DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> non-euro, Ce facem cu daciile fabricate inainte de 96 ?

M.I
post 2 Apr 2008, 13:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 June 06




Am citit azi stirea din EVZ conform careia este posibil ca din 2011 masinile non euro nu vor mai avea voie sa circule; toate daciile fabricate inainte de 1 ian. 1996.
Parca de mult am mai citit ceva despre treaba asta. Oare cat adevar este in asa ceva? ohmy.gif . Sau sunt simple zvonuri.

evz


--------------------
Dacia, 1310, LGN 1.5Dci, 1987, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Apr 2008, 14:05
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




atata m-am saturat de presa de c@c@t din tara asta, si de opinia publica care pune botul la toate aberatiile mad.gif

QUOTE
Ce facem cu daciile fabricate inainte de 96 ?

le casam, poate drumurile asa rele cum sunt vor deveni mai sigure 04.gif

This post has been edited by argon: 2 Apr 2008, 14:11


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 2 Apr 2008, 15:38
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




No, pai si cu colectionarii de masini de epoca cum facem? Le interzicem sa mai existe...


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 Apr 2008, 18:28
Post #4


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.448
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Asta eram si eu curios sa aflu....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 2 Apr 2008, 18:30
Post #5


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Probabil isi vor da sema de asta abia dupa ce fac o prima lege proasta si sare vreo televiziune ...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 2 Apr 2008, 18:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Mai complet putin aici: http://www.gardianul.ro/2008/04/02/economi...11-s111823.html


Nu merge linkul dar in Gardianul de azi este un articol mai lung nitel.

This post has been edited by CIPTUNING: 2 Apr 2008, 18:37


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 2 Apr 2008, 18:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Oricum or sa fie destul de putine cele non-euro peste 3 ani. Probabil Romania si Bulgaria vor fi singurele tari membre UE in care va mai exista un nr semnificativ de astfel de masini care sa si circule frecvent. Deci nu stiu in ce masura vor scadea ei poluarea daca vor casa bruma de masini non-euro care vor mai exista peste 3 ani.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emil_t
post 2 Apr 2008, 19:13
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 519
Joined: 12 August 07




vor avea voie si peste 10 ani sa circule stati linistiti


--------------------
Dacia Supernova '03
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Apr 2008, 19:41
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Sa o luam de la inceput, ce alte surse ale acestei stiri mai sunt, inafara de Vosganian care afirma ca "probabil" se vor interzice in 2011? iar stirea din evz este de o idiotenie rara, profesionalism curat..ce directiva? vreau sa vad o sursa a acelei directive, o propunere, orice, "probabil" nu ajunge, de asemenea ce treaba are UE cu Daciile noastre non euro? De unde au scos prostia cu 1996 cand Dacii non-euro s-au fabricat pana in 2000, si Daewoo-uri pana prin 98-99.

iar lista aia din articol cu exemple de non euro e dementiala, cata inspiratie...

EDIT> daca ma gandesc bine, zvonul e lansat cu cap...sunt multi care pun botul, si se vrea ca astia sa contribuie la taxa de prima inmatriculare(direct sau indirect, nu o platesc ei, o plateste cel de la care au luat o masina gata inmatriculata pentru urmatoarea), schimbandu-si masina, probabil nu-s destui fraieri care o platesc(ma includ si pe mine aici), si nu ajung banii pentru urmatoarea marire a pensiilor..ca pe asta se duc banii , nu pe proiecte de mediu, sunt 6 milioane de pensionari in tara asta...mult electorat.. O intreb pe tanti de la parter, cu cine votati mamaie...cu aia de mi-au marit pensia maica blink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Apr 2008, 20:03
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




EVZ copiaza articolele din Gardianul, care inca nu stiu de unde le copiaza.

http://www.gardianul.ro/2008/04/02/economi...11-s111823.html


QUOTE
Din categoria masinilor non-euro fac parte, printre altele, Dacia 1310 fabricata pâna la 1 ianuarie 1996, Trabant, Oltcit, Opel Ascona, Renault 16, Renault 21, Opel Kadett, Renault 5.


Mare noroc ca aflu si eu in ultimul ceas ca Dacia mea nu e non euro, am trait 12 ani intr-o confuzie, am fost inselat la singura rovienieta ce am luat-o pe 6 luni prin 2006..ce uameni blink.gif

EDIT: linkul tot nu merge, dar e identic cu evz dar cu niste labareli in plus.

This post has been edited by argon: 2 Apr 2008, 20:05


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 2 Apr 2008, 20:05
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




probabil ai modelul ala de s-a fabricat in 98, pe hidrogen nu? smile.gif). Oricum dupa umila mea parere zic ca este tara nimanui unde totul este posibil, nu uitati ca s-a aprobat noua taxa de inmatriculare si de catre Comisia europeana deci pe aceasta cale cei cu bugete modeste ca mine si care doresc sa-si cumpere masina sh le transmit multa UEEEE celor care au conceput-o.

This post has been edited by neajiji: 2 Apr 2008, 20:07


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 3 Apr 2008, 10:14
Post #12


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




MASINILE NON-EURO, RETRASE DIN CIRCULATIE DIN 2011?

Masinile non-euro din Romania ar putea fi retrase din circulatie incepand cu 2011, in baza unei directive a Uniunii Europene privind scoaterea din uz a acestor autovehicule, aflata in dezbaterea Executivului European. Costurile de casare si dezmembrare ar urma sa fie suportate de la bugetul de stat. Din categoria masinilor non-euro fac parte, printre altele, Dacia 1310 fabricata pana la 1 ianuarie 1996, Trabant, Oltcit, Opel Ascona, Renault 16, Renault 21, Opel Kadett, Renault 5.

Guvernul arata in nota de fundamentare a proiectului ordonantei de urgenta privind taxa de poluare auto ca parcul de masini din Romania are o varsta medie de peste 13 ani, iar autoturismele cu norma de poluare non-euro, Euro 1 si Euro 2 reprezentau, in 2005, aproximativ 90% din structura acestuia. "La nivelul Uniunii Europene se discuta tot mai intens asupra unei directive de scoatere din circulatie incepand cu anul 2011 a autoturismelor non-euro. In aceste conditii, Romania va asigura de la bugetul de stat toate costurile de casare si dezmembrare a autoturismelor non-euro", se arata in document.

Executivul a decis, luni, ca taxa auto sa fie stabilita in functie de datele tehnice ale fiecarei masini in parte, pe baza emisiilor de dioxid de carbon si de noxe, si sa scada odata cu valoarea autovehiculului. Prin introducerea noii formule de calcul, reglementarile din Codul Fiscal privind taxa speciala pentru autoturisme si autovehicule vor fi abrogate.

In nota de fundamentare se mentioneaza ca, in urma aplicarii unui nou sistem de calcul, suma estimata a fi incasata in acest an din taxa actuala va fi diminuata cu circa 300 milioane lei, la care se va adauga si influenta rezultata din restituirea diferentelor de taxa.

Guvernul a bugetat pentru acest an venituri de 600,8 milioane lei (echivalentul a 188,9 milioane euro) din incasarea taxei de prima inmatriculare auto, in scadere cu 21,7 % fata de nivelul planificat pentru 2007, de 766,8 milioane lei.

http://www.e-transport.ro/MASINILE_NON_EUR...-news12070.html


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceribros
post 3 Apr 2008, 10:36
Post #13


Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par


Group: Members
Posts: 285
Joined: 8 January 08




Si uite cum scade valoarea Daciei 1310 cu zvonuri ca astea, acum toata lumea o sa se ingramadeasca sa isi vanda Dacia 1310 si sa isi ia Logan sau alta masina din strainatate la care plateste taxa si asa statul impusca 2 iepuri, face bani cu taxe si scapa si de masinile vechi, plus ca mai fac bani si aia care au actiuni la Dacia sau la alti dealeri auto laugh.gif buna treaba nu am ce zice si e si gandita bine. Si aici apare

This post has been edited by ceribros: 3 Apr 2008, 10:40


--------------------
Am avut Dacie Berlina 1997
In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Apr 2008, 10:38
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




DFA, ce naiba, e exact aceeasi stire de c@c@o copiata dintr-un loc in altul. In linkul de mai sus idem. Am inteles ca se discuta, dar vino mai bine cu alta sursa mai europeana care sa zica ca se discuta despre asa ceva, ca de sursele din Romania sunt satul. Eu am cautat si nu am gasit...

Pe europeni nu-i intereseaza subiectul prea tare, au putine si alea in stare buna, "stirea" prinde la romani..sunt multi care pun botul. Guvernantii nostrii au fost stransi cu usa sa micsoreze taxa de inmatriculare la non euro, si se lanseaza sistematic astfel de aberatii in presa ca sa nu aduca lumea non euro..doar la asta ma duce gandul..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 4 Apr 2008, 10:39
Post #15


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Dacă ipotetica directivă încă e la nivel de vorbe atunci nici nu o să găsim nimic de ea.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 10:46
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




inteleg ca romanii au ramas in urma de la Miorita incoace si transmit totul pe cale orala, dar si europenii sa procedeze astfel? blink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 4 Apr 2008, 10:54
Post #17


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Sincer să fiu, nu știu dacă un proiect de directivă apare în comunicatele de presă oficiale, cine îl întocmește (ce organism din EU) și unde ar putea fi ea publicată.
Nici măcar nu știm dacă e un proiect sau doar discuții.
Site-urile EU sunt complicate și stufoase...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 12:44
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am observat wacko.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 16:30
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




eu imi mentin parerea de pe pagina anterioara..alte pareri? Vosganian a lansat bomba, si nu se stie de unde stie-eu zic ca visat intr-o noapte, aia din parlamentul european au alte lucruri mai bune de facut si surse mult mai mari de poluare de tratat decat niste amarate de masini.

QUOTE(argon @ 2 Apr 2008, 19:41)
zvonul e lansat cu cap...sunt multi care pun botul, si se vrea ca astia sa contribuie la taxa de prima inmatriculare(direct sau indirect, nu o platesc ei, o plateste cel de la care au luat o masina gata inmatriculata pentru urmatoarea), schimbandu-si masina, probabil nu-s destui fraieri care o platesc(ma includ si pe mine aici), si nu ajung banii pentru urmatoarea marire a pensiilor..ca pe asta se duc banii , nu pe proiecte de mediu, sunt 6 milioane de pensionari in tara asta...mult electorat.. 
*



--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvirus
post 4 Apr 2008, 17:57
Post #20


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)




Imi pare rau ca nu am documentul la vedere, dar am citit intr-o revista mai veche din germania de prin 1990 care a facut un studiu (parca guvernul) ca principalele surse de poluare sunt fabricile de industrie grea (undeva pe la 60%) si cele de industrie usoara (cam 20%), restul fiind alte surse(intre 3-5% masinile). Nu cred ca in ziua de azi masinile au o pondere mult mai mare (peste 10%) cu toate ca numarul autovehiculelor a crescut (normele Euro au devenit mult mai severe).


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 18:01
Post #21


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu trebuie nici un document, se stie ca asa e. Masinile poluante nu au voie in centrele unor orase importante si civilizate, ceea ce mi se pare normal, interzicere totala...povesti d'ale lui Vosganian. Nu cred ca mai merita sa dezbatem subiectul in continuare, ca nu are rost...

This post has been edited by argon: 4 Apr 2008, 18:04


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Apr 2008, 21:02
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




http://www.drive-test.ro/stiri/855/fara-ma...in-2011-ha.html

QUOTE
Oficialii romani au prezentat drept argument pentru noua taxa auto de poluare faptul ca exista o directiva a Uniunii Europene conform careia masinile non-euro ar urma sa fie retrase din circulatie incepand cu 2011. Intreaga presa s-a grabit sa preia aceasta informatie (pot sa-i spun 'dezinformare'?) ca atare, iar unii s-au bucurat deja ca vom scapa de rablele de pe strazi.

Numai ca, la o cercetare atenta, eu n-am gasit absolut nicio directiva a Uniunii Europene in acest sens. Poate pentru ca nu am cautat eu bine. Poate insa pentru ca ea nu exista. Si mai probabil pentru ca este vorba doar de discutii in cadrul Uniunii Europene, sau de vreo initiativa utopica din partea verzilor prezenti in Parlamentul European.

Poate mai ales pentru ca o astfel de initiativa nu ar avea nicio sansa de reusita in Europa, fie si din cauza ca actualmente circa 40% din masinile care circula in Germania sunt non-euro sau Euro2. Proportia de masini non-euro este si mai mare in tarile Est-Europene. Pe de alta parte, sa zicem ca, prin procese naturale, pana in 2011 mai raman doar 10% dintre masinile non-euro in circulatie in Germania. Chiar atat de mult ar mai conta?

Isi inchipuie insa cineva ca o astfel de initiativa ar avea succes intr-o tara ca Romania, unde din cele 4 milioane de masini aflate in circulatie, 60% sunt non-euro? Si unde avem inca cel putin 100.000 de carute aflate pe strazi?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 9 Apr 2008, 20:24
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Adevar graieste articolul din linkul ala, desi am vazut si la tv povestea asta cu 1996, non-euro... Ceea ce denota lipsa de informare a jurnalistilor.

Oare nu-i de ajuns ca sunt si asa de aglomerate orasele, ei incurajeaza cumpararea de masini noi? Ieri de exemplu am facut o ora din centru pana acasa, o distanta de aprox 7km, acelasi drum cu transportul in comun il faceam in 30 de minute lejer. Sa nu zic ca dimineata vezi numai masini cu o singura persoana in ele, si aceea e soferul! Devine putin snobism sa mergi cu masina stiind ca ajungi mai repede altfel. Sunt de acord cu folosirea masinii doar in caz de nevoie, nu hai sa ma plimb si eu prin aglomeratie sa consum cativa litrii aiurea. Cred ca romanii sunt manipulati prin toate aceste barfe, eu vad rezolvarea prin dezvoltarea mijloacelor in comun, in special a metroului. Oricum problema masinilor va fi rezolvata in cel putin 10-15 ani prin faptul ca nu-si vor mai permite multi sa bage benzina.

This post has been edited by neajiji: 9 Apr 2008, 20:25


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 10 Apr 2008, 12:10
Post #24


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Poate atunci o sa bagam curent wink.gif Insa sunt de acord ca romanii sunt snobi in ce priveste masina proprie. Problema e ca nu e peste tot bucale. Timisoara are tot ce vrei, firobuze, autobuze si tramvaie insa transportul in comun nu reprezinta mereu o solutie acolo pentru ca fiind la suprafata merge destul de greu. In plus cei de acolo sunt niste dobitoci si nu exista nici o eficientizare. Sigur daca ar fi mai putine masini ar fi altfel. Insa pentru asta trebuie taxata foarte mult masina si din motive electorale si de formare intelectuala cei de la conducere nu vor face asta prea curand in RO.

This post has been edited by minny: 10 Apr 2008, 12:14


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Apr 2008, 12:13
Post #25


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




m-am uitat de curiozitate atent in pozele cu niste artere blocate din Bucuresti, ce s-au mai postat pe forum, si din sutele de masini ce ocupau frumos cadrul, daca am numarat 2-3 masini vechi, suspectate non-euro...zice gura lumii(presei) ca sunt foarte multe in Romania...o fi multe inmatriculate, dar nu prea circula, vreau sa spun ca in traficul (mult mai lejer decat in Bucuresti) cu care ma confrunt zi de zi nu vad prea multe masini vechi non euro....

This post has been edited by argon: 10 Apr 2008, 12:15


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 10 Apr 2008, 12:16
Post #26


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Rablele mai is inca in orasele mai mici si sate. Dar si acolo macar logan chel dar omu se chinuie sa isi ia masina. E si concurenta cu vecinu' ...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Apr 2008, 12:19
Post #27


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




masini non-euro(nu ma refer la rable, ca e altceva) sunt peste tot, dar in nici un caz proportia uriasa vehiculata in presa...cel putin traficul nu arata asta....


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Apr 2008, 12:46
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(ceribros @ 3 Apr 2008, 10:36)
Si uite cum scade valoarea Daciei 1310
*



Oricum e excesiv de ridicata.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilgo
post 10 Apr 2008, 15:22
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 23 March 08




Sincer ar fi bine sa nu mai circule decat minimum E1... dar acum sa ne trezim la realitate. Si masinile non Euro consuma benzina, si inca destula rolleyes.gif Interesele cui vor fi afectate daca peste noapte dispar un procent semnificativ de consumatori de benzina? Aha. Deci atat timp cat tabla rezista, rablele din Romania vor brazda in continuare strazile si autostrazile tarii.
Probabil or sa le inlature din marile orase dar cum noi suntem o tara majoritar rurala, ma indoiesc ca din 2011 or sa faca taranii coada la dilaru auto laugh.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 10 Apr 2008, 15:24
Post #30


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ce noroc că tu nu ești nici țăran, și n-ai nici rablă, unde mai pui că stai și în vreun Megalopolis.
Treaba cu țară majoritar rurală e foarte discutabilă, DAR oricum majoritatea mașinilor sunt deținute de "țăranul de oraș - cel mai prost animal".

This post has been edited by MAERSK: 10 Apr 2008, 15:35


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 19:23
Forum Renault