DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme stergatoare?, probleme electrice, sau apa, dar unde?

johnsws
post 20 Dec 2004, 14:28
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




ieri am facut vreo 70 km in oras cu solenza, stiti...alergatura d'aia de sarbatori. am fost la cora, stergatoarele puse cel mai des pe temporizator. totul a functionat ok. cand sa plec dau drumul la stergatoare tot pe temporizare si dupa ce facea miscarea de stergere se auzeau 2 cloncanituri ca alea de semnalizare. de obicei scoate un clonkanit cand se opresc, care vine de la releul care le comanda. dar acum cloncanea de 2 ori. dupa putin timp si-a revenit. azi-dimineata nu mai cloncanea de 2 ori, dar o data la sfarsitul cursei se auzea un zgomot asa ca si cum ar face un mic scurt la motorasul de la stergatoare. bineinteles ca si-a revenit repejor. ce naiba o fi ? o fi intrat apa? probleme cu releul? are vreo legatura cu UCE decodor? e releu separat pentru temporizare? pls help. orice informatie e bine-venita.
e solenza cu UCE nu UCH...nu cred ca conteaza daca e diesel sau nu.

This post has been edited by johnsws: 20 Dec 2004, 14:30


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 21 Dec 2004, 17:36
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




E de vina releul. Asa am patit eu pe break cu nazbatia aia de temporizator de care rotesti. La capat de cursa se auzea ca un mic scurt. Dar stergatoarele mergeau bine. Asa ca nu l-am schimbat. Dupa un timp, cand se auzea scurtul, stergatoarele aveau tendinta sa se deplaseze cu hopuri (primeau curent cu intermitenta). De-abia in faza asta am catadicsit sa schimb nazbatia de temporizator si de atunci nu mi-a mai facut figuri. Daca nu iti mai face figura, lasa-le in pace. daca insa se repeta, du-te sa-ti schimbe releul.

Am uitat: Nu are nici o legatura cu UCE, decat ca releul asta e prins in acelasi suport cu UCE. Daca vrei sa-l schimbi singur; langa UCE sunt 3 sau 4 relee (depinde daca ai sau nu releul averizor limita viteza). Doua sunt puse exact langa UCE si alte doua separate de el. Ei bine, releul care te ntereseaza pe tine este al doilea, cum te uiti spre pedalier. Mai simplu, releul din portiunea ingusta a UCE.

This post has been edited by bogdan_o: 21 Dec 2004, 17:43


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 12 Feb 2005, 22:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




mad.gif
Nu stiu daca are sau nu legatura directa cu problema postata aici dar are de a face cu stergatoarele.
Dupa un drum de vreo 100 de km astazi mi s-au oprit pe mijlocul parbrizului. Erau la curatat parbrizul cu ajutorul spalatoarelor.
Initial am crezut ca e vorba de siguranta care le are in grija.
Insa nu e asa ca motorul e alimentat si chiar functioneaza. Cred ca si releul isi face treaba ca puse pe temporizator se aude motorul cum face o cursa si apoi se opreste.
Ce naiba o fi defectat la mecanismul interior de antrenare nu am idee.
De pus jos le-am pus manual. Ca mergeau, nu erau blocate.

Si abia mi-au rezolvat (adevarat, in timp record!) problema cu conducta de servodirectie.

Sa inteleg ca dupa 20.000 km incep sa apara exponential problemele?

Si totusi continui sa cred ca e o masina buna. smile.gif wub.gif


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 13 Feb 2005, 11:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Recunosc ca nu inteleg ce vorbesti acolo. Deci stergatoarele mai merg? Vezi ca circuitul de temporizare functioneaza pe alta siguranta (cea pe care e si plafoniera) decit circuitul normal de functionare al stergatoarelor. Asa ca stergatoarele pot merge pe manual dar nu merge temporizatorul, sau nu mai revin la punct fix.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 13 Feb 2005, 12:32
Post #5


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pai daca motorul mrge, stricat mecanismul de antrenare. Deshide capota, scoate grilajul ala negru de plastic ce acopera compartimentul unde e si vasul pt lichidul de parbriz si o sa vezi bratele stergatoarelor. Uita-te sa nu fi sarit nimic de pe acolo.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 15 Feb 2005, 08:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Tu ai perfecta dreptate! ar trebui sa ma uit. Mai exact sa ma fi uitat. Ca la toata urma masian este in garantie.
O reparatie de 2 minute a durat 2 ore cu asteptat si cu facut hartogaraia specifica service-urilor.
De fapt era nevoie de o cheie (preferabil tubulara) de 8 si de dat jos acoperamantul ala de plastic negru de deasupra compartimentului ventilator, stergatoare si de strans surubul central de actionare de la motor la mecanism de actionare stergatoare.
Interesant este ca acel surub a prezentat mare atentie pentru uzina la capitolul NU UMBLATI AICI! si spun de asta pentru ca era dat cu vopsea rosie pe cap ca sa nu se umble la el.
Daca si la suspensiii si la alte suruburi importante pentru securitatea masinii au facut la fel la strangere e de rau.
Bine ca a fost doar un surub de la stergatoare.

EU


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminescu0
post 16 Feb 2005, 22:10
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 September 04
From: Colentina, inima strazii




mie mi s-a intamplat sa nu functioneze sistemul care uda parbrizul, stergatoarele mergeau. am oprit unde aveam treaba si cand am plecat mergea...


--------------------
Reno Megane I hatch
If you can't convince 'em, confuse 'em.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 17 Feb 2005, 02:23
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Duzele alea se mai infunda. Mie de la frig are prostul obicei sa se infunde duza dreapta. Aia stanga merge bine. O suflu putin si isi revine.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eminescu0
post 17 Feb 2005, 16:00
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 September 04
From: Colentina, inima strazii




scuze, nu am fost foarte clar. vroiam sa spun ca sistemul era complet mort, adica nu se mai auzea nici macar motorasul care impinge apa. de obicei cand se infunda sau nu mai e apa in rezervor se aude...

oricum merge si deocamdata nu ma deranjeaza. sper sa nu se mai repete.


--------------------
Reno Megane I hatch
If you can't convince 'em, confuse 'em.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 4 Nov 2006, 09:27
Post #10


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE(eugeniuz2004 @ 15 Feb 2005, 08:48)
Bine ca a fost doar un surub de la stergatoare.

EU
*


Am si eu o problema: ieri pe ger am incercat din greseala sa pornesc stergatoarele care erau cam inghetate pe parbriz. Rezultatul a fost ca evident nu au pornit, si nici nu au mai pornit cand am curatat parbrizul. M-am uitat inauntru si era doar o piulita (ciudata, parca avea zimti) in locul unui surub. O sa pun o poza ca sa va lamuriti. Mi-o fi sarit surubul? Unde gasesc altu? sad.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinel
post 4 Nov 2006, 10:24
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 27 May 05




Problema cu piulita mi-a aparut si mie chiar in prima iarna cand am luat masina.
Cauza a fost aceeasi: am incercat sa folosesc stergatoarele cand acestea erau lipite de parbriz.
Masina fiind atunci in garantie am fost cu ea la service, i-a scos grila neagra si a gasit piulita care era cazuta. A strans-o pe surub si asta a fost tot. Durata operatiune: 10 minute. (mai mult i-a luat sa puna grila neagra la loc).


--------------------
Dacia Solenza - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 4 Nov 2006, 11:06
Post #12


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




Problema e ca nu vad cum poti sa strangi piulita aia pe surub (e doar o parte din piulita banuiesc eu ...). O sa fac o poza imediat ca sa intelegeti despre ce e vorba.


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 4 Nov 2006, 11:37
Post #13


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




Uitati pozele:
normal_Image322.jpg

normal_Image325.jpg

Presupun ca lipseste o piulita de acolo nu? Saiba in cauza nu am cum sa o strang vad eu ...

This post has been edited by Valentine: 4 Nov 2006, 11:39


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Nov 2006, 11:43
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




aia din poza a doua este o sauba grover mai trebuie o piulita pusa peste ea si strinsa bine


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 4 Nov 2006, 12:04
Post #15


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




QUOTE(bygy007 @ 4 Nov 2006, 11:43)
aia din poza a doua este o sauba grover mai trebuie o piulita pusa peste ea si strinsa bine
*


Banuiam eu. Nu am mai gasit piulita (e printre frunze p-acolo sau oi fi aruncat-o eu cand am aruncat un pumn de frunze de acolo). Unde gasesc de vanzare asa ceva (si ce marime are)?

PS Ce sistem cretin de actionare al stergatoarelor. Nu inteleg cat de greu putea sa fie sa faca ceva mai simplu si mai eficient mad.gif

This post has been edited by Valentine: 4 Nov 2006, 12:05


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Nov 2006, 12:15
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




gasesti pe la magazine dastea care vind feronerii imposibil sa nu gasesti o piulita ddupa poza nu-i dau seama de marimea piulitei dar ppoate fi de 6;8 sau 10adica se potriveste cheia de 10;13 sau 17daca poti scoti surubul il iei cu tine si vezi ce piulita se potriveste


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andiavas
post 4 Nov 2006, 18:17
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 October 06




Salutare!

Sunt si eu cam nou pe aici cu toate ca citesc acest formu de o luna de zile, perioada de cand mi-am cumparat o SZ Scala.Am si eu o problema cu stergatoarele:sunt cam ridicate in punctul mort.De exemplu fac o tura, se duc pana jos de tot apoi urca cam 15 cm si se opresc, ala fiind punctul in care raman.In rest functioneaza cum trebuie;mi-am zis in prima faza sa le mai desurubez un pic si sa le cobor eu, dar faza nu prea are logica deoarece asta ar insemna ca atunci cand cursa lor este in partea inferioara sa ajunga sub capota.Intrebarea mea este daca se poate rezolva in vreun fel.Scuze daca nu m-am facut bine inteles!


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2024 - 22:00
Forum Renault