DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> scepticismul improtriva downsizingului la benzina, de unde vine?

IRONICK
post 13 Apr 2018, 11:40
Post #61


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




0.9tCe fiablitate 0 (zero) fata de vechiul K7M


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Apr 2018, 12:11
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




K7M fiabilitate 0 pe langa un motor naval in 2 timpi. Nokia 3310 fiablitate 0 fata de un iphone 7. drujba fiabilitate 0 fata de un topor. Continui?

This post has been edited by einstein1984: 13 Apr 2018, 12:16


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Apr 2018, 12:27
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Nu te mai agita, sfatul batranilor de pe forum a decis ca downsizingu sucks.
Anunta si tu sefii de la dezvoltare, vrem LS-uri de 7 litri, 0,9 sa puna in loc de pompa servo... radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 13 Apr 2018, 13:04
Post #64


membru


Group: Members
Posts: 2.615
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 13 Apr 2018, 12:11)
Nokia 3310 fiablitate 0 fata de un iphone 7.
*



Zau? As zice invers, numai ca inca nu exista aifonshapte de 10-15 ani.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Apr 2018, 14:07
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




ma scuzati, chiar trebuia invers. Ma bucur ca mai citeste cineva si posturile mele:
YRX, LSuri de 7 litri si 198 de cai ca in anii 70! Problema e ca intre ce vor unii pe FB (unii care nu cumpara masini noi) si aia de la dealer care chiar cumpara masini noi...


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Apr 2018, 14:36
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Mai iesi bre si tu in lume, nu vrea nimeni micromotoare, le sunt bagate pe gat clientilor. Daca ar pune in oferta motoare mai serioase n-ar mai cumpara nimeni kkt-urile astea.

Da abordeaza si urmatorul trend, downspeeding - ul. Cand o toca dci-ul ca Exxon Valdez cu 200 de ture, sa vezi fun. Sigur ati primit informari... biggrin.gif

Ls cu 198 de cai? Au plecat de la primul model in 97 de pe la 350 de cai. Astea noi sar de 600.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Apr 2018, 14:38
Post #67


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Cat rezista un K7M si cat rezista un 0.9tCe? Sa vedem si noi 0.9tCe de taxi cu sute de mii de km. Sunt de acord cu benzina turbo, i-am luat apararea de multe ori. Sunt fan.
Dar cu senzori chinezesti si repere la limita, nu. Si soft slab.

This post has been edited by IRONICK: 13 Apr 2018, 14:42


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Apr 2018, 14:46
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Si punte spate naspa.... radmasa.gif

Taximetristii cred ca se orienteaza la 1.0 sce, e visul lor.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Apr 2018, 14:47
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(YRX @ 13 Apr 2018, 15:36)
Mai iesi bre si tu in lume, nu vrea nimeni micromotoare, le sunt bagate pe gat clientilor. Daca ar pune in oferta motoare mai serioase n-ar mai cumpara nimeni kkt-urile astea.

D
*


nu rea ofera nimeni 2 motoare de aceiai putere, unu aspirat si unu turbo dar mai mic. Nu de alta dar 98% din clientii care chiar cumpara il iau pe ala care consuma mai putin.
am vazut deja taxiuri ph2, crd ca sce aveau.

This post has been edited by einstein1984: 13 Apr 2018, 14:52


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Apr 2018, 14:51
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Adica 1,6... icon_mrgreen.gif

Daca ar scoate astia suprataxarea motoarelor peste 2,5 cred ca am depasi in 5 ani Texasul la displacement. Ar importa samsarii Mustanguri si Chevy din SUA in nestire.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Apr 2018, 14:59
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




si le-ai vedea la peco langa pompa pe care scrie 50 de lei . Parca ai incerca sa convingi tabagistii ca fumatul nu e bun...

This post has been edited by einstein1984: 13 Apr 2018, 15:02


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 13 Apr 2018, 15:30
Post #72


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.055
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




Aham, ar mai cumpara vreo cateva mii de masini de 3-4 litrii si apoi le-ai vedea zacand pe dreapta ca " N-am, manca-ti-as, bani de benzina"
Mai am 2 exemplare prin cartier, un pemfeu 325 si un Mondeo 2,0 intepenite in afalt.


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 13 Apr 2018, 16:04
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Adevărul ca Mondeo ala consuma cat Escalade... Consumul e problema.
Aia le au dărâmate, ca altfel ar umbla cu ele.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 13 Apr 2018, 19:34
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.629
Joined: 1 May 04
From: TM




Io nu sunt asa expert ca altii pe aici dar ca user pot compara. 1, 4 mpi pe slz pare fara moarte si si face decent treaba fara fite de turatie etc. 1, 2 tsi cere schimbari de trepte in nestire si invie pe la 2500rpm daratunci rupe asfaltul. Consum mediu pe 500 km. slza 7 litri, polizorul 7,2. Din motive de cutie bine etajata polizorul fuge la 2800rpm cu 170 limoul 4k rpm la 150.La drum intins polizoru e super in orasa mpi ruulzz. Dreac stie cum o fi polizorul la 250kkm ( daca apuca)dar bigger is better.


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Apr 2018, 20:09
Post #75


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Un motor cu frecari mai mici trebuie sa reziste mai mult timp. Teoretic.
Practic, cu reducerile de low-cost, este invers. Iar motoarele MPI nu se vand la dezemembari.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 14 Apr 2018, 08:27
Post #76


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.055
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




Nu par "daramate" nici LeMondio nici pamfeul... naiba stie ce bube or avea.
Oricum Mondeo nu a fost niciodata economic.
Mai exista un parametru foarte rar prezentat si anume consumul specific.
Chestie care se masoara in gr / (CP*h)
Prezentarea lui la fiecare motor, ar explica multe din consumurile per km prezentate pe aici.


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 14 Apr 2018, 09:18
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.629
Joined: 1 May 04
From: TM




QUOTE(IRONICK @ 13 Apr 2018, 21:09)
Iar motoarele MPI nu se vand la dezemembari.
*


Pai rezista mai mult decata propietaru daca ii dai oloi xcand trbuie , benzina decenta si nu o tii peste 5k rpm.
Hornul la mpi e alb ca varu la polizor e mai negru si cand dai cu deshtu e mai multa funingine.
Treaba e clara . Masinile sunt bunuri de larga consum si trebuie schimbate cat mai des spre profitul corporatiilor.Duce 200k dupa care e dauna totala.


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 18 May 2018, 14:50
Post #78


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.055
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




Ai disparut pemfeul 325 din parcare. Uraaaa!


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 11 Jun 2018, 16:19
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 858
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




mi s putin bulversat de marketingul ford.
citind prin online am aflat ca noul ford focus (fail sper ca nu J... ) va avea motorul de 1.5 Ecoboost cu 4 pistoane .
Apoi in 2018 cica apare un 1.5 ecoboost cu 3 pistoane si greutati de echilibrare sau asa ceva cu optiune de dezactivare cilindrul 1 in sarcina redusa.

Marketingu ford se lauda ca avand un cilindru mai putin se tureaza mai usor.
Ma gandeam daca puteti confirma ca motoarele in 3 se tureaza mai usor ca alea in 4.

Apoi lor le convine sa imi vanda un motor cu un cilindru mai putin. ca tot banii aia ii dau.

Si mai e o chestie. Pe motorarele cu benzina de 1.0 si motorina 1.5 vor avea surpriza. suspensie cu bara de torsiune. ceea ce mi se pare cam aiurea, avand in vedere ca focusul a fost intodeauna cu suspensii independente pe spate.

Iara reducere de costuri.


--------------------
Opel Astra 2006, 90CP
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 11 Jun 2018, 16:31
Post #80


Membru


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Motorizarile serioase vor avea suspensie independenta spate.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 11 Jun 2018, 17:25
Post #81


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.055
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




reduceri de costuri. Bestia de Foca doamnei dizzy are 1.5/120cp cu suspensie independenra spate. E o placere sa o conduci.


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Jun 2018, 07:19
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(axabrt @ 11 Jun 2018, 17:19)


Marketingu ford se lauda ca avand un cilindru mai putin se tureaza mai usor.
Ma gandeam daca puteti confirma ca motoarele in 3 se tureaza mai usor ca alea in 4.

Apoi lor le convine sa imi vanda un motor cu un cilindru mai putin. ca tot banii aia ii dau.


*


la o aceiasi cilindree ai avea cursa mai mare pe fiecare piston deci cuplu mai mare. Asta ar duce la urcare mai rapida in ture in sarcina.... Si frecare mai mica ca sunt mai putine cuple de frecare


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jun 2018, 10:52
Post #83


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




da' cursa aia mai mare nu deranjeaza la raportul de compresie?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Jun 2018, 11:59
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




dar cine a zis ca folosesti aceiasi chiulasa? sau acelasi piston?
pe scurt nu, poti face cursa lunga si RC mic (gen K7M), sau cursa scurta si RC mare (gen 4 cilindri moto de 600cc si 12:1)
skoda avea 1,2 3 cilindri High torque and power de ceva vreme.
Bine la 1.5 litri cilindree nu e downsizing, dar e o reducere de frecari interesanta

P.S. chiar nu vreau sa fiu rau cu tine dar stiu ca tii la exprimare, e raport de comprimare.

This post has been edited by einstein1984: 12 Jun 2018, 12:01


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stolniceanulucian
post 12 Jun 2018, 15:18
Post #85


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 31 March 11





Ford a introdus pe Fiesta ST motor pe benzina de 1.5 litri cu turbo cu 3 cilindri care are 200 de cp.
Prinde suta in 6.5 sec. Eu zic ca fac treaba buna cu downsizingul atat timp cat nu este dus la extrem.



--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL Landi Renzo 2008 Preferance - BT-03-YPY
berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Jun 2018, 16:17
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




ala de 120 CP de mai sus e aspirator si doar ST e turbo?


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 12 Jun 2018, 17:33
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 13 February 04
From: Timisoara




QUOTE(einstein1984 @ 12 Jun 2018, 07:19)
la o aceiasi cilindree ai avea cursa mai mare pe fiecare piston deci cuplu mai mare. ...


Si viteza lineara mai mare a pistonului in cilindru care se traduce prin uzuri mai mari.
Pocnitori de 200Kkm...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Jun 2018, 06:53
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.177
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




eh, daca linia rosie nu e la 8000 rot/min e ok


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th September 2018 - 00:29
Forum Renault Server hosting