regulator gpl bigas
regulator gpl bigas
renault19 |
4 Nov 2013, 20:52
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 October 13 |
Attached thumbnail(s) Bigas_2.JPG ( Size: 243.6k ) Number of downloads: 321 |
||
--------------------
renault r19 europa
19
1997 berlina
- b21rnh
|
|||
bygy007 |
4 Nov 2013, 21:39
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
din 2 se regleaza relantiul1 se regleaza in asa fel incit 2 sa aibe turatia cea mai mare la mijlocul cursei
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PH-06-BOA |
8 Nov 2013, 10:45
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Daca desfaci de tot , surubul 1, va trebui sa fie de o forma lunga cu varf ascutit . Din el se regleaza relantiul. Celalalt, actioneaza asupra membranei, care regleaza debitul de gaz, pe masura ce se accelereaza. Deci, strangi din cel ce actioneaza membrana pana se reduce din turatie la relanti (daca nu tine de la montarea ei, cauta direct din 1, sa obti relantiul), maresti turatia din 1, reduci turatia in continuare din 2 cat se poate si refaci din 1, pana 2 nu mai are efect. Atunci ai relantiul asigurat constant, din 1. Incerci sa accelerezi finut, usor de tot, sa observi daca are pauza acceleratia, la inceputul cursei. Daca nu are, mai strangi din 2 pana gasesti pauza la inceput, dupa care slabesti putin cate putin, pana dispare aproape de tot. Aici ai convingerea ca membrana nu e actionata la relanti, si incepe sa deschida doar la accelerare. In timpul acestor reglaje, surubul de pe furtun sa fie mai mult defacut (desurubat), ca sa nu aiba influienta asupra celorlalte reglaje. Dupa stabilirea pozitiei surubului 2, mergi la cel de pe furtun, si cu turatia la vre-o 3000 de ture, strangi din surub pana incepe sa se reduca din turatie si te opresti, sau dai o juma' de tura inapoi. Urmeaza testul pe drum. Daca la jumatatea cursei (in a 4-a), apasand simti ca nu se duce normal, mai strange din surubul de pe furtun, ca e posibil sa ai gaz mult. La fel, si daca ai gaz putin, nu se duce normal la apasare.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
renault19 |
18 Nov 2013, 00:37
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 October 13 |
multumesc f mult pt ajutor am sa incerc dar pt plamanul asta zavoli unde gasesc membrana noua pt ca aia a lui cred ca e sparta,cnd sunt in treapta a 2 sau a 3 a si scot pe liber scade turatia la 500-600 d ture dupa care isi revine in 5-6 secunde.deci unde pot gasi in bucuresti set de membrane pt inlocuit?
salut Attached thumbnail(s) 200_777_zavoli_ge6.jpg ( Size: 51.92k ) Number of downloads: 286 |
--------------------
renault r19 europa
19
1997 berlina
- b21rnh
|
|
giuscam |
12 Jan 2014, 19:21
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 |
Am incercat sa fac reglaju lui PH -06 -BOA .Am un vaporizator Tomasseto Achile,problema e ca la reducerea acceleratiei motorul da sa moara o secunda pe urma isi revine
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2024 - 18:28 |