It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> porneste greu

Sc0rpi0N
post 8 Nov 2009, 19:38
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 20 October 08
From: Oradea




da am rezolvat problema, bujiile erau problema cica la service ca nu mai lucra nici una


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osa
post 8 Nov 2009, 20:33
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 27 April 05
From: Ingolstadt




Azi iarasi nu a pornit masina 251.gif .
Am dat la cheie vreo o ora, apoi am tras-o de ma luat dracul, tot nu a pornit.
Am gasit vecinul binevoitor care duminica seara ma tractat pana in curtea serviceului. Doar de curiozitate am dat la cheie, sa vad ce face masina. Evident, a pornit la sfert de cheie 183.gif
Am crezut ca imi bag showfinger.gif in ea masina.
Deja ma exaspereaza. Daca maine nu ii gaseste nimica, ii dau foc in fata reprezentantei. Pur si simplu imi depaseste judecata cum 243.gif nu pot astia de la service sa ii gaseasca problema....



--------------------
Laureate Duster 2011 - IN-HL952
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Nov 2009, 22:18
Post #33


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.143
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




ai verificat si tu releele sar putea sa ai probleme cu releul de la pompa de injectie . De aici se poate deduce lipsa de presiune din rampa .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osa
post 9 Nov 2009, 11:19
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 27 April 05
From: Ingolstadt




Acuma m-am intors de la service. De dimineata de la 8.
Am avut MARE noroc, masina nu a pornit in parcarea serviceului. Au bagat masina, si au demontat tot ce era de demontat la ea, tot e plin de cabluri, ca la reanimare. Nu au gasit absolut nimica. Au verificat releele, sonde, senzori, au schimbat bujii, au dat jos chetia aia cu motorasul pas cu pas au curatat-o, au verificat daca vine benzina, venea, daca are scapari de scanteie, nu avea. A pornit pur si simplu, dupa ce ala o dat la cheie de vreo 100 de ori. se uita la masina ca prostu' in teava. Era depasit de situatie, si a recunoscut treaba asta.
Acuma ce e de facut??? Desteptul ala mi-a zis sa sun eu la pitesti. Am crezut ca il strang de gat.
Am lasat masina pana dupamasa acolo. Dupa ce o ridic....dumnezeu cu mila.
Mai are cineva ceva idei?
Ala de la service zicea ca nici impuscat nu isi poate da seama care e problema mad.gif
Cine stie atunci?????


--------------------
Laureate Duster 2011 - IN-HL952
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Nov 2009, 11:24
Post #35


Desi pare, nu lucrez la Dacia


Group: Moderatori
Posts: 19.397
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca benzina vine pe rampa, daca scanteie exista (desi eu am niste indoieli) atunci de ce nu s-o aprinde amestecul? Pai poate nu o ajunge benzina in cilindrii, deci poate n-or fi comandate injectoarele.
Eu m-as uita la senzorul de turatie.


--------------------
Scenic II 1.6 16v - - - -
Partidul e-n toate, e-n cele ce sunt/Si-n cele ce maine vor rade la soare
E-n pruncul din leagan si-n omul carunt/Si-n viata ce vesnic nu moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 9 Nov 2009, 11:40
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.915
Joined: 19 August 08
From: Brasov




pai eu suspectez bucsa decodoare din jurul contactului , e inelul acela negru de plastic ce trimite semnalul de la cheie la UCH , e o defectiune ce nu se memoreaza si detecteaza pe tester, daca mai dai peste un vecin binevoitor ca cel cu trectarea da-o jos de la el si probeaza 2 zile la tine , la anumite temperaturi e posibil sa dea peciuri


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osa
post 9 Nov 2009, 12:05
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 27 April 05
From: Ingolstadt




La senzorul de turatie s-au uitat, ziceau ca nu are nimica. Am intrebat expre de el.
Tipu' mai zicea ca ar putea fi sonda lamda sau catalizatorul, in ideea in care ai benzina, ai scanteie, dar daca nu iese fumul, nu porneste masina. a facut testul, ca dupa ce apornit masina, a pus mana la esapamant si s-a oprit.
Cand s-au uitat omul nostru pe tester, vedea ca toate releele erau pornite, injectoarele primeau comdata de injectare, astfel, tipu' o tras concluzia ca sigur nu e pe partea electrica/electronica ca daca era asa, cu siguranta era deja detectata problema.

Referitor la butuc, tipu l-a legat pe direct si zicea ca o lua fara probleme. Acuma, nu stiu daca lo fi masurat. Dupamasa cand plec dupa masina il intreb.

Ma gandesc din ce in ce mai serios la butuc....


--------------------
Laureate Duster 2011 - IN-HL952
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 9 Nov 2009, 13:28
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.915
Joined: 19 August 08
From: Brasov




butucul contactului e una si bucsa decodoare e alta ( aia de plastic negru care imbraca contactul de metal ) . Are un mic bobinaj in ea care actioneaa ca o antena


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Nov 2009, 13:39
Post #39


Desi pare, nu lucrez la Dacia


Group: Moderatori
Posts: 19.397
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca bucsa decodoare e defecta, clipeste becul de antidemaraj...

Daca omul s-a uitat pe tester si a vazut ca toate releele sunt pornite, mai bine se duce in fata unei porti noi sa se uite la ea.
Nu apare pe tester o nefunctionare a releului de injectoare, de ex...
De asemenea poate ca ar trebui vazuta si presiunea pe care o da pompa, nu doar "vine benzina".


--------------------
Scenic II 1.6 16v - - - -
Partidul e-n toate, e-n cele ce sunt/Si-n cele ce maine vor rade la soare
E-n pruncul din leagan si-n omul carunt/Si-n viata ce vesnic nu moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osa
post 9 Nov 2009, 13:51
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 27 April 05
From: Ingolstadt




Dupamasa voi insista asupra celor trei lucruri amintite de voi:
- bucsa decodoare
- releu injectoare
- presiune pompa

Sper sa se rezolve ceva...


--------------------
Laureate Duster 2011 - IN-HL952
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Nov 2009, 14:30
Post #41


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.143
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




releul de la injectoare comanda si pompa de injectie si sar putea sa aiba contactele perlate aici vezi doar daca desface capacul de la releu.
Si sonda lambda se poate vizualiza pe soft daca functioneaza implicit motorasul pas cu pas . Totusi ma mir cum de s-a oprit motorul cand a astupat tipul tava de evacuare.
Eu zic ca ai probleme cu pompa de benzina asta se observa la testul facut cu manometrul fara a oprni motorul si cu motorul pornit . Daca presiunea e sub 3 bari cand ai lasat cheia in pozitia M atunci verifici debitul pompei si releul iar daca porneste si vezi ca sta sub 2,5 bari iar cand accelerezi sta tot la fel sub 2,5-2 bari parerea mea ca trebuie alta pompa ... Daca nu ai presiune in rampa amestecul nu se face corect si din acesta cauza poti avea belele.
Senzorul de turatie il poti verifica scotand fisa montand o bujie in capul fisei respective si lasand pe caroserie ca sa faca contact cu masa iar fisele la injectoare toate le scoti , pui pe cineva sa dea la demaror si vezi daca ai scanteie pe eletrodul bujiei respective din fisa scoasa... Daca nu apare scanteie numai atunci schimbi senzorul de turatie fiindca el pune in functiune aprinderea .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osa
post 9 Nov 2009, 14:36
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 27 April 05
From: Ingolstadt




Le amintesc la astia si de presiune pompei de benzina.


--------------------
Laureate Duster 2011 - IN-HL952
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_yo
post 9 Nov 2009, 17:54
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 9 November 09




Fratele meu cu aceeasi problema ma confrunt si eu. Am schimbat senzor turatie si bujii si tot asa face. Sper sa-ti repare aia masina si poate aflu si eu ce e de facut. Simptome: nu porneste dimineata, abia porneste dupa aceea sau porneste la sfert(cand se incalzeste afara), si eu presupun ca e tot de la umezeala...Am scanteie, miroase a benzina pe galeria de evacuare...se aude pompa de benzina...nu porneste!!! Banuiala mea este aia cu senzorul de temperatura aer sau senzor aer galerie admisie (motiv...presupun ca nu trage soclul automat)
P.S. poate gresesc, sa nu radeti biggrin.gif

9 Nov 2009, 17:59:
Era sa uit, si alta data mi-a mai pornit asa greu(si statea foarte prost la relanti, daca nu acalcam acceleratia se oprea motorul) si dupa ce pornise cand calcam acceleratia mai brusc imi intrerupea sau...ii dadea in nas...dupa ce se incalzea motorul nu mai aveam probleme

9 Nov 2009, 18:07:
Citisem pe un forum ca ii venise la unul din mecanici cineva cu un logan si nu-i pornea. au descoperit ca are senzorul de temperatura aer defect si cand l-a masurat le dadea temperatura de 80 de grade celsius. si ca nu i se mai tragea soclul automat, l-au inlocuit si n-a mai avut probleme

9 Nov 2009, 18:10:
Daca senzorul ala e in stare sa indice 80 grade celsius probabil pe tester nu apare nici o problema biggrin.gif

This post has been edited by catalin_yo: 9 Nov 2009, 18:10


--------------------
Dacia logan 2007 / abs plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Nov 2009, 21:10
Post #44


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.143
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca relantiul e prost verifici sonda lambda si motorasul pas cu pas , ma gandesc sa nu aveti si catalizatorul distrus mai ales cand nu va porneste si baga benzina ... Benzina pe galeria de evacuare e nociva pentru catalizator se poate aprinde dupa ce motorul a pornit si poate sa distruga fagurele.
Daca mai apar probleme scoti frumos fisa de la sonda lambda si vezi daca turatia se stabilizeaza la 1200 de ture iar ca o mica verificare a motorasului pas cu pas se pune mana pe el si se simte atunci cand tragi de parghia de acceleratie . Daca nu se simte inseamna ca e blocat ... motorasul pas cu pas tot timpul functioneaza fie cand motorul sta la relanti cu rol de stabilizare a turatiei si a socului pe timp rece cand simte sonzorul de temperatura aer , lichid de racire si sonda lambda.
Poti scanda frumo cu softul ddt2000 cu ajutorul unei sonde pe mufa obd2. Cu acel soft poti vizaulia destui parametri printre care sonda lambda , motorasul pas cu pas , senzori de temperatura , senzor de presiune atmosferica , tensiuni , injectoare..
Eu ma gandesc astia din service ori nu stiu ce sa caute sau degeaba haleste 15 milioane pe luna si chinuie pe bietul om sau isi bat joc si nu-si dau interesul.
Un motor de logan in 2 minute ai gasesti buba rapid , mai greu e cum spunea si drivex la cele straine fiindca fiecare componenta are calculatorul sau cu alte 10 de legaturi si iti ia mai mult timp pentru a depista cel doare dar si pe ala il dai gata in final.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_yo
post 9 Nov 2009, 23:15
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 9 November 09




Stie cineva unde este senzorul de temperatura aer?


--------------------
Dacia logan 2007 / abs plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osa
post 10 Nov 2009, 07:32
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 27 April 05
From: Ingolstadt




Ieri am ridicat masina. Am discutat cu cel de acolo, nu care a lucrat la masina ci, cica, inginerul care m-a preluat de dimineata, si el mi-a spus urmatoarele: au facut tot posibilul sa depisteze problema, au abordat situatia babeste, adica, spune el, au desfacut fir cu fir, contact cu contact, senzor cu senzor si nu au gasit nimica, totul era in regula. Apoi, zicea el, ca au sunat le pitesti, iar aia ziceau ca un lot de loganuri din 2005 au astfel de probleme, cu simptomele descrise de cei de la service, si problema e in bucsa decodoare. Am intrebat care e lotul ala, sa verifice daca si masina mea face parte din acel lot "norocos" insa inginerul dadea din colt in colt, cum ca nu se poate afla. L-am intrebat daca nu cumva fiecare masina are o serie proprie de identificare, dar el o tine pe al lui cum ca s-ar putea sa fie aleator...no comment.

Facand urmatoarele recapitulari...
- masina imi face figuri doar cand este umezeala mare afara
- mai precis, nu porneste, cand stau parcat langa casa, cu fata spre sud. In situatia asta, am o mica panta spre fata, insesizabil
- in aceleasi conditii meteo/atmosferice, daca parchez masina cu fata spre nord, unde inevitabil am o rampa, la fel de insesizabila, masina nu mai face figuri.
...am tras urmatoarea concluzie:
- s-ar putea sa fi fost(sau sa mai fie) bazandu-ma si pe cele scrise mai sus, problema la vreun releu, mai precis la releul de injector. S-ar putea sa aibe o fisura sau Dumnezue stie ce anomalie mecanica, care, atunci cand masina sta in panta, si e umed afara, si se formeaza condens, acel condens, din cauza rampei sa curga in jos si astfel sa puna in scurt niste contacte ale releului. Dar daca sunt in scurt, nu ar trebui sa puste siguranta?
Iar cand stau invers cu masina, condensul ar curge in sens opus fata de prima situatie, nepericlitand contactele (???) releului.
Noaptea asta, asta mi-a fost singura explicatie care mi-a venit in cap.

Ieri, cei de la service nu mi-au cerut nici un ban. Oricum plecasem sa ridic masina cu capsa pusa, ca daca imi cer bani multi sa ii pun la punct. Acuma, judecand dupa aceste fapte, s-ar putea sa imi fi amintit de bucsa decodoare, fiindca o avea pe cap si trebuia sa scapte cumva de ea. Cumva trebuia sa justifice pe ce o lucrat omul cat s-a ocupa de masina mea, asa, cu un schimbat de bucsa decodoare putea sa isi scoata parleala. Zic asta fiindca a insistat extrem de mult sa mai las masina pana a doua zi dimineata, sa mai verifice daca porneste, si daca nu sa imi schimbe bucsa. Eu ma opuneam vehement, explicand-i ca daca nu imi da o masina inlocuitoare nu o pot lasa. La astea, omul nostru facea ca ploua, i-am amintit ca in germania se practica astfel de lucruri. Nu lo interesat.

Tota noaptea, in TM a plouat, dimineata asta ploua in continuare. Masina, a pornit la sfert de cheie. Statea cu fata spre nord.

Concluzia, personala, generala: oamenii de la service sunt incompetenti. Daca si eu as lucra la fel ca si aia, probabil de mult trebuia sa vand shaorma undeva prin complexul studentesc......

Scuze de postul kilometric, poate ajuta pe altii.

10 Nov 2009, 09:08:
Pote sa imi indice cineva unde este releul de injectoare? Care e ala?
As vrea sa cumpar unul, sper ca nu e scump, si daca imi mai face figuri masina sa il schimb. Momentan, ala solutie nu vad. Asta, inainte sa ma bag foarte tare pe bucsa decosoare care, cu TVA cu tot, am intles ca e undeva pe la 450RON. Foarte mult.
Apropo, eu as putea schimba bucsa? Nu ma astept sa fie greu.

This post has been edited by osa: 10 Nov 2009, 09:08


--------------------
Laureate Duster 2011 - IN-HL952
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 10 Nov 2009, 10:49
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.915
Joined: 19 August 08
From: Brasov




sare putin de milion si ala , adica 100 lei noi , bucsa se schimba usor, iti trebuie o surubelnita torx de 20 sa desfaci semicochilele de la volan (asta nu trebuie dat jos) si ajungi la bucsa , are o mufa pe ea si gata treaba


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osa
post 10 Nov 2009, 11:04
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 27 April 05
From: Ingolstadt




Am cautat un pic dupa bobina si fac urmatoarele masuratori in cele doua conditii adica, cand porneste masina, respectiv, dacamai am ghinion, cand nu mai porneste:
- secundar 1, intre 1-4: 7,5kohm
- secundar 2, intre 2-3: 7,5kohm
- primar 1, intre 1-3: 0,5ohm
- primar 2, intre 1-4: 0,5ohm
- primar 3, intre 2-3: 0,5ohm
- primar 4, intre 2-4: 0,5ohm

Daca poate cineva sa confirme cele scrise de mine, as fi vesnic recunoscator!


--------------------
Laureate Duster 2011 - IN-HL952
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Nov 2009, 14:37
Post #49


Desi pare, nu lucrez la Dacia


Group: Moderatori
Posts: 19.397
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu m-as uita la zona electrica (relee, bobina, mufari senzori - inclusiv de turatie, dat cu spray de contacte), insa nu m-as uita la bucsa.
Daca bucsa ar fi dfecta, nu s-ar recunoaste cheia si ledul martor rosu ar clipi des (de 2 ori pe secunda) nu s-ar stinge.
Daca ledul se stinge problema e din alta parte nu de la bucsa-uch.
Poate fi chiar si de la mufarea calculatorului de injectie.


--------------------
Scenic II 1.6 16v - - - -
Partidul e-n toate, e-n cele ce sunt/Si-n cele ce maine vor rade la soare
E-n pruncul din leagan si-n omul carunt/Si-n viata ce vesnic nu moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osa
post 10 Nov 2009, 15:26
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 27 April 05
From: Ingolstadt




Cei de la service au curatat fiecare contact, au verificat fiecare mufa. Cu siguranta. Au dat cu spray peste tot.
Mai inainte am fost sa verific bobina si am constatat urmatoarele: intre pinii 1 si 2 (pinul 1 il consider dinspre fata masinii) am o mica rezistenta de 0.02ohmi, masurat cu un aparat 3 la 10 mii. Cu acelasi aparat am masurat o bobina de pe o super nova si nu imi indica nici o rezistenta 0,00ohmi.
Am vazut 3 crapaturi imense sub bobina:

Attached Image

Attached Image

Am citit topicul in care scria ca astfel de crapaturi nu pericliteaza bobina. totusi, nu vi se pare ca sunt cam mari? Se vad si tolele (nu in poza din pacate)

O alta teorie a mea ar fi ca atunci cand nu porneste, nu se trage socul automat. Din pacate nu m-a dus mintea sa incerc sa pornesc masina cu acceleratia apasata.
Zic asta bazandu-ma pe observatia ca atunci cand nu pornea, aveam benzina in camera de ardere si aveam si scanteie cu bujia scoasa. Dar nu stiu daca aveam scanteie cand bujia era bagata, lucru care nici nu aveam cum sa verific. Daca nu imi baga aer deloc in amestec, scanteie nu avea cum sa imi dea fiindca capul bujiei era, cel putin dupa presupunerile mele, scufundata in benzina.

Cum as putea sa verific, sper sa nu ajung totusi nicodata, daca motorasul isi face treaba la pornie, cand masina nu vrea sa porneasca?
Mentionez ca la service au demontat tot corpul clapeta si motorasul si l-au curatat. Ast a fost singura chestie pe care am vazut-o pe viu!


--------------------
Laureate Duster 2011 - IN-HL952
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Nov 2009, 17:24
Post #51


Desi pare, nu lucrez la Dacia


Group: Moderatori
Posts: 19.397
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(osa @ 10 Nov 2009, 15:26)
Cum as putea sa verific, sper sa nu ajung totusi nicodata, daca motorasul isi face treaba la pornie, cand masina nu vrea sa porneasca?
*

Pai ai zis-o chiar tu:
QUOTE(osa @ 10 Nov 2009, 15:26)
sa incerc sa pornesc masina cu acceleratia apasata.
*


--------------------
Scenic II 1.6 16v - - - -
Partidul e-n toate, e-n cele ce sunt/Si-n cele ce maine vor rade la soare
E-n pruncul din leagan si-n omul carunt/Si-n viata ce vesnic nu moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osa
post 10 Nov 2009, 17:36
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 27 April 05
From: Ingolstadt




166.gif


--------------------
Laureate Duster 2011 - IN-HL952
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinbum
post 10 Nov 2009, 17:38
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 February 08






--------------------
dacia solenza 1.4 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_yo
post 14 Nov 2009, 10:48
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 9 November 09




Am fost la dacia i-au facut testul OBD sau cum ii zice si....nici un defect prezent. Mi-au desfacut corpul clapeta si au gasit acolo senzorul de amestec aer combustibil(nu stiu exact cum ii zice) afumat. Au zis ca ala e buba si ca trebuie curatat(cauze: benzina proasta)si daca mai face probleme masina sa merg s-o las acolo peste noapte si dimineata sa vada si ei cum face cand nu porneste.

14 Nov 2009, 21:16:
Am pornit masina acum seara si face le fel, a pornit dar greu, se tureaza dar dupa ce se balbaie de la 500 rpm ajunge in 1-2 secunde maxim la 1300 rpm dpa care scade destul de repede la 1000-900 rpm. Stie cineva de ce nu intra in functiune soclul automat? As aprecia parerile voastre. Multumesc anticipat.

This post has been edited by catalin_yo: 14 Nov 2009, 21:16


--------------------
Dacia logan 2007 / abs plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emyemanuel
post 15 Nov 2009, 17:11
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 12 November 09




am și eu o întrebare; știe cineva la ce distanță se reglează bujiile?la bătrâna era0.7 mm. La 1,6mpi știe cineva?


--------------------
DACIA LOGAN 1.6 2005/ambiance - B-43-UOF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_yo
post 15 Nov 2009, 23:21
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 9 November 09




Cumperi altele, originale renault 70 RON.


--------------------
Dacia logan 2007 / abs plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_yo
post 5 Dec 2009, 21:10
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 9 November 09




Am rezolvat problema: bobina de inductie- fisurile de pe corpul ei au fost siliconate si n-am mai avut probleme cand a fost umezeala si de 2 saptamani n-am mai avut probleme. Oricum o voi inlocui.


--------------------
Dacia logan 2007 / abs plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horias
post 27 May 2010, 23:02
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 May 10




@osa
Ai rezolvat problema ? Seamana foarte mult cu ce patesc si eu! Si nu stiu ce sa-i fac.


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 23rd July 2014 - 21:53
Forum Renault Server hosting