relantiu mare, 1300-1400 rpm
![]() ![]() ![]() |
relantiu mare, 1300-1400 rpm
cannis88 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|||
madalin18 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru foarte nervos Group: Members Posts: 277 Joined: 16 April 09 ![]() |
poi regleaza-l
|
--------------------
Dacia
logan
2010
|
|
br03gnn |
![]()
Post
#3
|
![]() Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 08 ![]() |
vezi la carburator in partea stanga este un surub prin care poti sa il reglezi si reglajul se face la cald
|
--------------------
fiat
uno
1997
- CT-07-VKP Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(br03gnn @ 14 Jun 2009, 23:17) vezi la carburator in partea stanga este un surub prin care poti sa il reglezi si reglajul se face la cald acel surub este desurubat de tot, nici nu mai atinge parghia aceea...m-am jucat putin si cu aerul, si tot nu scade...ce-am observat e faptul ca daca incerc sa ii fac eu revenirea la parghia unde vine cablul de acceleratie, se mai poate da inapoi... merci pentru idei...astept altele... |
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
pune-i un arc de dacie 1300
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
gangara |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
banuiesc că ai carb dublu. verifica dacă este reglată clapeta a II-a...
|
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(gangara @ 16 Jun 2009, 02:02) intr-adevar, am carburator dublu si i-am reglat treapta a doua asa cum am citit pe saitul oltcit.ro...si tot nu scade.... 16 Jun 2009, 13:51: QUOTE(vladut88 @ 15 Jun 2009, 18:37) din cate imi aduc aminte, carburatorul de dacie 1300 are arc de revenire legat de caroserie, nu este inclus in corpul carburatorului... 17 Jun 2009, 12:28: azi am observat ca se aude si un fâsâit, in special cand incerc sa o mentin turata peste 1500 rpm... se poate sa traga aer fals?!? daca da, pe unde?!? This post has been edited by cannis88: 17 Jun 2009, 10:58 |
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai probabil iti trage aer fals. Posibile locatii/rezolvari:
a ) imbinarea colector admisie - carburator: - schimba garnitura de clingherit! Este posibil ca unul dintre planurile de montare a garniturii sa prezinte deformatii(ori colectorul ori carburatorul ori amandoua) caz in care la montarea garniturii noi unge atat planul colectorului de admisie cat si planul de montaj al carburatorului cu silicon rezistent la temperatura. b ) imbinarea colector admisie - chiulasa: - schimba garnitura de clingherit! - la montarea garniturii unge atat planul colectorului de admisie cat si planul de montaj al chiulasei cu silicon rezistent la temperatura; - strangerea colectorului de admisie sa fie facuta cat de cat uniform(strangi treptat piulitele de fixare, urmand o schema de strangere "in stea") c )supapa de retinere a servofranei(capacelul alb de plastic in care intra furtunul de depresiune ce pleaca din colectorul de admisie): - schimba supapa cu una noua d ) furtunul de depresiune ce pleaca din colectorul de admisie(este crapat pe undeva sau are colierele nestranse) - inspecteaza-l vizual si daca vezi crapaturi inlocuieste-l e ) membrana servofranei: faci verificarea/inlocuirea DUPA ce ai investigat tot ce am scris mai sus(astfel se reduce riscul de a inlocui servofrana fara sa fie nevoie) - daca zici ca se aude un fasait si creste ralanti-ul, scoate stutul supapei de retinere din servofrana si astupa-i capatul cu degetul. Daca ralanti-ul scade incearca sa turezi motorul cu cealata mana tinand degetul pe stutul supapei. Daca nu se mai aude fasaitul in turatie, servofrana e locul pe unde trage aer fals si va trebui inlocuita. f ) garnitura de chiulasa(posibil sa se fi crapat/ciupit/ars in zona colectorului de admisie-evacuare deoarece zona aceea este una din zonele cele mai fierbinti ale chiulasei): - schimba garnitura de chiulasa Ar mai fi mici locatii "de finete" insa cred ca m-am lungit destul cu vorba. Fa verificarile si inlocuirile(garniturilor) si revino cu detalii. Spor la treaba! Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
ce-am observat asta seara este ca daca schimb peste 3000 de ture, cand o las pe liber turatia nu sare de 1000 de ture, in schimb daca merg frumos, 2000-2500 de ture, relantiul ramane la 1500 de ture... mai am 150 km pana la strangerea chiulasei, si sa vad atunci cum il ademenesc pe mecanic sa imi regleze si carburatorul, ca eu nu am rabdare cu el...
|
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
anova |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 April 08 From: Iași ![]() |
am patit si eu acelasi lucru. problema, la mine, era arcul, care era slabit. am pus altul si acum nu mai am probleme.
|
--------------------
Dacia
Nova
GT 1998
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(anova @ 19 Jun 2009, 10:03) am patit si eu acelasi lucru. problema, la mine, era arcul, care era slabit. am pus altul si acum nu mai am probleme. si ai gasit arc dintr-acela la piese auto, pe undeva, sau l-ai schimbat cu un altul de la un alt carburator?!? azi ajung prin craiova, si o sa ma interesez la cateva magazine cu piese de nova despre asa ceva... |
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
daca nu gasesti arc pune unu de 1300 cum am zis mai sus il atasezi de parghia de care trage cablu deacceleratie si undeva il legi cu o sarma de caroserie sau chiar de galeria de evacuare
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
anova |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 April 08 From: Iași ![]() |
QUOTE(cannis88 @ 19 Jun 2009, 08:52) si ai gasit arc dintr-acela la piese auto, pe undeva, sau l-ai schimbat cu un altul de la un alt carburator?!? azi ajung prin craiova, si o sa ma interesez la cateva magazine cu piese de nova despre asa ceva... am gasit unul la un mecanic. am avut noroc... varianta cu alt fel de arc legat de caroserie nu este recomandata, din cate am inteles, pentru ca decentreaza axul carburatorului. |
--------------------
Dacia
Nova
GT 1998
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#14
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
nu sunt multi care se pricep la carburatoarele duble.. cel mai bine e sa mergi la un service.. nu iti poate lua 100 ron pt un reglaj, asta daca nu reuseste vreun mecanic sa iti faca asta
![]() ![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
anova |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 April 08 From: Iași ![]() |
de acord cu tine, burtik4u, cand spui ca sunt putini care se pricep la carburatoarele dublucorp. am fost la o gramada de mecanici pana sa gasesc unul bun, dar a meritat: acum am consum de 5,5%-6% in exterior si pana in 9,5% in oras, iar masina e la fel de sprintena cum era cand lua 14% in oras
![]() |
--------------------
Dacia
Nova
GT 1998
|
|
cannis88 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 March 07 ![]() |
QUOTE(anova @ 22 Jun 2009, 10:11) de acord cu tine, burtik4u, cand spui ca sunt putini care se pricep la carburatoarele dublucorp. am fost la o gramada de mecanici pana sa gasesc unul bun, dar a meritat: acum am consum de 5,5%-6% in exterior si pana in 9,5% in oras, iar masina e la fel de sprintena cum era cand lua 14% in oras ![]() 5.5-6 in exterior... hmmm pai consumul asta abia daca il scoate supernova ...care are totusi motor pe injectie.... da' in fine, e posibil... nu zic nu...felicitari!!! |
--------------------
dacia
nova
1998 gt
- OT 66 LUP
|
|
anova |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 April 08 From: Iași ![]() |
multumesc, o sa ii transmit felicitarile mecanicului, pentru ca el e cel care le merita.
|
--------------------
Dacia
Nova
GT 1998
|
|
crysnova |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 July 09 ![]() |
nu cumva este prea intins cablul de acceleratie?
|
--------------------
dacia
dacia nova gt
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd June 2025 - 20:02 |