Salut,
Am un prieten cu o problema la un breck din 96 cu motor 1.4.
I s-a defectat chiuloasa (scaunele la supape nu mai erau etanse) si a schimbat-o cu o chiuloasa de motor 1.3.
A montat totul la loc, a reglat-o, i-a pus apa (aerisire circuit), ulei etc. ... a pornit masina ... a lasat-o ala relanti 15 minute timp in care a mers perfect (rotund si fara intreruperi). Dupa aceea s-a hotarat sa faca o tura sa vada cum se comporta la drum ..... a mers in treapta a doua vreo 300 metri (cu viteza mica) dupa care a "bagat piciorul in ea" sa vada daca trage. In momentul ala a inceput sa dea rateuri si sa se auda detonatii. Din acel moment mersul motorului s-a schimbat in rau si nu a mai stat la relanti ...
A adus-o in parcare si a inceput sa o verifice : a schimbat capac delcou, platini + diverse alte reglaje insa fara nici un rezultat. Singura schimbare este cand scoate fisa de la bujia nr. 3 ... atunci motorul merge relativ rotund si fara acele rateuri. Cu fisa 3 bagata pe bujie motorul merge ca naiba si nici nu porneste motorul cand da la cheie .
Ce diagnostic dati acestui caz?