DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme grave relanti - moare motorul,turatie mica, 1.4 mpi - injectoare infundate, bobina stricata,mpp

cristio_79
post 28 Jul 2011, 15:04
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.495
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Si cum ai incercat tu sa-i reglezi relantiul ?
Ai desfacut motorasul sau potentiometrul ?
Ai pus totul la loc cum trebuie ?


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Jul 2011, 17:14
Post #62


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




a reglat surubul de la clapeta biggrin.gif cu siguranta tongue.gif Mai bine te-ai duce la o diagnoza pe ddt2000 sau clip .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali78vali
post 29 Jul 2011, 08:11
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 26 April 06




surubul de la clapeta, dar si cu un alt corp clapeta luat de pe alta masina face la fel
o sa incerc si cu un alt senzor de turatie, cine stie.... s-o fi dus ala


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali78vali
post 1 Aug 2011, 10:47
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 26 April 06




SAlut!
Am schimbat senzorul de turatie si.... nimic
Am mai dat si 120 de lei pe el
nu-mi pot da seama de la ce face asa


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shade4free
post 1 Aug 2011, 14:37
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 373
Joined: 23 March 10
From: ......




QUOTE(vali78vali @ 1 Aug 2011, 10:47)
SAlut!
Am schimbat senzorul de turatie si.... nimic
Am mai dat si 120 de lei pe el
nu-mi pot da seama de la ce face asa
*



Imi parerau ca ai dat banii,.Eu ti-am spus sa nu cumperi,ca am schimbat eu si nu s-a remediat problema.In continuare am pornire grea dimineata,poate o sa o rezolvam,mai intreb si eu pe ici pe colo,cine stie,o fi unul mai destept care sa stie.
bafta si daca gasesti buba, poate ne spui si noua.
Sa nu uit,eu am schimbat si senzorul de temperatura,nimic


--------------------
... scala ..... - ........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 6 Aug 2011, 22:52
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




am desfacut azi capacul de la rezervor, capacul de vizitare, am vazut pompa, dar nu am reusit sa desfac nici colierul ala nici pompa. cum se desface?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 9 Aug 2011, 15:36
Post #67


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 685
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Aoleo... pai iti ia toata ziua. Pentru colierul acela de plastic ( care e de fapt o mare piulita cu filet ) daca nu ai exact scula necesara (si nici prin service-uri n-am vazut sa aiba multi), poti sa dai jos rezervorul linistit si sa incerci in casa sa te joci cu el pana reusesti. Eu pana la urma am taiat-o pentru ca se lipise de tot, sub ea se afla o garnitura, rotunda in sectiune, care prin imbatranire se lipeste de capac si de filetul rezervorului si la revedere.

Scoti furtunul din clipsul ala (ai sa vezi ca pe lateralul prinderii ai un fel de butonas verde pe care il apesi tare cu ceva si in felul asta se elibereaza blocajul prinderii si tragi de el in afara. O sa faci o mica balta de benzina. Scoti si mufa electrica a pompei si sondei. Apoi incepe distractia:

Dai jos roata de rezerva, scoti gratarul ala de acolo, scoti colierul de la legatura cu furtunul dinspre busonul de benzina. Sper ca n-ai plinul facut. Daca ai mai mult de un sfert de rezervor, o sa faci un dus revigorant cu benzina. Sper ca nu fumezi. Apoi, sunt 4 suruburi mari la rezervor, le scoti, il lasi jos incet pe ceva, nu pana la pamant, si scoti furtunul de retur (care de fapt vine din fata de la canistra de carbon).
Sper ca n-am uitat nimic. Sigur am uitat ceva... in fine, te prinzi tu.

Apoi, prin furtunasul ala scurt si gros dinspre busonul de benzina, recuperezi intr-o sticla sau doua de 5 litri benzina din el. Apoi te duci frumusel cu el in casa si incerci cu toate sculele de care dispui, sa desurubezi colierul ala cumva. Are niste striatii. Incearca cu 2 surubelnite cu cap drept mari, din 2 puncte diametral opuse, sa bati cu un ciocan in surubelnita in sensul standard de desfacere. Tu si cu inca un prieten, evident. Daca ai reusit sa distrugi toate cele 12 striatii (parca) si tot n-a iesit colierul, inseamna ca nu sunt singurul ghinionist de pe planeta. Il tai cu ceva si basta. Colierul nou se gaseste ca piesa de origine, intr-o punga cu eticheta Renault si costa 90 de lei. Scump, stiu. Contine si o garnitura noua, cea care este de vina pentru sudarea capacului. Cea veche probabil va iesi ferfenita de pe circumferinta filetului. A mea era roasa ca de soareci dar inca ferma in consistenta. Evident m-am dus direct in bucatarie si i-am dat foc de nervi.

Apoi, incerci sa desurubezi "paharul" inferior al pompeil, care este foarte casant, mare atentie, si vei descoperi sorbul de pe fundul sau (o mica valva rosie de cauciuc) si filtrul care are o forma de diafragma si probabil plin de jeg. Incerci sa-l speli cum poti si apoi il lasi la uscat. Te intorci la capac. Langa sorb, mai incolo, dai o gaura cam de 7-8 mm, cu grija sa nu crape materialul si faci rost de o bucata de plastic ori cauciuc, ori ceva flexibil si rezistent la benzina, din care vei confectiona o valva asemanatoare celor de pe fundul galetii de fantana. O montezi peste gaura pe care ai facut-o, si o prinzi cumva, probabil cu un surubel, ceva. Eu am folosit un surub scurt M3 si piulita pe partea cealalta. Si montezi cu aceeasi grija paharul la loc.

Astfel, debitul micsorat al pompei obosite va fi compensat de o viteza mai mare de umplere a paharului, care in acest moment, cand se goleste se umple prea lent, iar pompa cu al ei debit micsorat soarbe prea lent prin sorbul ala. Asta e modul de functionare al ansamblului pompa, asa a fost gandit. Dar cu motorasul de pompa in stare potenta de functionare. El practic nu se strica niciodata dar trage din ce in ce mai incet cu timpul. Daca mentii paharul acela mereu plin, e suficient si debitul slabit al unui motoras vechi. Oricum regulatorul de presiune din capul pompei isi face treaba cum trebuie.

Cand ai ajuns aici si nu stii ce sa faci mai departe, dai un semn si revin cu detalii.


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 9 Aug 2011, 16:27
Post #68


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.956
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Bullix tu zici ca o pompa obosita trage benzina mai incet,da,atunci la ce sa mai dai gauri aiurea in paharu de la pompa ,aaa daca pompa era noua si golea paharu imediat si supapa de umplere nu face fata,da se merita,dar asa
tot felu de inventii si masina se razbuna cand tie lumea mai draga


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 19 Aug 2011, 00:15
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




am facut la contactul mufei cu traductorul de viteze, sa faca contact perfect. apoi am facut la papucii firului alb, ce se afla in cutia cu sigurante si relee de la motor, am facut papucii sa faca contact perfect. apoi am desfacut bordul am curatat contactele, am umflat la loc pinii de la mufe, ca erau cracanati, apoi am bagat inapoi mufele in bord, intrand fortat, deci facand contact perfect, insa vitezometrul imi merge numai si numai cand vrea el. nu stiu ce sa ii mai fac, ca deja ma iau durerile de cap...


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 19 Aug 2011, 10:45
Post #70


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




1. Incearca cu un alt traductor din cutie ;
2. verifica masa pe motor . Poate semnalul electronic al traductorului nu este ok din cauza ca nu are masa ok ;
3. verifica cu alt bord ; daca altul merge ok , s-a dus bordul tau , altfel este traductorul sau masa ;
4. nu stiu daca se poate curata sau daca ai ce sa cureti la el , dar il desfaci de acolo si vezi cum se prezinta situatia . Eventual pune si poze .


--------------------
Renault si Dacia L3 2.0 dCi cipuita 2012 + multe altele 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ ! RECLAMATI abuzurile moderatorilor !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 20 Aug 2011, 01:02
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




bordul pe test merge, merge tot timpul, chiar daca el nu merge in mers, daca il opresc si ii fac test merge, si apoi iarasi poate sa nu mearga pe normal, in mers. de curatat am curatat contactele, si le-am umflat pinii ca erau departati. vreau sa incerc cu alt traductor, dar nu stiu de unde fac rost, ca nu vreau sa cumpar unu daca nu e stricat. pinionul din cutie, nu se poate duce, nu?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stele88
post 20 Aug 2011, 01:21
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 July 09




salut poate ma puteti ajuta cu un sfat si pe mine la o problema destul de grava ( in opinia mea ) . masina sta la relanti la 500 rpm si moare cam dupa 10 secunde , daca apas acceleratia nu se tureaza . Mecanicul m-a pus sa iau clapeta de accelerare ( corp si motoras ) le-a schimbat si a facut la fel ( imi venea sa i le bag pe gat tinand cont ca m-au costat 450 lei ) . Dupa aceasta operatiune a scos fishele de la bujiile 3 si 4 si a concluzionat ca nu functioneaza adica masina ar ``merge`` in 2 pistoane din cate am inteles , cand a scos cele 2 bujii masina statea in 3000 rpm iar cele 2 bujii dadeau totusi scantee cand le atingea de caroserie. aveti vreo idee ce ar putea fi ? masina nu daduse nici un semn ca ar avea vreo problema pur si simplu in mers a scazut turatia in 500 rpm. am cautat pe forum ceva asemanator dar nu am gasit nimic . multumesc

This post has been edited by stele88: 20 Aug 2011, 01:23


--------------------
dacia solentza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 20 Aug 2011, 13:17
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




poate e de la bobina de inductie


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Aug 2011, 15:43
Post #74


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(stele88 @ 20 Aug 2011, 02:21)
salut poate ma puteti ajuta cu un sfat si pe mine la o problema destul de grava ( in opinia mea ) .  masina sta la relanti la 500 rpm si moare cam dupa 10 secunde , daca apas acceleratia nu se tureaza . Mecanicul m-a pus sa iau clapeta de accelerare ( corp si motoras ) le-a schimbat si a facut la fel ( imi venea sa i le bag pe gat tinand cont ca m-au costat 450 lei ) . Dupa aceasta operatiune  a scos fishele de la bujiile 3 si 4 si a concluzionat ca nu functioneaza adica masina ar ``merge`` in 2 pistoane din cate am inteles , cand a scos cele 2 bujii masina statea in 3000 rpm iar cele 2 bujii dadeau totusi scantee cand le atingea de caroserie. aveti vreo idee ce ar putea fi ? masina nu daduse nici un semn ca ar avea vreo problema pur si simplu in mers a scazut turatia in 500 rpm. am cautat pe forum ceva asemanator dar nu am gasit nimic . multumesc
*


Pai daca ai incredere in mecanic de duminica biggrin.gif , in primul rand se verifica bujiile daca ai scanteie dupa aceea se scoate o fise de la fiecare injector pe rand nu toate odata sau doua si vezi daca trepideaza sau nu motorul.
De ex la mine cand am avut injectoarele infundate mai bine spus al doilea de la pistonul 2 motorul sta normal la 750 de ture si cand o acceleram nu avea putere si tremura pana cand crestea in turatie si chiar daca se mentinea turatia cat de cat constanta trepida motorul.
Cand o bobina de inductie e dusa se manifesta la fel in mare parte trepideaza motorul.
Mai e ceva releele ai poat face multe figuri mai ales la alimentarea pompei de benzina si a injectoarelor.. contactele de la relee cutimpl se duc se perleaza ( impusca) si in loc sa asigure tensiunea necesara alimentari corecte a pompei de benzina si a injectoarelor apar caderi de tensiune pe contactele de la relee. Pentru a preintampina fenomenul se decapsuleaza feicare releu in parte si cu o bucatica de jmirghel fin se da intre pastilele ( contactele ) releelor si dupa aceea pentru a proteja de oxidare se da cu spary de contact.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stele88
post 20 Aug 2011, 20:21
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 July 09




multumesc pt raspunsuri , nu am avut incredere in acel mecanic dar mecanicul la care ma duc deobicei este in concediu inca 8 zile.. sad.gif .. cu siguranta voi astepta, deci in opinia voasta nu este chiar asa grav .. smile.gif din ce mi-a spus djasu82 ar parea sa fie infundate injectoarele smile.gif voi verifica pe net ce rol are si bobina de inductie si restul de posibile probleme.. smile.gif

This post has been edited by stele88: 20 Aug 2011, 20:21


--------------------
dacia solentza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cfr
post 24 Aug 2011, 20:51
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 389
Joined: 7 August 11




Si eu am patit la fel . In sfarsit am constatat ca e traductorul de turatii, cel de pe cutie. Nu am mai gasit Siemens si am pus ceva China


--------------------
Dacia 1410 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 25 Aug 2011, 21:12
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




pai si de unde de china? exista posibilitatea sa fie de la melcul din cutie? se poate strica asa de mult? sau e de la traductor?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 27 Aug 2011, 16:10
Post #78


Crap


Group: Members
Posts: 1.644
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




azi din lipsa de ocupatie am curatat MPP'u happy.gif

jegos nu prea era... decat capu ala cui ... am dat jumatate de tub pe el sa se curete sleep.gif nu am vrut sa'l ating prea mult , mi'era frica sa nul decalibrez ... pana la urma ma mancat in fund si l-am miscat sad.gif ... la pornire statea in 3500 ture...s'a rezolvat punand de 10 ori contactu pana la stingerea becului din bord

MULT MAI STABIL RELANTIUL ACUM , cu / fara A/C

Attached thumbnail(s)
27082011844.jpg ( Size: 309.72k ) Number of downloads: 591
27082011845.jpg ( Size: 296.22k ) Number of downloads: 641
27082011846.jpg ( Size: 309.69k ) Number of downloads: 641
27082011847.jpg ( Size: 427.57k ) Number of downloads: 621


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 27 Aug 2011, 17:30
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.678
Joined: 6 May 08
From: de unde rasare Soarele




Trusa de scule ca aia am si eu tongue.gif .


--------------------
Dacia Solenza Scala, din 2003, roșie ca focu' - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stele88
post 31 Aug 2011, 12:26
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 July 09




la problema la care o aveam de statea in 500 rpm si nu se mai accelera. am schimbat pompa de benzina si totul a revenit la normal

This post has been edited by stele88: 31 Aug 2011, 13:19


--------------------
dacia solentza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 5 Sep 2011, 17:57
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




am o problema, de nu ii mai dau de cap. astazi am facut rost de la un amic cu solenza , de un traductor de viteza. l-am pus pe al lui la mine pe masina, si pe al meu, la el pe masina. a plecat cu masina, si nu i-a mers cu al meu. a oprit la semafor, a plecat, si s-a dus pana undeva, si a mers pe toata perioada. a oprit acolo, fara sa opreasca motorul, a venit inapoi la locul unde am facut schimbul, si pe drum inapoi nu a mers. la o intersectie, a oprit, cand a plecat, a pornit din nou. dupa aceea a venit inapoi sa facem schimbul la loc.

mie in schimb, nu mi-a mers deloc cu al lui, dar deloc, deloc, mort. l-am pus pe al lui inapoi la el pe masina, a facut o tura, si mergea. l-am pus si pe al meu la loc pe masina mea, si nu imi merge. nu stiu ce sa ii mai fac. ce are? ca nu ii dau de cap...


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 21 Sep 2011, 08:38
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




la recomandarea cumnatului meu am pus corupul clapeta nou, ce il avea el, cumparat la recomandarea mecanicilor pentru rezolvarea problemelor de fluctuatiilor de relanti, desi a mai fost pus si de catre acei mecanici, si tot fluctua relanti-ul. l-am pus, si cand am desfacut de data asta filtrul de aer am observat ca era destul de distrusa garnitura dintre filtru si corpul clapeta adica : 7701069213.
am incercat sa o etansez pe interior cu vaselina si pe exterior cu silicon. l-am lasat la uscat 3 zile. azi am plecat cu masina am mers relativ normal cu ea si nu mai fluctua relanti-ul, apoi de la semafor pana la munca i-am dat in gusa peste 3000 schimbat intr-a 2-a parca, si viteza de 80-90, si turata, apoi am lasa-o constanta viteza. cand am ajuns sa incetinesc, deci scoasa din viteze, fluctua relanti-ul si mai rau, oribil rau de tot, si mai mult parca, si la turatie mai mare, mult mai apropiata de 2000. care sa fie cauza? acea garnitura? deci la mers normal, dupa etansare nu a facut probleme. s-o fi stricat deja etansarea?
dupa cate am vazut nu am gasit acea garnitura, o sa caut la un magazin langa casa de cultura sa vad, dar nu stiu daca am sorti de izbanda, si nu stiu nici daca e totusi de la aia. mi-ie si mila de corpul clapeta nou, ca e luat degeaba...

aici ar fi ceva, dar e cam complicat:
http://www.part-auto.com/DACIA-PARTS-2-7010.aspx
http://www.part-auto.com/SysImg/PDF/Body-P...Y5U1GQR4ODO.pdf


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Sep 2011, 09:02
Post #83


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.389
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




garnitura dintre filtru si corpul clapeta este inainte de corpul clapeta, deci nu induce aer fals.
Eu as cauta cauza in alta parte (garnitura corp clapeta - galerie, circuit recuperare vapori benzina, circuit vacuum frana, circuit recuperare vapori ulei - furtunasul care intra in galerie nu cel din filtru, d-astea)
Dar as incepe cu mufarea corpului clapeta in galerie.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 21 Sep 2011, 09:22
Post #84


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Intr-o zi am patit urmatoarea chestie:
Plec dimineata de acasa cu masina, urmind ca, dupa program, sa plec si din Bucuresti. Pornesc ca de obicei, ajung la serviciu. La sfirsitul programului dau sa plec. La prima cheie a avut vre 6-7 explozii anemice si s-a oprit. Dupa caeea,cam o data la 4-5 chei, mai avea cite o tentativa lesinata. Cind am socotit ca am frecat bateria destul am renuntat. Sigur ca am verificat, pe parcurs diferite chestii-scinteie, aer fals, senzor de turatie s.a. Am lasat-o acolo si am plecat acasa. A doua zi dimineata vin la serviciu si asa, intr-o doara, mai mult din curiozitate, ii dau o cheie. Porneste normal. Plec imediat in planuita calatorie. De atunci am facut cca 1500 km, masina a mers normal. Sa fi fost circuitul de recuperare vapori benzina? Daca da, ce-i pot face asa, preventiv? Ca un fel de lucrare de intretinere?
Multumiri!

This post has been edited by corbex: 21 Sep 2011, 09:25


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 21 Sep 2011, 16:21
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




am gasit acea garnitura la acel magazin de la casa de cultura, cu 10 lei bucata. am luat 2 bucatii. am sa o montez zilele astea. am sa fac acelasi lucru pe care l-am facut si la vitezometru, cand aveam probleme cu papucii, am sa schimb garnitura, am sa fac papucii.

cele mentionate de tine nu stiu unde sunt, m-ai bagat in ceata. garnitura de la corpul clapeta e noua, e corp clapeta nou, face la fel cum face cu ala vechi, ba mai rau, de imi e mila sa mai merg cu ea.
dar de ce contactele electrice? care e faza?
toata treaba face la rece, sau cand motorul merge constant o anumita perioada de timp, sau dupa cum am vazut si azi, daca stau cu el la relanti la semafor o perioada mai lunga de timp, dupa ce plec, cand e sa fie iar la relanti, iarasi face.

am luat antigel sa completez. mi-a zis vanzatorul de acolo sa pun 50-50 antigel -apa distilata, ca asa se face. e adevarat? nu pot pune antigel acum peste ce mai am in bidon?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Sep 2011, 16:58
Post #86


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.389
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




reglajul culbutorilor cand l-ai verificat ultima data?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 25 Sep 2011, 21:01
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




am pus inapoi corpul clapeta vechi, asta dupa ce am scos mufa de la motorasul pas cu pas, si tot asa mergea. mergea oribil cu celalat corp clapeta.
de mers acum merge, chiar parca mai bine decat mergea inainte cu acest corp clapeta vechi. ce am observat, oscilarea relanti-ului se produce dupa ce merg aproape in orice viteza subturata, adica daca merg pe la 1300-1600 de ture constant, atunci face chestia asta cu oscilatia. daca merg cu ea de la 1600-1800 de ture in sus, nu mai am probleme de genul asta. sunt mici exceptii cand nu oscileaza daca merg cu turatiile alea, si sunt mici exceptii cand oscileaza daca merg cu turatii mai mari, foarte mici, dar in principiu se comporta asa cum am zis mai sus.

ce am mai observat , parca, daca vreau sa o acelerez in gol la turatii de 1100-1200-1300, ceva de genul, nu reusesc sa o tin constant la acele turatii, nu le gasesc, se tureaza mult mai mult, sau nu se tureaza deloc, ramane la relanti

care sa fie cauza cu oscilatiile ? ceva din soft?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
varium
post 26 Sep 2011, 15:31
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 8 July 09




Salut.
Eu am aceiasi problema la relanti. Mi-sa spus ca este de vina motorasul mas cu pas. L-am cumparat, la-m schimbat. Dupa ce l-am schimbat i-mi tinea motorul turat la max. Am pus altul, tot nou, aceeasi probleme. Intrebarea mea este: trebuie resetat calculatorul in momrntul cand se chimba motorasul pas cupas?

Multumesc.


--------------------
Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 26 Sep 2011, 15:53
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




din cate am citit pe forum, la tine problema e ca trebuie sa ii pui contactul de 10 ori, cu stingerea becului din bord, sa se calibreze.

la mine din pacate nu am gasit vre-o rezolvare pe forum...


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 27 Sep 2011, 09:40
Post #90


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




tot citesc problemele astea , dar nu aud ca vreunul a incercat sa mearga in service sa vada acolo ce are masina . Se face o constatare , un test clip , se schimba cate ceva de proba si vedeti de unde este problema . Preferati sa stati cu masina pe butuci in parcare 1-2 saptamani decat sa dati un ban intr-un service .
Chiar si instalarea unui motoras pas-cu-pas nou este o operatiune dificila si nu oricarui Gigel ii reuseste in parcare . De ce ? Pentru ca acei senzori se gasesc in targ sau prin magazine in pungi , aruncati in cutii si in momentul in care sunt montati au alta pozitie . Ca citesti un sfat pe aici e una , dar sa ai pretentia sa rezolvi orice problema cu ce citesti pe forum daca in viata ta nu ai strans un surub singur ... e alta .


--------------------
Renault si Dacia L3 2.0 dCi cipuita 2012 + multe altele 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ ! RECLAMATI abuzurile moderatorilor !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th November 2017 - 06:45
Forum Renault Server hosting