DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme grave relanti - moare motorul,turatie mica, 1.4 mpi - injectoare infundate, bobina stricata,mpp

edy99
post 27 Sep 2011, 18:10
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




pt informatia ta generala, drag coforumist, am 2 masini, iar prima nu are nimic in comun cu, calculatoarele. chiar si la asta, am schimbat anumite chesti eu de unul singur, cand am cerut pareri in magazin se mirau cei de acolo ca vreau sa le schimb eu, pt ca imi spuneau ca trebuie mers la service, etc.

daca e sa o desfac bucati, o desfac si o fac la loc asa cum era. de cand am luat-o am mai schimbat cate una alta, am mai adaugat cate una alta, de foarte multe ori, daca citeai pe forum problemele ce le-am avut, le-am rezolvat singur, cu sau fara ajutorul vostru, dar de reparat singur am facut operatiunile.

in ceea ce priveste problema masinii, masina a stat 3 saptamani la service, inainte de a o cumpara de la cumnatul meu, a fost pusa pe enspe mii de testere, si nu i-au gasit nici o problema, a fost cumparat un corp clapeta nou, a fost apoi schimbat calculatorul de injectie cu altul de pe alta masina, au fost injectoarele verificate, curatate, si tot tacamul, si nu i s-a dat de cap. de ce? pentru ca electronica iti joaca feste. am vazut cu ochii mei un renault clio la care i s-a pus pompa de benzina noua si nu pornea, in service. s-a pus pe tester si s-au facut zeci de diagnoze si nimic, ca apoi sa scoata furtunul de alimentare, si pompa noua fiind, nu alimenta, iar pe tester nu spunea lucrul acesta.

daca masina nu ar fi fost dusa la service, nu mai deschideam acest topic. urmeaza sa fie dusa iarasi la service pt un test final, dar nu stiu cand v-a fi, in functie de posibilitatile financiare


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Sep 2011, 18:48
Post #92


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.389
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Erori pe tester apar acolo unde sunt... senzori care sa le constate.
Pe pompa (si circuitul ei) nu-s...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shade4free
post 27 Sep 2011, 18:55
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 373
Joined: 23 March 10
From: ......




QUOTE(marius80_eugen @ 27 Sep 2011, 09:40)
tot citesc problemele astea , dar nu aud ca vreunul a incercat sa mearga in service sa vada acolo ce are masina . Se face o constatare , un test clip , se schimba cate ceva de proba si vedeti de unde este problema . Preferati sa stati cu masina pe butuci in parcare 1-2 saptamani decat sa dati un ban intr-un service .
Chiar si instalarea unui motoras pas-cu-pas nou este o operatiune dificila si nu oricarui Gigel ii reuseste in parcare . De ce ? Pentru ca acei senzori se gasesc in targ sau prin magazine in pungi , aruncati in cutii si in momentul in care sunt montati au alta pozitie . Ca citesti un sfat pe aici e una , dar sa ai pretentia sa rezolvi orice problema cu ce citesti pe forum daca in viata ta nu ai strans un surub singur ... e alta .
*


HAI SALUT
uite si eu am o problema cu pornirea dimineata,porneste nu greu,foarte greu,asta doar dimineata.
De bani nu duc lipsa multumesc lui D-zeu
am fost in service autorizat dacia, intai am platit un test (ca la curve banii inainte) apoi am intrat cu masina inauntru. A venit omul meserias mare treaba,cu laptopul ,si a inceput investigatia la solenza mea.
surpriza,masina mea nu are nici o eroare,este cea mai buna solenza,totul ok,iar eu ma chinui cu pornirea de doua luni
Acum sa va zic,,el spune ca masina este ok,,,eu spun ca nu,ca nu sunt tampit sa ma duc sa le dau bani doar de dragul de a lua ei salarii.
El spune ca este ok,,,atunci mie imi sare mustarul,,,si ii zic,stai mai omule eu ti-am platit 75 de roni,tu mie imi spui defectiunea si eventual o si reparam,,,,,cand am luat problema asa m-a luat prin invaluire: imi zice uite vii deseara si lasi masina la noi sa o pornesc eu dimineata,(adica eu sunt prost si nu stiu sa invart o cheie).Bine fie ca tine am sa va aduc masina,si asa am facut.
Dimineata am asteptat meseriasul care venea zambind si bazat pe el,baga cheia in contact,si surpriza ,masina nu porneste,,,,,,el: da nu porneste,ai avut dreptate,
Ma baga inauntru si incepe sa imi desfaca bujiile sa nu ii mai zic eu ca imi ia banii degeaba,bujii bune noi,imi curata senzorul de turatie,,,si intre timp vine casiera,secretara si imi cere iar talonul,,eu zic ,de ce? pai sa va taxez,,moment in care imi sare toate alea si verbal nu pot scrie aici ca nu am sa mai intru aici in veci smile.gif)...ma calmeaza electricianul si ii spune si ei ca am platit ieri,,aia bucuroasa ca m-am oprit din injurat fuge sprintena de nu am mai vazut-o.
Daca vede ca nu stie, o spune pe fata omul
domnule nu stiu ce are,ramane sa o luam prin testare si eliminare
Eu spun de acord,,dar testarea se face cu piesele voastre iar in momentul in care gasim buba eu cumpar piesa manopera tot ce doresc ei sa platesc
Nu asa nu merge, spune meseriasul .Eu trebuie sa cumpar piesele,piese care pot fi foarte bune iar eu sa am (dau un exemplu) o problema la un cablu electric,
Deci ei vor sa schimb jumatate de masina pe banii mei in speranta ca poate o vom nimeri si masina v-a porni repede in sfarsit dimineata.
Si am mai fost si la alt service,tot asa
Poate am sa o rezolv intr-o zi,abia m-am invatat sa nu cuplez cd-ul pana nu pornesc motorul,care odata pornit merge si trage impecabil.
Si cand ti se intampla asta ti se cam ia sa mergi in service si incerci sa mai faci si singurel,cu ajutorul forumistilor prietenilor etc.
Si problema frumoasa stiti care este? eu mai am un papuc pe care il demontez din toate incheiturile si il montez la loc fara probleme de nici o culoare
multi kilometri,,bafta


--------------------
... scala ..... - ........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Sep 2011, 19:09
Post #94


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.389
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




incearca sa o pornesti cu pedala de acceleratie usor apasata (dar usor)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 28 Sep 2011, 20:34
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




azi acum dupa munca, la pornire, facea tot cam asa. apoi am mers cu ea asa mai sportiv, adica am turat-o in viteza 1-2-3, la peste 4000, si dupa aceea nu a mai facut oscilatii. apoi am mers cu ea in toate felurile, subturata, normal, in toate felurile, si nu a mai facut.


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 28 Oct 2011, 20:38
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




am fost cu masina la tester. din cauza ca e "bantuita" cand am mers la mecanic, a mers perfect. l-am luat pe om sa ii arat simptomele, dar nu le mai avea. a pus masina pe tester si a gasit o eroare de contacte proaste la motorasul pas cu pas. a sters eroarea si a resetat calculatorul. a zis ca daca mai apar probleme e ceva legat de fire, dar contactele de la capatul cu motorasul pas cu pas sunt perfecte. eu le-am facut cu mana mea, pt ca am constatat ca masina are probleme grave de contacte. probabil o fi defect de fabricatie.
dupa ce a resetat calculatorul a mers sa zicem 98% perfect, o perioada de o saptamana, dar in aceasta saptamana nu am mers eu cu ea in fiecare zi.
ieri am urcat o panta mica, cu viteza mica, adica in viteza 1, si dupa ce am urcat, am vazut ca a facut din nou nazuri relanti-ul, ce e drept perioada mai scurta, dar a facut, apoi am mers un pic si iar a facut, dupa care nu a mai facut.
azi am vrut sa merg cu ea iar la tester, dar nu l-am gasit pe mecanic acasa, din pacate, iar concediul meu se termina, si nu cred ca voi reusi sa fac alt test.

nedumeririle mele sunt, unde ar mai putea avea probleme de contacte ce tin de motorasul pas cu pas?
exista firele alea de la motoras ce merg la calculatorul cu injectie si sa fie acolo contacte proaste? cum se desface acea mufa?
daca refac contactele o sa isi revina, sau o sa trebuiasca sa se stearga iarasi eroarea si sa se reseteze iar calculatorul?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 31 Oct 2012, 02:28
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




a revenit problema pt care am deschis acest topic.
vara masina dupa o perioada indelungata de timp, gen ore bune, sau prima pornire pe ziua respectiva, niciodata nu imi porneste la prima cheie, la a doua sau la a treia o ea. in rest vara masina merge impecabil
iarna porneste oricand la sfert, insa relantiul variaza intre 1300-1800 de turatii perioada indelungata de timp. i-am dat forja la masina de in 5 minute apa a juns la temperatura optima, adica 89 de grade, si tot varia relanti-ul. dupa o perioada de timp de mers asa, minute, zeci de minute, isi revine singur, fara sa ii se faca nimic, indiferent de modul de conducere, indiferent daca o acelerezi in gol, etc. mai apare aceasta simptoma tot iarna daca merg cu ea in afara orasului, cu viteza normala cum se merge in afara, deci banuiesc cand se raceste motorul din cauza frigului, mai mult decat s-ar raci in mod normal.

de precizat din nou, a fost masina in service, i s-au curatat injectoarele, i s-a schimbat tot corpul clapeta, i s-a pus alt calulator de injectie care nu avea activata functia de antidemaraj, deci se putea pune pe orice masina, s-a pus masina pe tester si singura erpare ce a dat, in momentul respectiv, a fost ceva legat de pistonul 1 parca. eroare ce s-a sters si nu a mai aparut. a fost pusa pe tester si de catre mine, iar singura eroare care a dat a fost legata de contacte imperfecte motoras pas cu pas, contacte care au fost verificate si refacute pentru ca am vazut ca instalatia electrica e praf in ceea ce priveste mufele-contactele.

nimeni nu i-a dat de cap, deci dupa cum am precizat mai sus s-au schimbat anumite lucruri care ar putea cauza asta, sa nu emitem concluzii,odata ce s-au schimbat. simptomele arata ca si cum o piesa ceva, nu functioneaza cum trebuie si da impulsuri gresite, piesa care la un moment dat isi revine, dar care se defecteaza iar cand prinde frig, si care iarasi nu functioneaza cum trebuie vara cand e vorba de pornitul dupa un timp indelungat.

eu unul sincer am concluzionat, dupa toate astea ca ar putea fi vorba de sonda de oxigen, din cate am citit daca nu ma insel are o sonda in bloc care cum am vazut cand am intrat pe sub ea pe rampa, e dupa alternator, infipta in bloc. aia e sonda? am refacut si contatele la ea, sau ma rog le-am curatat si le-am izolat si tot asa face. de dat jos nu am dat-o. dar totusi lasand ipotezele, ceva concret, ce ar putea fi, ca nu mai stiu ce sa ii fac, iar partea proasta e ca atunci cand relantiul fluctueaza, motorul se misa in tampanele lui in dragi, de zici ca imediat se rupe de pe caroserie, si am mai observat ca pana cand isi revine relanti-ul, toba huruie de parca ar fi sparta sau parca ar baga evacuare fortata, dupa care dispare acest zgomot


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 31 Oct 2012, 15:01
Post #98


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Ar fi bine daca ai putea proba un corp clapeta de la altcineva.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 10 Nov 2012, 01:21
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




cum am discutat si la topicul de probleme generale, nr 237, desi cu parere de rau ca nu am pus lanterna, si nu stiam ca nu se vede acul cand filmez, daca va uitati cu atentie cam pe la jumatatea filmarii, vedeti cum oscileaza acul de la turometru, se vede foarte slab, in fundal, doar umbra pe care o creeaza, la fel se vede acul de la kilometraj. deci daca sunteti atenti, vedeti cum oscileaza relanti-ul o buna bucata de vreme. poate data viitoare fac o filmare cu lanterna in bord

filmare:

http://imageshack.us/clip/my-videos/856/zt...xsfhciakbr.mp4/


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliosha
post 22 Feb 2013, 18:02
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 14 December 09
From: arges




Exista posibilitatea sa traga aer "fals" pe la garniturile galeriei de admisie cu chiulasa, sau pe la oringurile senzorului de presiune montat pe galeria de admisie, daca sunt deteriorate?


--------------------
solenza scala 2003 / megane 2.2 cc 2008 / ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinxx
post 17 Mar 2013, 18:49
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 9 February 10
From: Iasi




pentru cine-l intereseaza, daca ai probleme la mpp si esti sigur pe contacte tot ce ramane este ca firele sa aiba o problema, daca sunt inadite se oxideaza si poti sa umbli la mufa pana mori....


--------------------
Dacia Dokker Stepway 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 25 Jul 2016, 10:48
Post #102


Solentar


Group: Members
Posts: 261
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




Sau sa fie curatate toate mufele cu WB-40, poate ajuta.



--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
0720 276 400 / Adrian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 26 Jul 2016, 13:02
Post #103


Membru


Group: Members
Posts: 1.374
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




@dj_sweat: spray-ul se nuemste WD-40, dar NU este pentru contacte electrice ci pentru degripare/lubrifiere. Pentru contacte electrice exista spray dedicat care e cu totul alta mancare de peste.

Tocmai ce am patit si eu sa am probleme cu functionarea motorului.
Duminica totul a fost ok, luni dimineata tremura schimbatorul la relanti si se auzea in evacuare cum merge balbait motorul.
La turare parea ca merge in 3, dar dupa ce trecea de 3000 rpm parea sa mearga in 4. In mers se accelereaza mai greu, dar a ajuns la 140 kmh pe ceas (nu am incercat mai mult).
Imi era frica sa nu fi sarit un dinte la distributie (are imediat 4 ani de cand a fost schimbata) si din cauza asta sa am acele simptome.
Am inceput cu bujiile, apoi am incercat cu alta bobina, apoi am scos cate o mufa la fiecare injector. Cand am scos-o pe cea de la injectorul 3 nu s-a modificat cu nimic mersul motorului. La celelalte dadea sa moara.
Cu un multimetru am verificat continuitatea pe bornele injectorului si e ok, nu pare bobina intrerupta.
Azi dupa servici voi cumpara un spray de curatat carburatoare de la piese auto (in benzinarii si hypermarketuri nu se mai gaseste) si voi curata toate injectoarele.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 26 Jul 2016, 16:03
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.678
Joined: 6 May 08
From: de unde rasare Soarele




Poti explica cum cureti injectoarele?


--------------------
Dacia Solenza Scala, din 2003, roșie ca focu' - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 26 Jul 2016, 20:48
Post #105


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 668
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




vezi sa nu fie de la benzina, mie asa imi facea cu benzina de la Mol; de atunci bag doar OMV sau Petrom, merge ca o papusa.





--------------------
Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
"Fiecare om suntem diferiti" - Gheorghe Hagi


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 27 Jul 2016, 09:48
Post #106


Membru


Group: Members
Posts: 1.374
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Am rezolvat.
Nu putea sa fie de la benzina deoarece acel injector nu mai lucra deloc. Nu era nici o modificare in mersul motorului cu el alimentat sau nealimentat. Evident ca era ori infundat complet ori ars.
Pentru curatare se procedeaza foarte simplu.
Se demonteaza capacul filtrului de aer, apoi e acces la rampa care e prinsa cu 2 suruburi torx (de 35 parca). Se desfac suruburile, se scoate rampa cu cele 4 injectoare, se scoate siguranta metalica si apoi se scoate prin tragere injectorul afara.
Se conecteaza 2 fire cu papuci la injector (papucii nu sunt cei standard ci mai mici, se gasesc prin magazine de profil) si se leaga unul din fire la borna minus a bateriei. Nu conteaza polaritatea deoarece inauntru e o bobina.
Se ia spray-ul de curatat carburatoare (eu am gasit varianta de mai jos) si se scoate capul pulverizator ca sa ramana doar acea tija. Se ia injectorul si se preseaza pe tija sprayului cu varful care intra in motor, deci invers decat sensul normal de functionare pentru a scoate mizeria care nu poate trece prin orificiile injectorului. Etanseaza destul de bine, deci scaparile sunt minime. In timp ce se mentine presat injectorul e blocat, deci nu permite trecerea gazului. Se ia celalalt fir conectat la injector si se pune pe borna + a bateriei. La alimentare, injectorul permite gazului sa treaca prin el. Eu nu am tinut mai mult de o secunda. Nu cred ca se strica, dar injectorul a fost gandit sa functioneze in impulsuri nu permanent, deci ii aplicam impulsuri de 0.5/1 secunda cu 1-2 secunde pauza de cateva ori pana iese jet ok.
Apoi se muta tija sprayului in celalalt orificiu al injectorului, cel dinspre rampa de injectie, deci sens normal de functionare. Se preseaza pe tija sprayului si se alimenteaza de la borna + a bateriei tot in impulsuri pana gazul iese pulverizat frumos prin orificiile injectorului.
Eu am facut operatiunea la toate injectoarele si acum 8 ani exact in acelasi mod si nu am avut nici un fel de problema.
As mentiona totusi sa se respecte ordinea de montare inapoi a injectoarelor.
Constructiv pot sa difere putin timpii de deschidere si calculatorul motorului sa tina cont de acesti timpi. Ca sa nu risc sa le inversez, am demontat injectorul 1, curatat, pus inapoi. Apoi am luat al 2-lea si tot asa.
Bafta.

This post has been edited by psychoo: 27 Jul 2016, 09:51

Attached thumbnail(s)
Capture.JPG ( Size: 17.7k ) Number of downloads: 82
Untitled.jpg ( Size: 10.97k ) Number of downloads: 85


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 27 Jul 2016, 10:15
Post #107


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Multumim psychoo, esti tare.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 27 Jul 2016, 10:26
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.257
Joined: 16 April 09






--------------------
*** ... ...
Daca stii sa pretuiesti timpul nu te vei plictisi niciodata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 27 Jul 2016, 11:30
Post #109


Membru


Group: Members
Posts: 1.374
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Ala din primul link lasa injectorul alimentat in permanenta. Dupa cum ziceam, ele au fost gandite sa mearga in impulsuri. La o alimentare permanenta risca sa se supraincalzeasca si sa se strice. Nu as face ca cel din primul link...


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 28 Aug 2016, 06:21
Post #110


Solentar


Group: Members
Posts: 261
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




E buna ideea.
Multumim.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
0720 276 400 / Adrian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th November 2017 - 21:56
Forum Renault Server hosting