Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: benzina in carburator ...galgaie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dreher
Salut baieti!
Vin sa va mai deranjez iar cu o problema legata da Dacioara....Acu cateva zile motorul se accelera "din soare belea" asa degeaba ,initial nu-si tinea relantiul.Am desfacut carburatorul am curatat (suflat toate jiglerele),l-am montat la loc si a mers perfect..pana azi cand aceeasi problema.NU mai pornea imediat (desi motorul era cald) si in final atunci cand pornea nu-si tinea relantiul (se oprea cum luai piciorul de pe pedala de acceleratie).i-am desfacut surubul e la benzina (cel de alama ) din pozitia strans la max ,o jumatate de tura (daca dadeam mai mult se accelera ca nebuna) am mai incercat ceva reglaje cand brusc mi-am adus aminte de sfatul unui prieten care mi-a spus ca nu inchide cuiul poantou.Drept urmare ,desfacut iarasi capacul la carb suflat iar toate jiglerele si am incercat eu un regalaj la plutitor.Urmarea ,atunci cand accelerez curege benzina printr-o gaura din corpul carburaturului direct in zona unde (cred eu ) se face amestecul .
Pute-ti sa ma ajuta-ti?
victor_badoiu
poate fi si de la pompa de benzina... are o membrana . Poate o fi intepata.
Kinetix
Deschiderea aia pe unde ai notat ca intra benzina in carburator este pentru aerisirea camerei de nivel constant si pentru egalizarea presiunii cu cea atmosferica. Vaporii de benzina din CNC se ridica pe acolo (mai ales cand motorul este cald) si intra in gura de admisie a carburatorului.
Daca pe acolo ai vazut ridicandu-se benzina, inseamna ca:
- cuiul poantou nu inchide
- returul e infundat (orificiul de retur al pompei si/sau furtunul/conducta de retur).
autom
Ce carburator e asta? De carfil sau chinezesc?
argon
radmasa.gif de unde ai scos-o? asa arata si carburatorul meu.
autom
Pai e simplu: am vazut in targ in vitan cateva ,,copii,, de carburatoare. Seamana extrem de bine dar nu sunt facut e de Carfil. Nu mi-o luati in nume de rau. l-am vazut mai auriu decat e in magazin!
dreher
Deci:
poza este luata de aici de pe forum (sper sa nu cereti drepturi de autor ca mai mult de o bere nu dau biggrin.gif :ptr argon)
deoarece se accelera aiurea am crezut ca ,cuiul poantou nu inchide bine si am incercat eu sa reglez plutitorul(mare gresala) binenteles ca mai rau l-am dereglat
pentru cei care incearca cu adevarat sa ma ajute si nu sa faca misto le multumesc anticipat!
djasu82
Si eu am vazut in trag carburatoare turnate si sunt tinute si la pret cica 200 lei.
user posted image
Sper sa te ajute ...
dreher
de la inceput
am facut tot ce se putea ...verificat retur Ok..nivel de 7 mm la plutitor Ok
,mai putin nu am reusit sa fac reglajul de 13mm dar mi-a spus cineva ca nu este critic,am schimbat tot ansamblu cui poantou..degeaba ,tot la fel..pana la urma am schimbat capacul carburatorului cu altul si surprizaaaa..nu mai curge pe acolo.. acum insa nus ce are da nu mai are putere (motorul) dar ma rog asta este alta poveste
Multumesc pentru ajutor!
Kinetix
Bravooo! De acum vei polua mai putin! naughty.gif
Ei, glumeam.
Sigur ca acum e nevoie de alte reglaje la carburatie si avans, daca initial le aveai facute pentru a compensa "galgaiala".
djasu82
Fise noi bujii curatate si reglate la 0.7mm platina 0.4mm reglezi avansul si gata . Si nu reglezi avansul cu becul biggrin.gif sa fim totusi seriosi ...
dreher
am aprindere gotronic (cu led) biggrin.gif , sa vad sper sa o pun iar pe picioare ..adica pe roti, multumesc djasu82 si kinetix ,ca de obicei prompti si la obiect multumesc inca odata biggrin.gif
djasu82
Ledul e doar de control avansul nu il poti pune perfect la punct static fiindca masina nu sta cu motorul oprit ci mecanismele care angreneaza motorul mai decaleaza cu putin mai mult avansul. De aceea se face cu regula spus de Dorin si sustinuta de mine cu tarie . Turezi motorul la cald la 3500 si dai de delco spre dreapta sau spre stanga pina cand dispar rateurile wink.gif . Daca reglezi avansul la relanti trage bine pina la 2000 -2500 de ture dupa aceea se plafoneaza si nu mai urci in viteza nu mai ai putere.
dreher
corect ai dreptate djasu82.dar ca punct de plecare cred ca este bine sa fac intai avansul static si dupa aceea cel de care mi-ai zis tu (corect si eu cred ca este mai bine asa) ca sa pot avea un punct de plecare ..ce zici?
djasu82
Il faci de geaba modifica delcoul cu capsula vacumatica sa aiba orificul ei indreptat spre aripa din stanga iar daca porneste greu dai delcoul spre dreapta usor. Dupa ce s-a incalzit treci la modificarea avansului dinamic numai dupa ce te-ai asigurat ca e pus caburatorul la punct 800-850 de ture la cald . Sau daca nu regleazal cu becu cum face si argon biggrin.gif.
tgg2k
si eu il reglez cu becul si culmea... functioneaza bine mersi fara probleme. am putere si la demaraj si la turatii mari... oare de ce?! mai explic o data... turand la 3500 RPM nu reusesti decat sa-i reglezi avansul pt turatii mari, deci va merge bine pe la >2500RPM.

si in plus. djasu82, tu ai aprindere cdi(si alte modificari), la tine e si normal sa functioneze motorul binisor la turatii joase.
djasu82
Tgg2k uite masina a stat o luna de zile afara in curte la service in zapada si spre surprinderea tuturor motorul a pronit la sfert de cheie , dar dupa alta baterie fiindca a mea era moarta ochiul magic era negru asadar nu a mai fost pornita masina pe timp rece . Spre surprinderea tuturor si a mea masina a pronit la sfert de cheie pe clasic fiindca asa am duso la service asa cum a iesit din fabrica nu cu cdi si alte chesti eletronice. Problema e alta acuma mi s-a blocat cutia de viteza sad.gif si ma duce cica la manopera 290 de lei asta e viata . Nu am avut cum sa o tractez la sufa fiindca s-a blocat diferentialul implicit rotile.
msanyix
In legatura cu reglarea avansului in turatie.

La 3000 de ture da rateuri numai daca ajungi undeva spre extrema stanga sau dreapta cu rotitul delcoului.

Eu de exemplu o pot invarti un sfert din cursa fara se aiba vre-o variatie la 3000 de ture asa ca la mine de exemplu nu functioneaza aceasta metoda.

Ca concluzie reglajul depinde EXTREM de mult de starea motorului explicit a culbutorilor, a lantului de distributi, starea morcovului, arborelui cu came .......

Un motor BUN este usor de reglat dar unul uzat, harbalit mai greu eu zic sa-l reglati cu metoda lampi de control si dupa sa rectificati dupa ce probati cum se comporta la acelerare si in turatie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.