Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ajutor...Dacia 1310 TX din 89
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
seby9966
Va rog tare mult sa ma ajutati.De aproximativ o luna sun tposesorul unei dacii 1310 din 89.Masina a mers perfect pana acum vreo 2-3 zile.Ma intorceam de la tara, iar la un semafor, cu masina scoasa din viteza a inceput sa tremure fff tare dupa care s-a oprit.I-am dat cheie...a pornit fara probleme dar s-a oprit din nou.Am turat-o si am plecat.La 200 m era un alt semafor unde ...la fel, scoasa din viteza nu a mai avut nici o problema.Ieri mi-a facut la fel dupa ce mersesem cca 30 km.Dupa 5 minute(poate nici atat) si-a revenit si nu am mai avut nici un fel de problema.
Va rog mult...daca ma puteti ajuta cu vreun sfat ceva..... 256.gif
Mentionez ca nu ma pricep la mecanica....deci daca ati putea sa imi dati si nr unui meserias ceva...raman dator
maryus_83
Cu mecanica nu-ti face probleme. O sa inveti daca ti-ai luat Dacie.smile.gif

Eu zic ca a fost infundat jiglerul de relanti. Ai filtru de benzina?
CriSTI68
eu cred ca o sa ii dau foc mad.gif
djasu82
QUOTE(seby9966 @ 26 Dec 2007, 21:20)
Va rog tare mult sa ma ajutati.De aproximativ o luna sun tposesorul unei dacii 1310 din 89.Masina a mers perfect pana acum vreo 2-3 zile.Ma intorceam de la tara, iar la un semafor, cu masina scoasa din viteza a inceput sa tremure fff tare dupa care s-a oprit.I-am dat cheie...a pornit fara probleme dar s-a oprit din nou.Am turat-o si am plecat.La 200 m era un alt semafor unde ...la fel, scoasa din viteza nu a mai avut nici o problema.Ieri mi-a facut la fel dupa ce mersesem cca 30 km.Dupa 5 minute(poate nici atat) si-a revenit si nu am mai avut nici un fel de problema.
Va rog mult...daca ma puteti ajuta cu vreun sfat ceva..... 256.gif
Mentionez ca nu ma pricep la mecanica....deci daca ati putea sa imi dati si nr unui meserias ceva...raman dator
*


Jiglerul e infundat , se afla sub cagula de la filtru de aer care vine pe carburator . Il desfaci si il sufli , ai gunoaie in carburator , trebuie neaparat sa-ti montezi filtru de benzina intre pompa si carburator.
Kruger
Eu mai fac si altfel, il scot, il suflu, apoi pornesc motorul fara jiglor si ii dau doua pedale pana prin 4000 RPM, montez totul la loc....and it works.
djasu82
Eu personal daca imi face figuri desfac cele 4 suruburi in care e prins capacul carburatorului si cu spreiul pentru carburator suflu toate orificile montez la loc dau cheie si gata.
Valentin Grama
     Gunoaiele din jiglere se pot elimina si fara demontare ma baieti... Se pot desfunda jiglere fara sa ridicati capota macar. Toata treaba se rezolva din mers.
     Cand motorul incepe sa dea semne ca ramane fara benzina, se apasa acceleratia pana la podea si dupa cel mult o secunda, se trage socul la maxim. Apoi se mentine totul asa vre-o trei secunde. NU faceti asta avand motorul in gol! Doar in sarcina si preferabil in treptele superioare de viteza.
(Daca nu e suficient, e ok sa repetati o data. Problemele care raman si dupa a doua incercare sunt de alta natura)
     Explicatia - vidul creat de motor forteaza gunoaiele din jiglere sa iasa afara. De ce vid? Pentru ca actionand socul, se limiteaza accesul aerului doar, nu si al benzinei.
(Clapeta de acceleratie trebuie sa fie complet deschisa, altfel nu merge jmecheria.)
seby9966
Multumesc tuturor celor care au postat.O sa printez cele scrise...si o sa caut ajutor in practica.Sa nu ma injurati dar toate cunostiintentele mele de mecanica se rezuma pe la sistemul de franre pe crae l-am facut de c ateva ori cu taica-miu....si putin pe aici ...pe 168.gif colea.Inca o data multumesc.Cum rezolv problema o sa postez sa va tin la curent .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.