trebuit sa fac un drum cu mai multe persoane in masina,bun pornesc masina (motor rece dar cu km multi facuti ieri) a pornit perfect 1 pedala si socul la max a pornit perfect
mai bag socul putin si ma dau jos sa o curat de zapada dupa 4 5 min de mers cu socu tras il bag de tot si iar ies din masina si surpriza incepe sa tremure
trag putin socu iar si o mai las sa se incalzeasca dupa vreo 10 min plecam 5oameni in masina dau sa plec PAUZA cum luam putin piciorul dp ambreaj incepea si dadea rateuri (parca era raliu) si nu vroia sa plece dp loc
am accelerat la ea de am "treziti" vecini zic ma sa nu se inece cand pleca putin da odata cu mine de am crezut ca trec prin parbriz si se opreste,o pornesc iar porneste perfect scot pe rand fisele sa vad daca am scantelie la delcou aveam si inca ce scanteie la 1cm2 de delocu si face ditai arcu dau iar sa plec tot asa se opreste fara sa mai dea in nas o mai las putin dupa ce am injurato pentru o saptamana
si plec,isi revenise.
de ce dadea rateuri??si de ce murea motoru cum plecam ?? acum cand m-am intors acasa a mers ft bine a pornit bine a mers bine
Muci in carburator? Jivraj? Zic si eu...
carton pe carburator, filtrul de aer comutat pe pozitia de iarna sa traga aer cald, si scos furtun separat de la capacul culbutorilor pe sub masina. Asta mai ales daca ai gaze de carter multe.
QUOTE(tibip @ 25 Dec 2007, 20:13)
carton pe carburator,
filtrul de aer comutat pe pozitia de iarna sa traga aer caldfiltru este comutat,carton pe carburator ???
QUOTE
si scos furtun separat de la capacul culbutorilor pe sub masina. Asta mai ales daca ai gaze de carter multe.
nu cred ca are cum verific daca are
nelu_1985
25 Dec 2007, 22:17
si a mea face la fel
intr-o zi o sa ma apuc sa fac un carton sa-l pun la carburator, iar furtunul l-am tot amanat , dar vad ca nu mai tine
Ai cum, prin clasica metoda ochiometrica. Scoti furtunul din capacul de culbutori si daca da gaze multe pe acolo, aia e. Desi personal nu recomand metoda, se simte diferenta cu furtunul dat sub motor, motorul are mai multa viata - DAR gazele alea sunt foarte toxice pentru mediul inconjurator.
Cartonul pe carburator - mai exact pe furtunul de benzina, indoit in asa fel incat sa acopere cumva carburatorul. Astfel se evita ca respectivii curenti de aer facuti de elicea ventilatorului sa raceasca si carburatorul----se modereaza/dispare efectul de jivraj (formarea de cristale solide in carburator).
QUOTE(nelu_1985 @ 25 Dec 2007, 22:17)
si a mea face la fel
intr-o zi o sa ma apuc sa fac un carton sa-l pun la carburator, iar furtunul l-am tot amanat , dar vad ca nu mai tine
gata am inteles faza cu carburatoru
si o sa vad si treaba cu furtunu maine sa vad daca scoate gaze rau
Atentie ca daca te prinde controlul in trafic cu furtunul pe sub masina, o incurci rau.
QUOTE(ATM @ 25 Dec 2007, 22:26)
Atentie ca daca te prinde controlul in trafic cu furtunul pe sub masina, o incurci rau.
pai daca scoate gaze rau nu exista alta solutie sa o fac sa numai scoata gaze asa rau ??
Tiberiu-Andrei
25 Dec 2007, 22:45
Ba da!O segmentare a motorului plus o verificare a celorlalte
componente si eventual schimbarea lor.(asta ca un cadou de sarbatori)
Craciun fericit!
QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 25 Dec 2007, 22:45)
Ba da!O segmentare a motorului plus o verificare a celorlalte
componente si eventual schimbarea lor.(asta ca un cadou de sarbatori)
Craciun fericit!
Craciun fericit si tie nu este o buna solutie ce ai spus acolo
Tiberiu-Andrei
25 Dec 2007, 22:55
Stiu da ce sa-i faci,ii vine randul fiecaruia!Totusi nu te panica ca nu e cel mai probabil sa fii prins cu furtunul cartelului scos sub masina,insa dupa trecerea sarbatorilor ar fii cel mai bine sa i-ei masuri!
djasu82
25 Dec 2007, 23:08
Mai de graba spala carburatorul dupa craciun!
QUOTE(djasu82 @ 25 Dec 2007, 23:08)
Mai de graba spala carburatorul dupa craciun!
maine vad daca are gaze si o sa fac si treaba cu carburatoru da asta dupa sarbatorii
sper sa il pot regla la loc
PS deci pana la urma de la ce sa fie rateurile
de la gazele alea
SSilent
26 Dec 2007, 00:37
si io merg cu furtunu' de carter scos, nu scoate gaze decat la turatii mai ridicate (peste 3500) e ok?
Merced
26 Dec 2007, 02:45
Pai atunci l-ai scos cam degeaba. Eu n-am decat carton la radiator, n-am comutator la filtrul de aer care cred ca n-a mai fost schimbat de multi ani, si am furtunul bagat in carburator. Probleme cu muci nu prea am. Exista, dar nu suficienti cat sa infunde carburatorul.
Cati kilometri are motorul tau?
SSilent
26 Dec 2007, 13:16
habar n-am cati km are, kilometraju e blocat la 80000, am mai avut carterul bagat in carburator si l-a cam coxat, daia l-am scos, oricum peste 3500 de ture incepe sa arda uleiu...se albastreste situatia
QUOTE(ATM @ 25 Dec 2007, 22:26)
Atentie ca daca te prinde controlul in trafic cu furtunul pe sub masina, o incurci rau.
probabil ai impresia ca prin tzeava de esapament ies gaze mai putin nocive...iacate ca te inseli....dacia exercita toate tipurile de poluare...pe oriunde si prin orice furtunas
djasu82
26 Dec 2007, 16:28
Daca dai jos un catalizator de la una mai noua ai sa vezi ca polueaza mai mult decat o dacie chiar din 80.
CodeXS
26 Dec 2007, 23:24
Daca tot s-a ajuns la furtun capac culbutori scos am vazut in niste fotografii, ale masinilor membrilor acestui forum, un fel de filltru (o fi decantor, n-o fi?).
Cine ne vinde si noua un pont despre acel filtru de unde este, ce face, de unde se poate procura unul?
(Persoana importanta, nu spui cine, mi-a soptit cum ca Oltcit-urile aveau un filtru decantor care deversa uleiul condensat inapoi in baia de ulei)
QUOTE(Paca @ 26 Dec 2007, 16:23)
probabil ai impresia ca prin tzeava de esapament ies gaze mai putin nocive...iacate ca te inseli....dacia exercita toate tipurile de poluare...
pe oriunde si prin orice furtunassi prin ala de la parbriz care arunca apa
(glumesc)am desfacut astazi sa vad daca scoate gaze rau si nu scoate adica iese ceva da putin si foarte incet(nu fumega adica)
nici accelerata foarte tare
am rezolvat problema cu carburatoru acum am o problema electrica
am cumparat 2 becuri mai bunicele halogen 20ron unu
bun le pun pe masina am faza scurta pe ambele faruri dar faza lunga am decat pe stangu pe dr nu am.Am schimbat siguranta la dr care era arsa tot nimic am verificat tensiunea la tablou am 11.89 pe faza lunga am verificat tensiunea la far si nu imi da nimic am tensiune decat pe faza scurta
ce trebuie sa mai verific
ma gandeam sa verific daca am continuitate pe firele de la faza lunga
please help
djasu82
28 Dec 2007, 14:48
Poate ai pus firele invers cine stie verifica la bec cand pe faza scurta cund pe faza lunga si vei daca ati vine tensiune daca nu afiseaza volmetru si daca buba nu e din tabloul de sigurante inseamna ca ai ceva la tabloul de lumini. Ala se repara ,caca nu dai 15 lei si montezi altu
.
qwertyro
28 Dec 2007, 14:56
eu cand mi-am schimbat becurile nu mai mergea decat faza lunga
cum vin firele pe langa aripa pe undeva o sa le ai intrerupte, scoate farul si vezi acolo
cateodata mergeau cateodata nu depindea de gropi
QUOTE(djasu82 @ 28 Dec 2007, 14:48)
Poate ai pus firele invers cine stie verifica la bec cand pe faza scurta cund pe faza lunga si vei daca ati vine tensiune daca nu afiseaza volmetru si daca buba nu e din tabloul de sigurante inseamna ca ai ceva la tabloul de lumini. Ala se repara ,caca nu dai 15 lei si montezi altu
.
firele nu aveam cum sa le pun invers ca este o mufa mare cu 3.... si se potriveste decat intr-un fel o sa ma duc sa iau alt tablou de lumini
da dupa ce verific daca nu este intrerup firul/firele
acum este prea frig sa stau sa o bibilesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.