Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pocneste toba de esapament
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
sil_viuro
Buna, dimineata am pornit masina dupa vreo 4-5 zile prima data, era rece motorul dar cand acceleram asa la punctul mort imi pocnea in toba ceva(se auzea un sunet poc si gata) dar nu tot timpul, acceleram lin pana la o limita si pe urma avea tendinta sa mi se opreasca motorul dar pusca o data si isi revenea, m-am gandit ca poate de ce imi este rece motorul dar am observat ca aceeasi chestie se petrece si in mers cand incepea sa se tureze motorul adica dupa ce ajungeam la mijloc cu pedala de acceleratie avea tendinta sa imi "moare motoru" mergea in hopuri. Dupa vreo 10Km si-a revenit. As vrea sa stiu care a fost cauza? Oare data viitoare cand am s-o pornesc peste 2-3 zile tot asa v-a face?
Rafi
QUOTE(sil_viuro @ 2 Jan 2008, 16:10)
Buna, dimineata am pornit masina dupa vreo 4-5 zile prima data, era rece motorul dar cand acceleram asa la punctul mort imi pocnea in toba ceva(se auzea un sunet poc si gata) dar nu tot timpul, acceleram lin pana la o limita si pe urma avea tendinta sa mi se opreasca motorul dar pusca o data si isi revenea, m-am gandit ca poate de ce imi este rece motorul dar am observat ca aceeasi chestie se petrece si in mers cand incepea sa se tureze motorul adica dupa ce ajungeam la mijloc cu pedala de acceleratie avea tendinta sa imi "moare motoru" mergea in hopuri. Dupa vreo 10Km si-a revenit. As vrea sa stiu care a fost cauza?
QUOTE
Oare data viitoare cand am s-o pornesc peste 2-3 zile tot asa v-a face?
posibil sa faca iar dry.gif
*


poc poc alea sunt rateurii console.gif si este posibil sa ai avansu prea mare,am patit si eu asa,am dat avansu mai mic asa dupa ureche ca nu imi functioneaza turometru 022.gif si am desfacut carburatoru da nu tot decat partea de sus(sunt 4 suruburi) l-am suflat la o spalatorie si l-am mai reglat putin si acum mere super smile.gif
brigada_diverse
avans si tot ce tine de aprindere+tacheti , si carburatorul wink.gif
AR-18-MOS
Ai avansul prea mare si din aceasta cauza apar detonatiile pe toba de esapament.
djasu82
O sa pocane si pe admisia din carburator biggrin.gif. Redu avansul fiindca il ai prea mare si degeaba il ai fiindca puterea se injumatateste si mai grav distrugi motorul.
Kinetix
Daca ar fi fost doar avansul, s-ar fi auzit si tacanitul specific la accelerari mari, dar omul zice ca dupa o vreme si-a revenit motorul. Avansul nu se autoregleaza din mers.
Presupun ca este o problema pe traseul aprinderii, eventual ceva aleator, sau amestecul este prea bogat (plutitor nereglat sau neetans, cui poantou uzat, jiclor principal nestrans, retur infundat, etc).
djasu82
Asa a patit colegul meu de la munca si expozi in carburator si in toba . Am dat jos bujiile un eletrod era zburat de la bujie ,celelalte buji era negre. Bun am pus alte bujii noi 0.8mm , motorul torcea la relanti cat de cat bine sta sbail la 500 de ture bun. Am acelerat reprize scurte explozi iar acceleram rateuri, le-am eliminat usor turand motorul la 3000 de ture si am reglat usor delcoul si s-a pus la punct dar la relantii mergea prost . Am actionat si asupra surubului de amestec strangand pana galopa aiurea motorul si dupa aceea am desfacut pina cind a prins turatia respectiva de relantii . La cald s-a stabilizat 800 de ture am turat din nou motorul scurt reprize cum spun multi reprize scute rapid urca fara explozi, in carburator sau in toba. Si toate azi de dimineata pe la ora 9. Cand am plecat cu amicul spre casa se simtea cum tragea motorul chiar si pe zapada evident cu lanturi pe roti fiindca e prapad prin bucuresti . Azi a fost paralizat cam 90% din trafic.
razvanarghius
de la avans ai rateuri
psihoursu
sa nu iti fi inghetat toba de esapament si eu am patit ceva asemanator
ceaki
poate ca ai avut gheata in esapamente. io am patit-o intr-o iarna la munte. de abia am pornit-o impinsa la vale. a mea nu dadea rateuri ci doar unu a dat dupa ce a luato la vale. dupa ce o pornit o mers fain n-am avut probleme.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.