DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pedala de frana moale

SuntZmeu
post 19 Sep 2007, 16:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 31 May 07




Problema o am inca de la achizitionarea DSN-ului meu.in momentul in care apas pedala de frana,primul sfert din cursa ei esti foarte moale si nu tine deloc.....dupa devine tare si tine foarte bine...de la ce ar putea sa fie?mentionez k am facut testul acela cu apasarea repetata pe pedala....cu motorul pornit nu se intareste.cu motorul oprit se face tun....daca tin apasata pedala si pornesc motorul se inmoaie si se duce in jos un sfert de cursa mad.gif sad.gif.am schimbat placute de frana,ferodouri,am aerisit toata instalatia.nici o schimbare.mecanicul meu spune ca nu poate sa-i faca nimic.ce imi recomandati?sa schimb mecanicul(nu mi-ar veni usor mai ales ca omul chiar se pricepe,am vazut masini scumpe iesind de la el din service).de la ce ar putea sa fie?

This post has been edited by SuntZmeu: 19 Sep 2007, 16:21


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 20 Sep 2007, 07:29
Post #2


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 559
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




aceeasi problema aseara.Schimbat discuri + placute + saboti, aerisit frane cate 100 grame lichid la fiecare roata, pedala tot moale.Problema se rezolva in momentul cand placutele si sabotii se aseaza la locul lor, sper.Daca nu o sa schimb si garniturile de la cilindrii spate ca era umezit putin de lichid pe acolo.Multa bafta si tie.Apropo ai schimbat garniturile de la cilindrii de frana spate??


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Urs
post 20 Sep 2007, 09:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 31 December 06
From: Siret




Pedala devine moale in momentul cand se porneste motorul pentru ca intra in activitate servofrana. Cred ca daca un sfert de cursa merge usor si abia apoi se intareste (inclusiv in cazul apasarilor repetate, deci excludem aer in instalatie) pot fi uzate garniturile din pompa de frana.


--------------------
Dacia Logan 2005 Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuntZmeu
post 20 Sep 2007, 12:41
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 31 May 07




placutele si sabotii au fost schimbate in urma cu 1000 de km,deci zic eu s-au asezat deja.problema aceasta am intampinat-o inca de la achizitionare,iar de atunci am parcurs 19000 de km.franele functioneaza bine,am franat de multe ori in caz de urgenta,dar ma seaca pedala aceasta moale in prima parte a cursei.nu am schimbat garniturile pe spate pentru ca nu erau uzate.mai intervine ceva.dupa 5-6 mii de km frana de mana se ridica mult.......10-12 dinti.dupa un reglaj manual al sabotilor pe spate revine la cursa normala 7-8 dinti.mecanicul meu spune ca e din cauza reglajului automat al ferodourilor care nu se face chiar asa "automat".dupa aceasta reglare pedala se mai intareste dar foarte putin.e ciudat si imi da o senzatie de nesiguranta,pentru ca am condus si conduc foarte des masini straine.....iar cand ma urc in dsn-ul meu mi-e teama ca raman fara frane biggrin.gif.....alta problema despre care as dori un sfat sau un raspuns.....cand franez de la 140-150 destul de usor pedala de frana vibreaza putin.oare am discurile ovalizate?am doar 70 d mii de km pe bord,mare parte din ei fiind facuti de fostul proprietar pe autostrada.

This post has been edited by SuntZmeu: 20 Sep 2007, 12:44


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 20 Sep 2007, 13:39
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Uneori reglarea ablului de la frana de mana poate face minuni.


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
celebris
post 20 Sep 2007, 13:50
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 12 July 05




Se face reglarea franei de mana. La mine in primul an de la cumpararea solenzei cred ca am facut-o de 3 ori. DE vina se pare ca este autoreglajul sabotilor care nu functioneaza.


--------------------
dacia solenza - B42CTH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuntZmeu
post 20 Sep 2007, 22:08
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 31 May 07




imi puteti spune si mie de unde anume se face reglajul cablului de frana?am observat ca daca tin frana de mana trasa 2-3 dinti pedala mai se ridica,putin,nu de ajuns.am cundus mai multe dsn-uri si toate aveau pedala de frana tare cum este si la logan.asa o vreau si eu sad.gif


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 20 Sep 2007, 22:23
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 25 September 04




Aceeasi problema m-a chinuit si pe mine un an de zile pina am rezolvat-o!
De vina sunt garniturile de etansare ale pistoanelor etrierelor, care se maresc cu timpul si string pistonul ca intr-un cleste astfel incit acesta nu mai reactioneaza la o apasare relativ scurta pe pedala de frina, fiiind casi blocat, masina frinind practic numai pe puntea spate.La o apasare mai lunga si puternica pe pedala de frina pistoanele din etriere reusesc totusi sa se deplaseze si masina frineaza relativ bine.Dupa ce am inlocuit garniturile de etansare de la etriere frina si-a revenit ca prin minune.
Intr-adevar, mai ales in oras in aglomeratie, cind de multe ori trbuie sa ciupesti doar pedala de frina, datorita timpului scurt de apasare masina nu frineaza, iar apoi, la o apasare puternica te da cu nasul de parbriz.
Incearca urmatorul lucru: de ex. la semafor, peloc, apasa de citeva ori lung si cu toata forta pedala de frina iar imediat ce ai plecat pe verde ciupeste frina moderat sau chiar usor ca si cum ai vrea doar sa reduci un pic viteza; aproape am curaj sa pariez ca frina va fi perfecta, dupa care peste un timp relativ surt va prezenta iar fenomenul suparator descris in primul post.
Comparind la mine garnitura veche cu cea noua, nu-mi venea sa cred ca cea veche ere cu cca. 10 mm mai mare in diametru. Din pacate garnituri de schimb nu gasesti decit in Vitan la 2,5 lei/set facute de un SRL din Pitesti. La magazin nu au decit impreuna cu pistonul, eu asa am luat dar pistonul meu ere adevarat fata de cel din set.


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuntZmeu
post 20 Sep 2007, 23:15
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 31 May 07




am inteles....ce sa zic....nu-mi place ideea vitan cand vine vb de frane.....mai merge un plastic ceva,dar nu ceva legat de frane.acum mai ma documentez.in principal sunt obijnuit cu pedala de frana,dar cum spuneam imi da o senzatie de nesiguranta.o sa caut maine la magazinul de pe Mihai Bravu sa vad la ce preturi gasesc pistoanele acelea.daca nu o mai las putin asa(s intampla ceva?)poate ma hotarasc si o vand.mi-e mila de ea saraca sa o dau.nu mi-a facut probleme mari,decat mici da enervante,gen cablu de acceleratie rupt,filtru benzina spart,burdufuri planetare de nu mai stiu de mine,chestii deastea smile.gif.....inca ceva....dupa schimbarea garniturilor problema a mai reaparut?cati km ai facut de atunci?e pedala tare ca la o masina normala?

This post has been edited by SuntZmeu: 20 Sep 2007, 23:16


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Urs
post 21 Sep 2007, 14:17
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 31 December 06
From: Siret




Cilindri de frana pe spate (de origine) sunt cam 3-400.000 Rol, eu le-am schimbat pe ambele.
Si e mai simplu decat decat sa le schimbi doar garniturile, nu stiu daca tin mai mult, dar cred ca da, decat daca le schimbi pistonasele si garniturile si cilindrul are uzura pe oglinda.

Attached thumbnail(s)
IMG_4087.JPG ( Size: 288.67k ) Number of downloads: 5805
IMG_4088.JPG ( Size: 340.95k ) Number of downloads: 6269


--------------------
Dacia Logan 2005 Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuntZmeu
post 21 Sep 2007, 22:17
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 31 May 07




acum nu prea mai inteleg ce sa schimb.ori garniturile de la pistonasele etrierilor,ori pistonasele de pe spate?biggrin.gif....sincer tind sa cred ca problema mea vine de la franele de pe spate.din cate stiu spatele ridica pedala.in orice caz mai dureaza putin pana ajung in service,asa ca va rog pe toti care ati avut probleme asemanatoare sa-mi dati sfaturi....asa pot sa-i spun mecanicului ce sa verifice.smile.gif


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 22 Sep 2007, 07:29
Post #12


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 559
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




eu la o DSN a unui priten, altul de care am vb mai sus tot asa, se ducea pedala pana jos, cu toate ca frana tine destul de bine, bloca toate rotile.Am crezut initial ca mai trebuie reglati sabotii din dospozitivul de autorteglare, dar cand am dat jos tamburii si am dat la o parte garnitura de protectie a cilindrului a curs lichid de frana.Am dat fuga la un magazin am luat doua seturi de garnituri cilindru le-am schimbat pe ambele parti, aerisita bine, reglati saboti, rezultat: frana doar o ciupeai si te dadea cu capu-n parbriz.Asa s-a rezolvat problema la franele prietenului meu.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuntZmeu
post 22 Sep 2007, 11:04
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 31 May 07




si acele garnituri le gasesc la un magazin de piese auto de origine?sau tot dinacelea facute de un srl?acum k e weekend voi incerca si eu sa ajung in service cu problema asta.daca ati avut dreptate bat mecanicul(inseamna k e dobitoc de nu si-a dat seama in aproape un an de zile de cana ma plang eu)si va scot la bere:)).sper sa fie de acolo ca nu mai suport.as incerca eu acasa sa schimb garniturile alea dar n-am cleste pentru desfacut protectia aceea de la surubul tamburului si nici ce cheie imi trebuie pentru surubul acela.stiu ca acea protectie se scoate si prin lovire cu ciocanul dar nu vreau asa ca se vede dupa ca am reparat-o in spatele blocului.


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 22 Sep 2007, 13:07
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 25 November 06
From: IASI




Urs cred ca nu ai montat ansamblul asa cum se vede in poza 2?........adica fara sa fi pozitionat autoreglajul sabotilor!


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Urs
post 23 Sep 2007, 08:01
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 31 December 06
From: Siret




Bratul acela cu capatul de jos zimtat l-am urcat inapoi pe pintenul zimtat de pe tamburul din dreapta. L-am fost deplasat complet pentru ca altfel nu-mi incapea cilindrul nou. Cand am desfacut prima oara ma durea capul, nu prea pricepeam cum functioneaza toata chestia aia, dar dupa repetate apasari pe pedala de frana si miscarea acelui brat de la autoreglare cu surubelnita in diferite pozitii, am priceput....
Am mai gasit o poza in care sta mai bine...
Scuze SuntZmeu, nu am citit cu atentie totul si nu am vazut ca inaintea mea Remus66 a vorbit despre pistonasele de la etrier.
Pe acelea am dat ceva peste 100.000 Rol cu tot cu garnituri (sunt 2 la fiecare piston). Se schimba usor, de scos e putin mai greu, am reusit prin lovirea etrierului de un butuc de lemn ca in poza. Nu raman urme ca si cum masina a fost reparata in spatele blocului.... biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
IMG_4085.JPG ( Size: 295.4k ) Number of downloads: 6053
IMG_4102.JPG ( Size: 357.99k ) Number of downloads: 5612
IMG_4101.JPG ( Size: 354.7k ) Number of downloads: 5505


--------------------
Dacia Logan 2005 Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 23 Sep 2007, 10:43
Post #16


membru incepator


Group: Members
Posts: 772
Joined: 21 March 06




Cand am schimbat garniturile la etrier la break am apasat frana cu furtunul nedeconectat si a iesit cilindrul singur afara . e foarte importanta si garnitura de la exterior care se pune dupa ce intra pistonul ca fara ea praful din interior si se uzeaza toate componentele mult mai repede .
Chestia cu frana de mana trasa 2-3 dinti ca sa tina frana mai bine am mai vazut-o si la mine la break .


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuntZmeu
post 7 Oct 2007, 00:23
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 31 May 07




tot nu mi-am rezolvat problema cu franele din lipsa de timp.dar am avut timp sa-mi achizitionez piesele necesare.am cumparat piese de origine(magazin dacia de pe Mihai Bravu).cilindrii de frana spate au costat 51 lei(extrem de mult desi in urma cu cateva zile costau mai putin)si pistonasele de la etrieri nu mai imi aduc aminte dar in jur de 15 lei.am mai cumparat lichid de frana(are in jur de 60 de mii de km)si intentionez sa mai schimb si furtunasele de la etrieri care imi par imbatranite.sper sa ajung cat mai curand in service pentru problemele acestea+ filtru de benzina + burduf planetara dreapta desprins(arcul acela nu mai strange bine,am cumparat set nou buduf+arcuri+plic vaselina).


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Urs
post 7 Oct 2007, 05:50
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 31 December 06
From: Siret




Spor la munca, nu te poti plange acum de lipsa de activitate....... 053.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuntZmeu
post 7 Oct 2007, 23:25
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 31 May 07




asa este dar in schimb ma pot plange de gaura in buzunar:(.da cum vine iarna vreau sa rezolv toate problemele astea cu franele si sa o incalt de iarna....ceva marci de cauciucuri stiti?si cam ce dimensiune maxima pot pune pe jentile de aliaj pe 13?


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuntZmeu
post 17 Oct 2007, 22:20
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 31 May 07




mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif sunt foarte suparat pe masina mea.am urmat sfaturile voastre si am schimbat tot.cilindrii spate, pistonase etrieri, racorduri flexibile etrieri, lichid de frana, placute, ferodouri.NICI UN EFECT.mai grav mecanicul meu care zice ca nu stie de unde vine problema imi zice acum ca poate e de la pompa.sa il omor azi dupa ce mi-a cerut o gramada de bani sa-mi puna piesele plus ca efectul nu era cel asteptat.din contra, acum pedala este si mai moale sad.gif.nu mai stiu ce sa mai fac.voi ce ziceti?Asta e, am riscat pe banii mei sa schimb piesele cu care voi ati avut probleme pana acum tocmai pentru ca vroiam foarte mult sa am o pedala de frana tare.singurul lucru bun este ca mi-a schimbat sigurantele de la etrieri si acum nu mai imi pacane cand ating frana cum facea inainte si nu mai scartaie in viraje.dar in rest nimic bun.frana tine,imi ingheata rotile, se duce masina drept, dar peste 100 la ora franeaza greu si in nici un caz nu pot evita un accident ceva cu franele acestea. mad.gif


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Oct 2007, 22:25
Post #21


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(SuntZmeu @ 17 Oct 2007, 23:20)
poate e de la pompa.
*
Eu zic nu ca e "poate", eu zic ca e "aproape sigur" de la pompa. De la garniturile imbatranite, in general.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Urs
post 17 Oct 2007, 22:37
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 357
Joined: 31 December 06
From: Siret




Cand iti rezolva mecanicul pompa de frana, uita-te cu atentie ce face si povesteste-ne si noua, eu cel putin inca acolo nu am desfacut nimic, dar sunt interesat cum se demonteaza si se schimba garniturile.
Tot raul spre bine, ai totul schimbat la roti, daca ai rezolvat si cu pompa, un timp stai linistit la capitolul frane.


--------------------
Dacia Logan 2005 Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuntZmeu
post 18 Oct 2007, 22:31
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 31 May 07




smile.gif klaus despre ce garnituri este vorba?din cate am citit in manualul de reparatii DSN sunt parca 2 garnituri care se pot schimba la pompa.Te intreb in special pe tine pentru ca am urmarit cu mare interes sfaturile tale date multora.Nu de alta dar nu vreau sa schimb toata pompa(poate imi puteti spune un pret).Urs ai dreptate si pot spune ca sunt niste imbunatatiri dupa schimbarile facute, dar nu in ceea c vroiam eu, adica o pedala mai tare.am frane poate putintel mai bune si nu mai scartaie in viraje.dar doar atat.nu stiu cand pot ajunge iar in service pentru ca timpul este o mare problema pentru mine.Munca imi ocupa toata ziua iar zilele libere sunt aproape inexistente.dar cu prima ocazie o voi face. smile.gif


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 19 Oct 2007, 00:18
Post #24


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai alea doua garnituri. Numa' ca trebe sa fi cu bagare de seama la modul cum le pui, ca nu sunt reversibile, se pun doar intr-o pozitie.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuntZmeu
post 20 Oct 2007, 00:35
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 31 May 07




Am inteles.Multumesc mult klaus pentru raspuns.Problema este.......se gasesc in magazin ca piese de schimb de origine?Ca in nici un caz nu vreau ceva facut de un srl.Am bagat totul pana acum de origine, tocmai pentru ca a fost vorba de frane si pentru ca am avut experiente neplacute cu piesele no name.Daca imi puteti spune si niste coduri sa stiu ce cer, sau denumirea lor exacta va sunt foarte recunoscator.In momentul de fata pedala de frana s-a mai intarit putin(a ajuns la starea initiala, caci dupa schimbat toate cele mentionate mai sus devenise si mai moale).Dar nu ma astept sa se intareasca mai mult de atat.Poate s-au asezat placutele pe discuri cine stie.


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mvali
post 5 Jan 2009, 10:30
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 308
Joined: 8 February 07
From: Ploiesti




La mine a inceput sa tina frana bine numai de la a doua pedala. Prima se duce greu pana jos si franeaza dar nu bine.. si abea la a doua pedala incepe sa tina bine.
Precizez ca nu am probleme cu franari inegale sau cu frana de mana. Problema a inceput acum cand temperaturile sunt sub 0.

Sa fie probleme tot la garniturile de la pompa si etrieri? sau in cazul meu servofrana este cauza?

Multumesc

This post has been edited by mvali: 5 Jan 2009, 10:40


--------------------
ex Dacia SuperNova Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonypardaf
post 5 Jan 2009, 18:39
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 15 December 08
From: Ianca Braila




cand e motorul oprit frana e tare cand pornesti se inmoaie e normal cum au spus si altii adica merge servo,garniturile de la etriere sau cilindri spate se schimba atunci cand curge sau se blocheaza vreun pistonas ,frana de mana nu are nici o treaba cum zic unii,adica cablul,cand se uzeaza placutele sau ferodourile iar nu conteaza pentru ca are autoreglaj si pompa creaza presiune


--------------------
Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mvali
post 6 Jan 2009, 08:49
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 308
Joined: 8 February 07
From: Ploiesti




Am facut aerisirea si acum tine bine de la jumatatea cursei pedalei.
O intrebare: este normal ca sa curga atat de incet pe la punctele de purjare spate si pe la mompa? aveam rezervorul aproape plin.
Pe fata curgea in ritmul a 3 picaturi pe secunda, pe spate mai incet, dar la aerisirea de la pompa foarte incet iesea lichid de frana.. foarte incet. am scos de tot aerisitorul acela mic si degeaba. abea se observa.
Si inca o intrebare: cum a'ti reusit voi sa desfaceti sonda ICP ca la mine piulita acela de 22 este intepenita bine de tot. pe sus printre tevile ce ies din pompa de frananu prea este loc chiar daca am demontat butonul rosu de intrerupere alimentare, pe jos reusesc sa prind piulita dar degeaba. nu se misca, cu tot WD40 dat pe ea.

This post has been edited by mvali: 6 Jan 2009, 09:43


--------------------
ex Dacia SuperNova Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Koffy
post 7 Jan 2009, 09:24
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 8 August 08
From: Bucuresti-Militari




Eu am incercat asa cu frana de mana trasa 5-6 dinti, motorul pornit prin apasarea pedalei de frana in repetate randuri. Am ramas uimit sa vad k pedala de frana este mult mai tare ca inainte. Inainte ca sa franez se ducea pedala la podea iar acum pedala nu se duce mai jos de jumatatea cursei. Thx thx thx baieti la mine a functionat biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova 2001 Clima - B 20 SVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 9 Jan 2009, 15:43
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 12 July 04
From: Brasov




A functionat dar asta nu inseamna ca e si ok situatia. Daca totul ar fi reglat bine, la 5-6 dinti frana de mana ar trebui sa cam stai pe loc smile.gif Vezi ca ai joc mare la saboti si trebuie vazut ce e pe acolo si facut un reglaj de rigoare. Daca mergi asa, verifica sa nu ti se incalzeasca vreo roata, pt ca probabil nu ai joc egal pe ambele parti si mai mult ca sigur una e la limita frecarii si una nu. Ca sa nu mai zic ca daca una e usor frecata sau franeaza imediat cum ciupesti frana si una nu ce ti se poate intampla daca rulezi pe polei.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th September 2018 - 03:24
Forum Renault Server hosting