QUOTE(ceribros @ 17 Jan 2008, 10:26)
am bord cn din pacate, si sincer nu cred ca pot sa il demontez
Intai iti recomand sa pui un tablou de siguranta cu mai multe contacte si asa poti imparti sarcinile mai bine. Eu cred ca asta este problema.
Masoara cati amperi consuma fiecare consumator pe rand, eu nu stiu valorile in A dar sunt niste beieti mai bine informati pe forum. Asa poti depista problema fara sa faci demontari si remontari degeaba doar ca sa-ti umpli timpul. Sti legile lui Muphy "Problema este intodeauna in ultimul loc in care cauti"
Dupa asta iti recomand demontarea ventilatorului
Ce pot sa-ti zic este ca se demonteaza destul de greoi.(si eu am CN2 -bord montat in el)
Prima operatie este scoaterea rezervei acelea cu usa (nu stiu in termeni tehnici cum se numeste) unde tii actele, manusile prezerv...
Este prinsa de pedalier parca in 3 locuri cu niste tampoane ce este si la prinderea filtrului de aer. Doua trebuie doar sa slabesti iar al 3-lea surub trebuie sa-l desfaci de tot. Capul surubului din partea de jos pe care tb sa-l desfaci este in spatele tavei de sub acumulator, acolo trebuie sa tii contra. Demontezi acel surub de jos, scoti furtunele si cablul acuma iese dar !!! Sunt niste plasticuri care dirijeaza/distribuie aerul acolo ai grija sa nu le rupi si iti zic pe dinainte ca se pun inapoi foarte greu ca nu prea este loc si nu vor sa intre nicicum eu m-am chinuit jumatate de zi pana le-am montat.
Bafta sper ca am fost de ajutor