sal la toate lumea, in primul rand...
problema mea este , am schimbat garnitura de la capacul de la supape ( ala negru ), am facut cam 1300 km in weekend, dupa ce deschid capota, surprize: ulei pe motor, langa bujii, pe aprindere, pe bloc motor, pe alternator, pe toate instalatia de la bobina la alternator, plina plina, repede am verificat nivelul de ulei...era buna aproape la maxim pe joja, am lasat masina pana dimineata, dimineata am verificat din nou, era la maxim nivelul de ulei. Cand am pus garnitura nu am pus silicon dor garnitura, uitandu mai atent la ea, nu este montat tocmai bine, nu e unifom deloc, nu am lipit nimic doar am pus pe capac cilindri si am pus capacul de supape, si am strans.
Intrebarea me este:
- poate sa scapa acolo o cantitate de ulei atat de mare?,
- trebuie sa pun si silicon?
- posibil ca am pus eu prea mult ulei si a iesit afara ce era in plus?, am uitat in carburator si era curat, fara ulei.
Eu zic ca numai de acolo poate sa scapa, ca inainte de schimb de garnitura nu am avut probleme asemanatoare in primul rand, si daca scapa de exemplu intre bloc motor si capac de cilindri nu avea ce sa cauta in compartimentul de bujii?, nu e asa? Apoi numai partea cu aprindere scapa, am dat jos aprinderea, am schimbat garnitura, acelasi rezultat....
Daca aveti vreo idee unde ari fi buba, si cum sa rezoltv?
MC mult
Capac cilindri
,sau capac culbutori ??? daca ar fi scapat pe la capacul de la culbutori s-ar fi prelins ,numai daca ai facut un montaj aiurea de tot ti-ar fi improscat si citez ""ulei pe motor, langa bujii, pe aprindere, pe bloc motor, pe alternator, pe toate instalatia de la bobina la alternator, plina plina ""
Sigur ai avut busonul de la capac culbutori pus ???
ce inseamna buson la capac culbutor? si unde vine montat
alinushy
26 Jan 2008, 20:51
ai strans piulitele alea 3 de sus prea tare si s-a deformat
brigada_diverse
26 Jan 2008, 20:57
busonul de la capac culbutori = capacul care il deschizi cand torni ulei
capacul ala metalic , prins cu 3 suruburi, de care se tine cablul de acceleratie in cele mai multe cazuri si are un capac mic prin care torni ulei are mai multe nume: capac culbutori, capac tacheti, capac carter....capac de la supape(dar totusi, supapele au alt capac numit chiuloasa)...toata lumea ii spune in diferite feluri
pune silicon dinala rosu,este foarte bun, o sa iti etanseze.... ai deformat capacul, eventual ai stans prea tare si nu mai etanseaza cu simpla garnitura
thedragon
26 Jan 2008, 20:57
ce inseamna buson la capac culbutor? si unde vine montat
pe unde pui uleiul pt motor, lai fixat cum trebuie ?
am fixat cum trebuie, am dat jos azi...am aranjat garnitura sa stea mai bine, am sters de ulei...acuma sa vad daca mai scapa, silicon nu am pus pt ca duminica nu am gasit de unde sa iau, daca tot scapa incerc cu siliconul, apropo cum sa pun silicon?>
CriSTI68
27 Jan 2008, 18:16
QUOTE(tzuku @ 26 Jan 2008, 17:16)
ce inseamna buson la capac culbutor? si unde vine montat
hai ca asta este tare
Daca tot iti scapa ,sigur ai strans prea tare si ai deformat capacul , in cel mai rau caz va trebui sa il schimbi ,se strange cu simt pt ca se deformeaza usor
La prezoanele de la capacul culbutorilor ai garnituri de cligherit sau teflon si ,sau ai doar piulitele ???
brigada_diverse
27 Jan 2008, 18:38
app de garnituri pentru suruburi de la capac(prezoane...)
un furtun de butelie, taiati de acolo cat considerati ca ar fi bine(0,5-0,7cm) si ati rezolvat problema....isi fac extrem de bine treaba..si daca aveti un furtun de care nu aveti nevoie nu dati niciun ban.....
am si garnituri nu numai piulite
27 Jan 2008, 22:31:
QUOTE(tzuku @ 26 Jan 2008, 17:16)
ce inseamna buson la capac culbutor? si unde vine montat
hai ca asta este tare
domnu Adriano, in primul rand sunt incepator in mecanica, in al doilea rand toate lumea in jurul meu spune " dop pt ulei "
"dop pt ulei"?! fara suparare, dar asa iti dai seama cat de "buni" sunt "mecanicii" din jurul tau.
siliconul e rosu sau negru, de-ala 2+2. tinand cont ca e capacul de culbutori, si e negru, eu zic sa iei silicon tot negru. costa ~7 lei si vine la tub de forma celor de pasta de dinti. desfaci capacelul tubului, il ontorci invers si gauresti tubul, iar apoi faci un fel de sandwich: capac, silicon (sa tot fie o pelicula de 2-3mm) in santul de la capac, acolo unde vine garnitura, apoi garnitura, apoi o pelicula de 1-2 mm pe garnitura si il lasi vreo 2-3 minute asa. apoi pui capacul la locul lui si strangi cele trei piulite(cu bun simt, s-a zis mai sus de ce).
daca ai reusit sa indoi capacul cand l-ai strans, iei un ciocan si bati usor pana vine la nivel, nu de alta dar daca e deformat tare, vor lovi suruburile de la culbutorii in el si va tacani.
bafta
multumesc pentru sfat tgg2k, sunt convins ca mecanicii in jurul meu sunt de " 2 lei ", de aia nu am fost la service, am dat jos duminica cum am zis, am aranjat un picuti, am curatat de ulei tot motorul, acuma sa vad peste 2 - 3 zile daca mai scapa, daca da urmeaza silicon, daca nu...am reusit
, nu am putut sa pun ieri silicon ca nu am gasit deschis nici un magazin, suruburile sunt stranse cu foarte bun simti
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.