It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pompa injectie 1.9d, ss

crioman
post 1 Apr 2009, 12:40
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 1 April 09




dacia pickup 1.9
salut, fratilor ajutati-ma va rog cu pompa asta de injectie
prin Constanta sau imprejurimi nu stiti pe unde pot schimba senzorul de turatie din pompa sau cum se numeste caci sunt disperat !!
Un nr. de tel. sau ceva????
daca nu din Constanta si de mai departe din Bucuresti numai s-o repar sad.gif
am vazut ca se vorbeste de un nene cu 1000 lei, dar nici un nr. de tel. nu am gasit
Multumesc!!


--------------------
dacia pickup 1.9 diesel 2004 - CT-75-ETN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_2door
post 28 Apr 2009, 17:44
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 April 09




Salut
Am si eu o problema cu un diesel 1.9 pe dacia papuc.
Am fost la Pitesti si l-am pus pe tester si mi-au zis k e pompa de vina si ca nu mai poate fi reparata,trebuie schimbata.Dar pretul e cam mare vreo 4800 de lei costa o pompa.
Cine poate sa imi dea si mie o informatie cum as putea sa rezolv problema.


--------------------
Dacia Double-Cab 2005 diesel 1.9D - OT 60 JWY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_paval
post 6 May 2009, 22:03
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 January 09




am avut 2 papuci care deasemenea aceasi problema cu acceleratia,am schimbat la ambele pompa de injectie(m-a costat in jur de 6-7 milioana o pompa),marca Bosch(parmise ca era pompa de renault laguna),si alte probleme o sa mai apara,spre exemplu problema cu deschidera ventilatorului pentru racire,si culmea,ca nici un bec din bord nu s-a aprins cand fierbea lichidul si a trebuit sa pun pe direct(cu intrerupator in masina,cu o termocupla si martorul din bord ! (Semnul exclamarii) care vine de la frana) wink.gif

This post has been edited by alex_paval: 6 May 2009, 22:03


--------------------
Dacia Berlina 1999 / 1310 - BC-20-MEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c m i
post 22 Jun 2009, 20:10
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 15 February 09




salut pompa de injectie de renault clio 1.9d ii buna pe motor de papuc tot 1.9D
va rog daca se poate sa imi raspundeti in seara asta pt ca acuma am primit oferta


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Corneliu Panait
post 5 Jul 2009, 21:57
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 26 November 06




Inca nu am rezolvat problema cu pompa de injectie. Am dus-o la un turc priceput in pompe din Constanta, mi-a luat 400 lei, a curatat-o, a deblocat nu stiu ce valve, parca merge putin mai bine, consuma mai putin, dar parca nu are avans, zguduie si tremura la acceleratie in turatii mici. Problema initiala cu pornirea la a n-a cheie si martor motor aprins e inca nerezolvata. De fapt acum am doua probleme si nu stiu daca sunt legate sau diferite. Astept sfaturi. Multumesc anticipat!


--------------------
Renault Megane Classic 2000 / 2001 - CT 07 PWK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckyonro
post 31 Aug 2009, 13:16
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 11 December 08




Si eu am aceasi problema, trebuie schimbat senzorul de la pompa si resetat calculatorul.Maine incerc sa vad daca dau de cineva din Brasov. Am sa va tin la curent .


--------------------
Dacia double cab 1.9D 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 31 Aug 2009, 17:23
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 2 July 05




In Brasov nu stiu dar incearca la Sinaia, e aproape de tine. Sper sa nu se considere reclama : www.electromecanicaop.ro .
Daca repari la ei te rog spunene rezultatul si cat a costat. Eu merg cu pompa ce are defectul la pornire de 4 ani. Mai nou a inceput cateodata sa nu mai am acceleratie si cand fac frana de motor. Asta o fi tot din pompa de injectie sau din calculator?

This post has been edited by didosdoru: 31 Aug 2009, 17:31


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SirNenea
post 21 Mar 2010, 22:15
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 20 March 06




din pacate am si eu aceasi problema
ma poate ajuta cineva cu un magazin sau persoana de unde as putea cumpara aceasta piesa preferabil din Constanta dar nu e nici o problema daca e din tara
va multumesc


--------------------
dacia nova gti - ct-89-mir
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HUMMER H1
post 22 Mar 2010, 21:10
Post #39


Membru cu S.U.V.


Group: Members
Posts: 699
Joined: 21 December 09
From: Galati




este cineva in IASI acolo am reparat eu pompa cu 500 roni si merge super bine pornire la prima cheie tongue.gif am sa caut nr si am sal postez poate mai are nevoie si altii in 30 min se rezolva


--------------------
Ro S.U.V. Double Cab 1.9d 2005 - GL-13-FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lizard
post 16 Apr 2010, 19:10
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 15 April 10




si eu am o problema de genul asta cu un papuc.am doua masini de genul asta.unul merge bine desi are 103 mii facuti,iar altul are 155 mii dar face probleme de pe la 80 mii .am gasit pe cineva care se lauda ca modifica masinile astea cu pompa clasica la numai 1000 roni.nu stiu ce sa fac.

This post has been edited by lizard: 16 Apr 2010, 19:10


--------------------
dacia/logan prestige 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HUMMER H1
post 22 Apr 2010, 14:15
Post #41


Membru cu S.U.V.


Group: Members
Posts: 699
Joined: 21 December 09
From: Galati




0755017935
0753814453 persoana de contact JON
niste nr de tel numai stiu exact care era numarul dar e sigur unul din cele doua
este din iasi si face treaba buna eu nu mai am probleme cu pompa de injectie smile.gif
sper ca ajuta si pe alter persoane nr de tel


--------------------
Ro S.U.V. Double Cab 1.9d 2005 - GL-13-FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu0909
post 21 Aug 2010, 20:27
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 15 August 09




fratilor nu schimbati pompe aiurea daca ele inca merg. tata are un pickup 1.9D si de 3 ani are exact problema asta cu prima cheie. sta aprins martorul ala si nu se accelereaza. solutia e foarte simpla: a 2-a cheie. si nu pornit motorul si apoi oprit, ca in timp se uzeaza mai mult electromotorul. pus contactul prima data, asteptat sa se stinga martorul de la bujiile incandescente, apoi luat contactul si dat la cheie din prima, fara sa asteptati sa se mai stinga martorul portocaliu. merge asa de vreo 3 ani fara absolut nicio problema.


--------------------
Dacia 1410Li 2001 - vs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin3
post 22 Aug 2010, 11:03
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 30 September 07




Salut baieti,
"Claudiu 0909", la mine senzorul ala nu se stinge deloc, eu o pornesc scurt apoi o opresc si o pornesc a doua oara.
Mai nou am o alta problema:
Cand am cumparat uleiul pentru motar Havoline, avea la el si un flacon de aditiv "Diesel fuel system cleaner"de 350 ml. Deci un aditv pentru motorina, dupa ce l-am pus in rezervorul full, masina a inceput sa "scuture" la relanti, acceleratia are un punct unde gijiie si dupa vre-o 150 de km (facuti in 3 zile) s-a oprit motorul in mers. abia am ajuns acasa (se oprea la fiecare 150 de m) .
Nu-mi dau seama ce s-a intimplat, ... prin curatare s-a infundat vreun injector ceva? s-au pompa??????
Spuneti-mi va rog parerea voastra !


--------------------
dacia papuc-diesel 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
para06
post 22 Aug 2010, 15:09
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.041
Joined: 14 March 10
From: CONSTANTA




QUOTE(Claudiu0909 @ 21 Aug 2010, 20:27)
fratilor nu schimbati pompe aiurea daca ele inca merg. tata are un pickup 1.9D si de 3 ani are exact problema asta cu prima cheie. sta aprins martorul ala si nu se accelereaza. solutia e foarte simpla: a 2-a cheie. si nu pornit motorul si apoi oprit, ca in timp se uzeaza mai mult electromotorul. pus contactul prima data, asteptat sa se stinga martorul de la bujiile incandescente, apoi luat contactul si dat la cheie din prima, fara sa asteptati sa se mai stinga martorul portocaliu. merge asa de vreo 3 ani fara absolut nicio problema.
*





Nu mai are mult si o sa ii e aprinda martoru de la bujii in timpul mersului , sa vezi atunci chin , cand sa intri in depasire ramai fara pedala

This post has been edited by para06: 22 Aug 2010, 15:09


--------------------
DACIA SOLENZA 2003 - CT92PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogs
post 23 Aug 2010, 10:10
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 7 November 09
From: Iasi




Am si eu aceiasi problema la un 1.9D double cab si vad ca solutia data anterior functioneaza. Chiar ma saturasem sa pornesc motorul de doua ori. Cand fac rost de lovele ma duc la nea John sa rezolv problema cu 5 mil deoarece ma lasa fara acceleratie daca ridic mai repede ambreiajul in treptele 4 si 5,dupa care trebuie sa trag pe dreapta si sa pornesc din nou motorul .

Multumesc pt sfat excl.gif


--------------------
Dacia 1307 4x4 2005 - IS 33 SIB
La toate problemele intalnite raspunsul este simplu: "E Dacie!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ollyvers
post 7 Sep 2010, 10:00
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 4 September 10




Salut! Papucul meu tot asa a patit, l-a vazut un pitestean, l-a facut si a garantat pentru 50.000km(la varsta de 70.000) Acum are 135.000 si face din nou asa, mai rau e k nu mai vrea sa porneasca si ultimele clipe de functionare sunau ca o cobra veche sau tractor. Ceva idei noi in afara de ce-a fost pe forum aveti?
O pompa noua BOSCH ati montat careva? Vreun pret? smile.gif
Merci


--------------------
DACIA DoubleCab 4x4 2005 1.9D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban_b
post 4 Oct 2010, 12:53
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 November 09




Pentru HUMMER H1: Dupa reparatia pompei de injectie la tipul de la Iasi, a trebuit resetat calculatorul masinii? As vrea sa o demontez, o trimit prin Curier rapid sa mi-o repare si sa o montez la loc.


--------------------
DACIA PICK-UP DIESEL 1.9, DOUBLE CAB - IL01 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban_b
post 12 Oct 2010, 14:31
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 November 09




Am rezolvat cu pompa de injectie la un baiat in Bucuresti, era un senzor nenorocit. M-a costat 350 lei si a durat 25 minute. Sa vedem cat merge acum...

0766242385 este numarul mecanicului. Bucuresti, sect 2 strada Vasile Lascar nr 180A (pe langa spitalul Colentina) aici are atelierul, lucreaza doar dupa 6 seara. Apelati cu incredere


--------------------
DACIA PICK-UP DIESEL 1.9, DOUBLE CAB - IL01 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogs
post 31 Oct 2010, 17:49
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 7 November 09
From: Iasi




Problema asta cu pompa la 1.9 d eu cred ca e o mare magarie..; si exista un secret bine pastrat de mecanicii minune. Am fost si eu sa imi repar problema cu ledul aprins la prima cheie si in afara sa imi desfaca conductele intre pompa si injectoare si sa bage degetu in pompa , nu a schimbat nik, dar de la mine din portofel au sarit 4 mil in 10 min. Eu cred ca e o eroare pe care o are pompa daca prinde aer sau ceva de genu. Nu se reseteaza nici un calc nimic. Daca omu ala mi-a bagat dejetu in pompa si a facut o treaba de 4 mil ma gandesc cat de putin munceste el la nevasta smile.gif. . .
Bafta in rezolvarea problemei .. eu unu is multumit ca nu mai am de dat 2 chei (lucru care mi-a distrus si electromotorul) , dar sunt dezamagit de genul asta de magarii.. reparatul problemei nu e o treaba de 3,5 , 4 sau 5 mil , dar la roman merge. . . ca doar are nevoie de masina. . . Succes si negociati drastic. . .


--------------------
Dacia 1307 4x4 2005 - IS 33 SIB
La toate problemele intalnite raspunsul este simplu: "E Dacie!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabaza
post 20 Nov 2010, 19:09
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 20 November 10




Problema asta cu pompa la 1.9 d eu cred ca e o mare magarie..; si exista un secret bine pastrat de mecanicii minune. Am fost si eu sa imi repar problema cu ledul aprins la prima cheie si in afara sa imi desfaca conductele intre pompa si injectoare si sa bage degetu in pompa , nu a schimbat nik, dar de la mine din portofel au sarit 4 mil in 10 min. Eu cred ca e o eroare pe care o are pompa daca prinde aer sau ceva de genu. Nu se reseteaza nici un calc nimic. Daca omu ala mi-a bagat dejetu in pompa si a facut o treaba de 4 mil ma gandesc cat de putin munceste el la nevasta . . .
Bafta in rezolvarea problemei .. eu unu is multumit ca nu mai am de dat 2 chei (lucru care mi-a distrus si electromotorul) , dar sunt dezamagit de genul asta de magarii.. reparatul problemei nu e o treaba de 3,5 , 4 sau 5 mil , dar la roman merge. . . ca doar are nevoie de masina. . . Succes si negociati drastic. . .


Nu stiu in ce consta magaria,daca tot nu stii ceea ce i-a facut;normal ca e un secret bine pastrat, ce ai fi vrut ?-sa-ti spuna cum se face si tie?
Daca ai fi stiut si tu te asigur ca mai departe nu ai fi spus!
Nu cumva avea si un laptop sa vada si niste valori?
Ai fi vrut sa-ti dea si laptopul si interfata?
Si eventual sa-ti si explice ce este timpul de decodaj al pozitiei rotorului?
Daca e asa de mare magaria crezi ca reprezentanta Delphi ar mai fi trebuit sa puna senzori noi~ 2000 ron?
Sincer ,cred ca lucreaza destul de incet- 10 min.?! pentru o pompa
Si-a notat cumva si valorile gasite si cele finale?

20 Nov 2010, 20:15:
QUOTE(Corneliu Panait @ 13 Dec 2008, 21:06)
Si eu aceeasi problema cu pornirea de dimineata la Fiar Doblo 1.9D / 2002. POmpa de injectie si calculatorul sunt identice cu cele de Renault. Chiar nu stiu ce sa fac. Voi ati reusit sa gasiti o rezolvare mai usoara?
*



0755116119-in caz ca nu ai rezolvat-o

This post has been edited by gabaza: 20 Nov 2010, 19:15


--------------------
dacia1307D double cab 2004 - B 44 BJR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogs
post 21 Nov 2010, 20:39
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 7 November 09
From: Iasi




Ce laptop? ce interfata? . . Am scris mai sus exact in ce consta reparatia,. . . ce valori? Stiu ca te numeri printre cei ce castiga binisor din asta dar aveti si voi mila de saracii oameni, care poate ca nu au de unde sa scoata chiar 4 mil sa ii dea cuiva care doar scoate aerul din pompa si spune ca nush ce senzor i-a reparat. Eu nu am avut bani sa o repar mai devreme si din cauza asta am fost nevoit sa imi repar si electromotorul (de la cate chei i-am dat)Pompa nu e delphi ci lucas.


--------------------
Dacia 1307 4x4 2005 - IS 33 SIB
La toate problemele intalnite raspunsul este simplu: "E Dacie!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabaza
post 22 Nov 2010, 06:12
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 20 November 10




Aerul din pompa iese si singur, pe retur sau pur si simplu prin injectoare.
Senzorul nu se repara, trebuie doar recalibrat
Da ma numar printre ei, am inceput in 2006,mila am avut intotdeauna, am facut si in compensatie, problema e ca trebuie sa ai grija de cine ti-e mila....pentru ca de aia ma numar printre ei acum........
Mai nou trimit doar calculator (la schimb)cu parametrii schimbati si problema dispare-ca sa nu mai vada chiar nimeni nimic.
Si pompa este una Lucas, adica Delphi-TRW (facuta la Blois in Franta)
Daca te mai supara vreodata magaria concurentei sa nu uiti tel.


--------------------
dacia1307D double cab 2004 - B 44 BJR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lus75
post 18 Jan 2011, 18:35
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 18 January 11




si eu am avut probleme cu pompa de injectie la 1307 , si am rezolvat-o prin shimbarea ei cu una mecanica clasica astazi si merge ok. dupa cei de la service dacia trebuia sa dau 6700 ron. pe una noua.


--------------------
dacia 1307 1.9 diesel 2004/2005 - bc 05 dcx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roly2009
post 13 Feb 2011, 20:12
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 February 11




Ce fel de pompa mecanica clasica se poate adapta la 19 d ?

13 Feb 2011, 20:13:
Stie cineva sa-mi zica si mie unde anume este acel cip in pompa de injectie ?
am si eu aceeasi problema cu martorul de la bujiile incandescente si alti senzori legati de acest martor.
Multumesc


This post has been edited by roly2009: 13 Feb 2011, 20:13


--------------------
Dacia 1307 pick-up Dacia 1307 pick-up 2005/4x4 1.9 D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgd_gl
post 18 Feb 2011, 16:06
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12 December 10




Imi pornea la a2a cheie intr-un timp, dupa care... minune !! Pornea din prima.
Ieri, in timp ce mergeam, s-a oprit deodata motorul. Cine mai reuseste sa-l porneasca... !? Am tractato pana in oras. LUNI e programata la BOSCH Galati Service , sa faca diagnoza si sa vedem ce are. ( nici nu va zic de un consum de 12-14L la 100 km ohmy.gif ohmy.gif )

This post has been edited by bgd_gl: 18 Feb 2011, 16:07


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI - 85 CP, Drop Side 4x4 2008 & 2006 - GL-08-UVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHNEADAVID
post 28 Feb 2011, 15:07
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 28 February 11




eu am reparat pompa la iasi, la un baiat ciprian, am trimis-o prin curierat, cinstit baiatul si merge bine , ca nu pornea decat la a doua cheie. cine are nevoie poate sa il sune si iti da si sfaturi daca se merita sau nu..0744613719 raspunde cam greu, dar se merita si pretul il negociaza in jur de 4-5 mil, pentru cine mai are nevoie

28 Feb 2011, 15:33:
VORBESTE CU UN BAIAT LA IASI 0744613719 SI ITI SPUNE EL,FACE SI DIN TARA PRIN CURIERAT

28 Feb 2011, 22:17:
eu mi-am reparat pompa la iasi la un baiat ciprian 0744613719, am trimis-o prin curierat, si merge si acum.un amic de-al meu s-a dus cu masina la el, si tot asa.o face cu 4-5 mil, il puteti suna si va spune daca o poate face sau nu .eu am fost multumit, ca si la mine pornea tot la a doua cheie.

This post has been edited by MIHNEADAVID: 28 Feb 2011, 22:17


--------------------
dacia papuc papuc 2002 - B-33-zvm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_buicu
post 18 Mar 2011, 22:09
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 5 August 09




baieti... eu am rezolvat problema asta cu fix 150 lei. sunt din pitesti si masina a inceput pe la 70.000 km sa faca faza cu a 2 a cheie, i-am explicat omului ce facea, m-a chemat la el la atelier a facut o punte cu o siguranta fuzibila de 10 A intre 2 fire la calculator si asta a fost toata "manopera" masina are 150.000 km si merge ca noua in afara faptului ca da fum negru din cauza EGR-ului si al catalizatorului pe care le inlocuiesc/elimin. asa ca nu va mai ganditi la 6000 lei.


--------------------
DACIA drop side 1.9 D 4x4 2006 4x4 - ag.86.mcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ddo
post 25 Mar 2011, 21:27
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 August 10




Se poate un numar de telefon , o adresa ceva , deoarece am si eu o problema cu papacul 1.9 !!! sad.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 2004 - b 73 ddo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_buicu
post 26 Mar 2011, 19:41
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 5 August 09




cu 150 lei va rezolv eu oricand garantat doar ca trebuie sa veniti la pitesti sau daca sunteti priceputi o faceti chiar voi prin telefon 0785013873 Sorin;)






--------------------
DACIA drop side 1.9 D 4x4 2006 4x4 - ag.86.mcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alycrys_20
post 19 Apr 2011, 20:54
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 2 September 10




am si eu o problema asemanatoare cu pompa de injectie,masina are 150 000km si pina acum nu am avut probleme cu ea dar odata cu aceasta defectiune(zic eu)masina numai merge rotund atit la rece cit si la cald,nu scoate fum la a doua cheie ,trage bine,filtrele schimbate ,mufa egr scoasa.care sa fie cauza de are oscilati si trepideaza?ar mai fi un amanunt,cind pornesc la prima cheie motorul scoate un zgomot puternic si mult fum albastru.

20 Apr 2011, 12:44:
nu stie nimeni care sa fie cauza de nu merge rotund?

This post has been edited by alycrys_20: 20 Apr 2011, 12:44


--------------------
,bmw 525 i dacia papuc furgon 2 usi 2oo5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 23rd July 2014 - 23:56
Forum Renault Server hosting