non-euro, Ce facem cu daciile fabricate inainte de 96 ?
![]() ![]() ![]() |
non-euro, Ce facem cu daciile fabricate inainte de 96 ?
M.I |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia,
1310, LGN 1.5Dci,
1987, 2007
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
atata m-am saturat de presa de c@c@t din tara asta, si de opinia publica care pune botul la toate aberatiile
![]() QUOTE Ce facem cu daciile fabricate inainte de 96 ? le casam, poate drumurile asa rele cum sunt vor deveni mai sigure ![]() This post has been edited by argon: 2 Apr 2008, 14:11 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
No, pai si cu colectionarii de masini de epoca cum facem? Le interzicem sa mai existe...
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.448 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta eram si eu curios sa aflu....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
minny |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Probabil isi vor da sema de asta abia dupa ce fac o prima lege proasta si sare vreo televiziune ...
|
--------------------
------
------
------
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Mai complet putin aici: http://www.gardianul.ro/2008/04/02/economi...11-s111823.html
Nu merge linkul dar in Gardianul de azi este un articol mai lung nitel. This post has been edited by CIPTUNING: 2 Apr 2008, 18:37 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
ag02cws |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Oricum or sa fie destul de putine cele non-euro peste 3 ani. Probabil Romania si Bulgaria vor fi singurele tari membre UE in care va mai exista un nr semnificativ de astfel de masini care sa si circule frecvent. Deci nu stiu in ce masura vor scadea ei poluarea daca vor casa bruma de masini non-euro care vor mai exista peste 3 ani.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
emil_t |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
vor avea voie si peste 10 ani sa circule stati linistiti
|
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Sa o luam de la inceput, ce alte surse ale acestei stiri mai sunt, inafara de Vosganian care afirma ca "probabil" se vor interzice in 2011? iar stirea din evz este de o idiotenie rara, profesionalism curat..ce directiva? vreau sa vad o sursa a acelei directive, o propunere, orice, "probabil" nu ajunge, de asemenea ce treaba are UE cu Daciile noastre non euro? De unde au scos prostia cu 1996 cand Dacii non-euro s-au fabricat pana in 2000, si Daewoo-uri pana prin 98-99.
iar lista aia din articol cu exemple de non euro e dementiala, cata inspiratie... EDIT> daca ma gandesc bine, zvonul e lansat cu cap...sunt multi care pun botul, si se vrea ca astia sa contribuie la taxa de prima inmatriculare(direct sau indirect, nu o platesc ei, o plateste cel de la care au luat o masina gata inmatriculata pentru urmatoarea), schimbandu-si masina, probabil nu-s destui fraieri care o platesc(ma includ si pe mine aici), si nu ajung banii pentru urmatoarea marire a pensiilor..ca pe asta se duc banii , nu pe proiecte de mediu, sunt 6 milioane de pensionari in tara asta...mult electorat.. O intreb pe tanti de la parter, cu cine votati mamaie...cu aia de mi-au marit pensia maica ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
EVZ copiaza articolele din Gardianul, care inca nu stiu de unde le copiaza.
http://www.gardianul.ro/2008/04/02/economi...11-s111823.html QUOTE Din categoria masinilor non-euro fac parte, printre altele, Dacia 1310 fabricata pâna la 1 ianuarie 1996, Trabant, Oltcit, Opel Ascona, Renault 16, Renault 21, Opel Kadett, Renault 5. Mare noroc ca aflu si eu in ultimul ceas ca Dacia mea nu e non euro, am trait 12 ani intr-o confuzie, am fost inselat la singura rovienieta ce am luat-o pe 6 luni prin 2006..ce uameni ![]() EDIT: linkul tot nu merge, dar e identic cu evz dar cu niste labareli in plus. This post has been edited by argon: 2 Apr 2008, 20:05 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
neajiji |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
probabil ai modelul ala de s-a fabricat in 98, pe hidrogen nu?
![]() This post has been edited by neajiji: 2 Apr 2008, 20:07 |
--------------------
X
Y
Z
|
|
DFA |
![]()
Post
#12
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
MASINILE NON-EURO, RETRASE DIN CIRCULATIE DIN 2011?
Masinile non-euro din Romania ar putea fi retrase din circulatie incepand cu 2011, in baza unei directive a Uniunii Europene privind scoaterea din uz a acestor autovehicule, aflata in dezbaterea Executivului European. Costurile de casare si dezmembrare ar urma sa fie suportate de la bugetul de stat. Din categoria masinilor non-euro fac parte, printre altele, Dacia 1310 fabricata pana la 1 ianuarie 1996, Trabant, Oltcit, Opel Ascona, Renault 16, Renault 21, Opel Kadett, Renault 5. Guvernul arata in nota de fundamentare a proiectului ordonantei de urgenta privind taxa de poluare auto ca parcul de masini din Romania are o varsta medie de peste 13 ani, iar autoturismele cu norma de poluare non-euro, Euro 1 si Euro 2 reprezentau, in 2005, aproximativ 90% din structura acestuia. "La nivelul Uniunii Europene se discuta tot mai intens asupra unei directive de scoatere din circulatie incepand cu anul 2011 a autoturismelor non-euro. In aceste conditii, Romania va asigura de la bugetul de stat toate costurile de casare si dezmembrare a autoturismelor non-euro", se arata in document. Executivul a decis, luni, ca taxa auto sa fie stabilita in functie de datele tehnice ale fiecarei masini in parte, pe baza emisiilor de dioxid de carbon si de noxe, si sa scada odata cu valoarea autovehiculului. Prin introducerea noii formule de calcul, reglementarile din Codul Fiscal privind taxa speciala pentru autoturisme si autovehicule vor fi abrogate. In nota de fundamentare se mentioneaza ca, in urma aplicarii unui nou sistem de calcul, suma estimata a fi incasata in acest an din taxa actuala va fi diminuata cu circa 300 milioane lei, la care se va adauga si influenta rezultata din restituirea diferentelor de taxa. Guvernul a bugetat pentru acest an venituri de 600,8 milioane lei (echivalentul a 188,9 milioane euro) din incasarea taxei de prima inmatriculare auto, in scadere cu 21,7 % fata de nivelul planificat pentru 2007, de 766,8 milioane lei. http://www.e-transport.ro/MASINILE_NON_EUR...-news12070.html |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ceribros |
![]()
Post
#13
|
![]() Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par Group: Members Posts: 285 Joined: 8 January 08 ![]() |
Si uite cum scade valoarea Daciei 1310 cu zvonuri ca astea, acum toata lumea o sa se ingramadeasca sa isi vanda Dacia 1310 si sa isi ia Logan sau alta masina din strainatate la care plateste taxa si asa statul impusca 2 iepuri, face bani cu taxe si scapa si de masinile vechi, plus ca mai fac bani si aia care au actiuni la Dacia sau la alti dealeri auto
![]() This post has been edited by ceribros: 3 Apr 2008, 10:40 |
--------------------
Am avut Dacie
Berlina
1997 In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
DFA, ce naiba, e exact aceeasi stire de c@c@o copiata dintr-un loc in altul. In linkul de mai sus idem. Am inteles ca se discuta, dar vino mai bine cu alta sursa mai europeana care sa zica ca se discuta despre asa ceva, ca de sursele din Romania sunt satul. Eu am cautat si nu am gasit...
Pe europeni nu-i intereseaza subiectul prea tare, au putine si alea in stare buna, "stirea" prinde la romani..sunt multi care pun botul. Guvernantii nostrii au fost stransi cu usa sa micsoreze taxa de inmatriculare la non euro, si se lanseaza sistematic astfel de aberatii in presa ca sa nu aduca lumea non euro..doar la asta ma duce gandul.. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
DFA |
![]()
Post
#15
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Dacă ipotetica directivă încă e la nivel de vorbe atunci nici nu o să găsim nimic de ea.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
inteleg ca romanii au ramas in urma de la Miorita incoace si transmit totul pe cale orala, dar si europenii sa procedeze astfel?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
DFA |
![]()
Post
#17
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Sincer să fiu, nu știu dacă un proiect de directivă apare în comunicatele de presă oficiale, cine îl întocmește (ce organism din EU) și unde ar putea fi ea publicată.
Nici măcar nu știm dacă e un proiect sau doar discuții. Site-urile EU sunt complicate și stufoase... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
am observat
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
eu imi mentin parerea de pe pagina anterioara..alte pareri? Vosganian a lansat bomba, si nu se stie de unde stie-eu zic ca visat intr-o noapte, aia din parlamentul european au alte lucruri mai bune de facut si surse mult mai mari de poluare de tratat decat niste amarate de masini.
QUOTE(argon @ 2 Apr 2008, 19:41) zvonul e lansat cu cap...sunt multi care pun botul, si se vrea ca astia sa contribuie la taxa de prima inmatriculare(direct sau indirect, nu o platesc ei, o plateste cel de la care au luat o masina gata inmatriculata pentru urmatoarea), schimbandu-si masina, probabil nu-s destui fraieri care o platesc(ma includ si pe mine aici), si nu ajung banii pentru urmatoarea marire a pensiilor..ca pe asta se duc banii , nu pe proiecte de mediu, sunt 6 milioane de pensionari in tara asta...mult electorat.. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dvirus |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator sau nu Group: Members Posts: 184 Joined: 19 March 08 From: Brasov (de obicei) ![]() |
Imi pare rau ca nu am documentul la vedere, dar am citit intr-o revista mai veche din germania de prin 1990 care a facut un studiu (parca guvernul) ca principalele surse de poluare sunt fabricile de industrie grea (undeva pe la 60%) si cele de industrie usoara (cam 20%), restul fiind alte surse(intre 3-5% masinile). Nu cred ca in ziua de azi masinile au o pondere mult mai mare (peste 10%) cu toate ca numarul autovehiculelor a crescut (normele Euro au devenit mult mai severe).
|
--------------------
Dacia
1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu)
1987/TX; 2005/Laureat
- BV 01 VWW; BV 07 HPC
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu trebuie nici un document, se stie ca asa e. Masinile poluante nu au voie in centrele unor orase importante si civilizate, ceea ce mi se pare normal, interzicere totala...povesti d'ale lui Vosganian. Nu cred ca mai merita sa dezbatem subiectul in continuare, ca nu are rost...
This post has been edited by argon: 4 Apr 2008, 18:04 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
argon |
![]()
Post
#22
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
http://www.drive-test.ro/stiri/855/fara-ma...in-2011-ha.html
QUOTE Oficialii romani au prezentat drept argument pentru noua taxa auto de poluare faptul ca exista o directiva a Uniunii Europene conform careia masinile non-euro ar urma sa fie retrase din circulatie incepand cu 2011. Intreaga presa s-a grabit sa preia aceasta informatie (pot sa-i spun 'dezinformare'?) ca atare, iar unii s-au bucurat deja ca vom scapa de rablele de pe strazi. Numai ca, la o cercetare atenta, eu n-am gasit absolut nicio directiva a Uniunii Europene in acest sens. Poate pentru ca nu am cautat eu bine. Poate insa pentru ca ea nu exista. Si mai probabil pentru ca este vorba doar de discutii in cadrul Uniunii Europene, sau de vreo initiativa utopica din partea verzilor prezenti in Parlamentul European. Poate mai ales pentru ca o astfel de initiativa nu ar avea nicio sansa de reusita in Europa, fie si din cauza ca actualmente circa 40% din masinile care circula in Germania sunt non-euro sau Euro2. Proportia de masini non-euro este si mai mare in tarile Est-Europene. Pe de alta parte, sa zicem ca, prin procese naturale, pana in 2011 mai raman doar 10% dintre masinile non-euro in circulatie in Germania. Chiar atat de mult ar mai conta? Isi inchipuie insa cineva ca o astfel de initiativa ar avea succes intr-o tara ca Romania, unde din cele 4 milioane de masini aflate in circulatie, 60% sunt non-euro? Si unde avem inca cel putin 100.000 de carute aflate pe strazi? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
neajiji |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Adevar graieste articolul din linkul ala, desi am vazut si la tv povestea asta cu 1996, non-euro... Ceea ce denota lipsa de informare a jurnalistilor.
Oare nu-i de ajuns ca sunt si asa de aglomerate orasele, ei incurajeaza cumpararea de masini noi? Ieri de exemplu am facut o ora din centru pana acasa, o distanta de aprox 7km, acelasi drum cu transportul in comun il faceam in 30 de minute lejer. Sa nu zic ca dimineata vezi numai masini cu o singura persoana in ele, si aceea e soferul! Devine putin snobism sa mergi cu masina stiind ca ajungi mai repede altfel. Sunt de acord cu folosirea masinii doar in caz de nevoie, nu hai sa ma plimb si eu prin aglomeratie sa consum cativa litrii aiurea. Cred ca romanii sunt manipulati prin toate aceste barfe, eu vad rezolvarea prin dezvoltarea mijloacelor in comun, in special a metroului. Oricum problema masinilor va fi rezolvata in cel putin 10-15 ani prin faptul ca nu-si vor mai permite multi sa bage benzina. This post has been edited by neajiji: 9 Apr 2008, 20:25 |
--------------------
X
Y
Z
|
|
minny |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Poate atunci o sa bagam curent
![]() This post has been edited by minny: 10 Apr 2008, 12:14 |
--------------------
------
------
------
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
m-am uitat de curiozitate atent in pozele cu niste artere blocate din Bucuresti, ce s-au mai postat pe forum, si din sutele de masini ce ocupau frumos cadrul, daca am numarat 2-3 masini vechi, suspectate non-euro...zice gura lumii(presei) ca sunt foarte multe in Romania...o fi multe inmatriculate, dar nu prea circula, vreau sa spun ca in traficul (mult mai lejer decat in Bucuresti) cu care ma confrunt zi de zi nu vad prea multe masini vechi non euro....
This post has been edited by argon: 10 Apr 2008, 12:15 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
minny |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Rablele mai is inca in orasele mai mici si sate. Dar si acolo macar logan chel dar omu se chinuie sa isi ia masina. E si concurenta cu vecinu' ...
|
--------------------
------
------
------
|
|
argon |
![]()
Post
#27
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
masini non-euro(nu ma refer la rable, ca e altceva) sunt peste tot, dar in nici un caz proportia uriasa vehiculata in presa...cel putin traficul nu arata asta....
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
ilgo |
![]() ![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 March 08 ![]() |
Sincer ar fi bine sa nu mai circule decat minimum E1... dar acum sa ne trezim la realitate. Si masinile non Euro consuma benzina, si inca destula
![]() Probabil or sa le inlature din marile orase dar cum noi suntem o tara majoritar rurala, ma indoiesc ca din 2011 or sa faca taranii coada la dilaru auto ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#30
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ce noroc că tu nu ești nici țăran, și n-ai nici rablă, unde mai pui că stai și în vreun Megalopolis.
Treaba cu țară majoritar rurală e foarte discutabilă, DAR oricum majoritatea mașinilor sunt deținute de "țăranul de oraș - cel mai prost animal". This post has been edited by MAERSK: 10 Apr 2008, 15:35 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st June 2025 - 19:23 |