motor mort
![]() ![]() ![]() |
motor mort
![]()
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
In mod normal, se face! Costurile sunt destul de mari, dar se face! Nu prea inteleg ce legatura are vilbrochenul cu toata treaba asta, dar, daca nu-i rupt, se poate rectifica si se pun cuzineti la cota.
Apropos, la citi kilometrii ti-a facut "bucuria" ???? |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
am 25000 km iar mesterii de la service asa mi-au spus :"supape. vibrochen si doamne ferste chiulosa ca daca s-a dus cureaua cu caneluri si cureaua de distributie trebuie dat motorul jos refacut de la a la z"
un mester care a spus ca se va ocupa de masina spera ca pina la ora 15 sa scoata surubul rupt sa-l inlocuiasca, motorul sa-l puna la "punctul ... "habar nu am cum a mai spus , un termen tehnic , apoi constata daca trebuie sa dea motorul jos s-au nu daca dau motorul o dureaze doua - trei zile |
-------------------- |
|
Sergiu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE am 25000 km iar mesterii de la service asa mi-au spus :\"supape. vibrochen si doamne ferste chiulosa ca daca s-a dus cureaua cu caneluri si cureaua de distributie trebuie dat motorul jos refacut de la a la z\"
un mester care a spus ca se va ocupa de masina spera ca pina la ora 15 sa scoata surubul rupt sa-l inlocuiasca, motorul sa-l puna la \"punctul ... \"habar nu am cum a mai spus , un termen tehnic , apoi constata daca trebuie sa dea motorul jos s-au nu daca dau motorul o dureaze doua - trei zile Putin offtopic: Daca as fi in locul tau, as trimite un email la Renault in care sa ma plang ca la numai 25000 km si n luni, s-a produs un astfel de defect la motor, desi am facut toate reviziile etc. etc., ca esti foarte foarte nemultumit din cauza asta, ca daca nu era un viciu de fabricatie, nu se intampla nimic de genul asta, pentru ca doar sunt renumiti ca le tin motoarele sute de mii de km etc. etc. Totul civilizat, dar ferm. Nu stiu daca ar avea vreun efect, dar de stricat nu strica. Cred ca la ei exista un fel de tracking la tot ce tine de relatii cu clientii, asa ca nu cred ca nu vor raspunde, macar si cu multumirile de rigoare pentru interesul tau (spre deosebire de romani, care cu multa nesimtire nu raspund). Dc. mai ai garantie, eventual sa ceri sa puna un motor nou, pentru ca nu e normal sa ai un motor cu reparatii capitale dupa numai 25000... In orice caz, bafta cu reparatia. Sper sa nu fie prea grav. |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE QUOTE am 25000 km iar mesterii de la service asa mi-au spus :\"supape. vibrochen si doamne ferste chiulosa ca daca s-a dus cureaua cu caneluri si cureaua de distributie trebuie dat motorul jos refacut de la a la z\"
un mester care a spus ca se va ocupa de masina spera ca pina la ora 15 sa scoata surubul rupt sa-l inlocuiasca, motorul sa-l puna la \"punctul ... \"habar nu am cum a mai spus , un termen tehnic , apoi constata daca trebuie sa dea motorul jos s-au nu daca dau motorul o dureaze doua - trei zile Putin offtopic: Daca as fi in locul tau, as trimite un email la Renault in care sa ma plang ca la numai 25000 km si n luni, s-a produs un astfel de defect la motor, desi am facut toate reviziile etc. etc., ca esti foarte foarte nemultumit din cauza asta, ca daca nu era un viciu de fabricatie, nu se intampla nimic de genul asta, pentru ca doar sunt renumiti ca le tin motoarele sute de mii de km etc. etc. Totul civilizat, dar ferm. (editat - sau scrii la vocea clientului SI la Renault, ca sa fie mai oficial) Nu stiu daca ar avea vreun efect, dar de stricat nu strica. Cred ca la ei exista un fel de tracking la tot ce tine de relatii cu clientii, asa ca nu cred ca nu vor raspunde, macar si cu multumirile de rigoare pentru interesul tau (spre deosebire de romani, care cu multa nesimtire nu raspund). Dc. mai ai garantie, eventual sa ceri sa puna un motor nou, pentru ca nu e normal sa ai un motor cu reparatii capitale dupa numai 25000... In orice caz, bafta cu reparatia. Sper sa nu fie prea grav. |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
am iesit din garantie in aprilie ac nu stiu unde sa ma adresez in cazul acesta ,mai ales ca la numai 600 km au dat cei de la cncd motorul jos ca in interiorul lui un semerig a fost prost ambutisat si pierdeam lichis de frina si riscam sa ma infig intrun copac s-au stilp acum stau si ma intreb ca pe sosea si in depasire se oprea motorul ma pocnea cel din contra sens? birrr nici nu vreau sa ma gindesc!
|
-------------------- |
|
i96nds |
![]()
Post
#7
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai, poate ca interventia lor a fost prost facuta si de aceea s-a stricat acum !!!! Gandeste-te daca poti face reclamatia ca interventia a fost prost facuta, etc.. etc... Ce parere aveti?
Oricum, e nasol ca nu mai esti in garantie... Incearca totusi sa faci scandal !!! |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
asta fac acum o reclamatie catre serviciul vocea clientului pe mail sper sa-mi raspunda desi nu cred nu-i mai intereseaza din momentul iesirii din garantie
|
-------------------- |
|
Sergiu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE am iesit din garantie in aprilie ac nu stiu unde sa ma adresez in cazul acesta ,mai ales ca la numai 600 km au dat cei de la cncd motorul jos ca in interiorul lui un semerig a fost prost ambutisat si pierdeam lichis de frina si riscam sa ma infig intrun copac s-au stilp acum stau si ma intreb ca pe sosea si in depasire se oprea motorul ma pocnea cel din contra sens? birrr nici nu vreau sa ma gindesc! Stai ca m-ai pierdut! Ce cauta lichidul de frana in motor? Nevermind... Eu zic sa scrii un mail la VC cu cc: la renault, in engleza totul (ca sa nu fie discutii). Si pur si simplu sa spui ca nu e normal si esti nemultumit. Zau ca nu stiu daca ajuta, dar... am citit ca in state se incuraja treaba asta si cica te contacteaza aia si se poate sa ajungi la o intelegere sa suporte ei o parte a costului (bine, asta in state...). De ex. dc. durata de utilizare medie e de 200.000 pana la o reparatie capitala si s-a belit de 25.000, sa platesti tu 12.5% din cost (cat ai beneficiat de motor). Eu zic sa incerci. |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
BBC |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Poate ai noroc si nu trebuie schimbat nimic (la un Ford (benzina) s-a rupt cureaua de distributie si nu a avut nimic motorul).
In cel mai rau caz trebuie sa schimbi supape, pistoane si arborele cu came si chiulasa. |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
sper ca nu trebuie sa schimb nimic in afara de curele si acel surub voi vedea la ora 15
|
-------------------- |
|
aviasol |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
super nasoala faza cu mashina asta a ta! Reparatie la 600Km + motor mort la 25.000 cred ca turbam! Cred ca o tractam si o duceam la fabrica si le-o puneam la poarta
![]() |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
sstanescu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Frate, nu te lasa! Eu zic sa vorbesti la service sa pastreze cu grija toate piesele, toate nimicurile (evidence) si sa soliciti expert de la fabrica (in astfel de caz cred ca eu as fi mutat masina si as fi cerut direct pe cineva de la fabrica sa vada despre ce e vorba). Tu sa consideri ca este o problema de fabricatie, nu a tinut de tine, si vrei o expertiza si sa ti se dea motor nou. Ia-o incet, asa cum s-a spus mai sus, profesional si ferm, insa sa fi pregatit sa faci gura. E pacat ca ti s-a varzuit la doar 25000 si nu stiu ce o sa iasa din el refacut. Macar sa il faca pe banii lor.
Bafta multa. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Da' stai ca n-am inteles: Ce s-a rupt?? :shock:
Fulia pe care o vezi tu, fara sa desfaci nimic, antreneaza doar accesorii (alternator, eventual A/C). Aia poate sa se duca draq, ca motorul nu pateste nimic. Daca s-a rupt cureaua de distributie, e alta poveste, dar asta e viciu de fabricatie (termenul de inlocuire e de 60KKm) Daca s-a rupt roata care antreneaza cureaua de distibutie.. :shock: ???? CUM??? Aia-i o cheste masiva pe un ax masiv... oricum, tot viciu de fabricatie. Trebui mers pana in tribunal, daca-i cazul, sunt bani multi... :cry: :cry: |
-------------------- |
|
![]()
Post
#15
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
am fost la service. trist, foarte trist, ma sacarpin de 12 mil pentru supape, garnitura, curele, surub,ax,pana,etc si binenteles manopera
dar nu ma las cer expertiza tehnica de la fabrica pentu ca nu mi se pare normal la acesti km sa crape am nevoie de ajutor : un avocat s-ar putea sa nu rezolv nimic cu fabrica si o sa am nevoie pentru un eventual proces |
-------------------- |
|
![]()
Post
#16
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
da roata dintata de la cureaua de distributie aceea avea din cite spun ei un defect pana respectiva s-a rupt
roata dintata blocundu-se a rupt si surubul de la acel ax cazind acea fulie de aici restul |
-------------------- |
|
DSops |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Era un topic pe aici in legatura cu reparatiile post garantie, in care se arata ca la bunurile de folosinta indelungata, daca se dovedeste viciu de fabricatie, vanzatorul este obligat sa rezolve pe durata medie de viata a produsului. Cred ca daca mergi la prima ora cu calm la OPC, ei sunt cei mai in masura sa-ti spuna ce e de facut, eventual sa te si ajute.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
![]()
Post
#18
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
am trimis un mail si la anpc (sper sa fie acelasi cu opc)dar cred ca cel mai bine cum spui o sa merg la ei miine dimineata la ei la sediu si o sa-i invit la service
oricum celor de la dacia le-am cerut o expertiza tehnica a autoturismului in prezenta mea si a unui expert independet (sper sa nu fie partinitor) pentru a constata defectul |
-------------------- |
|
DSops |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Sa nu mergi cu ideea de a-i cara dupa tine la service, ca nu la toti le place sa se plimbe. Le expui situatia si le ceri sfatul. Eu au de obicei experti cu care colaboreaza, dar multe probleme le rezolva prin presiune sau interventie cu telefonul. Sper sa dai de oameni de treaba, eu in Timisoara am rezolvat mai multe probleme cu ei, nu au pretins nimic, dar au primit mici cadouri dupa rezolvarea problemelor si a doua oara am discutat putin altfel cu ei.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
![]()
Post
#20
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
multumesc pentru sfat
acum astept raspunsul celor de la fabrica dupa constatarea defectului |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Va citez din HG 394/95 pentru refresh:
"Art. 10. - Vanzatorul este obligat sa asigure repararea sau inlocuirea gratuita a produselor de folosinta indelungata, dupa expirarea termenului de garantie, in cazul in care defectiunea s-a datorat unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice efectuate de un organism neutru, aparute in cadrul duratei medii de utilizare a acestora, caz in care cheltuielile aferente vor fi suportate de vanzator, care le va recupera de la producator, potrivit clauzelor stipulate in contractul incheiat cu acesta." Si din OG 21/1992 (protectia consumatorului) "Art. 12. - Consumatorii au dreptul de a pretinde agentilor economici remedierea sau inlocuirea gratuita a produselor si serviciilor obtinute, precum si despagubiri pentru pierderile suferite ca urmare a deficientelor constatate in cadrul termenului de garantie sau de valabilitate. Dupa expirarea acestui termen, consumatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite potrivit scopului pentru care au fost realizate, ca urmare a unor vicii ascunse aparute pe durata medie de utilizare a acestora. Art. 13. - Remedierea deficientelor aparute in cadrul termenului de garantie la produsele de larg consum, inclusiv a celor de folosinta indelungata, si care nu sunt imputabile consumatorilor, se face intr-un termen maxim, stabilit de catre organul administratiei publice abilitat sa indeplineasca politica de protectie a consumatorului; pentru celelalte produse, termenul de remediere va fi cel stabilit prin contract. In cazul unor vicii ascunse, termenul maxim stabilit la alineatul precedent curge de la data finalizarii expertizei tehnice efectuate de un organism tehnic neutru. ... Art. 42. - Agentii economici raspund pentru orice deficienta privind calitatea produselor sau serviciilor, aparuta in cadrul termenului de garantie sau de valabilitate a acestora, si care nu este imputabila consumatorului, precum si pentru eventualele vicii ascunse constatate pe durata medie de utilizare, care nu permit folosirea de catre consumator a produsului sau serviciului potrivit scopului pentru care acesta a fost realizat si achizitionat sau care pot afecta viata, sanatatea sau securitatea consumatorilor." Si acum din procedura de cercetare si rezolvare a reclamatiilor de catre ANPC (MO 39/23.02.1993) "V.2. Desfasurarea cercetarii ... g) In cazurile in care reclamatia se refera la vicii ascunse, aparute in cadrul duratei medii de utilizare a produselor sau a termenului de valabilitate, se va proceda la expertiza tehnica a produselor reclamate, avind la baza Normele metodologice privind conditiile de realizare a expertizelor tehnice in cazul unor vicii ascunse, pe categorii de produse si servicii elaborate in acest sens si care vor fi aprobate de Guvern. Cheltuielile ocazionate de efectuarea expertizelor tehnice, ca urmare a unor reclamatii din partea consumatorilor, se suporta de catre Oficiul pentru Protectia consumatorilor, daca nu se constata vinovatia agentului economic, in caz contrar acestea fiind raportate de agentul economic implicat" Deci: 1. Neaparat EXPERTIZA TEHNICA. 2. Fugutza la ANPC cu reclamatie SCRISA, fa niste poze la piese, la motor, etc. 3. Adresa la vanzator cu explicarea situatiei 4. Adresa la fabrica Si nu uita sa ceri la ANPC (fostul OPC) EXPERTIZA TEHNICA. In acest scop fugutza in service sa nu matrasheasca aia probele materiale (piesele stricate). Si in rest, cuze de postul lung. [/b] |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Marty |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Pentru expertiza tehnica realizata de un organism neutru, recomand cu tarie SGS Romania. Daca aude Renault de ei, iti dau un Vel Satis la schimb!!!!
Iata unde dai de ei : http://www.sgs.com/sgsgrpdi.nsf/alldocumen...12561A5004388EC |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
AL |
![]()
Post
#23
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE 1. Neaparat EXPERTIZA TEHNICA.
2. Fugutza la ANPC cu reclamatie SCRISA, fa niste poze la piese, la motor, etc. 3. Adresa la vanzator cu explicarea situatiei 4. Adresa la fabrica Si nu uita sa ceri la ANPC (fostul OPC) EXPERTIZA TEHNICA. In acest scop fugutza in service sa nu matrasheasca aia probele materiale (piesele stricate).[/b] atentie!...primul document cerut de ANPC este constatarea SERVICE-ului !!!!! adica locul unde ai dus prima data masina in momentul incare s-a produs defectul!!!!!.... acolo trebuie ceruta CONSTATARE care se plateste....dar nu mult...de regula 1 ora de monopera... la ANPC se face initial reclamatie pe internet (www.anpc.ro) sau direct la sediu...se depune ca anexa: copie factura, copie carte garantie masina, copie constatare service... si copie scrisoare trimisa la Dacia/Vanzator (dealer) prin care invoci HG 394 si ceri remedierea pe banii lor... si cu mentiune ca faci demers la ANPC pentru expertiza. ideea este ca trebuie sa te adresezi intai producatorului/vanzatorului pentru a cere drepturile...si ANPC doar cand acesta nu vrea sa ti le acorde... in acest caz trebuie sa o faci simultan, datorita expertizei... PS... ANPC nu este urmasul OPC ci mai-marele lor....OPC-urile sunt birourile teritoriale ale ANPC |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
klaus |
![]()
Post
#24
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Off topic as dori sa citez totusi din OUG 2/2001:
"Art. 16. - (1) Se infiinteaza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, prin reorganizarea Oficiului pentru Protectia Consumatorilor care se desfiinteaza." |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AL |
![]()
Post
#25
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Off topic as dori sa citez totusi din OUG 2/2001:
\"Art. 16. - (1) Se infiinteaza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, prin reorganizarea Oficiului pentru Protectia Consumatorilor care se desfiinteaza.\" ![]() |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
constatarea de la service suna asa:
"surubul de la fulia motor s-a retezat , in urma retezarii surubului sistemul de distributie a fost afectat implicind si indoirea supapelor de admisie si evacuare" |
-------------------- |
|
aviasol |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE constatarea de la service suna asa:
\"surubul de la fulia motor s-a retezat , in urma retezarii surubului sistemul de distributie a fost afectat implicind si indoirea supapelor de admisie si evacuare\" cum a ramas cu VC, constatare, expertiza...... |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
klaus |
![]()
Post
#28
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mda..., constatatrea este cam vaga. Trebuie o expertiza tehnica pentru a determina daca a fost problema de material.
Situatia sta cam asa: Te costa expertiza. Daca se constata viciu de material (foarte probabil), trebuie sa-ti inlocuiasca defectele directe si colaterale (vanzatorul+fabrica). Daca nu o fac, te adresezi ANPC, care foarte probabil ii va obliga sa o faca. In tot acest timp, tu trebuie totusi sa-ti repari masina. Deci te costa si reparatia, pe care ulterior o vei recupera (trebuie facuta doar cu chitante). Nu socotim spaga (daca o dai). In tot acest tim ai blocat banii. Si exista si unele mici sanse sa nu recuperezi banii pe expertiza. Cam asa vad eu lucrurile. Deci trebuie: 1. Sa recuperezi piesele stricate 2. Sa te adresezi vanzatorului si fabricii in SCRIS - Cu confirmare de primire, preferabil cu prioripost, cu mentionarea situatiei ca s-a rupt "...", cea ce tu nu ai mai auzit sa se intample si ca este viciu ascuns de fabricatie si conform legislatiei de protectie a consumatorului (citata mai sus) trebuie inlocuite toate defectele directe si colaterale rezultate din respectivul viciu ascuns de catre ei. 3. In acelasi timp du-te si la ANPC (du-te fizic) si intreaba-i ce trebuie sa faci, cum e treaba cu expertiza, cum demonstrezi ca a fost viciu de fabricatie, daca au precedente (cum s-au rezolvat). ! NU UITA !, recupereaza piesele bushite TOATE de la service (daca nu ti le dau cearta-te cu ei, ca sunt ale tale, ca daca nu ti le dau inseamna ca le-au stricat ei si nu vor sa se vada treaba asta, ca sunt proprietatea ta si ca atata timp cat nu le-ai aruncat tu insemna ca ei si le-au insusit - ca sa nu zici ca ti le-au furat-, ameninta-i ca e caz penal ascunderea sau stergerea de probe etc. Aici depinde de cat sunt de destupati baietii din service, dar cu asa ceva ai sanse f. mari sa le recuperezi). CAm aat pot eu sa-ti zic. Succes! |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
am facut exact asa cum ai spus, le-am trimis celor de la dacia o reclamatie (recomandata cu confirmare de primire), in schimb au incercat sa ma intimideze cu nenumarate telefoane ca sa renunt la actiunea pe care o intreprind acum ,pe agentul constatator de la service Cobalcescu de asemenea se pare s-au facut presiuni asupra lui , ca de ce mi-a dat o constatare a pieselor defecte si mai ales cu cauza , cei de la ANPC v-or merge si ei zile urmatoare la service sa ridice piesele defecte care acum sint sper tinute cu grija de cei de la service deasemenea cei de la sgs romania fac si ei o ancheta separat , in schimb cei de la fabrica i-i doare in spate (scuze cu expresia
![]() sper sa vina acel surub care s-a rupt luni la service ca sa pot pleca "fericit" :shock: si usurat in primul rind de bani , cu masina |
-------------------- |
|
haky |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 23 May 03 From: Oradea ![]() |
Care mai este stadiul masinii? Cine a iesit victorios din toata aceasta treaba?
|
--------------------
Fost: Dacia
Solenza Scala, 2003; Actual: Opel ASTRA CLASIC II
; Mio C250, miomap v3.3 cu skin Riks v1.0 O zi buna tuturor. Ceau
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 16:38 |