La multi ani la toti membri forumului cu ocazia sarbatorilor de iarna si un nou an cat mai bun.
Am o dacie 1310 din 92.De curand a inceput sa se auda un zgomot ritmic al motorului, care persista atat la relanti(dar mai slab ca intensitate)cat si in sarcina, zgomotul incepe sa se amplifice cand trec de 2000rpm, indiferent de viteza.
Acest zgomot a parut in urma unei accelerari bruste a motorului(s-a accelerat singur)si a aparut acest zgomot.De curand m-am tot ce ar putea fi, si am descoperit ca scotand fisa 1 dispare acest zgomot.
Merg de cateva zile asa cu masina.E bine sa merg asa, de la ce poate fi acest zgomot, ce sa-i fac?
Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat?
Va multumesc anticipat si LA MULTI ANI inca odata.
djasu82
27 Dec 2007, 12:57
Ai avansul prea mare dai de delco spre stange un pic.
o sa incerc si asa, ar fi bine sa fie numai atat si revin .Multumesc
27 Dec 2007, 11:37:
am incercat si cu decoul, nu-i de acolo, zgomotul persista, e un zgomot metalic, poate o fi de la pistonul unul, dar ce nu stiu, oricum multumesc
mirceas
27 Dec 2007, 14:38
e bataie ascutita sau de tonalitate joasa? poate fi de piston/bolt sau camasi...
djasu82
27 Dec 2007, 15:40
Vezi culbutori daca tacane aiurea sunt dereglati ori cum ai belele la rampa de culbutori.
maseax
27 Dec 2007, 16:38
QUOTE(geox @ 27 Dec 2007, 13:21)
o sa incerc si asa, ar fi bine sa fie numai atat si revin .Multumesc
<span class='edit'>27 Dec 2007, 11:37:</span>
am incercat si cu decoul, nu-i de acolo, zgomotul persista, e un zgomot metalic, poate o fi de la pistonul unul, dar ce nu stiu, oricum multumesc
EDIT: Am sters pt ca am nu am citit tot si .. vorbeam despre altceva
Sory
de la culbutori nu este.a ramas sa dau rampa de culbutori si baia jos sa vad ce acolo.oricum multumesc de idei.si astept si alte pareri
sobolan
28 Dec 2007, 16:53
bataie de bolt la cilindrul 1
Mirciulik
28 Dec 2007, 19:24
ai scapat vreo saiba in cilindru? Tatal meu patise...... cu mult timp in urma.
Sorin_18
28 Dec 2007, 21:41
bujiile sunt adegvate motorului??un prieten a avut cam aceasi problema.el folosise niste bujii cam naspa si i sa rupt electrodul in camera de ardere...
sobolan
29 Dec 2007, 00:13
QUOTE(Mirciulik @ 28 Dec 2007, 19:24)
ai scapat vreo saiba in cilindru? Tatal meu patise...... cu mult timp in urma.
daca facea asta o scapa in carburator poate...si nu era neaparat sa ajunga la cilindrul1..si daca scotea fisa tot se auzea daca era saiba sau altceva in capul pistonului.....
bujii si cu filet lung daca punea si tot nu atingea in capul pistonului...poate atingea daca are chiulasa 102-13...poate...
daca dispare bataia cad scoti fisa e de la un bolt care se plinba lejer prin biela si care loveste in camasa....am vazut eu asa ceva si dupa demontare spuneai ca a intrat o freza pe camasa.....lasase un semn cu o forma f.bine definita...
Sorin_18
29 Dec 2007, 07:08
nu am spus ca atinge bujia in capu pistonului,am spus sa nu cumva sa se fi rupt electrodul si sa isi faca el de cap prin camera de ardere
sobolan
29 Dec 2007, 10:38
de la un mic electrod nu cred sa se auda asa ca la el....oricum asta cu electrodul e un caz mai izolat....
CriSTI68
29 Dec 2007, 16:46
rampa de la cublutori aia a fost si la mine se auzea la fel cum descrii tu era un cublutor rupt rampa belita o supapa blocata acum am rezolvat-o dar nu lucreaza o bujie ca imi este cam lene sa o schimb
djasu82
29 Dec 2007, 17:14
O bagi la flacara bujia o cureti putin fisezi eletrodul la 0.6 si pornesti motorul nu iais v-a da drumul
dar pleci cu masina asa in sarcina si urci in viteza in treapta a 4 ai dai cu 3000 de ture cam 1 minut si gata
. Daca o vei desface minune e curatata
. Eu am mers cu ambele bujii afumate pe motor si iam dat 3000 de ture in treapta a3 si a 4 si s-a autocuratat .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.