djasu82
24 Jan 2008, 20:31
-------------
pt post-ul de aici, dj tocmai a luat 3 zile de stat pe bara
Kinetix
25 Jan 2008, 09:35
djasu82, metoda ta as numi-o "metoda tatonarii" si cred ca are sens doar daca mecanismul centrifugal este dereglat (bucse sarite, arcuri detarate sau sarite, etc.), sau alte sisteme sau organe ale motorului sunt uzate sau dereglate (culbutori dereglati, cuzineti uzati, etc).
In cazul in care uzurile sunt "rezonabile" si "distribuite echilibrat" in motor, este foarte probabil ca "setarile de fabrica" sa fie cel mai eficiente. Deci metoda cu avansul initial este cea mai potrivita in acest caz.
De acord cu tine , o data cu functionarea motorului intervine automat si uzura care difera de la motor la motor ,la motoare ca sunt cat de cat in parametrii ,"setarile de fabrica" sunt eficiente (cel putin in cazul meu ) ,acum la un motor mai obosit cu uzuri mari la piesele in miscare ,ce a descris Kinetix mai sus este potrivit un asemenea reglaj !!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.