It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?

mmarinaru
post 12 Apr 2005, 22:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 April 05




Salutare tuturor, sunt un fericit posesor de Logan Ambition de vreo doua saptamani si am tot cautat pe forum despre chip tunning. N-am gasit nimic relevant si tare sunt curios daca se poate face ceva in directia asta. Daca mi-a scapat respectivul post la cauatre imi cer scuze


--------------------
Dacia Logan 1.6 Mpi Ambition - B 03642
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 13 Apr 2005, 00:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.566
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




la orice masina cu calculator poti sa ii schimbi chip-ul


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic
post 13 Apr 2005, 21:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(mmarinaru @ 12 Apr 2005, 23:28)
Salutare tuturor, sunt un fericit posesor de Logan Ambition de vreo doua saptamani si am tot cautat pe forum despre  chip tunning. N-am gasit nimic relevant si tare sunt curios daca se poate face ceva in directia asta.
*


Cauta atent ca sunt si adrese de firme care fac tuning si costa in iur de 200- 250 euro pentru cip. Cipul singur iti da cam 10 cp. Daca vrei sa te duci mai sus trebuie sa schimbi si filtrul si evacuarea, si la motorul de 1,6l vei obtine la final cam 107-108 cp. Pretul final va fi cam de 500-600 euro.

This post has been edited by andreic: 13 Apr 2005, 21:34


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 mpi - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazzz
post 13 Apr 2005, 23:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 528
Joined: 26 August 04
From: Iasi - Romania




ai putea sa mai faci ceva, tine minte ca e doar o idee, ii dai foc si banii de la asigurare ii dai avans la un megane 2 cu motor de 1.6 16v...

daca ai sa cauti putin mai mult ai sa vezi ca nu prea ai ce face motorului de 1.6 8v...nici macar cu chip, filtru de aer si evacuare directa...

--> a se vedea incercarile lui zero(solenza alba de CT) care nu a reusit sa scoata prea mult din motorul de 1.4...deci nici ala de 1.6 nu e prea diferit...

ca un tuning extrem ai putea sa pui 16 valve in loc de 8...sau sa schimbi motorul cu totul, vre-unul de ferrari 04.gif


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.6 - IS XX TAZ
si aici ar fii semnatura nu? :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmarinaru
post 13 Apr 2005, 23:23
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 April 05




Multumesc pentru idee (aia cu pusul banilor pe foc) si o gasesc chiar constructiva. blink.gif dar ma gandesc ca o crestere de cca 15 Cp este chiar demna de luat in seama.


--------------------
Dacia Logan 1.6 Mpi Ambition - B 03642
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
John
post 14 Apr 2005, 10:25
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 12 March 05
From: Bucuresti




Cred ca ai mai putea sa faci ceva, fara nici un misto, dar cred ca ar costa cam mult si nici nu stiu cine ar putea face in Romania...Si anume, admisie directa pe fiecare cilindru, adica fiecare cilindru sa aiba un filtru sport mai mic. Ar trebui schimbata camera de admisie si altele, dar exista chituri de tuning pt chestia asta.Si castigi vreo 40 cp doar din asta....si daca mai vrei si chip...si daca ii rescri si softul...si daca schimbi si evacuarea...si daca pui si catalizator sport...si asa mai departe...Eu cred ca se pot face multe din motorul asta, doar sa ai bani si sa gesesti ce trebuie..

Bafte multe.


--------------------
Dacia logan ambition - DJ 06 aaa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 14 Apr 2005, 10:28
Post #7


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 8.928
Joined: 21 November 03




QUOTE(John @ 14 Apr 2005, 11:25)
...Si castigi vreo 40 cp doar din asta....si daca mai vrei si chip...si daca ii rescri si softul...
*



40 cp....din asta? 40 cp e valabil doar in mintea unora si pe cutia kit-ului respectiv daca exista. In realitate nu cred....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
John
post 14 Apr 2005, 10:50
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 12 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(driverx @ 14 Apr 2005, 10:28)
40 cp....din asta? 40 cp e valabil doar in mintea unora si pe cutia kit-ului respectiv daca exista. In realitate nu cred....
*




Nu garantez si nu vreau sa spun prostii, nu am vazut pus in realitate ci doar am citit si am vazut fotografii.Era pe o masina de competitie, nu mai stiu exact ce era dar avea motor de 1,4 si au scos din ea 210 cp..(si motoru ala de 1,4 nu era rotativ biggrin.gif ). Promit ca o sa caut si o sa pun poza respectiva.
Repet, nu ma pricep foarte bine la tuning de mare performanta, ziceam doar ca se poate.
Voi reveni cu poze.


--------------------
Dacia logan ambition - DJ 06 aaa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 14 Apr 2005, 11:03
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




la orice masina cu calculator poti sa ii schimbi chip-ul

prietene, atat iti spun: stii ce-i ala motronic?


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
John
post 14 Apr 2005, 21:04
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 12 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(Bytzu @ 14 Apr 2005, 11:03)
la orice masina cu calculator poti sa ii schimbi chip-ul

prietene, atat iti spun: stii ce-i ala motronic?
*




Ce-i ala motronic??? blink.gif


--------------------
Dacia logan ambition - DJ 06 aaa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazzz
post 14 Apr 2005, 21:31
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 528
Joined: 26 August 04
From: Iasi - Romania




John: poti sa-i faci multe dar trebuie bani...banii aia in plus bagati in motor puteai sa-i adaogi la restul de bani si iti luai o masina care are motor mai puternic din fabrica...

daca reusesti sa-i mai adaogi 30-40CP oricum mai tre sa-i schimbi amortizoare, roti, cauciucuri(numai de aici mai adaogi 1500-2000 euro), coborata garda la sol; iar toate astea adunate nu renteaza...

mmarinaru: de-asta am si fost sarcastic pentru ca nu e masina sport ci masina de familie, sigur, trage bine, merge frumos dar nu e bolid...

cauta vre-un megane2 1.6 16v care s-a dat peste cap(dat dauna totala) si cumpara-i motorul, monteaza motorul pe masina ta si cred ca vei obtine performante in cel mai simplu mod smile.gif

singurul avantaj ar fii ca ai cel mai tare logan din romania...da nu mai bine ai un megane 2 sau alta masina? tongue.gif


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.6 - IS XX TAZ
si aici ar fii semnatura nu? :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
John
post 15 Apr 2005, 16:30
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 12 March 05
From: Bucuresti




Da, sunt foarte de acord cu tine...Nu e o masina sport si nici nu are rost a incerci sa o faci..Da totusi poate macar un chip mic acolo tongue.gif


--------------------
Dacia logan ambition - DJ 06 aaa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 20 Apr 2005, 10:00
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 786
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




nu se poate pune chiulasa 16v pt ca la motorul renault 8v evacuarea este prin fata motorului iar la 16v vine pe deasupra deci ar fii mult mult mai complicat, nu spun ca nu e realozabil dar costurile pentru adaptari + alte lucruri neasteptate te-ar duce cu gandul ca ieseai mai ieftin daca schimbai motorul cum zicea tazz sau luati de aici link pt un motor de 2.0 16v de clio sport .. 1950E, cutia si motorul sunt in stare buna http://www.mobile.de/SID5m08QzxsJgJipMuxa5...11111161001039&


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Patefon
post 20 Apr 2005, 11:56
Post #14


Membru gajait


Group: Members
Posts: 90
Joined: 24 May 04
From: Bucuresti




Sa castigi 10-15 cai putere se poate dar nu te mai ajuta etajarea cutiei. Prin chip tunning curba de putere se modifica substantial si pierzi din putere si cuplu la turatii joase 2500 - 3500 Rpm si castigi putre intre 4000 si 5000 Rpm. Loganu fiind cu eticheta "cut costs" nu ai camasi la cilindri si nici role la supape ceea ce va duce la uzura prematura a motorului daca mergi mult in regim de turatie ridicata. La 350 Euro un cip tunning (sa nu pui Power Box) mai bine te gandesti sa-i dai mai mult aer cu un set de filtre si o priza de aer.


--------------------
Seat New Leon 2006 Sport - B-#######-11/8
Cu stima,
Patefon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 20 Apr 2005, 13:33
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




QUOTE(andreic @ 13 Apr 2005, 21:33)
Cauta atent ca sunt si adrese de firme care fac tuning si costa in iur de 200- 250 euro pentru cip. Cipul singur iti da cam 10 cp. Daca vrei sa te duci mai sus trebuie sa schimbi si filtrul si evacuarea, si la motorul de 1,6l vei obtine la final cam 107-108 cp. Pretul final va fi cam de 500-600 euro.

Fara 16valve sau macar o turbina nu o sa ajunga nici dracul la 107CP cu motorul asta cu 8 valve. Degeaba fortezi injectia cu cip tuning daca nu ai si un debit de aer proportional care sa se amestece cu surplusul ala de benzina...


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 20 Apr 2005, 13:36
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




QUOTE(tazzz @ 13 Apr 2005, 23:16)


ca un tuning extrem ai putea sa pui 16 valve in loc de 8...sau sa schimbi motorul cu totul, vre-unul de ferrari 04.gif

Cred ca mai simplu s-ar putea schimba chiulasa doar, ca in aia se afla si axa cu came si cele 16 valve biggrin.gif . Cred ca din punct de vedere geometric, chiulasa de la motorul cu 16v se potriveste la asta cu 8 v...


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 20 Apr 2005, 14:00
Post #17


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Cred ca trebuie vazut pe masinile Renault pe ce masini era folosti 8v -ul asta si ce alte motorizari mai erau pe aceeasi gama de masina pentru ca daca ei au reusit sa puna motoare diferite pe aceeasi masina sigur se poate si pe Logan (doar urmeaza sa puna chiar ei 16v).

Acuma multi or sa zica ca e scump sa faci modificarea tu insa dupa ce ai cumparat masina si deja ai dat banii e mai simplu sa te gandesti cum sa schimbi decat sa vinzi si sa cumperi altceva, plus ca sunt sigur ca placerea dea a face un lucru nu se compara cu cea a vanzarii si cumpararii. Pana la urma cam asta-i spiritul Dacia... "do it yourself". Cine are placerea si priceperea se baga, cine nu... nu iar topicul asta cu siguranta e pentru hobbisti.


--------------------
Renault Megane 2014/Sport Tourer - n/a
Weels on the road, hands on the wheel, you are feeling good... You're driving your own car !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 20 Apr 2005, 17:08
Post #18


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 930
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Am citit TOT ce ati scris voi... Sfaturi bune!!! Spuneti-i omului ca ORICE AR FACE LA MOTOR, puterea se pierde din cauza CUTIEI, care are rapoartele calculate pt consum mic.. Nu stiu daca ati incercat, dar eu am facut experimente! Cel mai plauzibil a fost cu Andrei_Logan... Am avut mai demult postate si filmele.. Pe scurt: masina mea, STOCK, in a1a i-am luat fata si apoi am mers in paralel pana s-a terminat drumul! NU SE MERITA.. SI sa nu uit: Andrei avea atunci pe Logan: chip, tobe sport Borla directe, filtru.. Se merita investitia? Raspuns: NU!

Vrei tuninig? Simplu: Alte rapoarte in cutie, si apoi te bagi in motor, evacuare... Datul cu parerea e sport national la noi! Mai bine ne luam alte masini si terminam cu incercarile astea penible de a scoate 10-15 cai (care nici nu exista mai multi de 4-6..) .. Am vrut si eu intr-un timp sa fac d'astea dar am zis ca mai bine imi pun piele in interior decat sa investesc aiurea! Parerea mea!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asybo2002
post 20 Apr 2005, 18:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




sustin parerea de mai sus...problema e de cutie...o singura problema ramane cat va consuma Loganul cu o cutie pt viteza daca cu asta economica haleste la modul in care o face acum???


--------------------
DACIA Duster 4x4, 1.5 dCi 2010 Laureate - B
"Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 20 Apr 2005, 18:48
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 786
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




cine chiar vrea sa faca ceva poate sa isi modifice si rapoartele la cutie dar sunt sigur ca nu va mai fii ca din fabrica si va intampina si alte probleme.
concluzie.. cine este pasionat (exclus maniacilor) sa-si faca esapamentul, sa-si puna un kit de admisie directa si chip wink.gif astea sunt la indemana oricui si nici nu risti sa distrugi masina.. bine dar fara filtre din vitan si mai stiu eu ce


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanescu
post 21 Apr 2005, 10:50
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 6 January 05




Pentru cine a zis mai sus ca aprins aceeasi viteza cu a I-a fata de masina cu tuning, a fost probabil doar diferenta de sofer. La viteza 1, 2 si posibil 3, rapoartele la cutie sunt suficient de mici pentru a lasa motorul sa se tureze destul de repede pana la turatia lui maxima admisa. Diferentele unui motor mai puternic chiar pe aceeasi cutie se vor vedea cel mai bine in viteza a 5-a deoarece acolo motorul nu mai face fata si simti orice pala de vant frontala, plus ca din cauza raportului foarte mare din viteza a 5-a, motorul nu va ajunge niciodata la turatia maxima specificata. In schimb cei 10-15 cp in plus va aduce ca diferenta (pe aceeasi cutie) o influenta mai mica a vantului frontal si posibilitatea de a creste mai mult in turatie motorul, de unde rezulta o viteza maxima atinsa mai mare...


--------------------
Logan Preference 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 21 Apr 2005, 11:42
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




vedeti ca io la Baneasa m-am intrecut cu un megan de 1.6 8valve, care avea 87 de cai la roata pe dyno!

banuiesc ca se potrivesc chiulasele, vei beneficia de supape mai mari!; va trebui rabotata pentru marirea raportului de comprimare

se poate monta un al 5lea injector (ca ala de pornire)care sa porneasca la comanda, ex peste 3000 de ture, functionand ca un fel de boost

mai mult nu se merita..dc vrei sa-i faci ciptuning , evacuare si filtru , te pun in legatura cu baiatu cu meganu, dar te atentionez ca sigur n-o vei face prea sportiva, pentru ca nu e cazul! - cielo te va face!-dc asta vrei


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 23 Apr 2005, 22:49
Post #23


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 930
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




QUOTE(razvanescu @ 21 Apr 2005, 10:50)
Pentru cine a zis mai sus ca aprins aceeasi viteza cu a I-a fata de masina cu tuning, a fost probabil doar diferenta de sofer. La viteza 1, 2 si posibil 3, rapoartele la cutie sunt suficient de mici pentru a lasa motorul sa se tureze destul de repede pana la turatia lui maxima admisa. Diferentele unui motor mai puternic chiar pe aceeasi cutie se vor vedea cel mai bine in viteza a  5-a deoarece acolo motorul nu mai face fata si simti orice pala de vant frontala, plus ca din cauza raportului foarte mare din viteza a 5-a, motorul nu va ajunge niciodata la turatia maxima specificata. In schimb cei 10-15 cp in plus va aduce ca diferenta (pe aceeasi cutie) o influenta mai mica a vantului frontal si posibilitatea de a creste mai mult in turatie motorul, de unde rezulta o viteza maxima atinsa mai mare...
*



Cei asa zisi 90 de cai stock la un 1.6 nu aduc mare diferenta... Avand in vedere ca masina este anti-aerodinamica, diferentele la viteza maxima se vor simti numai daca vantul bate din spate... NU e cazul sa discutam de Logan ca o masina puternica, caci acest lucru este pur folclor! Masinile care pot avea tenta sport au din fabrica peste 130 de cai (stock!) Ar trebuie ca modificarile aduse masinii se se opreasca la partea estetica! Parerea mea si a multora...


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 25 Apr 2005, 15:28
Post #24


Membru cooperator


Group: Members
Posts: 4.407
Joined: 1 November 04
From: Timișoara




Ca sa nu mai deschid alt topic, pun si eu o intrebare legata de chip tuning.
Asa cum exista chip tuning orientat spre performanta(in sensul cresterii puterii, cu pretul cresterii consumului banuiesc...), nu se poate face un chip tuning in sensul scaderii consumului (probabil cu scaderea corespunzatoare a puterii) ?
Intreb si eu, pentru ca in ultima saptamana masina consuma in oras tot peste 9.8 (varful a fost la 10.1) fara A/C. Asta-i chiar culmea, 1300-le "papa" aceeasi cantitate (10) de gaz in oras! (metoda plinului)


--------------------
Volkswagen/Ford Passat/Focus Comfortline 2008/CL 2002 - *
"Din buleală în buleală spre victoria finală!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 29 Apr 2005, 13:46
Post #25


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 618
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




citeste articolul de pe automondial.ro si o sa te lamuresti care e treaba cu chipu' si consumu'


--------------------
logan / laguna laureat / 2.0 cva 2005 laureat/ privilege - 1.4
computer de bord , iluminari ceasuri..si altele detalii ...faceti click pe nick :) [URL=http://www.cid-media.ro/web-links]My Webpage[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dydycom
post 4 May 2005, 01:20
Post #26


daca exista vointa, orice se poate


Group: Members
Posts: 618
Joined: 24 March 05
From: Bucharest




apropo de chipuri nemtesti.........................ia aruncati un ochi aici si sa spuneti parerea voastra....de CHIP NEMTESC
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for-pc...ec.cz/PowerBox/


--------------------
logan / laguna laureat / 2.0 cva 2005 laureat/ privilege - 1.4
computer de bord , iluminari ceasuri..si altele detalii ...faceti click pe nick :) [URL=http://www.cid-media.ro/web-links]My Webpage[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 4 May 2005, 08:31
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.064
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Cine vrea chip tuning pentru Logan 1.4-1.6 pentru 250E:
http://www.tuningshop.ro/info/chiptuning.htm


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
modream
post 4 May 2005, 10:38
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Suna interesant, cine se baga primul ? smile.gif Se ofera garantie ca treaba reuseste? Stie cineva cam cat costa un sistem de evacuare (tobe) BORLA ?


--------------------
Logan Opel Astra H 1.9 cdti 190 CP - B-94-MMT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcisoi
post 4 May 2005, 15:27
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 5 February 05




daca scrii un mail la borla o sa primesti raspuns.. mie miau zis ca 12-13 milioane biggrin.gif


--------------------
Reno Fluence 1.5 dci 85 cheala 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Darkyro77
post 5 May 2005, 00:37
Post #30


Membru fara Dacie


Group: Members
Posts: 276
Joined: 15 January 05
From: Slobozia




Mi-am schimbat eu evacuarea acum o luna juma' la Borla - 13 mil (galerie, intermediara, finala)
Chip 200 euri + TVA la Aspad (parca prin februarie l-am schimbat)
Kit Pipercross Viper (tot de la Aspad)


--------------------
Renault Megane R26 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

74 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 22nd December 2014 - 07:34
Forum Renault Server hosting