DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> mi-au stricat masina in serviceul AD GARAGE

alexandru_stoica888
post 7 Mar 2018, 11:20
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 March 18




buna ziua, stimati colegi!

Revin cu un update. Am fost in aceasta dimineata la serviceul respectiv sa incerc sa rezolv amiabil. Pe scurt, responsabilul serviceului si-a consultat colegii cu privire la reparatia masinii, acestia sustin ca problemele nu sunt din cauza reviziei/schimbarii distributiei iar seful merge pe mana lor deci dansii exclud cu incapatanare ca este vina lor. Ca sa va dati seama cat de incompententi sunt, mi-au spus ca patesc astfel de cazuri si ca imi dau 2 variante:

1. duc masina la ei, desfac motorul, constata daca e din vina lor ori ba (exclud din start aceasta propunere chiar daca mi-au spus ca pot sa aduc si eu un mecanic sa fie de fata);

2. duc masina la un service autorizat pentru o expertiza dar sa ii anunt din timp sa isi trimita un aghiotant sa constate impreuna.

Bun, pana aici toate bune si frumoase, aici va solicit din nou sprijinul cu doua aspecte:

1. se poate vedea la o expertiza de acest gen daca problemele pe care le am sunt din cauza interventiei lor?

2. este clar ca a doua oara mi-au montat distributia corect (cel putin sustin ca acum e montata perfect), este posibil ca atunci cand au desfacut o ultima data sa fi "ascuns" eventuale dovezi, urme/semne care sa ii incrimineze.

Ei sustin cu tarie ca daca e montata gresit distributia se vede clar la expertiza.

In urma ultimei interventii de ieri concluzia tehnica a fost urmatoarea: pistonul 2 pierde presiune (ar avea acum undeva la 5-6 bar) si ca trebuie desfacut acolo pentru a se vedea daca e supapa defecta sau mai are si altceva afectat.

Va multumesc!


--------------------
Renault Clio 3/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Mar 2018, 11:25
Post #32


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 15.125
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ajungi la ce ti s-a spus pana acum - supape strambe.
Daca te tine, ai timp si bani, cearta-te cu ei. I would!
Daca nu, chiulasa din dezmembrari, kit de garnituri, curea noua si aia e.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 7 Mar 2018, 12:25
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 23 May 10




E clar, ti-au montat cureaua gresit.
Orice service cred ca poate constata supapele defecte.

Ia zi, la buji, la ce cilindru aveai eroare?

Optiunile le-ai spus si tu:
1. Fie ti-o repari cum sugereaza colegul de mai sus.
2. Fie te duci la constatare, aia o sa gaseasca supapele naspa...si mai departe te judeci cu ei.


Idioti. Asa am avut eu un motor electric la o scula de tamplarie intr-un service autorizat pt marca respectiva. Mi-au schimbat rulmentii si dupa 1 ora de functionare s-a oprit. Imi montasera gresit elicea de ventilatie, aceasta s-a cam frecat, motorul s-a cam incins....si mi l-au reparat pe moca a doua oara.

This post has been edited by medelin: 7 Mar 2018, 12:32


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Mar 2018, 12:46
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(R19/16v @ 7 Mar 2018, 12:25)
Ajungi la ce ti s-a spus pana acum - supape strambe.
Daca te tine, ai timp si bani, cearta-te cu ei. I would!
Daca nu, chiulasa din dezmembrari, kit de garnituri, curea noua si aia e.
*



Nu-i trebuie chiulasa, doar supape si garnituri.
Dar mi se pare ciudat ca a mai mers cu masina dupa aia.
Eu cand am strambat supapele motorul mai mergea doar fara sarcina, daca puneam cureaua de accesorii nu mai pornea.

This post has been edited by YRX: 7 Mar 2018, 12:46


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Mar 2018, 13:03
Post #35


Membre des Bishnoi


Group: Moderatori
Posts: 18.330
Joined: 14 August 09
From: BV-MIAMI




Daca s-a facut test de compresie si a iesit ca problema este la cilindrul 2 este posibil ca vreo supapa sa fie stramba.....asta daca nu cumva este si scaunul ei afectat cand a lovit-o pistonul.
Oricum asta se poate constata cu o simpla vizitare cu camera endoscopica.....sau varianta clasica cu demontare chiuloasa.
In orice demers alegi sa-l faci gandeste-te si calculeaza bine.....si alege cea mai bune solutie!
Cum faci dovada ca motorul functiona bine inainte de "reparatie"?.....ca o sa apara si situatia asta!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 7 Mar 2018, 13:34
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Cum fac ei dovada, in caz de litigiu? Eu ca service daca as fi primit o masina cu defectul asta, nu as fi scos imediat o fisa de intrare unde sa-l mentionez, ca apoi sa nu imi fie imputat? Ori ei nu au facut acea fisa si au facut in schimb (prost) doar o revizie. Apoi au admis partial constatand defectul si au recomandat schimbarea bujiilor. Si i-au zis sa-i dea in goarna ca doar-doar se face salata de supape cu pistoane si se acopera urmele. Mi se pare clar dovada de rea credinta.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_stoica888
post 7 Mar 2018, 13:49
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 March 18




QUOTE(espacern @ 7 Mar 2018, 13:03)
Daca s-a facut test de compresie si a iesit ca problema este la cilindrul 2 este posibil ca vreo supapa sa fie stramba.....asta daca nu cumva este si scaunul ei afectat cand a lovit-o pistonul.
Oricum asta se poate constata cu o simpla vizitare cu camera endoscopica.....sau varianta clasica cu demontare chiuloasa.
In orice demers alegi sa-l faci gandeste-te si calculeaza bine.....si alege cea mai bune solutie!
Cum faci dovada ca motorul functiona bine inainte de "reparatie"?.....ca o sa apara si situatia asta!
*



Asa cum mentionam, sunt atehnic dar imi functioneaza logica. Prin urmare ieri banuiesc ca ce au facut ei de fata cu mine a fost acest test de compresie (au dat jos bujiile si au pompat aer si apoi dadeau cheie la fiecare piston in parte) apoi din ce am inteles au bagat o camera pe pistonul care pierdea presiune si au zis ca 100% e problema cu supapa dar mai departe, sper ca zic bine, trebuie demontata chiuloasa ca sa vada daca e afectat vreun tachet ori altele de aici si estimarea de pret de la 500 cat e supapa pana la 2000 cat ar si sa includa si alte elemente.

Aveti dreptate, nu am dovezi ca functiona bine deoarece nu am facut nici un pv sau fisa, deci nu am nici eu dar nici ei vreo dovada. E vorba de un bun simt aici pe care cineva trebuie sa si-l asume.

Am impresia ca la orice service m-as duce nu se va putea constata ca e vina lor sau a mea, eu voi ramane cu dauna, ei vor merge bine merci mai departe pentru ca nu am puterea financiara sa ma lupt cu ei si nici dovezi clare as pierde timp, bani, energie si nici nu as castiga in instanta.

Cred ca abandonez ideea de a merge cu ei la un alt service pentru ca e clar ca oamenii stiu concret ca nu poate certifica nimeni faptul ca sunt vinovati de ceva, ramane doar sa caut un service bun care sa ma ajute sa o repar cum trebuie...

Daca e doar supapa respectiva, aveti idee la ce costuri trebuie sa ma astept pentru un serviciu si produs decent?


--------------------
Renault Clio 3/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xmisterx
post 7 Mar 2018, 14:07
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 12 October 17
From: Brasov




Singurul care poate face dovada ca motorul functiona cum trebuie este cel care a tras-o pe rampa/elevator inainte de prima interventie.

This post has been edited by xmisterx: 7 Mar 2018, 14:08


--------------------
Renault Laguna 2 2003 Privilege 1.9 dci 120 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_stoica888
post 7 Mar 2018, 14:17
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 March 18




QUOTE(xmisterx @ 7 Mar 2018, 14:07)
Singurul care poate face dovada ca motorul functiona cum trebuie este cel care a tras-o pe rampa/elevator inainte de prima interventie.
*



sa fim seriosi, doar nu ar tine cu ursul. Imginati-va ca a doua oara am lasat masina in service si m-au chemat dupa 2 zile spunand ca e gata, toarce ca o pisica si de fapt facea ca toti dracii. Deci nu ar recunoaste nimeni ca era ok atata vreme cat mananca o paine de acolo.

Cred ca cea mai buna varianta ar fi fost inainte sa platesc sa ma duc sa testez masina si sa nu platesc nimic iar ei imi puneau sechestru pe masina, eu chemam politia si doar asa ajungeam unde trebuie, dar va jur ca nici in cele mai negre scenarii ale mele nu mi-as fi inchipuit ca voi ajunge aici...


--------------------
Renault Clio 3/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Mar 2018, 14:20
Post #40


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 15.125
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ia un avocat dupa tine si du-te la ei. In cel mai nefericit caz mai pierzi cateva sute de lei. Esti in romanica, fara scandal nu iese nimic.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xmisterx
post 7 Mar 2018, 14:24
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 12 October 17
From: Brasov




Nici n-am spus ca va recunoste ceva dar poate gasesti o solutie sa-i sperii putin sau poate amicul de care vorbeai in primul post iti poate spune ceva.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 Privilege 1.9 dci 120 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Mar 2018, 14:26
Post #42


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 17.021
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Supapa aia s-a indoit de la distributie pusa prost ... tu ai anuntat defectul de cand ai luat masina ... ei stiu 100% ca au gafat-o ...

Ai nevoie de rectificare chiuloasa, refacere scaune de supapa si repus inapoi totul ... asta trebuie facut de ei pe garantia data ...

Sunt curios cand o sa le zici sa arunce cureaua de distributie si sa puna noua ... ca renault zice ca o data demontata se arunca smile.gif

Succes ca ai nevoie!

Fa ce zice R19 ... si mergi cu un avocat peste ei.

Daca nu pregateste-te sa scoti tu bani de reparatie ...

Oricum nu mai umbla cu masina.


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_stoica888
post 7 Mar 2018, 14:42
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 March 18




Sincer, socrul meu (pe firma caruia este masina) are o echipa de avocati in Bucuresti foarte buna, ma bate gandul sa ma duc peste ei cu un avocat inca o data dar problema e ca precis vor insista sa ma duc la alt service sa fac expertiza daca nu am incredere in ei si plec fix ca astazi de acolo. Momentan nu am indraznit sa ii spun de masina pentru ca mi-a si spus sa nu o duc la service de coltul blocului ba chiar l-am asigurat ca am un prieten aici si e pe maini bune, asta ca sa fiu stupid pana la final. smile.gif)

"Prietenul" care lucreaza acolo ieri ii injura pe la spate pe colegi si sefi si isi cerea scuze, pana sa o urce pe rampa a zis ca vezi doamne asa se poarta aia din service cu toti prietenii lui, ii lasa sa astepte mult, repara prost. Astazi erau toti de la birouri de fata (5-6 insi) iar prietenul meu era foarte vocal cand explicam superiorilor sai ce mi s-a intamplat. Nu il acuz, de acolo mananca o paine, aveam in schimb doar pretentia sa taca si sa nu intervina, nu sa dea in mine ca nu stiu eu principiul si ca distributia a fost pusa de 2 ori pe masina, ca la 1.4 in 16 valve e imposibil sa gresesti distributia si ca ceea ce afirm eu ca astea sunt simptome de distributie pusa gresit e o vrajeala, ca asa am dus masina acolo si nu imi dau eu seama.


--------------------
Renault Clio 3/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 7 Mar 2018, 14:45
Post #44


Modelator


Group: Members
Posts: 7.069
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Da amicul tau ce mai zice acuma? Am impresia ca e doar "amic" si ca te-a bagat in gura lupului.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_stoica888
post 7 Mar 2018, 15:01
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 March 18




QUOTE(UXE @ 7 Mar 2018, 14:45)
Da amicul tau ce mai zice acuma?  Am impresia ca e doar "amic" si ca te-a bagat in gura lupului.
*




am relatat mai sus ce pozitie abordeaza acum, s-a dat la mine si m-a apostrofat de fata cu toti coelgii si superiorii, era cel mai vocal dintre toti. Eu le spuneam ca exista simptome clare de pus gresit distributia iar el zicea ca pana nu desfacem motorul nu avem de unde sa stim ca nu are legatura motorul cu distributia si ca asa am dus eu masina dar nu mi-am dat seama, in conditiile in care le-am spus ca daca eram atat de prost sau paranoic semnalam acest aspect din clipa de cand am luat masina de la ei (atunci cand am schimbat termostatul uleiul si antigelul) si doi la mana ma intreb cum poti sa te apuci sa schimbi o distributie cand tu vezi in ce hal face un motor, sa nu mai zic ca nu eram idiot sa duc masina pentru distributie si sa nu mentionez nimic de motor dar sa ma strafulgere ca am ceva la el fix cand o ridic de la ei.

Ma tot gandeam, cand am dus masina prima oara sa schimbe termostatul ca pierdea antigel si ulei, efectiv nu am mai avut bani de spaga la mecanic, i-am zis ca il am in vedere cand o aduc pentru distributie. Poate incep sa devin paranoic, dar ma poate ca o fi vazut mecanicul ca nu i-am dat la inceput cand am lasat masina (sunt genul care lasa dupa ce isi face treaba ca sa nu se culce pe o ureche) si a zis sa ma rezolve...



--------------------
Renault Clio 3/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 7 Mar 2018, 15:04
Post #46


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 3.299
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Treaba e clara, ti-au pus distrubutia prost.

Aia cu "la 1.4 16V n-ai cum sa pui distributia gresit" e vrajeala. Ba chiar din contra, iti trebuie o piesa speciala pe care ei ma indoiesc ca o au, fara de care e foarte usor sa-ti puna distrubutia gresit.

Odata pusa gresit, la pornirea motorului pistonul a lovit si a indoit supapa. Tu ai luat masina si ti-ai dat seama ca merge prost si ai revenit la ei. Ei au desfacut din nou distributia si au montat-o corect, de aici si curajul lor in a cere expertiza.

Insa supapa a ramas stramba inca de la primul montaj al distrubutiei, montajul ulterior corect nu mai schimba cu nimic functionarea motorului si nici nu repara piesa stricata.

Daca ai acte doveditoare (factura) unde scrie "schimbare kit distributie" eu zic ca poti incerca sa te duci cu un avocat de mana, care oricum stie sa puna altfel problema cu ei decat ai putea pune-o tu. Cauta avocat, explica-i ce s-a intamplat, vezi ce sanse iti zice el ca ai. Daca iti zice ca sunt sanse, du-te peste ei.
Daca nu iti da sanse, le faci pe banii tai. Ca-i una sau ca-i alta....tot vei scoate bani din buzunar.

Personal, daca un avocat mi-ar zice ca am sanse, m-as duce peste ei. Nu trebuie lasati in pace.

This post has been edited by vallixx: 7 Mar 2018, 15:05


--------------------
* ex Renault Symbol 1.4 8V-2003 / actual Fidji 1.4 16V-2008 *
Confectionez mentosane prin metoda frecarii intensive a mentei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_stoica888
post 7 Mar 2018, 15:13
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 March 18




QUOTE(vallixx @ 7 Mar 2018, 15:04)
Treaba e clara, ti-au pus distrubutia prost.

Aia cu "la 1.4 16V n-ai cum sa pui distributia gresit" e vrajeala. Ba chiar din contra, iti trebuie o piesa speciala pe care ei ma indoiesc ca o au, fara de care e foarte usor sa-ti puna distrubutia gresit.

Odata pusa gresit, la pornirea motorului pistonul a lovit si a indoit supapa. Tu ai luat masina si ti-ai dat seama ca merge prost si ai revenit la ei. Ei au desfacut din nou distributia si au montat-o corect, de aici si curajul lor in a cere expertiza.

Insa supapa a ramas stramba inca de la primul montaj al distrubutiei, montajul ulterior corect nu mai schimba cu nimic functionarea motorului si nici nu repara piesa stricata.

Daca ai acte doveditoare (factura) unde scrie "schimbare kit distributie" eu zic ca poti incerca sa te duci cu un avocat de mana, care oricum stie sa puna altfel problema cu ei decat ai putea pune-o tu. Cauta avocat, explica-i ce s-a intamplat, vezi ce sanse iti zice el ca ai. Daca iti zice ca sunt sanse, du-te peste ei.
Daca nu iti da sanse, le faci pe banii tai. Ca-i una sau ca-i alta....tot vei scoate bani din buzunar.

Personal, daca un avocat mi-ar zice ca am sanse, m-as duce peste ei. Nu trebuie lasati in pace.
*



Nici eu nu puteam expune mai bine teoria conspiratiei, intr-adevar, asa banuiesc si eu ca s-a petrecut. Mai ales ca a doua oara m-au chemat ca vino ca e gata masina, e ca noua, practic le-am facut un bine fara sa imi dau seama cand m-am intors cu masina si am lasat o acolo. smile.gif

Asta e urmatorul pas pe care il voi face, merg la un avocat sa imi spuna daca exista sanse. Fiind pe firma, daca expune problema cum trebuie se pot cere si daune materiale pentru ca masina a stat si a impiedicat bunul mers al societatii, asta doar in conditiile in care probele pe care le am imi dau niste sanse de castig.

Cu privire la documente doveditoare, asa cum am mentionat, am doar facturile (3 la numar), iar pe una din ele scrie clar set role, curea, pompa apa etc. plus e mentionata si manopera la inlocuire kit distributie, as pune factura aici dar apar datele firmei si momentan doresc sa fiu reticient.


--------------------
Renault Clio 3/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RDK
post 7 Mar 2018, 15:24
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 6 March 16




Ce daune materiale a înregistrat firma până acum din moment ce tu nu ai informat despre avarie ?


--------------------
Dacia Duster 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_stoica888
post 7 Mar 2018, 15:37
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 March 18




QUOTE(RDK @ 7 Mar 2018, 15:24)
Ce daune materiale a înregistrat firma până acum din moment ce tu nu ai informat despre avarie ?
*




era un pretext ipotetic prin care ii speriam cat sa imi repare ce au stricat. In momentul de fata am nevoie sa imi repare masina sa fie fix cum era in clipa in care am lasat-o nu am nevoie de daunele lor.


--------------------
Renault Clio 3/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Mar 2018, 15:58
Post #50


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.457
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(RDK @ 7 Mar 2018, 15:24)
Ce daune materiale a înregistrat firma până acum din moment ce tu nu ai informat despre avarie ?
*


Timpul pierdut pe forum incercand sa afle cum sa bage rahatu' sub pres inainte sa afle bau-bau tata socru crezi ca se plateste singur?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_stoica888
post 7 Mar 2018, 16:36
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 March 18




Am primit multe mesaje in privat, din pacate forumul nu imi permite sa raspund acolo deoarece sunt ucenic, asa ca mi-am luat libertatea sa o fac aici.

In primul rand doresc sa va multumesc tuturor, atat celor care au postat la topic cat si celor care mi-au dat mesaje in privat.

Nu vreau sa ma victimizez, insa moral mi-a fost greu sa accept nedreptatea. Datorita voua am reusit sa trec de la faza de negare si va multumesc si apreciez pentru asta cat si pentru informatiile pretioase pe care ati dorit sa le impartasiti cu mine.

De asemenea, am primit un mesaj in privat acum 10 minute care efectiv m-a lasat fara cuvinte si cu ochii umezi, credeam ca doar de la un parinte mai primesti astfel de sfaturi in ziua de azi...


Multumesc pentru tot!


--------------------
Renault Clio 3/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 7 Mar 2018, 19:36
Post #52


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 3.299
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Dă-le naiba de daune morale, tu cere să ți se aducă masina in parametrii normali de funcționare. Daca reușești, zi saru' mâna, învață din ce-ai pătimit si mergi mai departe.

Succesuri!


--------------------
* ex Renault Symbol 1.4 8V-2003 / actual Fidji 1.4 16V-2008 *
Confectionez mentosane prin metoda frecarii intensive a mentei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RDK
post 7 Mar 2018, 19:46
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 6 March 16




Care daune morale?
Administratorul firmei (tata socru) pare bine mersi fiindcă habar nu are că un bun material al societății comerciale respective e pe butuci.
Nici nu știe și nici nu se interesează.


--------------------
Dacia Duster 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Mar 2018, 21:11
Post #54


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.432
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(R19/16v @ 7 Mar 2018, 09:31)
Cred ca e cu interferenta motorul, degeaba mai caleaza distributia acum.
*



este cu interferenta dar ......

QUOTE(espacern @ 7 Mar 2018, 09:49)
Daca se decaleaza distributia cu 1 dinte si pornesti motorul tremura si face zgomot+lipsa putere....
*



dar nu indoaie supapa,nu ajunge pistonul in ea doar pentru un dinte + sau - .

QUOTE(argon @ 7 Mar 2018, 10:51)
DIstributia la 1.4 16v nu poate sa o faca oricine, nu merge dupa ureche, si trebuie 2 scule speciale by reno
*



se poate si fara scule,am facut eu,e mai greu si necesita maxima atentie,daca pinionul are pana...si sculele nu-s chiar doua,mai degraba e una si arata cam asa,o folosesti cand pinionul de jos(la arbore n-are pana)...sus se pune un surub mai lung/prezon/un fier de fi8/etc.

This post has been edited by sobolan: 7 Mar 2018, 21:15

Attached thumbnail(s)
Untitled.png ( Size: 615.26k ) Number of downloads: 497


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Mar 2018, 21:26
Post #55


Membre des Bishnoi


Group: Moderatori
Posts: 18.330
Joined: 14 August 09
From: BV-MIAMI




La motoarele K4M/K4J trebuie si "potcoava" de blocaj axe came....pe langa tija speciala de blocat arbore cotit si ceva experienta in executie!
Decalaj de 1 dinte este mare....la 2 dinti este enorm si se ating supapele de piston in orice decalaj!

This post has been edited by espacern: 7 Mar 2018, 21:29


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 7 Mar 2018, 21:42
Post #56


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 884
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




Pe site-ul firmei au poze din interior, au sistem video intern. Poate avocatul tau o sa le ceara imaginile cu desfasurarea executiei, eventual cu intrarea masinii in service. Si poate ai si tu camera in masina, care sa dovedeasca starea buna a masinii inainte de operatiune.






--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005
ex Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
____________________________
"Si cand sunt contra curentului sunt in directia cea buna" - Piele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Mar 2018, 21:56
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




16v atinge imediat supapele, trebuie sa fii dead on. Si le atinge pe toate, nu rau, dar suficient cat sa ai compresie zero. Eu le-am atins in relanti, ma rog, a alunecat rahatul ala de pinion la oprirea motorului si tot am strambat aproape toata evacuarea.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=4297379

Insa eu nu inteleg cum a fost la munte si i-a dat si in goarna sa "se aseze" cu supapele strambe. Sincer mie mi se pare ca mai degraba i-a alunecat pinionul ulterior, daca e intradevar treaba de supape, ceva e totusi straniu.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Mar 2018, 21:57
Post #58


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.432
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(espacern @ 7 Mar 2018, 22:26)
La motoarele K4M/K4J trebuie si "potcoava" de blocaj axe came....
*



ESPACERN : apreciez experienta ta in domeniu,ti-am citit comentariile ai un up.gif din partea mea...acuma revenind la problema noastra k4m e 16/16v? nu le stiu dupa coduri.....daca da stiu si despre potcoava,se poate si fara ea,e mai greu si trebuie atentie sporita dar se poate,is patit pe pielea mea....
La benzinar 2 dinti cred eu ca e maximul admis fara a atinge supapele,la 16mpi la doi dinti decalat nu atingea nimic,am probat eu la mana cu cheia pe axa,la diesel e mult 2 dinti dar parerea mea e ca decalat 1 dinte nu e pericol de atingere doar ca merge ca cu cur.....cand umblu la distributii am "prostul" obicei de a trage arbolele cu pistonul 1 sus si apoi pun o cheie pe surubul axei cu came si invart la mana,am aflat ca sunt multe motoare fara interferenta in general pe benzina contar programelor gen autotdata care imi spunea ca motorul ala e cu interferenta......iti pot pune un print cu ce scrie in autodata la jaful din semnatura(ultima distributie facuta) si te pot asigura personal ca e contrar celor scrise in program....
YRX: "aproape imediat" nu inseamna nimic pentru mine....a alunecat,cat ? ai analizat situatia ? stiu ce ai facut,ti-am citit postarile,parca am scris si eu p-acolo....sistemul ala de kkt se mai practica inca din ce am inteles,e posibil ca sa am si eu acelasi pinion pe motorul dci din dotare,espacern ma poate lamuri,acolo nu am umblat....surubul ala se strange la cuplu mic si apoi trebuie umblat in grade,ultima am strans-o pe la 90nm parca si punct.....deja trosnea radmasa.gif ....unii pun tl pe filet,pui dar daca pui de ala rosu/verde de la locktite nu mai scoti in veci surubul,am vazut rupte in arbore,daca nu pui se poate desface si la o frana de motor mai mare patineaza....e de kkt rau pinionul ala fara pana dar are un rost,a explicat cineva pe undeva de ce dar nu-mi mai amintesc perfect,parea destul de logic ce scria !

This post has been edited by sobolan: 7 Mar 2018, 22:09


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Mar 2018, 22:32
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Nici prin serviceurile Dacia nu folosesc cala de blocare sa nu mai scoata dopurile, dau semne pe pinioane.

La mine nu pot sa-ti spun cat a alunecat, ii inchipui, dar din ce am studiat dupa aia spatiul este foarte mic, supapele sunt impinse spre exteriorul camerei, fiind 4 si nu trebuie sa fie decat un pic deschise, nu pe varful camei. Sincer cred ca intre 1 si 2 dinti.

Pinionul ala are rost pentru ca au pus o curea scurta si nu intra pe rola intinzatoare decat daca pui cureaua intai pe aia si apoi bagi rola fixa. Eu am scapat de el, dar ma chinui cu cureaua.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Mar 2018, 23:26
Post #60


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.432
Joined: 10 March 06
From: GL




eu am vazut mai demult un dci110 dat jos de pe un renault si punea distributia pe el,omu' ala facea un fel de voodoo,tragea la semne pompa si axa si apoi punea cala jos la bloc miscand de arbore usor cu pinionul de pe arbore slabit(ala fara pana) apoi il strangea ,spunea ca daca avea pana era al naibii de greu de pus la punct....mare lucru tot nu am prins pe moment + ca nu puteam sa stau prea mult acolo....pe forum aici am citit ceva similar si repet ca explicatia era destul de logica....cu ce ai scris acuma si tu inteleg de ce.....a dracu' pinion sleep.gif ,trebuie pus mereu surub nou si strans cum trebuie si posibil si putina pasta pe filet dar de aia albastra(light) .....
Pana la urma prefer sa ma chinui la montat cureaua decat sa stau cu frica in cur ca patineaza pinionul,asa ai facut tu,asa as face si eu....dar ce sa-i faci,nu toata lumea sa pricepe la mesterit,de aia exista service,de aia apar si cazuri de astea in care omul duce masina buna si o ia stricata...incompetenti,necunoscatori,mecanici de duzina.....sa spunem ca sunt veterinar si nu le am cu masinile(e ceva normal),apoi atunci ar trebui sa prefer un service agreat de marca masinii si prefer sa iau factura+garantie la o distributie,nu ne jucam cu distributia,prea multe riscuri dar ne incanta si mana de lucru ieftina ca deh suntem in romania,muncim pe bani putini etc,nu e de judecat.

This post has been edited by sobolan: 7 Mar 2018, 23:46


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd September 2018 - 22:28
Forum Renault Server hosting