Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intreruperi in sarcina
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3
cstavaru
Salut,

De curand am observat alta chestie la Dacia mea Berlina: incepand de la 60Kmh, am niste intreruperi in sarcina super enervante. Simt cum exista fractiuni de secunda cand motorul parca nu trage. Daca apas tare pe acceleratie intreruperile dispar, pana in momentul cand vreau sa tin viteza constanta cand apar din nou.

Mi se pare ca problema a aparut dupa ce am schimbat corpul de carburator ( era de 1300 si am pus de 1400 ca am pus si set motor de 1400 ) si am mai reglat si avansul cu ocazia asta...adica mi l-a reglat cineva.

Alta problema: cand apas mai tare pe acceleratie motorul da sa moara si masina face niste suturi super ciudate.

Mentionez ca am bujii Bosch, fise Bosch noi, dar bobina de inductie e din 85 de cand e si masina...platina nu am mai verificat-o dar am curatat-o acum vreo doua luni.

Mai demult cineva mi-a umblat la avansul vacuumatic. Poate sa fie de aici ? Cineva mi-a sugerat ca problema poate fi de la avansul centrifugal.

Habar nu am. Ce parere aveti ?
asarban
Bai asta! Scrie ma si tu Intreruperi IN sarcina nu de sarcina ca ne trezim ca scrii la probleme tehnice CLT despre avorturi!
Daddy
Si avortul e o problema tehnica !
Chiar grava as putea zice. smile.gifsmile.gifsmile.gif
ali73
Eu cred ca este vorba de o subalimentare tinand cont de faptul ca apasand acceleratia nu mai simti intreruperea DE sarcina.Incearca sa mergi cu socul tras putin,si daca este bine trebuie sa cureti carburatorul.
RIon
oricum, regleaza si avansul.
dragos.a
Daca ai desfacut motoru' ca sa pui alt set motor nu cumva ai desfacut si delcoul cu tot cu ax cand l-ai pus la loc poate nu l-ai pus la semn in concordanta cu volanta cu un dinte mai inainte sau in spate si...poate sa iti dea semnele astea...totusi verifica ca sa poti sa le elimini pe rand.
OCEBE
QUOTE(cstavaru @ 24 Nov 2004, 22:17)


am schimbat corpul de carburator ( era de 1300 si am pus de 1400 ca am pus si set motor de 1400 ) si am mai reglat si avansul cu ocazia asta...adica mi l-a reglat cineva.

Mai demult cineva mi-a umblat la avansul vacuumatic. Poate sa fie de aici ? Cineva mi-a sugerat ca problema poate fi de la avansul centrifugal.

Habar nu am. Ce parere aveti ?
*



Aproape sigur ca e de la vacuum, mai ales ca spui ca cineva a umblat pe acolo; Oricum, daca odata cu setul de 1400 ai modificat si raportul de compresie, vacuumul trebuie reglat obligatoriu; centrifugalul nu cred ca are treaba cu problema ta
B_KMP
Dacie break cu carburator.
Simptom: Pana cand motorul sa intre in regimul termic normal de functionare, aproape ca nu o pot misca din loc, chiar si cu socul tras. Dupa aprox 2 - 3 minute, pot sa pornesc dar mersul e neregulat, cu intreruperi si da in nas la acceleratie.
Dupa ce s-a incalzit functioneaza aproape normal, dar parca puterea e ceva mai mica decat in mod obisnuit si da intreruperi mai ales in regimurile de repriza, indiferent de treptele de viteza.
Sindromul era si mai accentuat, pana cand intr-o dimineata n-a mai vrut sa porneasca.
-schimbat bujii, platina, bobina de inductie, curatat carburator si filtru benzina, reglat avans si tacheti. Verificat si curatat toate furtunele de la carburator si sunt desfundate. Verificat pompa de benzina.
Cand e rece si cu socul tras parca merge inecata, asa e senzatia. fara soc mai "respira".
Ce poate sa aiba? De unde sa vina anomalia? Ce trebuie sa mai verific? O sa schimb si condensatorul, cu toate ca nu cred ca e de vina.

In alta de ordine de idei. Nu mai functioneaza semnalizarea. Clipoceste de 2 - 3 ori si gata. Sa fie de vina releul? sau blocul de semnalizare, pentru ca ceva contact se face. Luminile de avarie tot la fel procedeaza. 2 / 3 clipoceli si sta. Unde este situat releul de semnalizare si cum se ajunge la el? Bord CN.
shaq_rose
la prima pb te sfatuiesc sa verifici platina, e iarna da-i o distanta de iarna (2 mm) sau poate fi chiar impuscata...
releul de semnalizare este in stanga , deschizi usita aia pentru sigurante, bagi mana si urci usor spre ceasuri, e o cutie neagra de cam 5 cmx2cmx2cm, e prins intr-un holdsurub acolo....
SGN_1310
2mm e aiurea spus: e mult si incorect desigur.
Ai putea sa incerci in schimb 0,40, daca nu 0.45 cum am eu din cauza uzurii in distributie.
0.45 obti din 2 lere suprapuse, cea de 0.4 si cea de 0.05.
Nu mai dau alte explicatii....daca vrea altcineva....e invitatul meu.
Al Cap0nE
am patit aproximativ aceeasi chestie de curand. Problema : nu mai deschidea platina.
Cib
QUOTE(Al Cap0nE @ 30 Nov 2004, 02:27)
am patit aproximativ aceeasi chestie de curand. Problema : nu mai deschidea platina.
*


atentie daca mai ai came pe axul delcoului pentru ca daca nu mai ai came nu prea mai are cine sa iti deschida platina. In plus atentie cand reglezi platina sa fie pe cama ca altfel mai rau faci.
Al Cap0nE
QUOTE(Cib @ 30 Nov 2004, 12:44)
atentie daca mai ai came pe axul delcoului pentru ca daca nu mai ai came nu prea mai are cine sa iti deschida platina. In plus atentie cand reglezi platina sa fie pe cama ca altfel mai rau faci.
*



Hai ma ca stiu si eu, ce naiba. smile.gif Oricum, merci de intentie. Axul e ok, numai ca partea fixa a platinei sa deplasat in sus (nu am strans bine surubul) si de asta nu mai deschidea. Oricum, sincer sa fiu , numai asta nu ma gandeam sa fie problema, a fost ultima chestie pe care am verificat-o.
vlad_dragos
fratilor am si eu o problema . acceleratia la mine are un hop , un fel de treapta . adica apas normal pana la o anumita distanta si apoi parca are o treapta ceva ca trebuie sa apas mai tare putin ca sa treaca de hopul ala si apoi mai departe adica pana la podea merge normal . are careva idee de ce poate fi ?
Dyda
In zona de prindere a cablului acceleratie ( butoias) posibil sa-ti atinga de furtun sau altceva, ptr verificare trebuiesc 2 persoane una actioneaza pedala iar cealalta urmareste traseul la carburator. In cazul ca nu se gaseste nimic anormal demontezi cablul acceleratie la carburator si verifici cu mina cursa circulara a axului clapeta acceleratie si cursa la liber cablu acceleratie.
Cam in zona aceasta se gaseste defectul
Ov
este posibil sa se fi dus bucsile de teflon (parca) de la axul clapetei de carburator.
mariusf
Legat de acceleratie, in momentul in care motorul este cald si opresc la relanti imi ramane turat motorul pana pe la 1100 tutatii, dupa care isi revine treptat la 900!
Ideea este ca am facut ITP-ul si ala mi-a umblat la niste reglaje dupa care a inceput sa faca chestia asta!
Are idee cineva de la ce ar putea sa fie?
am verificat arcul de la acceleratie si este ok
RIon
Ceva atinge cablul, sau clapeta soc ramane putin deschisa.
haiducro
Posibil sa ai un fir rupt de pe cablul de acceleratie si ala sa-ti agate. La mine asa s-a intamplat si pana la urma mi s-a rupt cablul tocmai cand plecam de la un chef la 3 noaptea smile.gif
vlad_dragos
mersi de ajutor
Ov
ai rezolvat problema?, ce era ?
ydaniel
Dacia fab 95 cu aprox 60.000km la bord.
Cand este motorul rece are un mers neregulat,parca se intrerupe la o anumita frecventa,dupa ce motorul se incalzeste nu mai intrerupe.RElantiul variza cu 200 de ture(si cand este calda),iar cand este rece desi acceleratia este constant tuiratia variaza cu 100 rot.Masina are electrica buna, compresia ok!Ce are?
Sir_Alex
QUOTE(ydaniel @ 31 Jan 2005, 09:36)
Dacia fab 95 cu aprox 60.000km la bord.
Cand este motorul rece are un mers neregulat,parca se intrerupe la o anumita frecventa,dupa ce motorul se incalzeste nu mai intrerupe.RElantiul variza cu 200 de ture(si cand este calda),iar cand este rece desi acceleratia este constant tuiratia variaza cu 100 rot.Masina are electrica buna, compresia ok!Ce are?
*




unsure.gif Am patit si eu chestia asta si stiu ca mi-am pus o groaza de probleme. Pana la urma am curatat bine jiglerul si am marit putin turatia la relanti. Bujiile sunt ok? Cum o pornesti cu socul?
Devils
Uite chestia asta face si la mine. Eu am flansa de sub carburator infundata si m-am gandit ca nu se mai incalzeste destul de repede carburatorul... cred...nu stiu... ca dupa ce se incalzeste bine motorul merge ok.
Alta problema e ca la drum intins, dupa vreo 15 KM incepe sa se infunde carburatorul. Singura explicatie pe care am gasit-o e ca eu am pus bucata de carton din fata radiatorului pe jumatatea din stanga, in consecinta tot aerul rece mergea direct pe carburator. Am pus mana pe el si parca l-am scos din congelator.
Poate cineva sa dea niste sugestii?
Sir_Alex
Salut
Am o dacie din 92. A pornit la prima cheie, si cam in 5 minute cu socul tras la maxim se opreste.
viulian
QUOTE(Sir_Alex @ 31 Jan 2005, 15:18)
Salut
Am o dacie din 92. A pornit la prima cheie, si cam in 5 minute cu socul tras la maxim se opreste.
*



Daca se intampla doar cand e rece afara si pe umezeala, cauta pe forum de "jivraj".. Da si tu mai multe detalii, sa avem de ce sa ne legam.
B31AYZ
QUOTE(Devils @ 31 Jan 2005, 13:28)
Uite chestia asta face si la mine. Eu am flansa de sub carburator infundata si m-am gandit ca nu se mai incalzeste destul de repede carburatorul... cred...nu stiu... ca dupa ce se incalzeste bine motorul merge ok.
Alta problema e ca la drum intins, dupa vreo 15 KM incepe sa se infunde carburatorul. Singura explicatie pe care am gasit-o e ca eu am pus bucata de carton din fata radiatorului pe jumatatea din stanga, in consecinta tot aerul rece mergea direct pe carburator. Am pus mana pe el si parca l-am scos din carburator.
Poate cineva sa dea niste sugestii?
*



Salut ,
Cartonul se pune in dreapta , in fata elicei ventilatorului. Eu asa stiu .
Bafta.
disaster
socul se trage la maxim in momentul pornirii motorului.imediat dupa aceasta se reduce la jumatate.in 5 minute ar trebui sa ai impins socul de 3 minute.niciodata nu se lasa socul tras. excl.gif nu e de mirare ca moare wacko.gif daca dupa 5 minute cu socul impins tot moare mai asteapta 5 si daca se repeta faza du-te la mecanic.(parerea mea)
RIon
Si mai ajuta din cand in cand cu 2-3 accelerari.
RIon
Probabil nu e reglat corect de la surubul de amestec. E pe forum postata reglarea carburatorului.
Stai 4-5 minute sa se incalzeasca motorul, si nu vor mai fi intreruperi.
SOR
la temperaturile astea scazute mai trebuie si cate o accelerare din cand in cand ca nu merge numai din soc...daca aveti chef mai bine dupa pornire bagati socul pana aproape de capat si o tineti mai mult din acceleratie...mie unu mi s`a parut mai simplu asa...
p.s. in mare citandu`l pe RIon smile.gif
ydaniel
Deci asa face vara si iarna carb este reglat si curata perfect,porneste la prima cheie si cu socul tras,bujiile sinterom am pus cam toate marcile tot asa face!dar intrruperile sunt enervante rau de tot !
RIon
Verifica si distanta la bujii, si daca sunt stranse.
ydaniel
distanta este egala(0,75),sunt strasnse la cuplu!
TheSaiLor
Ai verificat sa nu traga aer fals pe nicaieri?
Probleme cu servo nu ai? Nu scade turatia cand calci frana? La mine asa facea inainte sa schimb garniturile la servo: la relanti se plimba intre 800 si 1000 de ture, iar cu frana calcata la rece se oprea.
Devils
QUOTE(TheSaiLor @ 3 Feb 2005, 16:37)
Ai verificat sa nu traga aer fals pe nicaieri?
  Probleme cu servo nu ai? Nu scade turatia cand calci frana? La mine asa facea inainte sa schimb garniturile la servo: la relanti se plimba intre 800 si 1000 de ture, iar cu frana calcata la rece se oprea.
*


la mine face asa ... ce trebuie schimbat?
ydaniel
da scade turatia cand apasa frana la relantiu!ce garnituri trebuie schimbate?nu trage aer fasls pe nicaieri!
fnp
QUOTE(ydaniel @ 4 Feb 2005, 12:10)
da scade turatia cand apasa frana la relantiu!ce garnituri trebuie schimbate?nu trage aer fasls pe nicaieri!
*


Cred ca se refera la garnitura din interiorul tulumbei de servo. Eu am schimbat tulumba cu totul. Ca sa verifici poti sa scoti furtunul din servo, i-l tii astupat cu mana si rogi pe cineva sa calce frana ca sa vezi daca mai variaza turatia. Mai poate fi crapata supapa aceea alba in care intra furtunul pe servo sau furtunul sa fie "copt" (imbatranit si crapat).
fnp
QUOTE(ydaniel @ 31 Jan 2005, 11:36)
Dacia fab 95 cu aprox 60.000km la bord.
Cand este motorul rece are un mers neregulat,parca se intrerupe la o anumita frecventa,dupa ce motorul se incalzeste nu mai intrerupe.RElantiul variza cu 200 de ture(si cand este calda),iar cand este rece desi acceleratia este constant tuiratia variaza cu 100 rot.Masina are electrica buna, compresia ok!Ce are?
*



Am avut si eu problema asta. Am inlocuit carburatorul si s-a rezolvat. Mai tarziu am aflat ca se uzeaza o bucsa de teflon de la axul clapetei de acc. si trage aer fals pe acolo. Deci se putea rezolva doar prin inlocuirea bucsei si/sau axului. La mine dadea si in nas cand era rece: nu puteam sa plec de pe loc daca nu-i dadeam cel putin 2000 de ture.Iiar faza asta se intampla asta toamna, deci pe la 10 grade.
Radduu
si la mine, ce garnituri sa schimb de la servo?
ydaniel
Da Fnp cred ca ai perfecta dreptate cu bucsa aia!cum termin sesiunea ma bag sa o fac!dar nu prea imi vine sa iau un carb. nou!
Stan_patitu
Verifica daca trage benzina din rezervor.Pt asta pune o sticla cu benzina linga pompa de buenzina si trage direct din sticla.La mine am gasit furtunasu' din caucic care face legatura intre rezervor si conducta de alimentare obturat si nu lasa benzina sa treaca ( se rupsese o bucata din cauciuc si se comporta ca o supapa)
Dupa inlocuire a mers snur
Devils
ydaniel,
am rezolvat problema. Aveam o bujie care cand lucra, cand nu lucra....si era noua... sa nu mai cumparati Sinteroame. Am avut un Bosch mai vechi si merge perfect, nu mai face intreruperi. Verifica si la tine!
ydaniel
trage benzina acum am niste sinteroame cam de 2000km nasoale rau ,toti "mecanici" au zis :''ia ba sinterom ca merg bine"!si au mers dar iau ceva meserie cand fac rost de $.Crede-ma am incercat la ea 4 seturi de bujii,am schimbat o supapa, dar carbul cred ca este!
Ov
eu, care eram un sustinator aprig al bujiilor sinterom, m-am lamurit. Si-a luat tata un set nou nout, nu cred ca a mers 50 km cu el si masina nu mai mergea de nici o culoare. O bujie mergea bine, una binisor si 2 deloc. Asa ca i-am pus bosch-urile mele de 15k km vechime si ii merge superb acum.

P.S. eu am dat pe bosch-uri cand le-am schimbat, 80.000/buc (WR8BC pt injectie, dar merg parfum si pe carburatie). Nu mi se pare astronomic.
ydaniel
da nu ma dau tare dar am pus sinterom(diferite ca valoare termica)pe trabi,lada scutere,mobre... si au mers ca ....(cenzurat),asa ca luati ceva de fimra!apropo Ov ai auzit de bujii valeo?
Ov
am auzit, dar nimic mai mult. Suna bine dar nu vreau sa aflu cat costa. La asta pe injectie, de frica sa nu-mi prind nasu', prefer sa pun ce scrie la ea in carte.

2. nu sunt a tot cunoscator, doar ca-mi place sa mesteresc wink.gif
ydaniel
Unul care a fost tare la viata lui a zis asa pun valeo(ca nu o sa mai fie dacie)nu am gasit,mai bine intreb de un kalasnicov(gasesc mai repede)
Devils
mai sa fie .... nu mai merg de nici o culoare... m-am laudat degeaba....acum s-au stricat celelalte..... maine iau bosch noi
Devils
QUOTE
P.S. eu am dat pe bosch-uri cand le-am schimbat, 80.000/buc (WR8BC pt injectie, dar merg parfum si pe carburatie). Nu mi se pare astronomic.


Nu este mult deloc...eu am dat pe sinteroame 175k...pentru cateva zeci nu ma dau innapoi... macar stiu ca sunt bune (sau nu? 022.gif )
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.