Kruger
31 Dec 2007, 02:22
Problema sta in felul urmator. Totul mergea perfect pana a trebuit sa schimb placutele de frana. Am luat unele poloneze, ca sa constat ca scartaiau ingrozitor facea ca un tren marfar toata masina, si mergea infranata.
Am luat placute din alea romanesti, acum nu mai scartaie dar tot infranata merge.
Discurile sunt bune, etrierii sunt buni, garniturile schimbate si pistonasele in perfecta stare, dar masina merge infranata. Cu placutele vechi nu am avut nici o problema, dar se uzasera si trebuiau schimbate.
Ce mama naibii sa-i mai fac ? Mecanicul meu imi spune ca am niste suporti tare ciudati la roti (ma refer la suportii in care stau placutele efectiv) si ca nu se potrivesc bine clemele alea care tin placutele sa nu bata. Daca scot clemele alea nu mai merge infranata, dar in schimb bat.
Am luat fuzetele fata acum vreun an de pe o dacie sport veche, aveau cumva alea altfel de placute sau ceva diferit ?
Aveti ceva idei ? Mai ramane sa ma apuc sa pilesc placutele la polizor si sa le mai iau din carne, ca altceva nu mai stiu ce sa fac.
djasu82
31 Dec 2007, 09:01
Circuitul de aerisire functioneaza pomapa servo functioneaza ? Cand pornesti motorul la relantii ridica masina pe fata in sus sa vezi daca poti roti singur rotile . Stiu ca daca e motorul oprit sta infranate de obocei se curata la patine si se unge cu vaselina fiindca acolo e toata buba.
Kruger
31 Dec 2007, 12:38
Aerisirea e facuta, pompa servo functioneaza. Din moment ce am zi ca sta infranata, logic ca nu pot sa rotesc rotile cu mana nici la relanti si nici daca motorul e oprit.
Ce intelegi prin patine ? Ce patine ?
cosminus
31 Dec 2007, 14:03
Vezi ca placutele trebuie sa intre usor in etrier, fara sa agate si fara sa joace. Placutele au cele 2 urechi pe lateral. Daca sunt mai mari sau au grad, ajusteazale cu pila ca sa mearga usor si sa paota sa revina usor inapoi dupa franare. Daca ai schimbat cumva si garniturile la pompa sau etrier, sa nu fie ele de calitate proasta si se fi umflat cauciucu. Atunci e aceasi problema.
maseax
31 Dec 2007, 14:09
QUOTE(cosminus @ 31 Dec 2007, 14:03)
Vezi ca p
lacutele trebuie sa intre usor in etrier, fara sa agate si fara sa joace. Placutele au cele 2 urechi pe lateral. Daca sunt mai mari sau au grad, ajusteazale cu pila ca sa mearga usor si sa paota sa revina usor inapoi dupa franare. Daca ai schimbat cumva si garniturile la pompa sau etrier, sa nu fie ele de calitate proasta si se fi umflat cauciucu. Atunci e aceasi problema.
De cand placutele intra in etrier ?
djasu82
31 Dec 2007, 14:10
Placutele
ma rog / acele pene "placute in V" trebuie sa culiseze usor daca sunt imbaxite fi sigur ca ati va merge infranat fiindca e normal daca nu culiseaza sta blocat . Mai patesc si eu asa ceva dau jos le frec cu peria de sarma dau cu putina vaselina si le montez la loc .
CriSTI68
31 Dec 2007, 14:51
vezi ca am vorbit din ce mi-ai spus tu a zis ca ai clemele montate aiurea si nu sunt bagate bine pe arcuri
Kruger
31 Dec 2007, 16:59
Mdah
...m-am lamurit de m-am rupt....ofof of of of.
CriSTI68
1 Jan 2008, 13:56
pai daca erai beat aseara
Poate nu e bine reglata tija de la servo care impinge pistonasele din pompa de frana, arucrile din pompa de frana nu revin la forma initiala , garniturile sau unflate daca ai amestecat lichidul de frana atceva nu poate sa fie asa ca verificale pe toate
slaiciprian
1 Jan 2008, 14:59
a mea nu are frane. facem schimb?
djasu82
1 Jan 2008, 15:13
Cred ca tu o sa pui pun stalp daca nu ati pui frane slaiciprian .Parca cei din botosani au cele mai multe accidente ....
I'm out of options. Si asta nu o spun eu, ci mecanicul meu. Mi-a spus sa-mi caut sa schimbam suportii in care stau placutele. Pentru moment, cred ca o sa merg cu ea asa pana se tocesc placutele si nu mai freaca....sau le dau jos si le polizez.
djasu82
1 Jan 2008, 15:40
E curios pai da nu seamana ca la dacie ce ai loat tu dupa acel reno ???
Fuzetele fata le-am luat cu totul de pe o dacie sport care era destinata remat-ului. Erau ( si sunt inca) intr-o stare exceptionala, cu rulmenti frantuzesti si tot tacamul. Problema e ca nici o placuta nu sta bine in ele....
Wtf...?
Exista clemele alea care tin placutele sa nu joace. Alea dau in discuri si scartaie. Placutele in sine nu intra bine de nici o culoare, se chinuie doi oameni sa le infiga pe pozitie.
O simpla operatie de ale schimba, se amplifica la mine intr-o mixtura de inginerie artistica, combinata cu sculptura in fiare.
Ce mama naibii,....erau sportivele alea dupa alte specificatii facute ?
QUOTE(Kruger @ 1 Jan 2008, 16:22)
Fuzetele fata le-am luat cu totul de pe o dacie sport care era destinata remat-ului. Erau ( si sunt inca) intr-o stare exceptionala, cu rulmenti frantuzesti si tot tacamul. Problema e ca nici o placuta nu sta bine in ele....
Wtf...?
Exista clemele alea care tin placutele sa nu joace. Alea dau in discuri si scartaie. Placutele in sine nu intra bine de nici o culoare, se
chinuie doi oameni sa le infiga pe pozitie.O simpla operatie [...]
Pai omule placutele trebuie sa intre cat de cat lejer la locul lor.
Ia gandestete un pic Daca le bagi fortat, pistonasul are forta le apasa pe disc, si apoi ?? cine sa le mai impinga inapoi fortat ??discu ?
Polizeaza placutele ca sati intre cat de cat lejer.
Sau Cauta placute care se potrivesc!! poate era altfel cele originale.
djasu82
1 Jan 2008, 17:34
Au si alaea o pozitie puse invers tine infranat tot sistemul de obicei ele joca rorul premordial de culisare a placutelor de frana
. Dupa cum mi-a spus si un mecanic .
Te cand am deschis acest thread m-am facut critza de doua ori, si acumsunt la fel. Urmeaza sa revin cu impresii dupa ce imi iese berea din sistem. Haivapoop.
:D
djasu82
1 Jan 2008, 18:14
Hai noroc si la mai mare ca fiarele se fac placerea e de moment
inca una si pentru mine barmane
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.