DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages « < 18 19 20 21 22 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> montare inchidere centralizata si deschidere portbagaj la CL

Supapa_jR
post 19 May 2009, 11:29
Post #571


Membru autentic


Group: Members
Posts: 685
Joined: 18 October 05
From: Bucuresti




e cineva din Bucuresti care e dispus sa-mi monteze si mie releul si trunk signalul pentru o usa? am usi fara manere la oltcit dar nu prea pot cu inchiderea...asadar...daca poate posta cineva o schema cum sa leg la releu+-/si ce mai trebuie sau ma poate ajuta altfel il rog sa posteze.


--------------------
Cagiva STX 350 / 30cp Enduro xt 660x SOLD
www.KawaMotors.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprian315
post 3 Jul 2009, 21:21
Post #572


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 17 March 08
From: Resita




Are cineva un modul pt. alarma tipul Pilot ? TY-.....
S-a prajit la deschiderea portbagajului cu motorul pornit.
Straniu cu motorul oprit a functionat cind avea ea chef.


--------------------
Dacia 1400 1996 - CS26YUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianh22
post 5 Jul 2009, 20:07
Post #573


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 August 08




Salut !
Am o dacie papuc diesel si am probleme cd vreau sa o pornesc.
Adica merge la demaror dar nu porneste motorul cred ca e de vina sistemul antidemaror impreuna cu chipul din cheie.Cum as putea sa-l anulez?
Lasati-mi un msg pe mess va rog frumos:ciprianh22@yahoo.com

Multumesc frumos!
Ciprian


--------------------
dacia 1310 1984 - PH 06 SUG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 5 Jul 2009, 20:39
Post #574


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




ciprianh22, trebuie sa existe un releu care sa aibe inseriat pe contactul lui circuitul de comanda al pompei de injectie. Asta ar fi varianta cea mai simpla, sa suntezi acel contact. Dar ma tem sa nu fie din calculator si sa nu iti recunoasca chipul din cheie. Astfel, calculatorul nu da comanda mai departe si nu se creaza presiune de combustibil, deci pe rampa de injectie nu ai nimic. La diesel altceva nu are ce sa sunteze... ca functionarea e pe baza de compresie si nu de aprindere prin scanteie. Cred ca mai bine apelezi la un centru Dacia pentru acest inconvenient.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianh22
post 11 Jul 2009, 18:47
Post #575


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 August 08




Multumesc mult Siconi.O s aincerc varianta propusa de tine!


--------------------
dacia 1310 1984 - PH 06 SUG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin&Melinda
post 12 Jul 2009, 01:30
Post #576


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 24 April 09




Salutare lume.Am revenit printre voi cu o mica problema la alarma pe care am montat-o cu ajutorul vostru.Nu stiu ce se intampla cu ea dar ceva nu e bn,sa va explic.
Masina este armata,apas pe butonul de dezarmare se dezarmeaza,deschid usa si o inchid inapoi dar la cateva secunde mi se armeaza alarma fara ca inchiderea centralizeze sa-mi inchida si usile,si daca o las asa la vreo 10 secunde se porneste si alarma.Am legat si firul de care mi-ati zis la butonul ala de la usa si tot asa face oare care poate fii problema?Sa va mai explic ceva daca masina e armata si o dezarmez si deschid usa si o inchid inapoi s la 4-5 secunde o deschid iar si o inchid si apas pe butonul de deschidere nu imi mai face problemele explicate mai sus adik sa se armeze(doar alarma fara ca usile sa se inchida automat),sau daca pasagerul din fata dreapta deschide usa trebuie sa fac acelasi lucru (sa deschid si sa inchid usa mea si sa apas pe butonul de deschidere dupa ce am inchis-o a doua oara).Firele CCONTACT USA + si CONTACT USA - trebuiau legate amandoua?K la mn mi-a zis cineva pe aici ca nu trebuie numai CONTACT USA - .Daca ma puteti ajuta careva cu aceasta problema va rog sa postati sa imi rezolv problema daca stie careva ce ar putea fii.Va multumesc anticipat


--------------------
Renault Clio 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 12 Jul 2009, 12:01
Post #577


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




nu am gasit la logan vreun topic de genul... dar are cineva idee cum fac sa folosesc actuatorul actual din usa de la sofer cand bag cheia sa deschida si restul de usi ?


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Jul 2009, 13:38
Post #578


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(Florin&Melinda @ 12 Jul 2009, 01:30)
Firele CCONTACT USA + si CONTACT USA - trebuiau legate amandoua?K la mn mi-a zis cineva pe aici ca nu trebuie numai CONTACT USA - .Daca ma puteti ajuta careva cu aceasta problema va rog sa postati sa imi rezolv problema daca stie careva ce ar putea fii.Va multumesc anticipat
*



Tie nu-ti face contact butonul de pe stalpul usii, cel care da comanda sa se aprinda si plafoniera cand deschizi usa. E un contact prost si oxidat. Nu ai ce-i face decat sa-l schimbi. Si eu patesc la fel la Dacia mea, de bune ce sunt piesele de schimb. Acuma voi trece pe senzor magnetic in loc de acel nenorocit de contact.
In legatura cu firele pentru contactul usii, EU ti-am spus ca nu ai nevoie DECAT de CONTACT USA (-) pentru ca acel contact pune la MINUS, adica la masa firul care vine prin el. Cu alte cuvinte, la bec vine un PLUS si pleaca un fir la contactul usii. Prin contact dai becului un MINUS ca sa poata lumina. Dand un MINUS, inseamna ca TU trebuie sa legi firul de la alarma care accepta MINUS ca si comanda. Deci, daca ai facut asa e bine. Daca ai legat amandoua firele impreuna, s-ar putea sa fi trosnit ceva prin modulul de alarma (de regula, in 100% din cazuri PLUS legat cu MINUS fac scurt-circuit, asta e clar. Daca exista ceva sensibil pe legatura asta, fie se defecteaza, fie se arde, in caz ca nu e un consumator).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin&Melinda
post 12 Jul 2009, 13:48
Post #579


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 24 April 09




Siconi mai e ceva ca la mn butonul ala de pe stalp imi merge cand deschid usa se aprinde becul de la plafoniera fara ca sa imi faca probleme,cel putin pana acuma nu am vazut sa fii facut vreo problema,doar ca nu stiu care ar putea fii problema.Da hai sa-ti mai zic ceva,se poate sa fie problema asta: eu nu am legat firul alb la pozitia on a contactului si cel de la firele care merg la becurile de la frana?Se poate sa aiba legatura cu astea?Daca cumva e porblema asta nu stii u care e firul "on de la contact" la contact am 4 fire nu stiu exact ce culori sunt cred ca-s rosu,galben,gri si parca alb.Si la frana am 2 fire unul portocaliu si cred ca unul negru sau gri da n-s sigur.Daca cunosti ceva legat de astea te rog ajuta-ma ca ma dispera sa ttot deschid si sa inchid usa aia.Mersi anticipat

12 Jul 2009, 13:55:
CRISTI.

Din cate stiu eu si din cate am povestiti cu oamenii astia de pe aici actuatorul de la usa soferului este legat la celelalte si automat ce se deschide usa soferului cu cheia se deschid si celelalte.Actuatorul de la usa soferului este cel principal si de la el pornesc toate firele pentru celelalte usi.Aceeasi problema am cautat-o si eu pe aici si nu am gasit-o,dar cu timpul am descoperit-o expliucandu-mi cei care au stiut mai bn ca si mn.Scuze ca am scris cam amestecat da ma cam grabesc.Daca mai ai ceva probleme si intrebari posteaza aici si o sa te ajutam atat eu cat si ceilaltii.Sper ca ti-am fost cat de cat de folos cu ceva.Spor la lucru

This post has been edited by Florin&Melinda: 12 Jul 2009, 13:55


--------------------
Renault Clio 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 12 Jul 2009, 13:59
Post #580


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@CriSTI68: trebuie sa schimbi actuatorul existent deja pe masina cu unul cu 5 fire si trebuie sa pui un modul de inchidere centralizata de ala mic si astfel in clipa in care inchizi usa sofer actuatorul mai face un contact in plus si trimite semnal de inchidere si celorlalte. asta e metoda clasica dar s-ar putea sa mai fie si alta varianta pe care o au cei cu versiunea cheala de logan care are inchidere doar din cheie. dar tot trebuie sa schimbi actuatorul cu unul cu 5 fire doar ca nu mai pui modulul si te folosesti de uch sa comande inchiderea celorlalte usi.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 13 Jul 2009, 21:48
Post #581


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




la asta ma gandeam, anyway maine incerc sa mut centralizata de pe baba (are direct pe alarma) pe logan cu modul cu tot si actuator in 5 fire


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 1 Sep 2009, 21:33
Post #582


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Imi poate spune si mie cum sa leg o inchidere centralizata pe 1300?
Va multumesc anticipat.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 1 Sep 2009, 23:41
Post #583


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




pai intai o achizitionezi ne zici modelu eventual o shchema ceva ne zici ce nelamururi ai si te ajutam... nu e complicat rabdare si unelte sa ai


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 2 Sep 2009, 08:17
Post #584


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




pe mine nu ma deranjeaza instalatia electrica, ci partea mecanica.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 3 Sep 2009, 11:46
Post #585


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Aici e buba. La D1300 mecanismele de inchidere/deschidere NU au fost concepute pentru a putea monta si o IC sau alarma cu IC, deci cu ceea ce este standard pe masina nu prea reusesti. Exista o singura varianta, dar eu am testat-o si nu mi-a placut cum functioneaza, asa ca am regandit totul si am reusit.
Daca vrei sa faci ceva cu componentele de pe masina, atunci te uiti sa vezi ca la D1300 exista un fel de cub de metal in care se opreste butonul cand rasucesti cheia ca sa incui usa (oricare din cele 2 de pe fata; usile spate nu ridica probleme). Acel cub de metal dupa care se blocheaza limba de la butonul usii il poti demonta prin scoaterea surubului ce-l fixeaza (imediat langa broasca, pe partea laterala a usii).
Apoi il montezi pe tija de la actuator si le pozitionezi pe ambele in asa fel incat actuatorul sa ridice sau sa coboare acel cub de dupa limba aia de metal, astfel blocand sau deblocand butonul.
Partea proasta este ca, daca nu ai un actuator de calitate cu blocare mecanica in lipsa tensiunii de comanda, risti sa se deblocheze usa laice vibratie mai serioasa din jur (o raba, vreo pumni in usa etc.); de la vibratii se lasa in jos actuatorul si astfel scoate cubul metalic de dupa limba butonului deblocand usa. Sigur nu vrei sa patesti asta!

Mai sunt inca vreo 2 variante, din care una am folosit eu (nu zic ca poate altii nu au facut inaintea mea, dar una din aceste variante am gandit-o singur de la zero si merge de 3 ani fara blocaje sau alte probleme).
Acuma, daca vrei sa discutam pe tema asta, imi "culegi" ID-ul si vorbim.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 3 Sep 2009, 15:10
Post #586


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Siconi mersi mult. La mine, pe partea soferului pot sa descui cu orice cheie, dar cand inchui nu vrea decat cu cheia ei.
Pentru prima varianta se poate folosi un actuator cu 5 fire + un modul care sa simta ca nu ai deschuiat masina cu alarma sau cu telecomanda de la IC. Daca nu iti mai merge bateria bine, nici ea nu va mai avea puterea sa inchida la loc usa, deci ai puteao deschide ca sa schimbi bateria.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ronin33dan
post 16 Sep 2009, 12:17
Post #587


Membru Afumat


Group: Members
Posts: 514
Joined: 11 September 08
From: Braila




SICONI @ vad ca esti tatic la montaj alarme, da-mi si mie o solutie .Stii ca la majoritatea alarmelor "after market" usa cu (-) si usa cu (+).Usa cu (-) stiu unde conectez , dar usa (+) de unde iau ??? wacko.gif wacko.gif wacko.gif
E mai greu ptr unii !!! unsure.gif


--------------------
Dacia Supernova 2003 - BR-29-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 16 Sep 2009, 17:02
Post #588


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




il lasi ne legat sunt facute pt toate tipurile de masini (inclusiv care au circuitul de pe usa facut pe plus) legi minusul la alarma iar plusul il bandajezi si il lasi in aer


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 17 Sep 2009, 06:14
Post #589


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Exact asa cum zice hyena, lasi acel fir liber. Producatorii mai seriosi pun pe alarma ambele variante de trigger (si pe + dar si pe -). Sunt masini unde comanda pentru plafoniera se face pe + (VW etc). Tu folosesti ce ai nevoie si ce ai pe masina. Majoritatea alarmelor se pot adapta necesitatilor de pe masina.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystygye
post 25 Sep 2009, 14:54
Post #590


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 14 August 06
From: Bucuresti




Buna ziua!
As dori sa fac si eu urmatorul lucru si nu stiu exact ce intrerupator imi trebuie.
Doresc sa montez 2 acuatoare de inchidere centralizata in usile din spate la Ticolino meu.Firele din acele 2 acuatoare sa duca la un intrerupator (buton) in bord, care sa le actioneze (deschide/inchide usile).
Stiu ca trebuie sa trag un "+" si un "-" de la baterie la intrerupator, iar de la intrerupator fire la fiecare acuator, dar nu stiu ce tip de intrerupator sa folosesc.
Usile din fata sunt legate la alarma, dar nu vreau sa leg toate usile. Vreau sa deschid usile din spate doar din butonul din bord sau manual; deoarece deschid mai rar usile din spate.
Multumesc.Astept sfaturi!


--------------------
Ford Fiesta 2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1
https://portalultautv.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 26 Sep 2009, 08:18
Post #591


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Tu vrei sa deschizi usile ca si cum le-ai deschide manual sau vrei sa le INCUI (blochezi)? In functie de ceea ce vrei sa faci, ai nevoie de alte componente.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 30 Sep 2009, 15:13
Post #592


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




salut. mi-am montat pe masina IC Pilot . asta s-a intamplat in urma cu 4-5 luni. nu a fost foarte greu ,cu putina atentie am facut-o sa mearga normal .masina este clio symbol 2005 .am cumparat si butonul de inchidere centralizata din Vitan .vreo 23 lei. totul mergea conform ghidului de utilizare -incuiere/descuiere usi (toate in acelesi timp) ,pe trei cai : 1) din cheie usa sofer
2) din sicuranta usa sofer
3) din butonul de inchidere de pe consola

toate bune si frumoase ,pana ce mi-am montat si o alarma , tot Pilot ,model AA 1018 ,montata tot de mine conform schemei din cutie .
firele care ies din alarma (pentru IC) , le-am legat la cele aferente butonului IC (maro si alb).
alarma a preluat functiile de IC ,dar a anulat butonul,broasca si siguranta usa sofer ,adica la actionarea lor nu se mai intampla nimic ,ca si cum IC nu ar exista.dar din telecomanda functioneaza totul perfect : -armare -incuie toate usile
-dezarmare -descuie toate usile
-pornit motor si dupa 25 sec la apasarea franei de picior -se incuie toate usile
-oprit motor si scos cheia din contact se descuie toate usile
va intreb daca e normal asa ceva . si daca afecteaza cu ceva IC sau alarma
si as mai avea o nelamurire : unde leg firele pontru semnal(deocamdata le-am izolat) .am incercat la butonul de avarii ,dar acolo e minus(-) si nu am facut decat sa ard o siguranta . pe cele doua fire maro de la alarma ,stanga/dreapta , vine plus(+) intermitent ,am probat cu un bec ,care se aprinde si se stinge.

va multumesc anticipat pentru sfaturi si astept sa aflu daca cineva s-a mai lovit de aceste probleme . si nu in ultimul rand ,cum le-a rezolvat. multumesc

30 Sep 2009, 15:13:
salut. mi-am montat pe masina IC Pilot . asta s-a intamplat in urma cu 4-5 luni. nu a fost foarte greu ,cu putina atentie am facut-o sa mearga normal .masina este clio symbol 2005 .am cumparat si butonul de inchidere centralizata din Vitan .vreo 23 lei. totul mergea conform ghidului de utilizare -incuiere/descuiere usi (toate in acelesi timp) ,pe trei cai : 1) din cheie usa sofer
2) din sicuranta usa sofer
3) din butonul de inchidere de pe consola

toate bune si frumoase ,pana ce mi-am montat si o alarma , tot Pilot ,model AA 1018 ,montata tot de mine conform schemei din cutie .
firele care ies din alarma (pentru IC) , le-am legat la cele aferente butonului IC (maro si alb).
alarma a preluat functiile de IC ,dar a anulat butonul,broasca si siguranta usa sofer ,adica la actionarea lor nu se mai intampla nimic ,ca si cum IC nu ar exista.dar din telecomanda functioneaza totul perfect : -armare -incuie toate usile
-dezarmare -descuie toate usile
-pornit motor si dupa 25 sec la apasarea franei de picior -se incuie toate usile
-oprit motor si scos cheia din contact se descuie toate usile
va intreb daca e normal asa ceva . si daca afecteaza cu ceva IC sau alarma
si as mai avea o nelamurire : unde leg firele pontru semnal(deocamdata le-am izolat) .am incercat la butonul de avarii ,dar acolo e minus(-) si nu am facut decat sa ard o siguranta . pe cele doua fire maro de la alarma ,stanga/dreapta , vine plus(+) intermitent ,am probat cu un bec ,care se aprinde si se stinge.

va multumesc anticipat pentru sfaturi si astept sa aflu daca cineva s-a mai lovit de aceste probleme . si nu in ultimul rand ,cum le-a rezolvat. multumesc

This post has been edited by vasilecool: 30 Sep 2009, 15:13


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 30 Sep 2009, 22:55
Post #593


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pune si tu schemele aferente celor 2 unitati (IC+alarma) precum si specificatia a ceea ce si cum ai legat acolo (care fir unde duce etc.). Altfel, nu prea avem cum sa ne dam cu presupusul.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rbb84
post 1 Oct 2009, 20:57
Post #594


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 September 08




salutare am citit cam juma din topic si nu am gasit ce cautam daca ati putea sa ma lamuriti si pe mine blink.gif eu nu vreau nici alarma nici iC la toate usile (is mai modest) unsure.gif eu as vrea sa pot sa deschid doar usa soferului de la telecomanda ceva simplu pentru mine daca se poate va multumesc


--------------------
dacia 1310 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 2 Oct 2009, 07:56
Post #595


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




pai cumperi o inchidere centralizata cu telecomanda si montezi doar motorasu din usa ta


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 2 Oct 2009, 08:30
Post #596


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Pentru dacia 1300 a mea am inteles ca trebuie sa fac in felul urmator: se iau broastele dupa spate si se pun pe fata si vice versa. Dupa ce am mutat broastele facem proba daca se incuie din inauntru. Daca se incuie punem actuatorul sa faca aceeasi treaba, si nu mai am treaba cu butucul decat sa descui.

Acum intrebare: Daca am inchis cu actuatotul si eu deschid "butucul" si apas sa deschid, nu ar trebui sa se deschida. Corect?

This post has been edited by iuliano_smile: 2 Oct 2009, 08:31


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Oct 2009, 11:46
Post #597


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Inca UNUL care nu face CLAR distinctia intre a DESCHIDE si a DESCUIA...
Vere, spune EXACT ce anume vrei sa-i faci usii tale de la sofer: sa o descui sau sa o deschizi pur si simplu ca sa te sui inauntru?!
Daca e vorba despre decuiere, atunci colegul de mai sus a exprimat deja solutia.
Daca e vorba despre deschidere efectiva a usii, atunci ai nevoie de un alt fel de sistem de blocare a usii (broasca) precum si de un motoras cu tija care sa iti impinga sau sa iti traga usa, dupa caz. E mai complicat dpdv mecanic.
Deci, cum stam?!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 2 Oct 2009, 20:14
Post #598


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




multumesc pentru raspuns .nu pusesem poze pt ca nu aveam un aparat foto la indemana . scuze .MEA CULPA .
din cate se poate observa , difera destul de mult fata de alte PILOT AA 1018 .o fi mai buna, o fi mai rea...Dumnezeu stie...
nu vreau sa discutam aici calitatea sa .
in momentul de fata ,e montata dar nu are legaturile facute la IC si la semnalizare.
firele pentru actuator , le legasem la butonul de comanda al IC (maro si alb ) ,conform schema IC.mergea ,dar imi anula butonul cum am spus si in postul de mai sus.



iar acum , un pic off topic (pentru ca am mai vazut intrebari pe aceasta tema ): astazi am montat si al 5-lea actuator (la portbagaj) ,ATENTIE -pentru INCUIAT/DESCUIAT broasca . merge fara probleme , m-am legat de firele albastru/verde de la una dintre usi .
actuator 14 lei din vitan

Attached thumbnail(s)
cutie.JPG ( Size: 306.6k ) Number of downloads: 1315
instructiuni_de_utilizare.JPG ( Size: 418.5k ) Number of downloads: 1405
schema.JPG ( Size: 294.78k ) Number of downloads: 1431
detaliu_1_schema.JPG ( Size: 292.66k ) Number of downloads: 1451
detaliu_2_schema.JPG ( Size: 170.25k ) Number of downloads: 1408
schema_inchidere_cantralizata_PILOT.JPG ( Size: 291.45k ) Number of downloads: 426
DSCF6001.JPG ( Size: 313.98k ) Number of downloads: 392
este_AA_1018.JPG ( Size: 240.11k ) Number of downloads: 322


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 2 Oct 2009, 21:42
Post #599


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




problema e ca la daciile dupa 95(parca) nu merge tras asa deoarece cheia descide portbagaju nu il descuie


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Oct 2009, 22:02
Post #600


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




vasilecool, tu ar trebui sa legi IC in loc de actuatoare, deci la desenul in care se conecteaza motorasele din usi la alarma tu conectezi BUTONUL care iti comanda tie Lock/Unlock. Cu alte cuvinte, la desenul in care se conecteaza actuatorul ala (in dreapta mai sus), la firele care vin la PLUS (galben+g/n) conectezi MASA, la firele care vin la masa (portocaliu+p/n)le lasi in aer, iar la firele care duc la motoras (alb+a/n) legi cele doua fire de la butonul de actionare manuala. Si ar trebui sa ti se rezolve treaba. In felul acesta vei da semnal de masa (trigger negativ) pe cele doua fire dupa cum este nevoie pentru Lock sau, respectiv, Unlock. Cu alte cuvinte, alarma va simula apasarea MANUALA a acelui buton.
Sper ca am fost cat se poate de concis si de ajutor. Eu asa am inteles problema ta.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
24 Pages « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 05:49
Forum Renault