Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: reglaj soc
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Alan25r5
Baieti, alta problema. Cand trag socul se ineaca pt ca am impresia ca tija aia
nu impinge suficient de mult acceleratia. am indreptat-o cat am putut de mult dar parca tot nu se tureaza destul. ce mai pot sa fac pt a o face sa impinga mai mult acceleratia cand trag socul?
maseax
Daca ai carburatorul infundat nu numai ca nu se tureaza dar are si tendinta sa moara. biggrin.gif Ce putin asta la mine.
vi_escu
Arcul de rapel prea tare?
diaconuliviu
Tija aia se regleaza asa incit la actionarea la maxim a socului deschiderea pozitiva sa fie 1,2-1,25 mm (distanta dintre marginea carburatorului si clapeta de acceleratie masurata cu o cala sau burghiu pus paralel cu peretele carburatorului).
Sorin_18
am si eu o problema cu socul la care nu ii dau de cap,dimineata cand motorul este rece trag socul la maxim(altfel nu porneste) dar daca nu ii dau si acceleratie are tendinta sa moara,fara acceleratie sta pe la 1000 dar balbait,apoi dupa cateva sprituri creste la 2400 fara acceleratie,ce trebui sa reglez,sau sa verific???in rest motorul se comporta extraordinar,nici mie nu imi vine sa cred cum merge
br17rfg
nu stiu fratilor dar eu nici nu trag soclul dimineata....
dau 2 sprituri apoi la prima cheie care io dau a si pornit....o mai turez de vreo 2 ori si imi sta la ralanti,nu imi sta un ralanti cum trebuie deoarece e motorul rece dar imi sta.....
tzepesch
fericitule....


asta vara cand aveam pilot automat, si foloseam socul in acest scop, evident fara clapeta, am indreptat tija aia care actiona si acc.

astfel ca viteza max cu socu tras a crescut de la 70 la 100/h.

evident mie-mi sta mai apasata acc. acum. n-am masurat distanta insa...
vallyyy
La mine cand trag socul nicidecum nu se tureaza mai mult dar devine stabila in sensul ca pot pleca aproape instantaneu fara sa-mi dea in nas sau sa o turez ca nebunul ........
tzepesch
inseamna ca actioneaza doar clapeta de soc fara ca cea de acc. sa se deschida, sau se deschide infim
Sorin_18
nimeni nu stie ce naibi sa ii fac???
Hacker
tragi socul mai putin. Si vezi si tu care e pozitia. Eu nu am avut probleme cu socul.
DaciaPower
Am si eu o problema cu socul si nu stiu ce sa-i fac.
Dimineata la pornire nu porneste nici moarta fara sa-i trag socul.
Problema este urmatoarea:
Dupa pornire (cu socul tras) dupa 10 sec aproximativ incepe sa mearga inecata indiferent de cat de tras este socul fie la maxim fie la minim
Are cineva vreo idee din ce cauza face asa?
CriSTI68
curata-l si uitate la cuiul ponton
DaciaPower
l-am curatat... am schimbat si cuiul ponton... la fel facea si inainte de curatire si dupa
baranga
QUOTE(DaciaPower @ 13 Dec 2008, 17:38)
Am si eu o problema cu socul si nu stiu ce sa-i fac.
Dimineata la pornire nu porneste nici moarta fara sa-i trag socul.
Problema este urmatoarea:
Dupa pornire (cu socul tras) dupa 10 sec aproximativ incepe sa mearga inecata indiferent de cat de tras este socul fie la maxim fie la minim
Are cineva vreo idee din ce cauza face asa?
*



amestec prea bogat;mai strange surubul de amestec la mersul in gol;vezi sa nu ai filtrul de aer colmatat:aceleasi simptome
daca ai saiba la jiclorul de ralanti aceleasi simptome
sau carburator infundat wink.gif
DaciaPower
QUOTE(baranga @ 13 Dec 2008, 20:21)
amestec prea bogat;mai strange surubul de amestec la mersul in gol;vezi sa nu ai filtrul de aer colmatat:aceleasi simptome
daca ai saiba la jiclorul de ralanti aceleasi simptome
sau carburator infundat wink.gif
*


Am filtrul de aer nou (2000 km max) , saiba nu am la jig de relanti, carburatorul curatat acum 2000 km aproximativ.
Motorul merge bine la relanti (cand e cald) cei drept da putin in nas la accelerari mai bruste (nici la asta nu am o explicatie) dar in rest trage frumos.
Mr_Devil83
dat in nas = avans incorect. Ma refer la avansul vacumatic in mod special.
djasu82
QUOTE(DaciaPower @ 14 Dec 2008, 01:52)
Am filtrul de aer nou (2000 km max) , saiba nu am la jig de relanti, carburatorul curatat acum 2000 km aproximativ.
Motorul merge bine la relanti (cand e cald) cei drept da putin in nas la accelerari mai bruste (nici la asta nu am o explicatie) dar in rest trage frumos.
*


Verifica in special plutitorul si distanta lui intre garnitura capacul de la carburator... ma rog daca sti.
DaciaPower
QUOTE(Mr_Devil83 @ 14 Dec 2008, 02:50)
dat in nas = avans incorect. Ma refer la avansul vacumatic in mod special.
*



Nu prea stiu cum se regleaza avansul vacumatic
O poza, un tutorial, mi-ar fii de mare ajotor

QUOTE(djasu82 @ 14 Dec 2008, 08:55)
Verifica in special plutitorul si distanta lui intre garnitura capacul de la carburator... ma rog daca sti.
*



cei drept n-am facut niciodata dar, am vazut la altii cum se face, o sa incerc si asta.
djasu82
avansul vacumatic se regleaza din rozeta care mentine arcul capsule vacumatice . Rozeta se afla pe platanul din delco unde se afla si platina. Pe ea o reglezi cat de cat trei dinti de la stanga spre dreapta . Oricum acel arc se schimba pentru a avea un avans mai mare daca ai boala sa o calci prin oras ... sunt scrise multe vorbe despre acest mic reglaj .
vallyyy
Am si eu o problema care ma tot sacaie la cap cu carburatorul .............dimineata pornesc cu socul tras ..........am relantiu cu socul tras ,insa oscileaza de la 0 la 1000 rau de tot,eventual moare ..............nu-mi tureaza motorul si nici nu-l tine constant ,in schimb cu el tras pot pleca instantaneu fara incalzire, fara nimic ,nu-mi da in nas sau ceva...........si ce am mai observat daca pun palma pe capacul carburatorului ,stiam ca trebuie sa moara insa la mine nu are niciun efect blink.gif ...............infundat nu stiu daca e pentru ca am facut "ciorba" asta vara la el si cand scot surubul de aer moare ,deci corpul nu pare sa fie infundat .......
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.