nu intra caldura
![]() ![]() ![]() |
nu intra caldura
tepes |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
1310
1984
|
|||
CandyMan13 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
hmm...mereu caldura a fost problema;frigul niciodata:Dma rog...observa cateva lucruri mai intai:
1.Ti se aburesc geamurile cand stai pe loc?(daca da inseamna ca acea clapeta care comuta aer afara/aer interior e defecta si e posibil sa fie blocata) 2.Caloriferul daca l'ai pus la loc(parerea mea si cum a dat rezultat pt mine) nu il izola(acoperi cu tot felul de carpe sau altceva mai ales care sa retine umezeala eventuale scurgeri)...o simpla etanseizare cu silicon(nu e scump) si pozitionarea corecta a clemelor(sa apese pe calorifer ca acesta sa stea apropiat/lipit de gaurile prin care intra caldura in habitaclu). 3.Admisiile montate pe grilajul de sub geam sa nu fie acoperite/infundate intentionat. 4.Pe ventilator nu te baza prea tare ca a fost proiectat prost(asta daca nu e AEROTERMA de cn4) incearca sa faci in asa fel incat compartimentul in care sta ventilatorul sa fie in contact direct cu caldura pe care o degaja caloriferul fara sa mai existe alte "aerisiri". Totusi parerea mea e sa verifici daca e prins bine la locul lui.La viteza(60kmh in sus) tot ar trebui sa simti caldura. |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#3
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
salut tepes, io mi-s tot tzepesch!
![]() <span class='edit'>12 Jan 2009, 19:50:</span> mai, chestia e cu dus si intors... daca ecalorifer de AL cu lamele dese, sa dea naiba daca trece aeru prin el... ori nu e etans sub calorifer si dedesubt si intra aer rece pe sub/desupra. la ventilator tre sa ai un volet, in compartimetul caloriferului, volet care dirijeaza aerul spre "unitatea termica". ventilatorul, verifica-l sa aiba firele cuplate corect, altfel invarte invers. eu ti-ash recomanda, dar asta e teoretic sa incerci sa micsorezi compartimentul caloriferului, ca in desen. tre sa ai perdelele alea 2 la gaurile alea de admisie, de sub placa cu grila. cand stai pe loc sa stea inchise, la viteza aerul le impinge si trece. This post has been edited by tzepesch: 12 Jan 2009, 19:50 Attached thumbnail(s) Untitled.jpg ( Size: 18.92k ) Number of downloads: 716 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
tzepesh, frumos facusi desenul
![]() Da, la caloriferul de aluminiu ai un debit de aer mai mic, decat la cel de cupru, pe cel de cupru nu-l cunosc, n-am vazut si nu pot zice nimic. Da am io asa un sentiment...Cand ai umblat la calorifer..ai etansat bine grila aia afurisita? Aeroterma sigur nu se invarte invers? |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
sa dea dracu (ca tot e vorba de tepesi pe aici) si la mine acelas lucru este, singura chestie pe care nu am incercat-o, aceea sa etansez sub el cu ceva si deasupra lui, dar am sa incerc maine cu niste poliestiren sa umble aerul mai contcentrat, la 80 la ora, se simte ceva caldura, dar sub 50 km, cucu, nema etc.
![]() Cred ca decat sa iau un radiator de cupru cu lame mai rare, mai bine ma infig intr-o aeroterma suplimentara ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Voletii sa nu fie blocati!
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#7
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
pt etansare. ar mai fi o smecherie, spuma ce expandeaza. dar nu exagerat.
cel mai bun e ala de cupru, sunt lamelel mai rare si se incinge mai tare. alea baga caldura meserie, fara ventilator! chestia aia cu deflectoru e teoretica. asta voiam eu sa incerc!!! ps: io nu trag tepe ![]() This post has been edited by tzepesch: 12 Jan 2009, 22:28 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
tepes |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 January 09 ![]() |
oricum parerea mea e ca la 90 grade celsus la apa stand pe loc tot ar trebui sa se simta putina caldura (cat decat ca si cum ai sufla in palma) chiar si fara ventula pornita nu? dar nu se simte caldura deloc.
eu cred ca ii blocat pe inchis orificiu care da voie sa intre caldura dar nu stiu cum sa ajung la ele. |
--------------------
dacia 1310
1310
1984
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Caldura intra in interior pe sub bord, e acolo o tampenie de plastic cu 2 "usite" care directioneaza aerul in sus sau in jos.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#10
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
anume voletii de dirijare.
scoate torpedoul si baga mana p-acolo. uitete bine ca identifici dracovenia. si bagi un desht si misti de comanda climatizoare. vezi daca se falfaie alea acolo. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
asa, voleti.
Io am mai constatat o chestie: ca sa mearga incalzirea, trebuie sa porneasca intai motorul ![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#12
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
daca nu si nu, scoti frumos tabla aia grila de sub parbriz, bagi o mana de lemne, scoti furtunu de benz din carb, stropesti dand la pompa, bagi furtunu inapoi, arunci o scanteie si p-aci ti-e drumul.
sigur baga acum. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
0000 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Si eu am incercat treaba cu polistirenul bagat deasupra si dedesubt la calorifer (este de aluminiu) si vreau sa spun ca acum intra mai mult aer..si daca tot am umblat la calorifer, l-am scos de acolo, si l-am spalat printre lamele de praf si altele cu un jet puternic de apa (cu furtunul)..daca vrei du-l la o spalatorie. Si treaba cu voletii de sub bord are importanta..baga mana pe sub bord (si capul
![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
jondafy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 June 08 From: Brasov ![]() |
ca sa nu mai deschid alt topic....cum se da ventilatorul de la caldura jos? trebuie sa dau cumva bordul jos?
|
--------------------
Dacia
1300 (R12)
1986
- BV 01 PTD
|
|
Poky |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 223 Joined: 8 January 08 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
QUOTE(Mr_Devil83 @ 12 Jan 2009, 22:49) Caldura intra in interior pe sub bord, e acolo o tampenie de plastic cu 2 "usite" care directioneaza aerul in sus sau in jos. sfat: verifica daca supapa de la vasul de expansiune iti mentine presiunea in instalatie ca daca nu este logic sa nu ai apa in calorifer datorita diferentei de nivel intre calorifer si vasul de expansiune. |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#17
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
alte propuneri de suplimentare
Attached thumbnail(s) Variantele_mele_de_incalzire.jpg ( Size: 110.28k ) Number of downloads: 446 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
adrianne |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Loganel_AG @ 26 Jan 2009, 20:25) sfat: verifica daca supapa de la vasul de expansiune iti mentine presiunea in instalatie ca daca nu este logic sa nu ai apa in calorifer datorita diferentei de nivel intre calorifer si vasul de expansiune. Care e logica? Principiul vaselor comunicante nu se aplica circuitului de racire care este un circuit inchis; serios, care-i logica? |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 19:04 |