Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: detonatii si mers prost al motorului
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
xyz
salut!..am o dacie din '97 si d knd a dat'o pe minus cu temperatura nu mai merge masina d nici un fel..abia o pornesc,cand accelerez da niste rateuri p carburator si pe toba mai sa se sparga si merge in 3 pistoane..m'am uitat la platina(e bosch),am schimbat condensatorul cu unu vechi,capacu de delcou e bosch,bijiile sunt renault,am desfacut carburatoru am curatat jigleru ala din exteriorul carburatorului,p la nasos da bn benzina..tot degeaba.
am citit forumu sa vad dak sa ma discutat da nu m'am lamurit..

va astept cu sugestii..merci!
Adrian_Boy
Cauzele pot fi multe, dar daca mai citesti pe aici, ai toate sansele sa-i dai de cap, sau cel putin sa mai elimini din ele.

Mareste putin turatia de la carburator, vezi cum stai cu antigelul (dopuri pe instalatie), incearca o aprindere electronica, etc.

Si sa ai avansul bine reglat.
razvanarghius
nu tie crepat capacul de la delco?
xyz
m'am uitat bine la el si e in perfecta stare(un mecanic mi'a zis acu vreo luna knd l'a vazut k e bun d pus in raft la vanzare la c bn arata)..
djasu82
Sunt multi mecanici pe acest forum s-a mai discutat despre rateuri multi o sa-ti spuna sa cauti pe forum c-am asa e normal . Problema la tine e simpla practic eu ieri am avut o problema similara la un amic si i-am reglat aprinderea si carburatia. In primul rand ar trebui sa ai bujiile caramizi si toate sa aiba eletrozi pusi la 0.7mm daca nu ai reglezi pe toti la fel iar daca bujiile sunt afumate le incalzesti si le cureti cu o perie de sarma ( personal nu ati recomand fiindca se depune calmina pe bujii si se duc mai repede). Dupa aceea reglezi avansul si carburatia la cald adica motorul sa stea la relanti cam 10-20 de minute pina cand motorul atinge temperatura de 80 de grade . Actionezi asupra aceleratiei in scurt turand motorul cam pina la 2500 de ture , daca are timpi moriti (adica nu se accelereaza cand ai actionat ci dupa 2-4 secunde) ai probleme la avans. Turezi motorul la 3200 de ture menti constant turaia si cu mina misti de declo spre dreapta pina cand apar rateurile daca au aparut dai de delco usor spre stanga pana cand motorul la acea turatie toarce nu tremura si nu ai rateuri. Turezi iar in scurt sa vezi daca mai ai timpi morti ... daca ai vei avea iar rateuri. Revi cu un reglaj asupra amestecului strangi surubul orizontal de la carburator (surubul de amestec aer benzina) pana cand motorul tremura da sa se opreasca si dupa aceea desfaci usor acel surub pina vei simti ca se tureaza si se invarte frumos la relantii observi si pe turometru daca turatia e la 800-900 de ture la cald. Tragi iar de accdeleratie in scurt ca sa te convingi daca mai ai rateuri in carburator si in toba. E posibil ca si ciocul de papagal din carburator sa-ti faca probleme sau membrana de la pompa de spirt.
user posted image

xyz
maine dimineata ma apuc de treaba...problema e ca nu cred ca pot sa o tin la 2500 d ture ca da niste rateuri p carburator de zici k ia foc si toba mai mai sa se sparga...o sa desfac carburatoru sa il spal bucata cu bucata si o sa rog p un vecin sa imi imprumute fisele bujiile sa vedem ce nu merge...o sa va anunt ce am rezolvat..merci frumos!
djasu82
Dar reduci avansul adica dai de delco stranga la relanti turezi dupa aceea si vezi cum se prezinta si toate astea dupa ce s-a incalzit motorul eu ce am vorbit??????
cosmin_bojin
Vezi si avansul vacuumatic.
dacia_gpg
Rateuri in evacuare sau in admisie ....sigur probleme de aprindere.
Delco-ul il pui pe 0 cu o lampa de control,de aici pleci cu un reglaj fin 0+/-1grad.

Bujiile nu se curata niciodata cu peria de sarma.
xyz
am desfacut carburatoru si in timp c il spalam am gasit jigleru ala cu bila infundat...nu am apucat sa pun carburatoru p masina sa vad dak asta era buba..voi c parere aveti??sa fie d la saracia asta d jigler??merci frumos!
ydaniel
sunt multe cauze si pe mine ma tot chinuia cu pb din astea.pana la urma nici eu nu stiu ce avea:)
Minel
Culbutorii cum sunt ????
xyz
sunt reglati..cred k au maxim 3 luni d ultima reglare..
argon
QUOTE(xyz @ 9 Jan 2008, 18:16)
am desfacut carburatoru si in timp c il spalam am gasit jigleru ala cu bila infundat...nu am apucat sa pun carburatoru p masina sa vad dak asta era buba..voi c parere aveti??sa fie d la saracia asta d jigler??merci frumos!
*




Daca este infundat nu-si mai poate trage benzina pompa de sprit, motorul merge bine la turatie constanta, dar nasol la acceleratii.
msanyix
Va spun ca dupa reglat culbutori am scapat si eu de detonatii si credetima intre timp au fost reglati de 2 ori culbutorii de asa zisi "mesteri" dupa urina
Lera-i SFANTA adevarat ca tacane putin dar merge perfect
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.