DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> relantiu mare, 1300-1400 rpm

cannis88
post 14 Jun 2009, 18:26
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07




chiar inainte de a schimba setul motor aveam un relantiu de 1300-1400 la cald.... dupa ce am schimbat setul motor, mi-a mai scazut putin, in jur de 1000-1100....
Acum iar este la 1300-1400... nu gasesc nicio explicatie...are cineva vreo idee?!? ajutati-ma va rog...


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalin18
post 14 Jun 2009, 18:41
Post #2


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




poi regleaza-l


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br03gnn
post 14 Jun 2009, 21:47
Post #3


Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 08




vezi la carburator in partea stanga este un surub prin care poti sa il reglezi si reglajul se face la cald


--------------------
fiat uno 1997 - CT-07-VKP
Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannis88
post 15 Jun 2009, 15:03
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07




QUOTE(br03gnn @ 14 Jun 2009, 23:17)
vezi la carburator in partea stanga este un surub prin care poti sa il reglezi si reglajul se face la cald
*





acel surub este desurubat de tot, nici nu mai atinge parghia aceea...m-am jucat putin si cu aerul, si tot nu scade...ce-am observat e faptul ca daca incerc sa ii fac eu revenirea la parghia unde vine cablul de acceleratie, se mai poate da inapoi... merci pentru idei...astept altele...


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 15 Jun 2009, 17:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




pune-i un arc de dacie 1300


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 16 Jun 2009, 00:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




banuiesc că ai carb dublu. verifica dacă este reglată clapeta a II-a...


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannis88
post 16 Jun 2009, 07:45
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07




QUOTE(gangara @ 16 Jun 2009, 02:02)
banuiesc că ai carb dublu. verifica dacă este reglată clapeta a II-a...
*





intr-adevar, am carburator dublu si i-am reglat treapta a doua asa cum am citit pe saitul oltcit.ro...si tot nu scade....

16 Jun 2009, 13:51:
QUOTE(vladut88 @ 15 Jun 2009, 18:37)
pune-i un arc de dacie 1300
*





din cate imi aduc aminte, carburatorul de dacie 1300 are arc de revenire legat de caroserie, nu este inclus in corpul carburatorului...

17 Jun 2009, 12:28:
azi am observat ca se aude si un fâsâit, in special cand incerc sa o mentin turata peste 1500 rpm... se poate sa traga aer fals?!? daca da, pe unde?!?

This post has been edited by cannis88: 17 Jun 2009, 10:58


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 17 Jun 2009, 14:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Cel mai probabil iti trage aer fals. Posibile locatii/rezolvari:

a ) imbinarea colector admisie - carburator:
- schimba garnitura de clingherit!
Este posibil ca unul dintre planurile de montare a garniturii sa prezinte deformatii(ori colectorul ori carburatorul ori amandoua) caz in care la montarea garniturii noi unge atat planul colectorului de admisie cat si planul de montaj al carburatorului cu silicon rezistent la temperatura.

b ) imbinarea colector admisie - chiulasa:
- schimba garnitura de clingherit!
- la montarea garniturii unge atat planul colectorului de admisie cat si planul de montaj al chiulasei cu silicon rezistent la temperatura;
- strangerea colectorului de admisie sa fie facuta cat de cat uniform(strangi treptat piulitele de fixare, urmand o schema de strangere "in stea")

c )supapa de retinere a servofranei(capacelul alb de plastic in care intra furtunul de depresiune ce pleaca din colectorul de admisie):
- schimba supapa cu una noua

d ) furtunul de depresiune ce pleaca din colectorul de admisie(este crapat pe undeva sau are colierele nestranse)
- inspecteaza-l vizual si daca vezi crapaturi inlocuieste-l

e ) membrana servofranei: faci verificarea/inlocuirea DUPA ce ai investigat tot ce am scris mai sus(astfel se reduce riscul de a inlocui servofrana fara sa fie nevoie)
- daca zici ca se aude un fasait si creste ralanti-ul, scoate stutul supapei de retinere din servofrana si astupa-i capatul cu degetul. Daca ralanti-ul scade incearca sa turezi motorul cu cealata mana tinand degetul pe stutul supapei. Daca nu se mai aude fasaitul in turatie, servofrana e locul pe unde trage aer fals si va trebui inlocuita.

f ) garnitura de chiulasa(posibil sa se fi crapat/ciupit/ars in zona colectorului de admisie-evacuare deoarece zona aceea este una din zonele cele mai fierbinti ale chiulasei):
- schimba garnitura de chiulasa

Ar mai fi mici locatii "de finete" insa cred ca m-am lungit destul cu vorba. Fa verificarile si inlocuirile(garniturilor) si revino cu detalii.

Spor la treaba!
Numai bine.



--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannis88
post 18 Jun 2009, 23:27
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07




ce-am observat asta seara este ca daca schimb peste 3000 de ture, cand o las pe liber turatia nu sare de 1000 de ture, in schimb daca merg frumos, 2000-2500 de ture, relantiul ramane la 1500 de ture... mai am 150 km pana la strangerea chiulasei, si sa vad atunci cum il ademenesc pe mecanic sa imi regleze si carburatorul, ca eu nu am rabdare cu el...


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anova
post 19 Jun 2009, 08:33
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 24 April 08
From: Iași




am patit si eu acelasi lucru. problema, la mine, era arcul, care era slabit. am pus altul si acum nu mai am probleme.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannis88
post 19 Jun 2009, 08:52
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07




QUOTE(anova @ 19 Jun 2009, 10:03)
am patit si eu acelasi lucru. problema, la mine, era arcul, care era slabit. am pus altul si acum nu mai am probleme.
*





si ai gasit arc dintr-acela la piese auto, pe undeva, sau l-ai schimbat cu un altul de la un alt carburator?!? azi ajung prin craiova, si o sa ma interesez la cateva magazine cu piese de nova despre asa ceva...


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 19 Jun 2009, 14:01
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




daca nu gasesti arc pune unu de 1300 cum am zis mai sus il atasezi de parghia de care trage cablu deacceleratie si undeva il legi cu o sarma de caroserie sau chiar de galeria de evacuare


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anova
post 19 Jun 2009, 15:01
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 24 April 08
From: Iași




QUOTE(cannis88 @ 19 Jun 2009, 08:52)
si ai gasit arc dintr-acela la piese auto, pe undeva, sau l-ai schimbat cu un altul de la un alt carburator?!? azi ajung prin craiova, si o sa ma interesez la cateva magazine cu piese de nova despre asa ceva...
*




am gasit unul la un mecanic. am avut noroc...

varianta cu alt fel de arc legat de caroserie nu este recomandata, din cate am inteles, pentru ca decentreaza axul carburatorului.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 21 Jun 2009, 23:16
Post #14


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




nu sunt multi care se pricep la carburatoarele duble.. cel mai bine e sa mergi la un service.. nu iti poate lua 100 ron pt un reglaj, asta daca nu reuseste vreun mecanic sa iti faca asta smile.gif.. sau mai simplu.. carburator1400 :> tongue.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anova
post 22 Jun 2009, 08:41
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 24 April 08
From: Iași




de acord cu tine, burtik4u, cand spui ca sunt putini care se pricep la carburatoarele dublucorp. am fost la o gramada de mecanici pana sa gasesc unul bun, dar a meritat: acum am consum de 5,5%-6% in exterior si pana in 9,5% in oras, iar masina e la fel de sprintena cum era cand lua 14% in oras cool.gif.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannis88
post 26 Jun 2009, 20:16
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 March 07




QUOTE(anova @ 22 Jun 2009, 10:11)
de acord cu tine, burtik4u, cand spui ca sunt putini care se pricep la carburatoarele dublucorp. am fost la o gramada de mecanici pana sa gasesc unul bun, dar a meritat: acum am consum de 5,5%-6% in exterior si pana in 9,5% in oras, iar masina e la fel de sprintena cum era cand lua 14% in oras  cool.gif.
*





5.5-6 in exterior... hmmm pai consumul asta abia daca il scoate supernova ...care are totusi motor pe injectie.... da' in fine, e posibil... nu zic nu...felicitari!!!


--------------------
dacia nova 1998 gt - OT 66 LUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anova
post 27 Jun 2009, 13:40
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 24 April 08
From: Iași




multumesc, o sa ii transmit felicitarile mecanicului, pentru ca el e cel care le merita.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crysnova
post 2 Jul 2009, 12:40
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 July 09




nu cumva este prea intins cablul de acceleratie?


--------------------
dacia dacia nova gt 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 20:02
Forum Renault