Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Banuiesc ca e un scurt
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ceribros
Dragii mei, de ceva timp ma confrunt cu o problema, pe timpul iernii cand dau drumu la mai multi consumatori (aeroterma, faruri, dezaburizator, de stergatoare nu mai zic) imi scade rau acul care imi indica bateria si mi se incing firele de la contact. Mi-a topit pana acum 3 contacte. Am verificat alternatorul, cat si releul tensiune nu imi dau seama de la ce sa fie deoarece baga tensiune buna la verificarea cu aparatul de tensiune. Problema cred ca e de mult deoarece imi sarea siguranta de la aeroterma si a trebuit sa pun una mai mare, se pare ca a fost o gresala. Daca a avut cineva problema asta sau stie de la ce ar fi sa ma ajute si pe mine cu un raspuns.
ionut.tanase
Parerea mea este sa te duci la un electrician sa-ti verifice instalatia electrica sa nu ai surprize neplacute ... de la chestii din astea poti sa iei si foc (Doamne Fereste)!
ceribros
smile.gif problema e ca am fost la un "mester" si cica e mult de munca deoarece mi-am pus alarma si GPL pe ea si cica ii ia o zi doar sa descurce firele acolo si sa mai imi descopere si de unde e problema mai dureaza. Asa ca mai bine merg cu frigu in masina.
fiderzen
pai si atunci?...mergi la alt electrician caruia nu ii este LENE! wink.gif..vorbesc serios smile.gif
M.I
Si la mine daca dau drumul la toti consumatorii, plus ca am si instalatie GPL care mai ia si aceasta ceva curent simteam ,,ceva miros de incins " pe la contactul cu cheie.
Prea multi consumatori doar pe contact.
Cred ca numai niste relee poate va rezolva problema aceasta definitiv, puse la marii cosumatori. Oricum si contactul meu are ceva probleme,( cadere de tensiune ) dar inca merge bine, cand o sa il schimb poate ma gandesc sa pun si niste relee in special la aeroterma. Deocamdata evit folosirea deodata la toti consumatorii si pentru timp indelungat de teama sa nu fac ceva rau.
Contactele care sunt de vanzare in comert cred ca sunt de proasta calitate ( nici nu stiu ce as alege, preturi diferite, producatori diferiti ), poate ca mai bun este tot cel care il am acum pe masina.
ceaki
ar trebui sa-ti verifici ventilatorul, poate ca ceva ii franeaza turatia si atunci automat ii creste si consumul si atunci iti arde siguranta. daca nu ai bord cn e destul de usor sa dai jos ventilatorul.
ceribros
sad.gif am bord cn din pacate, si sincer nu cred ca pot sa il demontez
msanyix
QUOTE(ceribros @ 17 Jan 2008, 10:26)
sad.gif am bord cn din pacate, si sincer nu cred ca pot sa il demontez
*



Intai iti recomand sa pui un tablou de siguranta cu mai multe contacte si asa poti imparti sarcinile mai bine. Eu cred ca asta este problema.

Masoara cati amperi consuma fiecare consumator pe rand, eu nu stiu valorile in A dar sunt niste beieti mai bine informati pe forum. Asa poti depista problema fara sa faci demontari si remontari degeaba doar ca sa-ti umpli timpul. Sti legile lui Muphy "Problema este intodeauna in ultimul loc in care cauti" biggrin.gif

Dupa asta iti recomand demontarea ventilatorului

Ce pot sa-ti zic este ca se demonteaza destul de greoi.(si eu am CN2 -bord montat in el)

Prima operatie este scoaterea rezervei acelea cu usa (nu stiu in termeni tehnici cum se numeste) unde tii actele, manusile prezerv...
Este prinsa de pedalier parca in 3 locuri cu niste tampoane ce este si la prinderea filtrului de aer. Doua trebuie doar sa slabesti iar al 3-lea surub trebuie sa-l desfaci de tot. Capul surubului din partea de jos pe care tb sa-l desfaci este in spatele tavei de sub acumulator, acolo trebuie sa tii contra. Demontezi acel surub de jos, scoti furtunele si cablul acuma iese dar !!! Sunt niste plasticuri care dirijeaza/distribuie aerul acolo ai grija sa nu le rupi si iti zic pe dinainte ca se pun inapoi foarte greu ca nu prea este loc si nu vor sa intre nicicum eu m-am chinuit jumatate de zi pana le-am montat.

Bafta sper ca am fost de ajutor

ceribros
QUOTE(msanyix @ 17 Jan 2008, 10:57)
Demontezi acel surub de jos, scoti furtunele si cablul acuma  iese dar !!! Sunt niste plasticuri care dirijeaza/distribuie aerul acolo ai grija sa nu le rupi si iti zic pe dinainte ca se pun inapoi foarte greu ca nu prea este loc si nu vor sa intre nicicum eu m-am chinuit jumatate de zi pana le-am montat.

Bafta sper ca am fost de ajutor
*


Apropo de furtunasele respective alea ajut la schimbarea ventilatiei de la parbriz la picioare si central, ei mie imi merge ventilatia de sus si de la picioare dar nu merge ala central si cand dau sa schimb se aude ca si cum as pierde aer, care este furtunasul pentru aerisirea centrala?
msanyix
Sunt acolo niste valve capsulate care misca clapetele. Functioneza cu vacum. Problema poate veni de la valava aceea capsulata s-ar putea sa fie rupta/fisurata sau de la distribuitorul pe care dirijeaza vacumul (cel pe care o misti cand reglezi unde sa sufle). In cel mai fericit caz ai furtunasul respectiv cazut de pe stut.

Daca il desfaci imi poti nota si mie cum sunt furtunasele acelea pe distribuitor (pe care este intrarea de la vacum, acela este cel mai important pt mine). Daca bine stiu sunt 4 stuturi dar nu stiu care furtun unde vine.

Am avut masina sub reparatie si le am desfacut fara sa notez si nu mai stiu cum au fost si fara sufla aerul peste tot.
ceaki
stie cineva daca se gasesc membranele de vacuum de la butoiasele care comanda clapetele de aer? ca eu am cautat in tot clujul si n-am gasit sad.gif . le-am fixat cu sarma ca sa-mi sufle in fata si la parbriz.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.