DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 29 30 31 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme ambreiaj, zgomot, patinare, inlocuire, piese necesare

cosstti
post 29 Mar 2015, 07:30
Post #901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




@leonard bruckner. Esti cam scump la vorba, probabil ca stai undeva la tara si ti-ar conveni de minune sa vina un mecanic la bibiul tau sa-ti schimbe ambreiajul. Cam greu.
Pentru operatia asta trebuie o gramada de scule si utilaje... Deci:
1. Urci masina pe platforma si o duci la mecanic.
2. Ori te trage un prieten la sufa dimineata devreme cand nu este trafic.
Succes! Rezolva repede problema ca altfel te inveti sa mergi pe jos.


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costivio0509
post 9 Jul 2015, 13:08
Post #902


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 December 12




Salutare tuturor! Am citit cam tot ce s-a scris pe aici si tot nu sunt convins care kit ambreiaj ar fi mai bun pentru Solenza mea Clima 2003 care, de la aproximativ 105000 Km, a inceput sa-i patineze ambreiajul. Acum are vreo 108000 si ceva, inca mai merge fara a o forta in depasiri (tot mai rare) si fara a o duce la turatii relativ inalte, la munte nici nu ma gandesc sa plec. Luata cu delicatete pedala de acceleratie masina sare la drum lung si de 150Km/h, consumul nu s-a modificat. Am avut si eu plasticul de la pedala spart, s-a rezolvat cu alta pedala de la dezmembrari dar care avea mai putin plastic pe sectorul acela de semicerc ceea ce a impus reglajul cablului de ambreiaj si ungerea lui cu ulei dintr-o seringa atat cat s-a putut. Era gripat si mergea din ce in ce mai greu si scartaia in draci (a mai fost schimbat acum vreo 2 ani), de aceea s-a rupt si acel plastic. Se va inlocui odata cu kit-ul, dar acum intreb: de care sa cumpar?! blink.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003 Clima - TR 04 LRM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evghenin26
post 10 Jul 2015, 16:24
Post #903


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 29 April 08
From: Deva




eu am schimbat acum o luna ambreiajul si i-am pus Valeo, pana acum ok, dar vedem pe parcurs


--------------------
dacia solenza 1.9D 2003 avantage - hd26lea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 25 Sep 2015, 18:24
Post #904


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




Salutare forum
Recunosc ca nu am mai intrat pe forum solenza de ani de zile,dar cu aceasta ocazia ma bucur sa va gasesc tot pe aici.Sincer va spun chiar uitasem nick si parola dar azi am gasit o agenda in care erau notate si am zis gata intru pe forum solenza ca si asa am o problema cu ambreiajul.Deci sa incepem cu inceputul...Apas pedala de ambreiaj dupa mai multe apasari se aude un scartait si muschi la picior.Am schimbat cablul ambreiaj si dupa cateva pedale la fel face si cu asta schimbat.Azi am desfacut cablul din furca la o solenza de la servici care urmeaza sa fie dusa pentru voucher si am observat ca o pot misca frumos fara scartaieli,revin la mine la furca de la cutia mea si sa o actionez a trebuit sa mai chem pe cineva sa ma ajute si scartaie in draci.Deci, problema cred ca este la furca,rulment sau chiar placa de presiune,adica intr un cuvant inlocuit kit ambreiaj.Am bagat niste vaselina pe axul ala care sta furca si o mai las cateva zile ca poate acolo este buba si nu o sa mai scartaie asa de rau.Mentionez ca la panta nu imi patineaza ambreiajul sau sa simt miros de ambreiaj,masina trage bine mai are cateodata momente cand in treapta 2 parca nu cupleaza bine ambreiajul si simt ca se plafoneaza,dar in rest este ok.Oare ati patit asa ceva si cum ati remediat problema asta ca pe mine a inceput sa ma dispere scartaitul ala de la pedala ambreiaj.Oare trebuie sa schimb kitul ambreiaj???
PS ma scuzati ca nu am stat sa citesc tot topicul...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 4 Oct 2015, 09:34
Post #905


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




De ceva timp am zgomot urat la apasarea pedalei de ambreiaj, chiar si schimbarea vitezelor a ajuns un chin.
Am strans piulitele la maxim dupa care am pus si un distantier. Suspectez rulmentul de presiune.
Pe scurt: intensitatea zgomotului creste odata cu apasatea pedalei, tonalitatea zgomotului este fier pe fier, chiar are si un miros specific la deschiderea capotei.
Maine duc bibiul la mecanic pentru schimbarea ambreiajului.
Ambreiajul de pe masina este un LUK care are aprox. 60.000Km. Ambreiajul care urmeaza sa fie montat pe masina este un Valeo turcesc.
Oricum intr-un an sau doi ani voi schimba masina, in acest moment masina are aprox. 185.000 Km, motorul trage bine. Nimic nu este vesnic si periodic o masina trebuie schimbata.

4 Oct 2015, 09:39:
@ Ramsen Ai schimbat ambreiajul? A disparut zgomotul si disconfortul? Rulmentul era de vina? Asteptam detalii.

This post has been edited by cosstti: 4 Oct 2015, 09:39


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 4 Oct 2015, 10:04
Post #906


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




NU am schimbat inca si nu o sa il schimb cat de curand,dar te anunt ca am analizat problema asta ce o am eu si la fel o ai si tu si este vorba de placa de presiune.Eu am mai incercat sa imping si furca ambreiaj cu mana si zgomotul de care spui aparea in clipa cand impingeam furca si foarte greu am reusit sa imping.La mine apare acel zgomot si pedala tare dupa cateva apasari de pedala si dupa ce placa de presiune s-a incalzit,aici ea nu mai calca bine si opune rezistenta...doamne ajuta sa NU imi rupa cablul de ambreiaj.Miros la mine inca nu a aparut dar la tine deja se simte ca este un miros de patinare ambreiaj nesesizabil inca in mers dar la nas da.Deci daca tot desfaci sa ajungi la ambreiaj schimba kitul sa nu mai ai nici o problema.La fel o sa cumpar si eu de Valeo turcesc-250 lei, in cutie verde pentru ca acelasi produs este si in cutie originala de Renault de uzina chipurile.Le am analizat pe amandoua si unul vine pe reteaua Valeo direct in magazine si altul pe reteaua uzinei si mai scump- 350lei doh.gif kitul ambreiaj solenza 1,4mpi uzina Valeo...SUCCES


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 4 Oct 2015, 19:06
Post #907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




Kitul de ambreiaj Valeo (made in turcia) l-am luat deja ieri cu 250 ron.
Valoarea manoperei pentru schimbarea kitului 250 ron.
Maine dimineata la ora 8.00 am programare la mecanic. Imi pare rau ca nu pot asista si eu la operatiune, dar am sa-l rog pe nenea mecanicul sa puna in portbagaj piesele care le-a schimbat.
Inca odata repet: suspectez rulmentul, cred ca este varza si cred ca a afectat si soarele dupa zgomotul pe care-l face. Se pleaca greu de pe loc, schimbarea vitezelor este insotita de zgomote jenante.
Astazi m-a mancat "undeva" si am mai facut vreo 30 de km prin oras, zgomotul s-a amplificat si frecatul metal pe metal se transmite in levierul schimbatorului de viteze. Pot spune ca voi avea noroc daca voi reusi sa ajung cu bibiul la mecanic.
Sper ca maine seara sa postez din nou si sa va spun ce s-a gasit defect la ambreiaj.


5 Oct 2015, 18:50:
Astazi a fost schimbat ambreiajul.
Rulmentul era complet distrus, soarele spart si mancat (ros), indoit in zona de contact cu rulmentul.
Portiunea roasa era ceva mai mare decat diametrul exterior al rulmentului, iar portiunea adancita, roasa din soare era la jumatatea grosimii "razelor".
Furca era uzata in zona unde ar fi trebuit sa preseze rulmentul, a trebuit incarcata la sudura apoi polizata.
Discul parea destul de teafar, placa de presiune era putin ingalbenita de la temperatura in zona de contact cu discul.
De pornit am pornit dimineata spre mecanic, am pornit cu masina, cu greu dar am pornit. Pe drum am ramas in pana. Ambreiajul a cedat nervos si nu mai puteam sa o mai bag in viteza.
Noroc de un prieten care m-a dus la cravata pana la mecanic.



This post has been edited by cosstti: 5 Oct 2015, 18:50


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 7 Oct 2015, 11:53
Post #908


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.780
Joined: 25 February 08




De ce nu ai pus furca noua, cu tiganii ai doar probleme...


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 7 Oct 2015, 12:01
Post #909


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




Furca avea o uzura relativ mica, mecanicul m-a chemat, mi-a aratat si mi-a spus cum poate rezolva problema.
Am dat cateva telefoane in decurs de 10 minute, dupa care am constatat ca furca nu exista ca piesa de schimb.


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 7 Oct 2015, 12:46
Post #910


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.780
Joined: 25 February 08




Nasol...


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
benkenobi
post 11 Jan 2016, 17:02
Post #911


benkenobi


Group: Members
Posts: 876
Joined: 13 April 06
From: bucuresti




la 86.000 km schimbat. luk. deja scartie furca cand se incalzeste motorul in traficul infernal din bucuresti. in rest debraiaza ok si nu sunt pb la schimbarea treptelor de viteza. cost kit ambreiaj cca 250 lei . manopera zero.


--------------------
solenza solenza rapsodie rapsodie 2003-august
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosstti
post 27 Jan 2016, 21:59
Post #912


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 26 April 11




Felicitari Benkenobi. In mod sigur ca ai mai avut un ajutor pe langa tine.
Sunt la al doilea ambreiaj schimbat pe solenza si in mod sigur si ultimul.
Valeo montat in toamna 2015 se comporta excelent. Masina are 190.000Km


--------------------
dacia sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw. 2o11 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costivio0509
post 28 Jan 2016, 09:31
Post #913


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 December 12




In noiembrie 2015 am cumparat Kit ambreiaj Sachs cu 376 lei. Inca mai trag de ea pana se mai incalzeste putin vremea. Acum are aproximativ 114000 Km. Patineaza din ce in ce mai des. Saptamana trecuta pe gerurile alea am vrut sa plec cu masina. Dupa cascadoriile pe care le-am facut ca sa pot intra in masina, am pornit-o, am dezghetat-o, viteza 1 sa plec de pe loc, pedala de ambreiaj sus dar rotile nu se invarteau deloc. Erau prinse in gheata iar ambreiajul patina cum stia el mai bine. Greu am spart gheata de la roti! Deci, a venit timpul sa schimb ambreiajul!


--------------------
Dacia Solenza 2003 Clima - TR 04 LRM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 28 Jan 2016, 09:57
Post #914


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Si eu astept primavara sa schimb ambreajul , am cumparat valeo 20151217_205107.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 304
(este turcesc, dar oricum si cel din fabrica tot turcesc chiar si de pe clio ) .La mine sunt alte simtomele ...mai exact a fost cred cu defect de cand l-am luat , zgomot in cutie la rece , iar vara mers constant 2300 - 2600 ture trepideaza motorul (probabil ovalizat placa sau discul) ...mai pe scurt mi-am luat teapa .Acum il montez singurel ...macar mai economisesc manopera smile.gif .


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 10 Aug 2016, 14:43
Post #915


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.247
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




Va salut! Am si eu o problema cu zgomotele la a mea solenza 1.4 benzina. De la ultimul schimb de ulei, am sesizat zgomot la oprirea motorului, si la revenirea la ralanti a turatiei. Undeva pe la 1600-1500 turatii apare zgomotul si dispare pe la 1200 ,pana ajunge la ralanti. Acesta suna ca un tacanit usor de pickhammer in motor. Mentionez ca uleiul este peste maxim cu aprox 4 cm. Nivelul l-am luat si la rece si dupa 5 minute de rulat masina si lasat 2 la odihna. De la ce sa fie acest zgomot ? Volantul, sau presiune prea mare la ulei, din cauza depasirii limitei maxime ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 10 Aug 2016, 14:55
Post #916


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.490
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




4 cm peste maxim este mult, ai pus atata sau a crescut nivelul ?
Daca ai ulei mai mult nu-ti creste si presiunea, in schimb ajunge prea mult in diferite locuri si deranjeaza, se arde inutil, iese pe unde poate, solicita suplimentar pisele in miscare...

This post has been edited by BLUE R 19: 10 Aug 2016, 14:59


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 10 Aug 2016, 14:58
Post #917


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.247
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




Sunt de acord cu tine BLUE R 19. Trebuie sa scot din el, dar treaba cu tacanitul ma ingrijoreaza, si nu stiu de la ce ar fi: ulei prea mult, sau volant pe duca, sau...altceva.

LE: a pus la service, am verificat acasa. Probabil ca nu s-a scurs to uleiul vechit. Au pus 2,9 spre 3.0 l

This post has been edited by andreiask: 10 Aug 2016, 14:59


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 10 Aug 2016, 15:00
Post #918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.490
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Intai sa reduci nivelul, e foarte mult, nu mult...se loveste arborele in el si uleiul se opune, vezi pe urma cum se comporta dupa ce scoti din ulei...

Daca sunt 4 cm peste maxim ohmy.gif inseamna ca au pus direct peste cel vechi, poate ai vrut sa scrii 4 mm !

This post has been edited by BLUE R 19: 10 Aug 2016, 15:07


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 10 Aug 2016, 15:16
Post #919


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.247
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




Nu,nu. Am masurat acum. 2 cm (20 mm) peste maxim

LE:
Am scos surplusul. Aprox 500-550 de ml ce erau in plus. Acum am lasat la nivel maxim, 1 mm sub maxim chiar. Tacanit inca este. Apare la șprițuri intre 1100-1300 rpm. Masina pleaca de pe loc in absolut toate treptele de viteza. Ambreiajul nu partineaza deloc. Am facut si un filmulet cu zgomotul, l-am incarcat pe zippy. Nu face asa tare in realitate, precum se aude pe filmare. http://www64.zippyshare.com/v/RLBuxbie/file.html

Si aici la oprirea motorulului: http://www85.zippyshare.com/v/fn0rqU3h/file.html

This post has been edited by andreiask: 10 Aug 2016, 20:23


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costivio0509
post 11 Aug 2016, 09:22
Post #920


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 December 12




Am schimbat ambreiajul la 117000 Km ca nu se mai putea. Sunt foarte multumit acum dupa 3000 Km parcursi cu ambreiajul Sachs. Intre timp a picat si caseta servodirectie, lucrare mai costisitoare, dar nu face obiectul acestui topic, scuze!


--------------------
Dacia Solenza 2003 Clima - TR 04 LRM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 11 Aug 2016, 12:29
Post #921


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.247
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




Am fost azi la service. Urcat pe elevator , verificat. Nu se stie exact, catalizatorul sau fagurele din el. Zgomotul vine din zona de evacuare, mai jos , dupa ce iese din motor. Pot sa merg cu ea. Bine ca nu e volanta sau ambreiajul smile.gif.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 11 Aug 2016, 14:43
Post #922


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




Probil ca fagurele...mai bine incepi sa cauti unul la SH(150-200lei) , poti sa patesti sa se blocheze evacuarea si nu o sa mai mearga deloc motorul.


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 22 Aug 2016, 11:31
Post #923


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.247
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




Dupa un drum Buc-BV, cu sedere acolo 1 sapt., zgomotul a disparut. Se pare ca aerul de munte ii prieste ! smile.gif)


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiask
post 9 Sep 2016, 13:10
Post #924


Disc-Jockey


Group: Members
Posts: 1.247
Joined: 22 April 09
From: Bucuresti




LE: Sau nu, Era catalizatorul, a decedat in urma cu o saptamana smile.gif. Mare grija ! Va lasa in drum masina !


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
talmctln
post 23 Sep 2016, 15:27
Post #925


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 June 10




Salut!
Am si eu o mica problema cu ambreiajul cred ... se intampla deseori sa pornesc masina (scot pe liber inainte sa pornesc motorul si tin apasat ambreiajul) dar sa nu reusesc sa bag in viteza (I ori in marsarier). Trebuie sa opresc motorul, sa bag in viteza cu motorul oprit si pornesc masina in viteza....apoi totul revine la normal functionand ireprosabil (nu face zgomot la schimbat vitezele...nu patineaza).
Aveti ideie care ar fi cauza ... ambreiajul are cam 30k km de cand l-am schimbat.


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul
post 24 Sep 2016, 09:06
Post #926


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 6 May 10
From: Bucuresti




cred ca poate kitul de ambreaj este/l-ai luat defect asa am patit la vechea dacie ....trebuia sa o opresc ca sa bag in viteza ...s-a remediat prin schimbarea kitului .


--------------------
Dacia Solenza , 1300 (2004 , 1978) - Buc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
talmctln
post 25 Sep 2016, 11:52
Post #927


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 June 10




Ma "bucur " ca am ales atunci un kit de ambreiaj breckner in detrimentul unuia valeo ... ca na poate tine mai mult ...


--------------------
dacia solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 25 Sep 2016, 20:10
Post #928


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 19 October 04




QUOTE(talmctln @ 25 Sep 2016, 11:52)
Ma "bucur " ca am ales atunci un kit de ambreiaj breckner in detrimentul unuia valeo ... ca na poate tine mai mult ...
*




Si cat a costat Breckner-ul ...?
Cati kilometri ai cu noul kit ?
Cum se comporta ...?

Cele Valeo au ajuns ...ca cele de "aftermarket" ?Curios. Cel original al masinii este tot Valeo.


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 13 Oct 2016, 20:10
Post #929


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




QUOTE(cosstti @ 4 Oct 2015, 09:34)
@ Ramsen    Ai schimbat ambreiajul? A disparut zgomotul si disconfortul? Rulmentul era de vina? Asteptam detalii.
*



Da , am schimbat kitul ambreiaj cu unul LUK.Ce pot spune de acest kit ambreiaj decat ca mi se pare foarte bun,intra super in treptele de viteza,nu se aud alte zgomote si masina trage de mananca asfaltul.In schimb acel scrancet care se auzea la apasarea pedalei de ambreiaj a fost rezolvat simplu cu niste spray degresant pe tubul care culiseaza rulmentul de presiune.Locul acela trebuie sa fie curat fara unsoare sau altele.Deci sunt bucuros ca pe langa ambreiaj am constatat ca imi bate si planetara stanga pe care am schimbato cu una noua Ricambi-245 lei.Pe langa aceste doua importante lucrari am mai inlocuit discurile frana Klaxcar+ placute frana Fermit ecologice si motorasul pas cu pas...succes
@danygaro...DA kitul ambreiaj ce l am dat jos a fost original si este cel de Valeo.Eu l am dat jos dupa 12 ani si placa de presiune mi s a parut super buna ,dar in schimb discul era foaie de caiet biggrin.gif

This post has been edited by ramsen: 13 Oct 2016, 20:13


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

31 Pages « < 29 30 31
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th November 2017 - 02:08
Forum Renault Server hosting