popel2popel
8 Jan 2008, 11:22
La multi ani tuturor !!!
In stanga si indreapta rezervorului exista doua bucati de tabla (scuturi de protectie pentru rezervor). La un drum de Cluj-Bucresti am agatat cu roata un cablu de metal care a zburat in scutul din stanga, scutul s-a indoit si la relanty intra in vibratie cu o teava din circuitul evacuari.
Doresc sa stiu cam cat costa acel scut-tabla , daca se gaseste in targ ....
Multumesc anticipat.
IRONICK
8 Jan 2008, 11:29
Si de ce trebuie unul nou? Nu poti sa il indrepti la loc?
popel2popel
8 Jan 2008, 11:41
Este indoit destul de adanc si prefer ca la urmatoarea lovire sa-si pastreze cat decat proprietatea optima de torsiune. Bine inteles daca pretul este mare si avand in vedere ca de abia au trecut sarbatorile am sa-l intrept pana una alta.
IRONICK
8 Jan 2008, 11:43
Ce proprietate optima de torsiune vorbesti mai?
8 Jan 2008, 11:45:
Apropo ... scutul ala cu proprietate optima la torsiune costa in jur de 100RON.
popel2popel
8 Jan 2008, 12:00
ori ce metal are un grad de torsiune odata cu indoirea lui. Rezistanta metalului scade odata cu indoirea si indreptarea lui repetata.
Multumesc pentru raspuns
IRONICK
8 Jan 2008, 12:04
Nu are mai nici pe naiba. Scutul ala termic nu rigidizeaza nimic. Daca crezi ca nu o sa mai aiba rigiditate, fa-i niste cute perpendiculare pe indoitura.
vis-a-vis
8 Jan 2008, 12:04
In primu' rand, ala fiind capac, nu rigidizeaza caroseria ca sa preia vreo forta de torsiune, si in al doilea rand, forta de torsiune n-are treba cu indoirile.
Na c-am scris odata cu Ironick
IRONICK
8 Jan 2008, 12:12
QUOTE(vis-a-vis @ 8 Jan 2008, 12:04)
am scris odata cu Ironik
ironick
vis-a-vis
8 Jan 2008, 12:14
popel2popel
8 Jan 2008, 12:20
Asa arata, o indrept sau o schimb ?
vis-a-vis
8 Jan 2008, 12:24
Astia l-au prins in capse si tu-ti faci probleme de rigiditate?
Vorba aia, cu doua ciocane l-ai rezolvat.
popel2popel
8 Jan 2008, 12:28
ok, ai si tu dreptate, acuma , pentru astea 2 cioacane merita sa ma duc la un service autorizat sau la un service unde se plateste cu "palinca"
. Mai am garantie un an jumate.
vis-a-vis
8 Jan 2008, 12:30
Cred ca ala protejeaza rezervorul mai mult de caldura tevii de esapament, decat de lovituri...
Faci cum crezi, eu l-as schimba pe casco
popel2popel
8 Jan 2008, 12:38
Casco , ce cuvant magic. Pana ma duc la firma de leasing sa-mi dea imputernicire, pana ma duc la casco sa-si dea cu parerea si sa faca mutre peste mutre, pana vireaza casco banii la service ....mor incet (din experienta). Am mai renuntat asa la un dosar in valoare de 200 ron. Astept salarul ca ori cum e trasa pe dreapta din motive de parcari lipsa in orasul asta si o duc la service sa-l schimbe.
vis-a-vis
8 Jan 2008, 12:40
Vroiam sa-ti evidentiez faptul ca cu "doua ciocane" scapi ieftin
vijelie
8 Jan 2008, 12:41
Merge si cu coada ciocanului, am vazut intr-un service.
IRONICK
8 Jan 2008, 13:03
Merge si cu mana daca-i loc sub masina ... aia este o tabla foarte subtire
popel2popel
8 Jan 2008, 13:25
Este o foita de aluminiu cu azbest, se poate indrepta cu mana (daca ai forta necesara) sau cu un cleste , coada de ciocan etc... (am scotocit prin ceva "enciclopedii" pe doua picioare).
IRONICK
8 Jan 2008, 13:29
Mai mult aluminiu si deloc azbest. Eu chiar nu imi dau seama de ce iti faci atatea probleme ...
imi puteti spune, daca nu va suparati, ce ne facem daca pica drobul de sare?
Probleme substantiale pe aici...
popel2popel
8 Jan 2008, 13:47
Cel putin la masinile mai scumpe TOYOTA de exemplu sunt facute din mai multe straturi aluminui si azbest.
Chiar nu-mi fac multe probleme, dar cand am o problema incerc sa o rezolv cat mai ok cu putinta, sa ma informez .... este mai mult o curiozitate daca pot sa o numesc asa.
Nu de putine ori mi s-a intamplat ca detaliile sa ma scoata din situatii imposibile sau sa ma saleveze de la tot felu de traznai.
Acum pot sa spun ca stiu tot ce am nevoie sa stiu pentru a rezolva o astfel de problema si cu siguranta va prinde bine si altora informatiile astea.
Klaus , daca chiar e asa o problema mare palavrageala asta de aici poti sa dai delete ca nu ma supar .
Numai bine si multmesc pentru ajutor si sugestii (ca de, doar e un forum nu o biblie)
IRONICK
8 Jan 2008, 13:52
Daca tie ti se pare tabla asta ca are insertie de azbest, eu o mananc. Si este de la o Avensis ...
[attachmentid=1627426779]
8 Jan 2008, 13:58:
Na si de la un rx300 (Lexus, in caz ca nu stiai)
[attachmentid=1627426780]
8 Jan 2008, 14:01:
Inca una de la Mondeo 3 ...
[attachmentid=1627426781]
Asa ca alta dava cine isi mai da cu presupusul, sa isi dea in cunostinta de cauza.
popel2popel
8 Jan 2008, 14:03
ok, nu pot sa-mi dau seama din poza , ori cum amicul meu are celica
vis-a-vis
8 Jan 2008, 14:46
Ironick, pune mana si cauta de Celica, ca n-ai convins omu'
)
IRONICK
8 Jan 2008, 14:58
Nu a precizat ce model de Celica este .... dar in schimb ii pun una de Auris ...
[attachmentid=1627426784]
8 Jan 2008, 15:03:
Sau poate domnul doreste una de Merz C Classe
[attachmentid=1627426785]
8 Jan 2008, 15:05:
Sau Passat ...
[attachmentid=1627426791]
Desi s-a mai spus, zic si eu mai pe scurt: ala e scut TERMIC, nu are nici un rol de protectie mecanica, asa ca modeleaza-l cum poti sa nu mai atinga esapamentul si gata.
sonykel
8 Jan 2008, 18:58
azbestu parca e cancerigen deci ilegal
vis-a-vis
8 Jan 2008, 19:10
Si cartofii prajiti sunt cancerigeni, dar nu-i interzice nimeni
popel2popel
12 Jan 2008, 11:47
Am gasit in cele din urma o rampa free si am rezolvat problema. Este foarte maleabil scutul si cu siguranta mai are ceva in compozitie inafara de aluminiu se simte asta la atingere plus ca dupa indoire au ramas cateva cute creponate. Ce nu mi-a placut este faptul ca tevile de la rezervor nu sunt protejate si mi se par foarte firave, da' ce sa vrem mai mult , la urma urmei e o masina ieftina.
Cyrusmddd
19 Oct 2011, 20:12
Salutare,
Probabil sunt off-topic, dar nu am considerat necesar sa mai deschid un topic special, asa ca am sa intreb aici: de cat sunt piulitele de la scutul motor (grosime) ?
vladut88
20 Oct 2011, 20:16
de 6 metric 6
Care are idee cum se desfac prinderile scutului termic (capsele alea de pe rezervor). Am tras usor, am rotit si nimic.
Mi-a sarit dintr-o pridere si vreau sa o desfac si sa-l bag la loc.
Merci
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.