Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema ciudata...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ionut.tanase
Salut,

Am un prieten cu o problema la un breck din 96 cu motor 1.4.
I s-a defectat chiuloasa (scaunele la supape nu mai erau etanse) si a schimbat-o cu o chiuloasa de motor 1.3.
A montat totul la loc, a reglat-o, i-a pus apa (aerisire circuit), ulei etc. ... a pornit masina ... a lasat-o ala relanti 15 minute timp in care a mers perfect (rotund si fara intreruperi). Dupa aceea s-a hotarat sa faca o tura sa vada cum se comporta la drum ..... a mers in treapta a doua vreo 300 metri (cu viteza mica) dupa care a "bagat piciorul in ea" sa vada daca trage. In momentul ala a inceput sa dea rateuri si sa se auda detonatii. Din acel moment mersul motorului s-a schimbat in rau si nu a mai stat la relanti ...

A adus-o in parcare si a inceput sa o verifice : a schimbat capac delcou, platini + diverse alte reglaje insa fara nici un rezultat. Singura schimbare este cand scoate fisa de la bujia nr. 3 ... atunci motorul merge relativ rotund si fara acele rateuri. Cu fisa 3 bagata pe bujie motorul merge ca naiba si nici nu porneste motorul cand da la cheie blink.gif .

Ce diagnostic dati acestui caz?

kalyyyyyy
Pai ar putea sa mai verifice odata culbutorii(tachetii),sa-i regleze,vezi ca reglajul la montarea noua achiuloasei difera de reglajul normal,asa cum difera si de la cald la rece.
ionut.tanase
Alte opinii mai sunt?
os
sa fi spart un piston? Nu cumva prin schimbarea chiulasei s-a marit raportul de comprimare dincolo de ce suporta motorul?
ionut.tanase
Si in acest caz nu trebuia sa se intample la fel si cu celelalte pistoane? Ma gandesc... este posibil si aceasta varianta.
Minel
Verifica din nou culbutorii si regleaza la 0,20 A si 0,22 E ,aprox. si vezi daca mai face
ionut.tanase
Am sa-i spun sa regleze inca o data culbutorii/tachetii...
tgg2k
uite ca vin si eu cu un sfat mai putin costisittor: tija sarita sau indoita. oricum trebuie sa verifici culbutorii. daca e una din tije, aia e 10 lei si o schimbi usor

bafta
ionut.tanase
QUOTE(tgg2k @ 22 Jan 2008, 13:05)
uite ca vin si eu cu un sfat mai putin costisittor: tija sarita sau indoita. oricum trebuie sa verifici culbutorii. daca e una din tije, aia e 10 lei si o schimbi usor

bafta
*



Problema era din cauza unei tije sarite!
Multumesc tutror celor care au raspuns! smile.gif

Topic inchis.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.