DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> urgent-aer conditionat

vlad96bret
post 23 Aug 2017, 15:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 July 17




Am fost astazi sa incarc instalatia de AC, crezand ca s-a golit. Dupa ce a incarcat-o am zis sa-i fac o proba nu cupla compresorul. A pus nenea de acolo aparatul de masura pe un cablu de + care intra in compresor si nu era tensiune, mi-a spus ca ala comanda compresorul. A pus pe direct cu cu un cablu de la baterie si a pornit! Din ce zicea el este posibil ca acel fir sa fie impuscat undeva pe traseu, vine de la calculatorul masinii. Led-ul de la butonul de ac se aprinde, pornisem treapa a 2a de la ventilatorul de habitaclu. Are cineva o schema a mufei de la calculator vreau sa verific daca, calculatorul trimite impuls pe acel fir! Motor 1.4

Problema este ca vineri la 3 dimineata plec cu masina deci doar maine as avea timp sa o fac. Nu prea am timp sa caut cu functia search sunt multe topicuri si pana dau de exact problema mea dureaza ceva si mai am de pregatit pentru plecare! Multumesc pentru intelegere!

This post has been edited by vlad96bret: 23 Aug 2017, 15:31


--------------------
Dacia Solenza 2004 - is22dut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 23 Aug 2017, 20:18
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.344
Joined: 20 April 05




Nu fi rau, omul chiar are o problema si putin timp la dispozitie. Daca ar zice si din ce oras e poate ar fi indrumat spre un service, ca asa pe forum sigur nu i-o poate repara nimeni... In Bucuresti eu i-as recomanda sa incerce la Frigoservice. Dar poate e din Galati asa ca nu-l ajuta.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad96bret
post 23 Aug 2017, 20:43
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 July 17




Sunt din Iasi, am gasit pe forum manualul utilizatorului unde sunt notati toti pinii mufei de la calculatorul masini, maine pun aparatul de masura sa vad daca trimite semnal la compresor.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - is22dut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 23 Aug 2017, 22:17
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 1.374
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Verifica prima data releul din compartimentul de sub capota (e unul galben si ai vreo 3 acolo).
Incearca sa il inlocuiesti cu altul asemanator sa vezi daca cupleaza.
Verifica siguranta pentru compresor.
Abia apoi apuca-te de purecat firele. Parerea mea e ca se va rezolva dupa ce schimbi releul.
Bafta


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 23 Aug 2017, 23:10
Post #5


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 1.938
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




QUOTE(Victorine @ 23 Aug 2017, 21:18)
Nu fi rau...

QUOTE(Bicicleta galbena @ 23 Aug 2017, 21:28)
Omul e presat de timp si tu gasesti potrivit sa-l iei peste picior?

Nu măi,doar că exprimarea de genul ''hai ajutați-mă că mă grăbesc''mi s-a părut cam.....așa.În fine,n-am vrut să par răutăcios.... sleep.gif

QUOTE(vlad96bret @ 23 Aug 2017, 21:43)
.... am gasit pe forum manualul utilizatorului unde sunt notati toti pinii mufei de la calculatorul masini....

Uite că s-a putut! smile.gif

Încă ceva:dacă găsești cablaj intrerupt la măsurătoare(asta după ce ai verificat releul și siguranța indicată de psychoo),uită-te și la mănunchiul de fire de sub tava bateriei,un prieten a fiert motorul din cauza că s-a corodat ce nu trebuie pe acolo și a rămas fără GMV....

Spor la treabă!


--------------------
Dacia 1310 Li /Renault /2000 și ceva... - XX-00-UAP
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad96bret
post 24 Aug 2017, 10:38
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 July 17




Multumesc mult pentru ajutor si intelegere. Problema rezolvata, cauza: siguranta compresorului dusa. Stiu ca prima data se verifica sigurantele, releele si dupa cablajul dar m-am luat dupa ce zicea baietul care mi-a incarcat ac-ul. Adrian Frigo, ti s-a parut gresit asa ai vazut-o tu, iti dai seama cand stii ca ai o zi si nici aia intreaga la dispozitie incepi sa te panichezi. Drumuri bune baieti!


--------------------
Dacia Solenza 2004 - is22dut
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 29 Aug 2017, 08:52
Post #7


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




Dacă au zis prima oară că ai un cablu ars și nu s-au sinchisit să verifice siguranțele, eu zic să schimbi service-ul.... Până la urmă trebuiau să verifice ce ține de instalația de ac.


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st November 2017 - 17:31
Forum Renault Server hosting