DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> montare CD -player, merge doar cu cheia in contact !

ga!nusha
post 17 Jun 2006, 15:11
Post #31


Desi pare, nu lucrez la orinj


Group: Members
Posts: 1.054
Joined: 6 September 05
From: Paris




in mod normal ar trebui....dar mai sunt niste "mecanici" care cer bani ca sa-si indrepte greseala...


--------------------
Mazda 3 mps ex: Logan Preference+AC 1.6 2oo8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marafetu_80
post 19 Jun 2006, 07:36
Post #32


ZKR Power


Group: Members
Posts: 192
Joined: 17 November 04
From: Dr. Taberei Buc.




Cand opresti cass-ul pe firul de power antena da 12v sa coboare "antena" , la logan firul este pt dimmer si de asta se intampla ce se intampla , la mine a fost o faza si mai frumoasa ,am uitat de firul pt dimmer din entuziasm pt scula si se manifesta in urmatorul fel.
Merge cass-ul totul frumos pana am pus pozitia ca era seara, dupa decuplarea pozitiei desi oprita de la inel , a ramas aprinsa la jumatatea nivelului de intensitate luminoasa(luminile de pozitie si tabloul de bord).
Deci in concluzie renuntati la firul ala "albastru" sau "dimmer"pt cine are firul de alta culoare.
Cat pt tine 1.5dci eu zic sa te duci unde ai montat scula si sa faci scandal eventual VC, daca e un service autorizat dacia.
Eu am un preferance si cand am ridicat masina am cerut inca un rand de boxe pe spate , cand am dat jos cass-u sa-l schimb am observat ca lipisera cu letconul prin mufa iso firele de la boxe direct de casetofon, trecusera vreo 2 luni asa ca orice scandal era de prisos.
Numa' bine.


--------------------
ZKR Egee 1.6MPI 2005/Preference
Beau ,beau , nu ma face sticla!!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau lcf
post 19 Jun 2006, 11:08
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 23 February 05
From: Constanta




In mufa ISO se inverseaza firul rosu cu cel galben( vb pt logan) si nu se va mai opri. Cand scoti cheia se opreste,dar porneste daca dai power dinou la cd, e normal. Firele se inverseaza scotand papucii din mufa cu ajutorul unui ac (au o piedica in mufa). Eu am facut treaba asta la 3 loganele si merg perfect. Firul portocali e pt lumina. Nu recomand legarea firelor intre ele(galben+rosu). Numai bine!!!!


--------------------
Volskwagen Corrado 1995 - CT 29 VRG
VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciraco
post 20 Jun 2006, 17:07
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 June 06




QUOTE(clau lcf @ 19 Jun 2006, 12:08)
In mufa ISO se inverseaza firul rosu cu cel galben( vb pt logan) si nu se va mai opri. Cand scoti cheia se opreste,dar porneste daca dai power dinou la cd,  e normal. Firele se inverseaza scotand papucii din mufa cu ajutorul unui ac (au o piedica in mufa). Eu am facut treaba asta la 3 loganele si merg perfect. Firul portocali e pt lumina. Nu recomand legarea firelor intre ele(galben+rosu). Numai bine!!!!
*




Eu am inversat firele(rosu cu galben) pentru ca nu memora(ceas posturi radio) da tot nu porneste numai cu contactul pus sad.gif


--------------------
DACIA Logan Ambiance 2006 1.4 MPI - CJ 85 CRC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radualarm
post 22 Jun 2006, 21:14
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 22 June 06




QUOTE(1 @ 5dci,30 May 2006, 11:51)
Azi am montat un cd player lg la IATSA TG Ocna din judetul Bacau . Au fost amabili , nu au comentat ca ar fi o marca neagreeata de Dacia , dar m-au usurat de 50 Ron !! Ideea este ca cd-playerul functioneaza doar cand am cheia in contact pe pozitia pornit / accesorii , daca scot cheia nu mai porneste deloc ! I-am intrebat de ce nu se pune sa mearga fara cheie si mi-au spus ca au pus la alte loganuri , dar le dadea un fel de erori in computerul masinii sau nu functiona bordul normal . Acum eu nu stiu ce sa cred ptr ca nu le am cu partea electrica , dar de la Preferance in sus stiu ca merge casetofonul si fara chei in contact ! Voi ce ziceti ? 1zhelp00.gif
*



Casetofonul acela este construit de asa natura sa poata porni fara cheie in contact iar ce ceea ce ti-au spus sunt fabulatii. Scoate cd-ul si in mufa de alimentare vei gasi un fir galben si unul rosu. Taie firul rosu dinspre mufa masinii si leagal de cel galben astfel cd-ul va fi alimentat permanent pornirea si oprirea lui nu va mai depinde de de contact. Pentru mai multe relatii ma puteti contacta la nr. 0724/289943 053.gif


--------------------
Renault Clio 2000 - CT-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blizzzard
post 25 Jun 2006, 23:00
Post #36


BMF


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 August 04
From: Timisoara




Am lucrat si eu azi la cdplayer sa il pun pe contact direct, dar nici vorba sa mearga fara cheia in contact.Am un panasonic Qnushcat am unit rosu + galben, galben + rosu, galben fara rosu, rosu fara galben si tot nimic......nu pot sa il pornesc decat cu cheia in contact.....nush ce ar trbui sa fac!

Am sa pun maine schema cu firele din manual CD si o poza cu firele propriuzise din masina ca eu chiar am nevoie sa porneasca CD-ul fara cheie mellow.gif .

Pana atunci poate mai dati niste sfaturi


over&out


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate
Nu exista adevar absolut - asta este absolut adevarat!
Cand ai dreptate, fii logic; cand n-ai, fii evaziv!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blizzzard
post 1 Jul 2006, 21:08
Post #37


BMF


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 August 04
From: Timisoara




uitati aici o poza ...poate ma ajutati!Cum sa leg firele ca sa mearga RCD-ul fara cheie!

Attached thumbnail(s)
RCD.JPG ( Size: 64.79k ) Number of downloads: 4921


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate
Nu exista adevar absolut - asta este absolut adevarat!
Cand ai dreptate, fii logic; cand n-ai, fii evaziv!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claub
post 1 Jul 2006, 23:39
Post #38


A.T.I. -S.M.U.R.D.


Group: Members
Posts: 33
Joined: 31 October 04
From: Arad




Daca vrei sa-ti mearga Cd permanent trebuie legat atit firul rosu (ACC) cit si firul galben(Battery 15 A) la +(plus) permanent
plusul il poti gasi cu o lampa de control (bec) cu un fir legat pe masa (la caroserie) si cu celalat fir cauti plusul (becul trebuie sa se aprinda)
ATENTIE! Ca sa fi sigur ca e +(plus) permanent cheile trebuie sa fie scoase din contact(pe pozitia 0)
Ca o regula nescrisa intre electronisti +(plusul) este de obicei de culoare rosie iar masa(minusul) este de culoare neagra, dar acest lucru nu este obligatoriu (depinde de la caz la caz!)

This post has been edited by claub: 1 Jul 2006, 23:58

Attached thumbnail(s)
RCD.JPG ( Size: 93.08k ) Number of downloads: 5323


--------------------
Dacia LOGAN 1.4.MPI 2008 - AR-xx-BEB
Sa gresesti este uman, dar sa dai vina pe altcineva este si mai uman!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciraco
post 1 Jul 2006, 23:44
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 June 06




Si daca le legam ambele la + mai porneste atunci cand pui contactu?... nu cred...


--------------------
DACIA Logan Ambiance 2006 1.4 MPI - CJ 85 CRC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claub
post 2 Jul 2006, 00:03
Post #40


A.T.I. -S.M.U.R.D.


Group: Members
Posts: 33
Joined: 31 October 04
From: Arad




normal ca nu mai porneste la contact! Porneste doar cand il pornesti tu ..............dar parca asta vroiai nu?


--------------------
Dacia LOGAN 1.4.MPI 2008 - AR-xx-BEB
Sa gresesti este uman, dar sa dai vina pe altcineva este si mai uman!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau lcf
post 2 Jul 2006, 00:31
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 23 February 05
From: Constanta




QUOTE(ciraco @ 20 Jun 2006, 18:07)
Eu am inversat firele(rosu cu galben) pentru ca nu memora(ceas posturi radio) da tot nu porneste numai cu contactul pus sad.gif
*




Dupa cum am scris in postul de mai sus, dupa ce iei contactul se inchide,dar daca ii dai iarasi power la mp3,fara sa pui contactul ,se aprinde. Am facut aceasta modificare la un vdo dayton, un pioneer deh-4700, si la un panasonic Q....... si nu mai stiu cat. mp3-uri toate,deci generatie noua, si merg perfect

Puteti sa faceti si altfel. Luati un aparat de masura,il dati pe 20 vdc si masurati care fir are curent mereu din cele 2(galben si rosu), Sau daca nu aveti aparat de masurat, luati un bec,cu 2 fire, si puneti unu la masa si unu in mufa,si vedeti la care fir se aprinde. La galben sau la rosu. Oricum nu inteleg cum de la 3 masini merge schimbarea firelor si la voi nu.



--------------------
Volskwagen Corrado 1995 - CT 29 VRG
VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1,5dci
post 5 Jul 2006, 17:30
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 14 February 06




nu puteti sa cadeti de acord cumva , voi electronistii de aici ? argue.gif unul spune sa nu leg firele galben+rosu , celalalt zice ca tb legate .nedumerire.gif
nu de alta , dar cand fac operatiunea asta nu vreau sa iasa niscaiva scantei din instalatia electrica si sa mai ard si cd-playerul degeaba ! furios.gif


--------------------
logan 1,5dci ambiance - bc.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blizzzard
post 5 Jul 2006, 22:58
Post #43


BMF


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 August 04
From: Timisoara




Asa zic si eu........ca nu vreau "scantei".....de aceea intreb ca altfel o luam pe bajbaite si gaseam fericirea sau gaseam fericirea vesnica tongue.gif .

QUOTE
Daca vrei sa-ti mearga Cd permanent trebuie legat atit firul rosu (ACC) cit si firul galben(Battery 15 A) la +(plus) permanent
plusul il poti gasi cu o lampa de control (bec) cu un fir legat pe masa (la caroserie) si cu celalat fir cauti plusul (becul trebuie sa se aprinda)
ATENTIE! Ca sa fi sigur ca e +(plus) permanent cheile trebuie sa fie scoase din contact(pe pozitia 0)
Ca o regula nescrisa intre electronisti +(plusul) este de obicei de culoare rosie iar masa(minusul) este de culoare neagra, dar acest lucru nu este obligatoriu (depinde de la caz la caz!)


in desenul ala nu trebuie taiat firul rosu, ca se poate unii cu cel galben prin mufa(nu se vede in poza mufa bine).Le-am legat impreuna si tot nimik.Mai trebuie legat al 3-lea fir?

uitati inca o poza in care se vede mai bine mufa si firele >>

Attached thumbnail(s)
DSCI0019_copy.jpg ( Size: 71.96k ) Number of downloads: 5156


--------------------
Dacia Logan 2004 Laureate
Nu exista adevar absolut - asta este absolut adevarat!
Cand ai dreptate, fii logic; cand n-ai, fii evaziv!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asus
post 6 Jul 2006, 11:27
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 20 July 05




nu cumva tu alimentezi rosu si galben, de la plus pe contact?...cauta un plus continuu, cum s-a mai zis mai sus, si uneste alea 2 (galben si rosu) la el.


--------------------
dacia Logan Laureat 1.4 iulie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau lcf
post 13 Jul 2006, 00:33
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 23 February 05
From: Constanta




Mai oameni buni!!!!!Din alea 2 fire(rosu si galben) unul are + permanent, si unu prin contact. Nu inteleg de ce la logan sunt inversate in mufa,dar asta e.Probabil sa bage in ceata lumea.Nu recomand legarea intre ele a firelor, pentru ca sunt 2 circuite diferite,pe care le uniti. Am facut un desen cu un exemplu de schema, sa vedeti ce se intampla.Cineva spunea ca i se intampla nu stiu ce intrerupere la un ceas in bord,pt ca le-a legat impreuna. Chiar azi am verificat treaba iarasi. Se intampla urmatoarele: Pui contactul, dai drumul la casetofon. Iei contactul si scoti cheia,sau o lasi in contact (tot aia e) ,casetofonul se inchide si trebuie apasat iar butonul POWER al casetofonului apoi asculti iar muzica. DECI FARA CHEIE. Atasej imaginea asta sa va dati seama cum se leaga.Nu uniti firele IN INSTALATIA MASINII. Schema spune totul. Sper ca v-am lamurit. Numai bine!!!!!!

This post has been edited by clau lcf: 13 Jul 2006, 09:22

Attached thumbnail(s)
exemplu_instalatie.JPG ( Size: 39.83k ) Number of downloads: 5174
Montaj_cu_plus_permanent.JPG ( Size: 58.5k ) Number of downloads: 5308


--------------------
Volskwagen Corrado 1995 - CT 29 VRG
VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinu
post 26 Nov 2006, 21:44
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 November 03
From: Timisoara




Am citit acest topic si am crezut ca am gasit solutia la folosirea playerului offline, ca sa zic asa. Am inversat deci rosu cu galben si nu am reusit decat sa fac playerul sa-si piarda toate setarile odata cu oprirea din cheie, si atat. Tot nu pot sa-l folosesc fara cheie in contact. In schema de montare a playerului, cea primita odata cu acesta, sunt trei variante prezentate:
- rosu la rosu si galben la galben
- rosu inversat cu galben
-rosu legat cu galben, dar asta doar pentru cazul in care masina nu are ACC, DAR LOGANUL ARE, NU?
Este atunci recomandat sa unesc cele doua fire?


--------------------
Cine nu mai poate, un picior la spate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 26 Nov 2006, 22:40
Post #47


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 2.029
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Eu am instalat cateva cd-playere/ casetofoane pe DSN si Logan si nu a trebuit sa inversez firele...

daca vreti musai cd/ cas pe plus permanent (desi nu recomand, trag unele un curent in stand-by de te miri de ce ramai fara baterie) faceti ca-n schema lui clau lcf, nu puteam explica mai bine... Cu o observatie: de obicei firul galben era plus permanent (pt. memorie setari) si rosu plus prin contact (alimentare propriu-zisa). Deci firul galben (bine, numai galben nu-i el in instalatia masinii smile.gif) trebuie bifurcat.

Dinu, ai citit un post mai sus? sleep.gif Faptul ca pierde setarile inseamna ca nu trebuiau inversate firele.

This post has been edited by GoGu: 26 Nov 2006, 22:56


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 27 Nov 2006, 17:52
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.201
Joined: 17 January 06
From: B de la Bucale




eu am facut asa am montat o dioda de putere cand pun contactul sa alimenteze si + de contact in paralele pt.ca la acel + permanent mi s-a parut cam subtire sectiunea firului


--------------------
Dacia Logan II 1.5DCI Laureat 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinu
post 27 Nov 2006, 20:41
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 17 November 03
From: Timisoara




Da GoGu, am citit postarea de mai sus, ce a lui clau lcf, e clar ca nu trebuia sa inversev firele, le-am si pus la loc, problema mea este ca playerul NU poate fi folosit decat cu cheia pe ACC. Indiferent de cum schimb rosu cu galben. Ceea ce nu am incercat este sa leg rosu cu galben, nu in instalatia masinii dupa cum spune foarte bine si clau lcf, ci in instalatia playerului ca sa zic asa, dar lucrul asta este recomandat de cartea playerului doar daca masina NU ARE ACC. Ori loganul are. Nu am vrut sa le leg si dupa aceea sa regret, asa ca am intrebat mai intai. Deci?


--------------------
Cine nu mai poate, un picior la spate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KTD
post 2 Jul 2007, 15:41
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 2 July 07




Proaspatul posesor al unui mp3 player Sony GT are cateva intrebari legate de topicul acesta. Desi am mai citit si m-am edificat in cateva privinte, mai am totusi cateva intrebari:

1. cablul albastru (power antenna aerial control) la ce anume serveste? e necesar sau poate fi ignorat in cazul montarii?
2. vorbim despre o dacie berlina care nu are conector ISO si pana de curand a avut un amarat de radio casetofon rusesc care isi lua curent doar dintr-acela continuu (plusul) si minus de la antena aeriana( acum o sa leg la un surub al caroseriei). Pot sa unesc firele fara un conector mama ISO (pe direct taiat si unit, izolat, bineinteles)?
3. de unde iau curent de la contact? ca nu imi dau seama, la Berlina nu avea casetofon stock.
4. in cazul in care nu dau de ceea ce caut mai sus (sursa de curent AAC cred ca'i zice, nu?), playerul are o functie Auto Off, in care unitatea se opreste complet si definitiv dupa ce apas Off, pentru a salva din viata bateriei. Imi mai salveaza posturile radio RDS? Si imi arata cum sa unesc cablul galben(care are o mufa dubla pe mijloc). Sa unesc deci firele? e vreo problema? am siguranta pe cablul continuu.
5. se poate un raspuns mai rapid, ca e urgenta problema montajului....multumesc anticipat.


--------------------
Dacia Berlina 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LaurD
post 20 Oct 2007, 19:46
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 11 June 05
From: Pitesti




QUOTE(Giurisici Fabian @ 27 Nov 2006, 17:52)
eu am facut asa am montat o dioda de putere cand pun contactul sa alimenteze si + de contact  in paralele pt.ca la acel + permanent mi s-a parut cam subtire sectiunea firului
*


consider ca este cea mai buna solutie, dar e aiurea(riscant) ca ramane tensiune in MP3 non stop


--------------------
Renault Fluence Fluence ---Ex .Logan 2007/ ABS+, 1.6MPI ---ex. DSN - AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Oct 2007, 22:35
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.080
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




oricum amplificatorul sta sub tensiune tot timpul (este vorba de alimentarea clasica fara modificari) pe firul de + permanent se alimenteaza partea de amplificare iar printr-un tranzistor ( cind nu este pornit tranzistorul este in off ) partea de mecanica si o parte din placa aparatului

prin contact se alimenteaza partea de procesor care are de la 12V o sursa care face 5V restul pieselor ce se alimenteaza de la 5 V
oricum acessta parte consuma mult mai putin decit restul

This post has been edited by bygy007: 20 Oct 2007, 22:37


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brainie
post 25 Oct 2007, 15:08
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 474
Joined: 2 May 07
From: Bucuresti




Hai să vă zic și experiențele mele.

Vorbim de Logan venit fără muzică din fabrică și de un RadioCDmp3 Alpine nu-știu-ce-număr.

Mă duc la service autorizat Dacia pentru montaj. Le dau piesele în cutii, inclusiv manualul aparatului, care avea o schemă de conexiuni cât se poate de clară (oricum cred că nici nu a băgat în seamă manulalul, că doar se pricep ei mai bine). În timpul montajului mi-au zis că ei nu știu ce are aparatul, că nu memorează posturile. Până la urmă l-au făcut ei să și memoreze. Și plec bine mersi, mergea aparatul bine, no problem. Muzică permanent, cu sau fără cheie, memorare OK, și fără întrerupere pe poziția de demaror a cheii. După câteva zile sesizez că mergea ventilatorul de la climatizare chiar fără cheie în contact. Adică dacă îl lăsam pornit din roata de comandă mergea cât ținea bateria. Ba mai rămânea aprins și LED-ul de la AC. Îmi bag eu gheruțele prin spatele aparatului și constat că atot-NEștiutorii electricieni de la service AUTORIZAT au legat împreună (tăind niște fire) alimentările permanentă și nepermanentă ale aparatului, dar pe alimentarea permanentă existentă în mufa mașinii. Și în felul ăsta mergea și ventilatorul la orice oră din zi și din noapte. Modificarea au făcut-o într-un smoc de fire dintre mufa de fabrică a Loganului și mufa din spatele aparatului (și era vorba într-adevăr de un fir roșu și unul galben, mai groase decât celelalte). Mă duc înapoi la service cu jalba în proțap, si băieții au remediat problema. Adică au păstrat legătura comună pentru aparat, dar acum se prelua din alimentarea nepermanentă existentă în mufa mașinii. Acum ventilatorul mergea cum trebuie, dar RCD nu mai memora nimic. Așa că i-am trimis undeva la origini pe electricieni, și în respectivul smoc de fire de legătură am refăcut eu legăturile originale. Și acum am alimentările exact cum scrie în manual, și funcționează cum trebuie atât ventilatorul cât și RCD. Dar RCD nu mai merge fără cheie (sau cu cheia pe zero), și se întrerupe în timpul pornirii motorului (și la trecerea de la motor pornit la poziția de accesorii a cheii). Idioții nu trebuiau decât să înfigă mufele la locurile lor, nu trebuiau să taie și să lege după mintea lor creață absolut nimic. Două perechi de mufe de înfipt !
Cam lung postul, dar morala e următoarea, pe puncte:
- citiți manualul, vă dă foarte clar legăturile;
- se pot înlătura unele chestii deranjante (întreruperile la rotirea cheii, funcționarea cu motorul oprit);
- în urma îmbunătățirilor pot apărea efecte secundare, mai mult sau mai puțin deranjante sau costisitoare (de exemplu descărcare baterie, sau ardere RCD în timpul pornirii motorului ; eu am scăpat);
- chestia cu pornirea din buton a RCD fără cheie (sau cu cheia pe zero) cred că depinde de aparat; la RCD originale (din fabrică) de pe Logan este posibil, dar din câte am auzit se opresc singure după 20 min - protecția bateriei); la mine nu se poate, trebuie cheia cel puțin pe accesorii


--------------------
Ex Dacia 1310 Li ; Ex Logan ABS+ 1.6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionushd
post 20 Nov 2007, 13:37
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 7 August 07
From: HUNEDOARA




si eu mi-am montat cd player mp3 sony!
in primul rand a trebuit sa schimb pozitia mufelor din priza iso a cd playerului ca sa sa potriveasca la priza iso a masinii!
dupa ce am facut toata chestia asta cd playeru mergea numai cu contactul pus.
asa ca miam amintit ca o data am montat un cass pe nova lu tata si am legat firul galben la ala rosu(+).
playeru merge si fara contact doar ca tre sa il sting eu lucru care pe mine nu ma deranjeaza absolut deloc!
playeru meu intrerupe curentul in el la aprox 30 sec. fara ca sa piarda memoriile si setarile asa cum se intampla inainte cand am legat galben cu galben si rosu cu rosu!

P.S mentionez ca nu mi-a afectat masina cu nimic dupa ce am montat cd playeru!


--------------------
dacia Logan 2005 - HD XX SDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RomeoIanculescu
post 28 Nov 2007, 20:14
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 April 07




Cum se scoate radio-ul vechi de pe logan?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPi 2005 - NT-05-RUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cocojambo
post 12 Jan 2008, 22:16
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 860
Joined: 4 May 06
From: Bucuresti




pt cine s-a pus pioneer pe logan cum ati rez mufa pt radio? pt ca difera, nu se potrivesc deloc ce adaptor ati folosit?


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.5dci 2006 - B-86-...
-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e-SORIN
post 13 Jan 2008, 15:13
Post #57


dCi inside


Group: Members
Posts: 645
Joined: 17 May 06
From: Bucuresti




Iti trebuie un adaptor antena iso-din care arata ca in poza de mai jos:
243.jpg


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5 dCi ~100 CP 2006 Privilege - B 89 XBM
Lower suspension, 17" TSW wheels, parktronic, heated seats, tinted windows ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csocso
post 28 Jan 2008, 20:27
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 5 December 04




salut, eu m-am uitat asa in mare la mp3 playerul meu blaupunkt si nu stiu daca se poate scoate asa cum se scrie pe aici cu acele andrele, eu am vazur in cele 4 colturi parca niste cleme argintii care inca nu am idee cum se scot.
Cred ca au modificat ceva fata de cum era inainte, parerea mea!alta parere?


--------------------
LOGAN PRESTIGE 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 8 Aug 2008, 13:02
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 20 April 05




Am si eu o problema cu un RCD MP3 player Blaupunkt Sanremo MP 28. Am citit toate topicurile dedicate (sunt vreo 4) fara sa ma lamuresc de unde ar putea proveni urmatoarele bug-uri:

1. In primul rand nu-l pot folosi fara cheie in contact.
2. Desi memoreaza posturile radio si melodiile MP3 ca sa le reia de unde s-au intrerupt atunci cand iau contactul, memoria asta am impresia ca nu tine pana a doua zi... am patit asta deja de 2 ori. Am fost nevoit sa reprogramez posturile radio.

Mentionez ca atat firul ROSU (+ permanent), cat si cel GALBEN (+ dupa contact) sunt legate bine la mufa RCD, in pozitiile indicate in manual. Este posibil ca din constructie aparatul sa nu poata functiona decat cu cheia in contact? De ce credeti ca nu-si pastreaza memoria pe termen lung?


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 9 Aug 2008, 20:11
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.163
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




verifica de unde primesc curent cele 2 fire.
cel mai probabil tu le ai legate pe amandoua la contact.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th November 2018 - 17:57
Forum Renault Server hosting