DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme grave relanti - moare motorul,turatie mica, 1.4 mpi - injectoare infundate, bobina stricata,mpp

edy99
post 7 Jun 2011, 22:08
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




buna seara!
imi cer scuze daca s-a mai discutat asta pe undeva, din pacate nu am gasit raspunsul la problema mea.

am cumparat o solenza scala de la cineva, si stiindu-ma cu acea persoana a zis inainte sa mi-o vanda sa o bage in service la o revizie .
la acea revizie s-au curatat si injectoarele. din acel moment, sau poate a mai facut si inainte, dar nu asa, s-a stricat de tot relanti-ul.
in ce sens? in sensul ca daca merg cu masina, o scot din viteze si o las la relanti, o scot din viteze pentru ca trebuie sa opresc, opresc si o las la relanti, deci dupa ce am mers cu ea, nu mai are relanti-ul bun, oscileaza intre 1200 si 2000 de rotatii. si oscileaza la greu. daca accelerez in gol si tot accelerez isi revine relanti-ul , sau cate o data isi revine si singur, dar nu inainte de a oscila.

fiindca a dus-o in service la acea revizie, cei de acolo i-au spus ca e corpul clapeta, ca ar trage aer fals. corp clapeta care e foarte scump, 10-15 milioane.a cumparat unu, care se potriveste de la logan 1.4, l-a pus, culmea tot asa facea. a schimbat bujiile ca spuneau ca nu merge una, nimic, tot asa , a schimbat si calculatorul de injectie, cu unu tunat de supernova ce scoate 80 si ceva de cai, si-a revenit acea chestie cu bujia, insa relanti-ul ba. a montat calculatorul de injectie la loc, si a mers dupa aceea acea bujie si cu calculatorul original. apoi a fost pusa pe tester, 1000 de testere, 10 mii de softuri, nici unul nu a dat nici o eroare, totul este ok, din punct de vedere al testelor. masina insa tot asa merge.

de mers, cand merg cu ea, merge super bine, se infige, demaraj, viteza, chiar si cu 150 la ora cu, clima pornita, ei cand o las la relanti, o ia naiba. iar din cauza oscilatiilor astea, cand asa cand asa, incepe sa tremure motorul, aproape si caroseria, ca nu ii face bine.

ce e de facut? ca masina nu a vazut pana acum "mester", decat service, si uite ca , cu tot cu service, nu ii da nimeni de cap.


o fi de la senzori? o fi de la mama naiba? ca habar nu are nimeni
va rog sa ma ajutati si pe mine

This post has been edited by i96nds: 27 Jul 2016, 10:16


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 7 Jun 2011, 22:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.787
Joined: 23 March 08
From: Pitesti






--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Jun 2011, 22:40
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.389
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu as verifica totusi eventuale surse de aer fals


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 7 Jun 2011, 22:45
Post #4


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




Aer fals sau motoras pas cu pas/corp clapeta murdar. Dar daca zici ca a curatat injectoarele, sunt sanse mari sa nu fi pus la loc CORECT pe pozitie, corpul clapeta/carcasa filtrului aer.

spor!


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 7 Jun 2011, 22:46
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




motorasul pas cu pas unde se afla? in corpul clapeta? aer fals pe unde anume? adica dupa ce ii trece acea nebuneala, te uiti la motor si vezi cum merge si nu iti vine sa crezi ca , cu ceva timp inainte oscila in draci relanti-ul sau ca o sa oscileze iarasi dupa urmatoarea sarcina


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 7 Jun 2011, 22:49
Post #6


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




Motorasul pas cu pas se afla in corpul clapeta. Ai o poza cu el in link-ul de mai sus. Aer fals poate sa traga la imbinarea motor corp clapeta sau corp clapeta carcasa filtru aer.


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 7 Jun 2011, 23:18
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




pai am un corp clapeta nou nout. montat, aceleasi simptome. dat jos pentru ca nu avea rost sa ramana daca la fel merge. il am in portbagaj. daca trage aer fals, stiu, cel putin de la alte masini, ca mai am una, stiu ca nu merge deloc, nici in sarcina, si in nici un caz sa isi revina relanti-ul la normal dupa un anumit timp. parerea mea. daca gresesc, va rog sa ma corectati


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Jun 2011, 23:50
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.389
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Poate sa traga si pe furtunasul de vacuum de la frana, si pe la furtunasul canistrei de carbon (desi ala e luat in calcul), si pe la recuperarea vaporilor de ulei (la ala de sarcina mica, care intra in corpul clapeta, nu ala de intra in carcasa filtrului de aer).
Pote fasaie si pe la injectoare ca le-au fixat prost dupa curatare (desi cantitatea aia sigur nu e pe la injectoare).
Poate e chiar galeria de admisie montata prost.

Insa intrebare mea de baza este: cum sta garnitura inferioara de la corpul clapeta? E prezenta, e in buna stare? Intra fest?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 8 Jun 2011, 09:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




imi cer scuze, o am de 2 zile si nu sunt familiarizat cu toate piesele. unde e acea canistra?

ma voi uita la furtunul de la frana. ala ce merge la servo, nu?

garnitura de la corpul clapeta, probabil ca e buna, odata ce a fost in service facuta treaba, iar aia de acolo au schimbat corpul clapeta, cred ca au schimbat si garnitura. bine eu unul nu prea am incredere in nici un mecanic, imi cer scuze daca jignesc pe cineva. nu am gasit mecanicul ala care sa puna pasiune in masina, cum ar pune la propria lui masina. sunt trecut prin astea cu cealalta masina a mea. pana cand nu am invatat sa mi-o fac singur, si sa mi-o reglez singur, mergea ca cizma...

revin cu intrebarea: e posibil sa traga aer fals, insa sa isi revina relanti-ul dupa ceva timp la normal? adica la aer fals nu merge tot timpul aiurea?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Jun 2011, 10:21
Post #10


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.389
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




daca isi revine mai probabil e de la motorasul pas cu pas, poate fi chiar mufarea lui sau firele de alimentare, care la cald sa se dilate si sa faca un contact pe undeva.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 8 Jun 2011, 14:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




pai daca e de la motoras, de ce face la fel si cu al doilea corp clapeta? poate de la mufe, de acolo s-ar putea, ca si kilometrajul cand merge cand nu merge, si am citit pe forum ca tot de la mufa sau de la relee poate fi vorba

8 Jun 2011, 21:52:
de la alte cauze nu poate fi problema? pentru ca tot ce ati enuntat mai sus, in afara de calblaraie, a fost verificat si schimbat totul, si nu s-a remediat nimic. aveti idee?

9 Jun 2011, 14:10:
mai are careva habar ce ar putea fi? alte sugestii? va rog,
acel motoras pas cu pas, ce face el de fapt? e posibil ca alimentarea lui sa nu fie buna si sa nu cupleze decat cate o data?

This post has been edited by edy99: 9 Jun 2011, 14:10


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 9 Jun 2011, 17:55
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 673
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




Acel MPP(motoras pas cu pas) regleaza debitul de aer ce intra pe galerie in motor. Daca este murdar nu mai culiseaza cum trebuie si de acolo iti apar fluctuatii de turatie. De cele mai multe ori da sa moara motorul cand este murdar. Pentru turare poate fi de vina garnitura de jos(de pe admisie) a corpului clapeta care fie nu sta bine, fie s-a micsorat datorita uzurii.

P.S. Mi mi s-a intamplat o data sa mi se tureze de nebuna cand nu aveam deloc filtru de aer. Am mers fara filtru vreo 2 km(nu intrebati de ce biggrin.gif). Merita sa verifici si filtrul cum se prezinta sa nu fie rupt.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 Jun 2011, 18:41
Post #13


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




nare treaba filtru , edy99 cumpara un spray de contact si dai in fiecare mufa dupa aceea mai apropri usor contactele la mufe la care se poate pentru un contact mai ferm intre mufa mama si tata.
La senzorul de viteza cam la fel.
Motorasul pas cu pas se da jos si cu un spray degripant se da pe axul sau fara a se umbla si modifica capul motorasului cel conic .
Pentru a verifica daca iti trage aer fals pe la furtunul de servo sau cel de la canistra de carbon strangulezi furtunele sau le pui dop.
Daca tot spui din ce tot citesc ca ai schimbat corpul clapeta si tot trepideaza ca dracu , dai filtru de aer jos pornesti motorul fara sa apesi pe pedala de acceleratie ca sa nu sara corpul de pe locasul sau si te duci frumos la motor si misti de rampa de injectie stanga dreapta inainte inapoi , ar putea fi si de acolo buba sa traga aer fals pe la oringurile de la injectoare.
La relantii nu se aude fasss dar daca ti cu mana corpul clapeta si tragi usor de acceleratie cu siguranta sa-r auzi ceva de acolo.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 9 Jun 2011, 19:11
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




multumesc. am sa dau cu spray. nu stiu care este canistra de carbon si nici furtunul nu stiu unde e. furtunul de servo e ala ce merge de la motor la servofrana? rampa cred ca stiu despre ce e vorba.

sa inteleg ca acel corp clapeta e pus pe motor prin presarea carcasei filtrului de aer pe motor? nu are alta prindere?

am vazut in cartea masini ca al doilea releu mic din fata de langa baterie zice ca e pentru injectoare si pentru traductorul de viteza. e posbibil sa fie de la el? ce rol are? ar putea sa faca asa ceva?

acea mufa, care cred eu ca este de la vitezometru, am desfacut-o si am pus-o la loc si tot asa face. insa fara sa o curat ca nu am avut cu ce, dar am infasurat acele fire si le-am si izolat, si tot nici o schimbare. sper ca e cea din spate cu 3 fire, unu negru, unu alb si unu rosu, si e aproape cea mai jos, sau chiar cea mai jos mufa din partea dinspre caroserie. aia e?

dar mufa din fata de langa acel scut ce protejeaza galeria de admisie, si are un singur fir alb. aia ce face? pentru ca vad ca e belita izolatia.

sper ca nu stric nimic la masina, daca ma apuc eu sa ii dau de cap...


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 12 Jun 2011, 01:53
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




astazi am intampinat o problema. am mers cu masina pe autostrada, intr-a 5-a la 4000-4200 te turatii. viteza nu o stiu ca am zis mai sus ca am probleme cu vitezometrul. am mers vre-o 5-10 km. in momentul in care am incetinit ca am vrut sa opresc intr-o parcare pe autostrada, a inceput in decelerare sa huruie ingrozitor, sa vibreze, cu ea scoasa din viteze. aproximativ la fel am patit acelasi lucru si cu cealalta masina a mea, tot asa la viteze mai mari. cum huruia, am inceput sa apas pe frana, apoi sa o bag iar in viteza, si am reusit oarecum sa redresez, si sa nu mai faca asa de parca s-ar fi distrus ceva. am oprit in parcare si la plecare intr-a 3-a i-am dat 4000 de turarii si iar incepea sa faca la fel, sa huruie. apoi am mers cu masina in continuare la maxim 3200 de turatii intr-a 5-a. ce a avut? din cutie? din frane? din rulmenti? la cealalta cand mi s-a intamplat parca a fost mai pronunat, si aia are cutia longitudinala, si parca facea si mai rau. si de mentionat, cand am oprit in parcare mirosea ceva, un miros ciudat, de ars poate, dar nu ars obisnuit, frecat, ceva de genul.

va rog sa imi spuneti si mie ce viteza aveam atunci, si de ce a facut asa?
masina e scala, cu jante de 14, roti 165/15/r14

This post has been edited by edy99: 12 Jun 2011, 01:55


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 12 Jun 2011, 20:14
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




pe unde se baga ulei? stie cineva ce viteza era la turatia aia? o fi afectat grav chestia aia? la cealalta masina dupa cum am zis am patit la fel, si aveam ulei in cutie proaspat bogat, dar acolo aveam cutia uzata

se poate baga ulei peste sau trebuie schimat tot?

This post has been edited by edy99: 12 Jun 2011, 20:15


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jun 2011, 21:05
Post #17


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




edy uleiul la cutie se baga pe la busonul de la cutie cum te uiti la motor in partea dreapta pe partea soferului la mijlocul cutiei ai un buson acela se desface si pe acolo se completeaza cu 70w80 elf sau ce doresti tu.
Senzorul de viteza se afla in cutie spre eletromotor mai precis spre bord in jos are doua clape apesi pe ele si tragi in sus si ai scos senzorul.
Canistra de carbon se afla pe aripa dreapta e neagra sau aflba iar senzorul e pe ea sau in zona ei rar apar probleme de acolo.
Nu ai treaba cu releele din cutia neagra de pe aripa stanga din compartimentul motor doar daca pompa de benzina si sau injectoarele fac probleme , un singur releu alimenteaza pompa si injectoarele iar siguranta de protectie e de 35A amperi.
Asa zisul corp clapeta se afla pozitionat pe colectorul de admisie sau galeria de admisie are un locas o ridicatura pe galeria de admisie pentru a nu fi pus aiurea si e presat de filtru de aer care e prins in 4 suruburi de 10 . Pe corpul clapeta se afla motorasul pas cu pas , potentiometrul care citeste fluturele - pedala de acceleratie.

This post has been edited by djasu82: 12 Jun 2011, 21:09


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 12 Jun 2011, 21:50
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




multumesc. daca iau direct de la reprezentanta e mai bine? m-ar costa oare mult sa imi completeze ei acolo? ce cheie trebuie?

stie careva la 4000 de turarii intr-a 5-a ce viteza aveam? e cumva periculoasa pt motor-cutie acea turatie timp de 10 km de mers constant? s-o fi stricat ceva in acele momente cand s-a auzit huruitul si vibratia aia? ca mirosea ceva, dar undeva pe la mijlocul masinii cam pe in dreptul usii.

imi cer scuze pentru atatea intrebari nu sunt cunoscator si sunt cam ingrijorat de ce mi s-a intamplat. s-a intamplat ceva grav in acel moment sau daca s-a intamplat doar atunci si doar o data nu e grav?

13 Jun 2011, 13:47:
am verificat nivelul uleiului in cutie, e bun, cand am desfacut a inceput sa curga pe din afara nu tare, incet. deci pana la urma acel zgomot de la ce ar fi putut fi? acum am ambalat-o pana la aproape 5000 si nu a facut. desi vad ca incepe sa faca cam urat la acele turatii. sa fi fost totusi din cutie?sau din planetare, frane, ambreiaj sau alte cele? o fi stricat ceva in acel moment? sau deocamdata nu?

am incercat sa scot traductorul de viteze afara, si nu am reusit. cum se scoate?

am vazut ca filtrul de benzina e incapsulat in pompa. pot sa il schimb sau cumpar toata pompa? e bun la ceva acel filtru sau e o sita simpla? influenteaza cu ceva daca nu a fost schimbat niciodata? se poate pune inca un filtru de ala pentru injectie, de fier si cilindric? influenteaza presiunea , alimentarea, sau mersul motorului?

This post has been edited by edy99: 13 Jun 2011, 13:47


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 13 Jun 2011, 16:22
Post #19


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




filtru de pe pompa se spala nu se decapsuleaza .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 13 Jun 2011, 19:33
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




am inteles. mc. in rest cu celelalte probleme ma poate ajuta cineva?


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyel_r11
post 17 Jun 2011, 14:37
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 24 May 11




Edy, parerea mea sa nu mai umbli la...tot si sa desfaci...si sa cureti...si mai ales sa schimbi ca cel mai probabil vei arunca multi bani aiurea. Ia-le pe rand!
Pt relantiul figurant...ia intai si intai si curata senzorul de turatie aflat la imbinarea motorului cu cutia.Se desfac cele 2 suruburi de 10, se curata cu o carpa uscata,eventual se da cu spray de contacte in mufe si se mai strang papucii aia nitel. Daca tot face, cel mai probabil este de la mpp sau trage aer fals pe undeva, asa cum s-a mai zis mai sus. Mai ales ca s-a tot umblat la rampa de admisie,injectoare,corp clapeta. Ale caror garnituri sunt f sensibile si pacatoase. De obicei cand se scot injectoarele se si schimba toate oringurile lor ca sa nu fie astfel de probleme.Dar cum ele nu se prea gasesc,la fel ca si garnitura de la corpul clapeta...se las asa ca doar e mai comod. Era pe aici un post unde un user explica ce a facut la corpul clapeta sa nu mai traga aer fals la imbinarea cu motorul...mastic...chestii...si a rezolvat problema ca nu gasea garnitura noua.

Si ca tot ai intrebat de cateva ori si nu a raspuns nimeni...eu am mers cu solenza mea toata autostrada soarelui la cca 4400 de ture (adica vreo 150 km/h) si n-a avut niciodata nici pe dracu(in afara de consumul ridicat)...si oricum nici nu trebuie sa aibe. Motoarele astea sunt de turatie, limitate electronic la 6200 de ture(asta nu inseamna totusi ca si trebuie sa ii dai atata ca totusi...e un motor de anii 90 cu distributie pe curea).


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 17 Jun 2011, 16:48
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




multumesc pentru raspuns. asa am sa fac.

am mers acum 2 zile la 4000 de turarii si mergea vitezometrul si mie imi indica 150. nu stiu de unde diferenta, si nu mi-a facut nici o problema. atunci probabil pentru ca am mers 5-10 km, 5-10 minute, probabil ca nu ii place sa mearga prea mult la viteza aia, si probabil ca zgomotul ar fi putut fi si de la altceva, zic eu, numai ca nu prea imi dau seama clar de la ce, ca de atunci nu am mai avut nici o problema si nici pana atunci. iar ca viteza maxima i-am dat 170, pe distanta scurta, si m-am limitat, ca totusi nu e masina de curse, si cine stie cand cedeaza ceva in ea, totusi.

am incercat sa vad preturile cat m-ar costa sa incerc toate ce au fost schimbate si povestite de cei de pe forum, si m-ar ajunge la undeva pe la 10-15 milioane. sunt foarte mari preturile la reprezentanta. iar ganiturile de injectoare nici nu le avea, probabil doar daca o dau la ei la reparat, nici cele de admisie, nici cea de la corp clapeta. esti nevoit sa iei tot corpul pt o garnitura. am etasat cat de cat cu vaselina sus si jos la corp iar acum nu imi mai face asa de des, mai mult imi face cand merg cu viteza mica in trafic. in rest cand merg cu ea constant si normal, aproape sau chiar imediat la liber, isi revine relanti-ul, nu mai oscileaza.

in ceea ce priveste traductorul de viteze, e 180 de lei unu nou, asta ce il am l-am dat jos l-am curatat am suflat in el, desi nu stiu daca are vre-o influenta l-am montat de 2 ori si a mers si a doua oara a mers. a mai facut 2 faze scurte si si-a revenit. azi l-am dat iar jos si l-am curatat. de desfacut nu stiu sa il desfac ca e turnat

This post has been edited by edy99: 17 Jun 2011, 16:50


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madarfacar
post 22 Jun 2011, 18:31
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 24 January 09




si eu am aceleasi 2 probleme ca si tine si oricat am cautat pe forumu asta n-am gasit o solutie...nimic concret...doar mistouri si huiduieli...

am curatat corpu clapeta cu tot cu motorasu lu peste...sufletu...la fel...

vitezometru face ca si tie...ba merge ba nu...

daca gasesti vreo solutie, zi-mi si mie te rog...

multumesc.

This post has been edited by madarfacar: 22 Jun 2011, 18:32


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 22 Jun 2011, 22:26
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




de cand am pus vaselina la imbinari sus si jos la corpul clapeta, nu mai oscileaza relanti-ul decat atunci dupa ce merg cu masina la viteze mici, si de multe ori chiar si dupa ce merg cu viteze mici, face dar isi revine de multe ori mai repede la normal. cate o data tot la viteze mici, face cam multicel pe nebuna cu relanti-ul oscilant.
la vitezometru, am scos traductorul de viteza. l-am zgaltait, si de atunci face foarte rar, depinde cum ii vine, in unele zile deloc, in unele zile face, si face pe distante scurte, sau mai putin scurte, dar face, chiar cand ti-e lumea mai draga, sa inteleg ca de la el e. azi l-am dat iar jos, am dat unde intra in cutie pe traductor cu spray de contact, si la mufa la fel, l-am invartit si se invarte mult mai bine in gol. apoi l-am montat si mi s-a parut ca nu merge kilometrajul. astazi si zilele trecute chiar mi-a facut inainte de a face operatiunea asta figur de mai multe ori, pe distante relative. apoi cand am plecat propriu-zis cu masina, am mers vre-o 20 -30 de km,.m-am plimbat si vad ca nu mai face. poate o sa mearga treaba asta si la tine


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 25 Jun 2011, 15:10
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




am si eu 2 nelamuriri. la toate solenzele scala, se blocheaza usile dupa cateva zeci de secunde dupa ce se da la automat? sau asta e din alarma?
si a doua nelamurire: de ce dupa ce se blocheaza usile, toate se pot deschide din interior daca tragi de clapeta, doar cea de la sofer nu? am vazut ca are un mic tamburusi aia din dreapta, probabil si celelalte la fel, iar aia de la sofer nu il are, si nu se poate deschide din intrerior decat daca apas pe butonul de centralizata, sa deblochez usile, ala de langa casetofon

25 Jun 2011, 22:35:
si inca o nelamurire. la bord la solenza, are in el un indicator pentru pompa de benzina. la multe masini, am vazut ca acel indicator ramane aprins, iar cand se stinge poti da la automat. la solenza , cel putin la mine, eu ma bazez pe acel bec rosu. sa inteleg ca acel senzor e acolo asa aiurea? ca am pus bec cu contactul pus, si nu are nici o influenta. daca ma puteti ajuta si pe mine, va rog

This post has been edited by edy99: 25 Jun 2011, 22:35


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madarfacar
post 28 Jun 2011, 11:44
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 24 January 09




solenza nu are nici un bec pentru pompa de benzina....

daca tu te referi cumva ultimu martor de sus de langa turometru(notat in poza cu numarul 20), ala e martoru control sistem antipoluare...care se aprinde doar la vehiculele euro 3...daca masina ta e din 2003, e euro 2....implicit - nu se aprinde.

de ce totusi e acolo pe bord dar nu merge? pentru ca toate ceasurile sunt la standard si ptr euro 2(2003) si pentru euro 3 (2004-2005).

daca te referi la becurile rosii din dreapta, de sub ala de frana de mana(nr. 5), alea sunt pentru baterie(nr. 6), ulei(nr. 7) si temperatura apa(nr.9).

@referitor la treaba cu inchisu usilor, cred ca e din alarma... eu am 2 solenze...una scala, una rapsodie si la nici una nu se inchid usile dupa ce dau la automat...in schimb la ambele se blocheaza dupa ~1 min daca o deblochez si nu bag cheia in contact...



This post has been edited by madarfacar: 28 Jun 2011, 11:53

Attached thumbnail(s)
28062011.jpg ( Size: 119.89k ) Number of downloads: 3666


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyel_r11
post 28 Jun 2011, 12:10
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 24 May 11




Colegu se refera la martorul nr 4, "pompa de benzina".

Dupa ce se sting martorii de apa si ulei...poti sa o pornesti linistit,indiferent daca s-a stins sau nu acel martor "pompa de benzina". Ca daca mai ai doar cativa litrii de benzina in rezervor, esti pe rezerva, poti astepta si o saptamana cu contactu pus...ca martoru ala nu se mai stinge ca de...arata ca nu mai ai benzina.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madarfacar
post 28 Jun 2011, 15:45
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 24 January 09




aaa....am eliminat din start posibilitatea ca la ala s-ar fi referit...pentru ca...cine nu stie ca ala sta aprins daca mai ai putina benzina in rezervor? blink.gif
si el a zis bec rosu...

in fine...cred ca s-a lamurit...


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 28 Jun 2011, 16:53
Post #29


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Pe autostrada ai mers cam cu 145 km/h. Nu are nimic - doar nu o chnui prea mult la viteze dintr-astea.
Tu sigur ai masele bune? Parca era un fir de masa undeva pe sub farul din fata soferului.... Mufele ai zis ca le-ai dat deja cu spray. Tare mi-e sa nu cumva sa ti se fi intrerupt de tot motorul si de fapt sa-l fi pornit fortat prin faptul ca masina era inca in miscare. Ti se aprinsesera si becurile de pe bord cand ai avut acel harait ?

Pe autostrada nu cumva ai calcat pe linia aia alba care e zimtata ? Am mai vazut eu unii care credeau ca li s-a stricat masina dar de fapt calcasera cu cauciucul pe acea linie..... Sigur erai pe banda 1, nu ? smile.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy99
post 29 Jun 2011, 21:59
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 7 June 11
From: Constanta (CT) - Petrila (HD)




de martorul ala e vorba, de ai zis tu ca e pentru euro 3 ,madarfacar, merci pentru raspuns

i96nds, nu cred ca s-a oprit motorul, si nu cred ca am calcat pe acea banda, pentru ca la plecarea din parcare, cand am incercat-o daca si-a revenit, si am turat-o mai puternic in a 3-a incepuse sa faca acel zgomot. acum sau sau alta data, am mai incercat sa vad daca mai face, si nu mai face, si nici nu a mai facut, doar atunci a facut.

am inca o nelamurire, cand pun contactul, se stinge becul rosu, se mai aude inca pompa ca amorseaza vre-o 10-15 secunde, dupa ce se stinge becul. de ce? o fi infundata? o avea debitul prea mic?

la vitezometru cred ca e de la traductor, cand il curat calumea merge, apoi cred ca intra la contacte acolo, unde se transforma viteza aia de rotatie in inpulsuri, intra ulei din cutie si iarasi nu mai merge. acum iar nu merge. probabil ca a avut candva acolo o garnitura. am vazut pe un logan diesel ca nu e la fel traductorul, are in linie toata mufa, nu ca la solenza 2 cu 1. nu stiu ce sa fac, ca e enervanta treaba cu vitezometrul, si cu relanti-ul oscilant, relanti care si acum face, dar mai rar, cred, dupa ce am etansat corpul clapeta cu vaselina


--------------------
Dacia Solenza Scala; Renault Laguna 2 Initiale Paris; 2003 / 2003; - XX XX DOD_XX XX LOL
100% adrenaline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th November 2017 - 02:08
Forum Renault Server hosting